Onnea
Aubrieta! :flower: =) ...täällä taas vaan tahti kiihtyy, ja vielä ois pari päivää joulukuuhun
Ente, mun lääkäriä kanssa huvitti viime kerralla kun luki neuvolahistoriaa: 'hyvävointinen', 'hyvävointinen', 'hyvävointinen'
Mulla vaan on aina ollut niin että ne isommat säryt ja kolotukset on aina olleet jo historiaa siinä vaiheessa kun on neuvolakäynti ajankohtainen... ja onhan tässä tottapuhuen niiltä isoilta ongelmilta vältytty. Ehkä siksi olen taas sitä mieltä että kyllä tämä pieni saa jäädä viimeiseksi - tuntuu että näissä normaaliraskauksissakin on niin paljon kestämistä, saati että olisi oikeasti jotain ongelmaa :ashamed:
maarith, kyllä minäkin kannustaisin sua pakkaamaan lähtötavarat ja auton valmiiksi - ne vauvanvaatteethan ehtii sitten isäntäkin laittamaan kun olette vauvan kanssa sairaalassa. Mutta saisit itselle mielenrauhaa siitä kun lähtötavarat olisi valmiina. Mutta joka tapauksessa - kaikki järjestyy ihan varmasti parhain päin :hug:
( . ) - mä aloin tosissaan miettiä, että mahdanko ollenkaan tunnistaa sitä hetkeä kun oikeasti on tosi kyseessä?
Eilen illasta olo oli yhtä isoa supistusta, ja oikeasti teki kipeääkin. Kuitenkaan ei mitenkään voinut niitä edes kellottaa, koska tosissaan tuntui että se sama supistus jatkui lähes taukoamatta. Vielä kun pahin kipu oli jo ohi ja olin käymässä nukkumaan, oli koko vatsa kauttaaltaan ihan kivikova
. Nytkin on vatsa todella arka, ei yhtään oman tuntuinen.
Kyllä sanoin viimeksi neuvolassakin että tiedän kun lähtö koittaa - mutta edelliskerroilla ei kummastakaan ole näin kipeää tehnyt ennen oikeaa lähtöä.
Ja tämä Pieni ei ole edes vielä kiinnittynyt,
vaikuttaako se jos lähtö tulisikin nyt? Aiemmat on kiinnittyneet tosi ajoissa.
Ihmeissään,
- Terhikki ja PieniIII rv 37+4 -