Ilmottauvunpa pitkästä aikaa, vaikka eipä minua kukkaan oo kaivannukkaan... :'(
Eikä kyllä oo kauhiasti asiaa... Keskiviikkona vissiin käynnistettään, saa nähä. En oikeen jaksa ennää tätä soutamista ja huopaamista, eka pysäytellään ja jarrutellaan ja sitten aletaan käynnistelleen etuajassa... Enpä tiä miten sitte loppujen lopuksi käy. Enkä oo vielä ees lopullisesti päättäny annanko käynnistää vai en... Ehkä kuitenki annan, ko tartteehan nämä minun lapset äitinki. Saa nähä... Supistellee kyllä niin perkelleesti, että voi olla, ettei mittään käynnistelyjä tarvitakkaan. Loppuviikosta olin osastolla pari päivää ja lähtötarkistuksessa oli kanava lähteny ja kolmatta senttiä suu auki. Varmaan tapahtunu siitäki jotain, ko niin kovia supistuksia tullu jopa 3 minnuutin vällein koko viikonlopun.
Kaikille, joilla käynnistys tai sektio nyt ajankohtanen hirmusesti onnea ja tsemppiä matkaan!!!
Ja te jokka kärvistelettä yliajalla, koittakkaa jaksaa! Vaikka enpä kyllä yhtään eppäile etteikö vituttais ja aikas rankasti... Mulla ottaa aivoon vaan tämä, ko tilanne on niin hemmetin epävarma koko ajan! Aina ko entisestä "vaivasta" selviiää, nii uus tullee tilalle |O
Koliikista. Kyllähän ne vauvat itkee toinen enemmän ja toinen vähemmän, oli koliikkia tai ei. Tuolla koliikilla on minusta vähän turha pelotella, ko se ei oo ko yks mahollinen syy jatkuvvaan kovvaan itkusuutteen. Voi olla ihan mikä syy vain tai sitte että ei oo syytä ollenkkaan, vauvat on luontteeltaanki erillaisia... Vähän kärkäs kommentti, ja siitä anteeks, mutta mulla meni lopullisesti hermot tuon koliikki homman kans, ko tyttö huusi joka ikisen yön kurkku suorana ensimmäiset kolmisen vuotta, eikä toellakkaan ollu koliikkia. Aina ko yritti apua hakea, niin puhuttiin vaan, että ko koliikkivauvat nyt vaan tekkee näin eikä ees tutkimuksiin päässy ja huutoa oli kuitenki jatkunu jo vuosia, eikä esim paria viikkoa...
Niin joo...
:flower: Onnea hirmusesti kaikille, joilla vauvat on muuttanu vattasta ulkomaailmaan!
Meillä ei oo vieläkkään lähellekkään kaikki valmiina vauvaa varten... Tännään sain kuitenki vaatteet laitettua lipastoon. Hirmunen ostoslista oottaa, ko vain sais jalat, joilla kävellä kauppaan ostaan kaikki loput jutut. Mies ossaa kyllä ostaa ne, mutta haluaisin ite... Ei anna sinni periksi myöntää, että en pääse itte ostaan vauvan tavaroita... :snotty: Taloaki on purettu viikonloppuna vähän joka puolelta ja nyt pitäs ennen vauvan tuloa saaha rakennettua takas vessa, suihku ja kuisti...
Ai miten niin vähän viime tingassa
No, onhan täsä vielä kaks päivää aikaa
Tulipa paska teksti... Ei vaan irtoa mittään kovin hyväntuulista tällä hetkellä.... :saint:
Apa ja Martti 36 tasan