Aubrieta!!! Jeeee!!!! Sä pääsit maaliin!!! :wave: :heart: :heart: :heart: Onnittelut!!! Iso neiti teillä ja toivottavasti toivutte pian!!! :flower:
Merkkari Nuo arviot ultrassa otettuun painoarvioon heittää sillä koneella aikasta paljon.. ja sekin pitää muistaa, että ei kaikki vauvat ole noin 3,5kg syntyessään vaan iso osa on 2,5-5,0kg!!! Siinä sitä haitaria onkin.. Meillä on arviot pitänyt paremmin paikkansa, kun kätilö on sen päältä käsillä testannut, ultriin uskon enää vain suuntaa-antavana.. Mutta pääasia että seuraavat tilannetta! :hug:
Niin.. olen unohtanut sanoa, että minä sain neideiltä sitkeen yskäviruksen.. köhin täällä yöt ja päivät ja sekin varmaan pistää tohon kylkeen, kun lihakset kramppaa, ärsyttävää. Mutta kyllä se ohi menee.
Olikos se
Grynna jolla on poskiont.tulehus? No, kuitenkin.. Voimia sinne!!! Jospa ne tukkoisuudet helpottais äkkiä ja olo korjaantuis etkä tarttis uutta kuuria tai punkteerausta eli käytännössä, toivottavasti sait heti ekaksi topakan kuurin!
Annukalle Täältä paljon suppareita ja etenemistä!!! :wave:
Minä vaan mietin sitä, että kun taidan olla ainut, jolla on se lisäistukka (siis tässä pinossa) niin että mitenkähän se nyt vaikuttaa siihen laskeutumiseen.. Sitä on turha kysyä ultrassa, kun ei ne sitä enää näe, se on takaseinällä ja kukaan ei ole aikoihin päässy kurkkaamaan sitä että miten iso tai minkä muotoinen se on.. Vähän silleen mietityttää... Jos teillä on tutuilta tullutta tietoo nii oisin aika iloinen!
Niin ja siitä telakka-jutusta! Kiitos vinkeistä, minäkin sit ostin sen Brion telakallisen kaukalon siis tilasin. Toivottavasti sisko ei pimaha, kun en "kelpuuta" sen lainakaukaloa.. :kieh: Itteäni aattelin vaan säästää niitten vöitten söhläyksessä, kun takapenkille pitää köyttää yht. 3 ja peräkonttiin 2. Niin, peräkontissa on sellanen taksityylin sohvapenkki, en siis köytä sinne mitenkään suukapulalla niitä..
Aattelin tosiaan pakkasia ja sitä, kun kädet on muutenkin jäässä talvella niin sit on helpompi keskimmäinen vaan "loksauttaa" paikalleen.. Tai mihin kohti sen nyt sitten kytkenkään.
Sitä mietin, että olikos siihen telakkaan sit jatkokäyttöö varten olemassa sopivaa turvaistuinta? Mä oon nyt oikeesti vähän ulkona näistä.. aika on ajanut tästä mammasta ohi.. Tai ikä..