Tervetuloa uusille keskustelijoille!
Onnea hyviä
ultrauutisia saaneille!
Meidän pitää odotella vielä viikko varhaisultraa. Myönnetään, että jo hieman jännittää. Miten tässä malttaa odottaa vielä viikon...
Kielletyistä ruoista Olen myös lukenut, että papaijaa ei saisi odotusaikana syödä, mutta ananaksesta en ole koskaan vastaavaa kuullut. Odotuspalstoja lukiessa törmää ennemminkin siihen, että monet sitä popsivat päästäkseen eroon turvotuksesta. Joka tapauksessa olen ananasta syönyt, tosin vain hieman pannukakussa ja meillä on juuri ananasjugurttia, koska himoitsin sitä. Aina voin vihjaista miehelle, että syö ne varmuuden vuoksi. Majoneesia olen välttänyt juuri raa'an kanamunan vuoksi. Koska syön majoneesia pari kertaa vuodessa, juuri ulkona syödessä, jos sitä on hampurilaisen välissä tai coleslaw- salaatissa, jota johonkin annokseen kuuluu, niin ei ole mikään iso asia olla sitä syömättä odotuksen ajan, niin tein esikoista odottaessa.
Sunniva Ihanan kuvan laitoit. Esikoisen ultrakuvat ovat rakkaita aarteitani ja niitä katsoessa muistan aina, että pikkuiseni heilutteli nyrkkiä toiselle ultranneelle kätilölle, sillä kyseinen täti, iäkäs kätilö, ultrasi niin lujaa, että se sattui, koska hänen mielestään toinen kätilö oli opiskelijana käyttänyt ihan liikaa aikaa mittojen saamiseen ja ryhtyi topakasti toimeen. Minä en kehdannut valittaa, mutta lapseni kyllä ja siinä hetkessä ajattelin: "juuri minun lapseni".
Uusäippä78 Elokuun Epeleissä minäkin kirjoittelin. Minun pitikin mennä tarkistamaan, että muistanko nikkisi oikein. Kirjoittelen epelien jatkokerhossa aktiivisesti vieläkin, nyt meillä on sielläkin odotuskerho. Kiva nähdä sinut täällä.
Toivon, että kaikki on kuitenkin hyvin. :hug:
Kestovaipoista Luin kestovaipoista paljon esikoista odottaessa, mutta jotenkin niiden käyttö tuntui todella monimutkaiselta raskausaivoilleni, eikä mieskään niihin innostunut, joten on jäänyt kokeilematta. Minusta on ihanaa, että on vaihtoehtoja, joita vanhemmat voivat kokeilla ja tehdä sen mukaan, mikä heidän perheelleen parhaiten toimii. Jos niihin tämän vauvan kanssa innostuisin, niin lyhyen matkan päässä meiltä on erikoisliike, josta saa paljon kestovaippoja ja kaikkea niihin liittyvää.
Omaa napaa Väsymys pääsi sille tasolle, että nukuin päikkärit samaan aikaan esikoisen kanssa. Pahoinvointia on pitkin päivää ja olikin mielenkiintoista piilotella asiaa, kun miehen ystävät olivat kylässä. On varmaan hyvin tyypillistä miehille, mutta kukaan heistä ei huomannut mitään - ei edes aviomieheni!
En kyllä tiedä, että mitä odotin, sillä esikoista odottaessa saman kaverit eivät aikoihin huomanneet koko odotusta, vaikka kuinka kävelin ohitse ison massun kanssa...
Luckygirl & Vekara 6+5