Lutumutunen: toivotaan, et viikot olis jäljessä. Voimia :hug:
toiveikasodottaja: kylläpä samoilla viikoilla voi olla koossa eroja. No, tosiaan onhan ne lapsetkin erikokosia syntyessään
Cristiina ja memmy: mulla myös lähes oireeton raskaus, aluks (ehkä rv4-6) kyllä oli jonkin asteista "kuvotusta", mut syömisiin ei vaikuttanu. Rinnat on arat ku liivit ottaa pois, lähinnä nännit. Muuten on kuin ei oliskaan raskaana. Luotin vasta ultran tulokseen ja nyt uskaltaa jo sanoa et raskaana ollaan. Pitäis siis olla tyytväinen ku pääsee vähällä
auts: oliko ennustus ilmasta ja mistä löysit ne?? Voiko tosta päätellä et teille tulee vielä kaks lasta lisää?? =)
FPI: sun kannattaa puhua lääkärille tosta päänsärystä. Mä sain raskausaikan reseptillä Pnacodia. Se on tehokkaampaa ku Panadol ja lääkäri sano, et parempi ottaa heti tehokkaampaa ku stressata särystä. Mun ystävä sai myös tota ja sano, et tieto siitä, et on tehokasta lääkettä valmiina, jotenki tuntu harventavan särkyjä. Tiä johtuuko siitä, mut kuka tietää =)
Kertomisesta just mietin, et parin viikon päästä oli puhe alkaa paljastaan uutista lapsille ja omille vanhemmille. Vastaanotto hieman mietityttää. Lapsillekaan ei olla mitenkään ääneen puhuttu, et joskus tulis lisää sisaruksia. :ashamed:
Hammaslääkärivastauksiasta kiitos vastanneille! :flower:
jasmara ja masuasukki 9+6
(ultran mukaan 9+0, la:ta ei muutettu niin eletään kai ton isomman lukeman mukaan?)