no nyt näköjään tuli toi lainaa palkki tohon näkyviin.. josko se tästä pikkuhiljaa lähtis vörkkii.. :headwall:
Muhun kolahti ne synnytysjutut. Itkin melkein kaikissa :'( . Se oli siis synnytysextra. Alusta loppuun luin koko lehden, joten mun mielestä siinä oli kyllä oikein hyviä juttuja =) .Schätzen onko siinä uudessa vauva lehdessä jotain ihan spesiaali
hyvää luettavaa? Pakko varmaan käydä ostamassa kyseinen lehti sitten..
Sä oot nyt mun idoli :saint: . Juuri tuolla tavalla mäkin olen tulevaisuuteni ajatellut - jos on letti rasvassa, niin pesen sen ja vauveli saa kyllä ilomielin katsella. Mutta eihän se nyt hyvänen aika siihen kuole, että sen laskee kymmeneksi minuutiksi sitteriin.Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:Mä olen päässyt suihkuun aina halutessani, jos mies ei ole ollut kotona, on tyttö ollut sitterissä ja katsellut. Tosin silloin on vähemmän aikaa suihkussa, mut kuitenkin. Ja ihan varmasti kaikki vauvan kanssa selviää.
Voi kiitos. :heart: :flower: Ja jos hiuksia ei saa pestyä, niin ehtii ne sitten myöhemminkin. On sitten rasvassa jos on, kaikki kuitenkin huomion kiinnittää vauvaan eikä äidin hiuksiin.Alkuperäinen kirjoittaja Schätzchen:Sä oot nyt mun idoli :saint: . Juuri tuolla tavalla mäkin olen tulevaisuuteni ajatellut - jos on letti rasvassa, niin pesen sen ja vauveli saa kyllä ilomielin katsella. Mutta eihän se nyt hyvänen aika siihen kuole, että sen laskee kymmeneksi minuutiksi sitteriin.Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:Mä olen päässyt suihkuun aina halutessani, jos mies ei ole ollut kotona, on tyttö ollut sitterissä ja katsellut. Tosin silloin on vähemmän aikaa suihkussa, mut kuitenkin. Ja ihan varmasti kaikki vauvan kanssa selviää.
Piti tuosta kysymäni Porsche; oliko sulla raskausaikana samat oireet virtsatientulehduksessa kuin "normaalisti"? Pissahätä mut mitään ei tule, kirvelyä, vatsakipua...? Ja mitenkä sitä hoidettiin?Alkuperäinen kirjoittaja Porsche:Tokassa raskaudessa oli lisäksi krooninen virtsatientulehdus putki ja armoton väsymys.