no nyt näköjään tuli toi lainaa palkki tohon näkyviin.. josko se tästä pikkuhiljaa lähtis vörkkii.. :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Schätzen onko siinä uudessa vauva lehdessä jotain ihan spesiaali
hyvää luettavaa? Pakko varmaan käydä ostamassa kyseinen lehti sitten..
Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:Mä olen päässyt suihkuun aina halutessani, jos mies ei ole ollut kotona, on tyttö ollut sitterissä ja katsellut.Tosin silloin on vähemmän aikaa suihkussa, mut kuitenkin. Ja ihan varmasti kaikki vauvan kanssa selviää.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Schätzchen:Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:Mä olen päässyt suihkuun aina halutessani, jos mies ei ole ollut kotona, on tyttö ollut sitterissä ja katsellut.Tosin silloin on vähemmän aikaa suihkussa, mut kuitenkin. Ja ihan varmasti kaikki vauvan kanssa selviää.
![]()
Sä oot nyt mun idoli :saint: . Juuri tuolla tavalla mäkin olen tulevaisuuteni ajatellut - jos on letti rasvassa, niin pesen sen ja vauveli saa kyllä ilomielin katsella. Mutta eihän se nyt hyvänen aika siihen kuole, että sen laskee kymmeneksi minuutiksi sitteriin.
Piti tuosta kysymäni Porsche; oliko sulla raskausaikana samat oireet virtsatientulehduksessa kuin "normaalisti"? Pissahätä mut mitään ei tule, kirvelyä, vatsakipua...? Ja mitenkä sitä hoidettiin?Alkuperäinen kirjoittaja Porsche:Tokassa raskaudessa oli lisäksi krooninen virtsatientulehdus putki ja armoton väsymys.