Hei
auts kuinka sulla kolmeen kertaan ehdittiin tuulimunaa epäillä? Kävitkö kuin aikaisin silloin ekan kerran? B)
Joku kyseli ultraajasta... Ihan yksityisellä kävin. Laitteesta en osaa sanoa, kuinka hyvä oli. Semmoinen 90-luvun tietokoneelta näyttävä häkkyrä. :saint: Harmittaa, kun en tajunnut kysyä tuosta ruskuaispussista.
Muutoin lueskelin eilen jo vähän liikaakin kokemuksia tuulimunista ja niiden kauhuskenaarioista... Onhan siellä mahkuja. Tai sitten ei. Jotenkin mun pää käskee uskomaan siihen ei-vaihtoehtoon. Tiedä sitten, onko itsesuojelua vai mitä.
Tissit ei (yllättäin?) ole tänä aamuna ihan yhtä turvoksissa kuin tähän asti. ...tosin niissä on tähänkin asti ollut jonkun verran tulee ja menee -meininkiä. Edelleen kipeähköt ja nännit tuntee jotain. Se on mulla uutta ja erilaista, sillä normaalioloissa ne on ihan tunnottomat. =)
Pahoinvointia oli eilen illalla, kun menin nukkumaan. Hetken aikaa oli tosi huono olo, ukko haki mulle jopa ämpärin lähelle. Mut tänä aamuna ei... Voip olla, että tuo pahoinvointi siis johtui antibiootista, joka mulla päättyi tiistaina. Eli eilen vielä ollu rippeitä siitä elimistössä, tänä aamuna ei. Nyt on aika normaali olo. Ei mitenkään erityisesti "ehdottomasti raskaana" -olotila. Vuotoa ei ole yhtään eikä myöskään vatsakipuja. Tietenkään. ...mä epäilen, että joudun kuin joudunkin loppujen lopuksi siihen käynnistykseen. Mites muutenkaan, kun oon kaks viikkoa ollut sydän kurkussa noiden vuotojen vuoksi. Mr Murphy strikes again. :xmas:
Ukon kanssa eilen illalla laskettiin ja saatiin, että ihan maksimissaan voisi olla kolmen päivän heitto tuossa hedelmöittymisessä. Mut sekin vetelee jo aika "ihmeitä tapahtuu" -rajoilla. Mulla oli 9 päivää siitä, kun epäilin/uskoin ovuloineeni pientä ruskeaa vuotoa puolen päivän ajan. Luulin, että menkat alkaa, mut sit se loppui kuin seinään runsastumisen sijaan. Siitä kaks päivää eteenpäin tein ekan testin, johon sain viivanpaikan. ...minusta siinä viivassa ei siis ollut väriä. Siitä seuraavana aamuna tein uuden testin, johon sain haaleista haaleimmin väriä. Siitä kaks päivää eteenpäin tein ekan kunnon viivahaamun, josta vasta uskoin olevani raskaana. ...ja siitä kaks päivää eteenpäin tummemman, mutta selkeästi haalemman kuin kontrolliviiva. Sit odottelin tuohon viime viikon keskiviikkoon, jolloin jostain syystä oli pakko saada tehdä testi (noiden vuotojen jälkeen...). Viivat oli ihan yhtä tummat (testi oli joku 25 ...mitä ne yksiköt per mitäkin sitten olivatkaan, aikaisemmat oli herkkiä eli jotain kymppisiä ).
Mut ukon kanssa pähkäiltiin, että tuo mun ihan eka testi ois osunut just sen 8 päivää (eli sen, mikä testissä luvataan aikaisimmaksi mahdolliseksi päiväksi) sen hedelmöittymisen jälkeen, JOS se ois myöhästynyt. ...muutoin ois ollu 11. päivää sen jälkeen. Tuo eka vuoto ois ajoittunut nätisti kiinnittymisvuodon kohdalle (jos semmoista oikeesti on olemassakaan..) eli 6 päivää hedelmöittymisestä (verrattuna toiseen 9 päivään). ...tästä pähkäiltiin, että ois mahdollista (tosin superuimareilla, jotka ois pitäny kestää sunnuntailta keskiviikolle mussa, mahdollisesti lauantaista keskiviikolle), että hedelmöittyminen ois tapahtunut vasta 3 päivää oletettua myöhemmin.
Mut riittäiskö tuo kolmen päivän myöhästyminen? Oiskin ollut eilen 5+6 tai todennäköisesti 6+0 ...ei taitais...
Juh, en tiiä. Mä taidan vetäytyä tästä ketjusta toistaiseksi. Käyn moikkasemassa teitä viimeistään sitten, kun tiiän tulokset. Mut tällä hetkellä mut vois poistaa tuolta alun listasta... :snotty: Tuo 28.10. ei todennäköisesti pidä paikkaansa sitten joka tapauksessa, menee homma suuntaan tai toiseen. Ekan neuvolan peruutin kanssa tänään ...varaan sitten uudestaan, jos on tarvetta.
Kiitoksia kaikille tuesta. :flower: