Äitiyspakkaus me varmasti otetaan, mikäli kaikki menee hyvin. Meillä on vuoden 2011 (en halunnut 2012 pakkausta, joten ei pantattu hakemusta
) pakkaus, mutta jotenkin se äitiyspakkaus tuntuu mukavammalta ja henkilökohtaisemmalta kuin raha. Ja on siinä paljon tarpeellista
tyttö (1v3kk) mahtuu vielä äp:n toppapukuun, joten eiköhän tuleva vauvakin 2015 alkutalvesta siihen mahdu
Kestovaippoja ei olla käytetty, eikä tulla käyttämäänkään. Olen liian mukavuudenhaluinen
Pahoinvoinnista kärsin ehkä viikon verran. Nyt syön pitkin päivää jotain, ettei ehdi tulla nälkä ja pahoinvointi on pysynyt poissa. Enemmän kärsin huimauksesta, kipeistä tisseistä, jalkapallon kokoisesta mahasta (esikoisesta ei tässä vaiheessa piiloteltavaa ollut) ja erilaisista kivuista ja säryistä, joita oli myös ekassa raskaudessa. Ja armoton väsymys!
Ultraan pääsin näin aikaisin epäsäännöllisen kierron takia. Menkoista laskettuna viikkoja olisi ollut pari enemmän kuin ultran mukaan. Sama juttu edellisessä raskaudessa, joten nyt osasin sitä odottaakin.
Miten kaikki muut on ultran jälkeen niin luottavaisin mielin?
minä jossittelen ja toppuuttelen, että jotain voi vielä mennä pieleen, eikä kaikki välttämättä ole hyvin... En anna itselleni tai miehelle lupaa innostua ja tästä syystä halutaan myös salata raskaus ainakin sinne 12. viikon yli. Tälläinen olin viimeksikin, loppuun asti
Nani92, netistä löytyy laskureita lasketun ajan laskemiseen. Googlaa vaikka raskauslaskuri, niin saat jotain viitettä siitä, milloin laskettuaikasi on
ultrassa sitten tarkentuu.
Pihla 9+0 (vielä kolme viikkoa maagiseen 12 viikon rajaan)