Tervetuloa kaikki uudet! :flower:
Dagger on joutunut kokemaan kyllä pahimman asian. :hug:
Ekoista liikkeistä, en tiedä voiko ekakertalainen tuntea niitä vielä tässä vaiheessa ja mille ne edes tuntuisivat, mutta olen nyt parina päivänä tuntenut sellaista jännää kuplintaa. Erilaista kun mahan kuplinta aiemmin. Sellaista kevyttä kuplutusta. Nytkin tuntuu sellaista hassua pientä kuplivaa kutitusta tuolla yhdellä kohdalla.
).( Täällä oli pari päivää parempi olo, mutta eilen sitten tuli ystäväni yrjö taas kylään.
Muutenkin eilen ilta oli heikompi, voimat oli kokonaan poissa ja etoi älyttömästi. Toivottavasti oli vaan yksittäinen ilta ja nyt taas olisi helpompi olla.
Päänsärky saapui sitten eilen myös kaverikseni. Eilen illasta asti päätä on jomottanut niin, että äsken otin jo panadolin siihen. Muutenkin tuntuu vähän flunssaiselle. Toivottavasti nyt ei mikään flunssa iske. Päänsärky kyllä voi johtua vaikka niskoista, tätä päätetyötä kun tekee niin ei mikään ihme olisi.
Huomenna onkin sitten se
sokerirasitus, inhottavaa! En halua mennä sinne kun mulle tulee jo parin tunnin syömättömyydestä paha olo, mitä se on sitten sen 12 tunnin paaston jälkeen.
Ja se litku ällöttää etukäteen jo, mulle on sanottu että maistuu väljähtyneelle colalle, tällä hetkellä en voi sietää kyllä mitään cola-juoman tapaistakaan. :O Olen ehkä vähän hölmö kun etukäteen panikoin, mutta tää nyt on vaan tällaista.
Ai niin, jaan vielä teille mun hajamielisyyden. Unohdin sitten aamulla kotiin työpuhelimen. No ei siinä mitään, mutta kyseessä firman päänumero. Ups. Ja ei siinä vielä mitään, kyllähän tuon olisi voinut vaikka ajella hakemaan kotoa, matkaa ehkä noin 10 kilsaa, mutta tulin tänä aamuna miehen kyydillä töihin eli ei mulla ole autoa tänään.
Enemmän olen kyllä huolissani niistä henkilökohtaisista puheluista mitä voi tulla, en niinkään työpuheluista.
Orpo olo olla ilman puhelinta.
Nyt yritän keskittyä töihin.
- Hapsiainen ja herne 14+1