Hirmuisesti oli tullut muutamassa päivässä tekstiä... Olettepa olleet ahkeria. =)
Pipare: Mulla napsahti kanssa tuo sokerirasituskoe painosta, jota tullut viikkoihin bnähden aivan liikaa... Eli et ole ainoa. +13 kg oli tullut jo viikolla 26 ja varmasti taas tullut lisää urakalla. Siitä siis napsahti tuo sokerirasituskoe, joka on muuten huomenna.
Sitä mun pitikin kysellä, ett onko kaikki mennyt töihin sen jlkeen normaalisti. Meinaan esikoista odottaessa olin samasta syystä siinä kokeessa ja töihin menin sen jälkeen ihan normisti ja niin oli tarkoitus mennä huomennakin... Toivottavasti vaan jaksaa sen päivän. Olis klo 16 töitä ja sitten 18-20 illalla olis tyttären päiväkodin vanhempainilta, hohhoijaa... |O
Kadehdin kyllä teitä, jotka olette selvinneet noin pienistä kilomääristä, kuten tk82. Kuinka se on mahdollista... No, esikoisesta tuli se noin + 23kg ja näyttää tästäkin tulevan, mutta kylläpä ne kilot sitten liikunnan aloittamisen jälkeen nopeasti karisikin. Saas nähdä kuinka käy tällä kertaa... =) Parasta toivotaan...
Mä ihmettelen, kun mulla ei ole kelan päätöstä tullut vieläkään. Kävin kuitenkin palkanlaskijalle viemässä sen 4 viikkoa sitten ja hän lupasi lähettää sen eteenpäin, mutta eipä ole päätöstä kuulunut.
Juu ja noista liitoskivuista, tää alapää tuntuu laahaavan maata ja kävely varsinkin iltaisin yhtä tuskaa... Jos tää jatkuu, niin pakko vaan saikkea hakea. Sinnikkäästi olen töihin vielä polkenut pyörällä esikoinen takana istuimessa. Se tuntuu niin paljon houkuttelevammalta kuin tuo kävely töihin... Kun se kerta on niin tuskaista!!!! :kieh:
Ja mulla kanssa ollut noita pelkotiloja... Mä pelkään koko ajan, että mun esikoiselle sattuu jotakin. Yöllä herään pieneenkin inahdukseen, jota häneltä pääsee. Kai se on taas tää äidinvaisto, joka on tällä hetkellä niin hirmuisen herkkä.
Mulla ei muuten tissit vuoda vielä yhtään. Oikein olen odottanut sitä, sillä viimeksi alkoi näillä viikoilla öisin vuotamaan... Se on kuulemma hyvä merkki, jos ne vuotaa. =)
Pari yötä mennyt tosi katkonaisesti, kun tuo esikoinen on öisin herättänyt ja tullut viereen nukkumaan. No, sittenpä en saa itse nukutuksi, kun ei ole tilaa... Kun siitä tänään hänen kanssa juttelin, niin neiti vastasi, että käänny äiti toisinpäin niin sulla on tilaa... Just joo, niinhän se menee...
Pikkuinen ollut masussa tänään todella hiljainen... Olen vähän ollut huolissanikin jo... Mua alkaa heti pelottamaan nää hiljaisemmat päivät... Mun mielikuvituksella ei meinaan ole rajoja. Tuntuu, että ei ole yhtään kunnon potkua tullut tänään, ainoastaan muutama hipaisu. Ehkä ollaan molemmat viime yöstä niin väsyneitä. Ainakin toivon niin....
Riikkuli 27+2