Kahdeksas viikko menossa ja pahoinvointi astunut mukaan kuvioihin.. Nyt on varmepi olo, että raskaana ollaan, mutta silti odotan innolla koska tämä loppuu
Ihmettelen miksi tätä olen ensimmäiset vikot odottanut ja toivonut. On niin voimaton olo, eikä jaksa mitään tehdä, kun koko ajan kyökityttää. Yhtenä päivänä olen vasta joutunut kunnolla oksentamaan, mutta eilen illallakaan ei kaukana ollut. Toivottavatsi ei tämän pahemmaksi kuitenkaan menisi, nyt vielä jotenkin selviää touhuista pojan kanssa..
Viime viikolla yritin saada varhaisultraan aikaa, mutta huonolla menestyksellä. Soittelin loppuviikosta, niin ensimmäinen vapaa aika olisi ollut kuun lopussa, eikä silloin enää kannata ykistyiselle maksaa, kun siitä muutaman viikon päästä on jo np-ultrakin. Useammastakin paikasta aikoja kyselin, yhdessä paikassa hintaa jäi yli 100euroa, niin siihen ei ole varaa. Aika on mennyt nytkin niin nopeasti, niin enköhän jaksa odottaa np-ultraan asti.
Neuvolaankin sain äsken soitettua, ensi viikon tiistaina olisi eka aika. Kivaa
Neuvolatäti on sama joka pojallanikin on, joten hyvillä mielin menen ensiviikolla neuvolaan kun on tuttu ja mukava neuvolatäti. Silloin on rv 8+5, kuuluisikohan silloin jo sydänäänet? Epäilen..
Mekin kerrottiin eilen vanhemmille raskausuutisista. Äitini on tiennytkin jo heti plussattuani, mutta isälleni ja hänen perheelleen ja miehen vanhemmille kerroimme eilen. Miehen isä sanoikin jo aavistelleensa jotain, kun olen ollut nykyään niin väsyneen näköinen kun ollaan kylässä käyty. Isälleni uutinen tuli aika yllätyksenä, mutta iloisia kaikki olivat puolestamme.
Liina81 Mielestäni meillä tehdään np-ultra ennen kun 12viikkoa tulee täyteen, sekin varmaan riippuu paikasta ja ultralaitteista. Pojasta minulla oli np-ultra 11+4viikolla ja koko vastasi muutamaa päivää vähemmän, siitä huolimatta mittaukset kaikki saatiin hyvin tehtyä. Jos ei kauhean paljon viikot heitä, niin uskoisin että mittaukset pystytään tekemään. Ja jos ei saa, niin saat varmasti uuden ajan mittauksia varten.
gibbon ja mytty 7+4