***HUHTIKUISET Lokakuussa***

:attn: Kaikki uudet, muistakaa laittaa tietonne minulle yv:nä. Hankala poimia niitä täältä teksin joukosta (joskus tietenkin voin ehtiä sitäkin tekemään, mutta pääsääntöisesti en... :attn:

Oma olo on jotenkin aivan liian hyvä :whistle: . Ruokahalu on palannut takaisin ja väsymys on vähäisempää.. Tai voi johtua siitäkin että en vain ole yksinkertaisesti ehtinyt päikkäreitä nukkumaan koska töissä olen ollut |O . Illalla kyllä kiukuttaa, joten ehkä se sitten sitä väsymystä on... Onneksi eilen löytyi piiitkän etsimisen jälkeen ne vauvelin sydänäänet. Tuntuu että niitä joutuu etsimään kauemmin aikaa kuin esim viikko sitten :| . Ensi viikon to olis np-ultra. Sitä jo niin kovasti odotan B) Esikoisen hoito on vain vielä avoinna sinä päivänä, kun miehen haluan tietenkin mukaan ultraan (ja kyllä mies itsekin haluaa :D )

Poppeliini 10+5 (kohta taas poksutaan..)
 
Täällä on nyt sokerirasitus ohitse. Ei ollut niin paha kun kuvittelen, vaikkakaan ei tuo nyt mitään kamalan mukavaakaan ollut. Aamulla oli päänsärky jo valmiiks kun sinne menin ja sitten se litku maistu ällölle.

Litku pysyi kuitenkin sisällä ja parin tunnin odotuskin meni suht hyvin. Nuokuin siinä odotustilassa tuolissa koko ajan. Ois ollu kiva kun ois päässy pötköttään aina niin ois voinu vaikka nukkua kunnolla.

Se viimeinen verikoe sattui tosi paljon. Annoin vielä opiskelijan pistää sen ja se kaivoi ja kaivoi sitä suonta. Tietysti kun kolmannesta pistoksesta oli kyse niin otettiin samasta kohtaa kun ensimmäinen. Eli siis muutenkin jo hellä kohta. No nyt sitten se pistos oli vuotanut niin pahasti että paitakin oli veressä. En taida antaa enää opiskelijoiden pistää mua. :(

Mutta selvisin kuitenkin rasituksesta ja nyt jo työmaalla. Tosin tän päänsäryn kanssa ei ole kiva istua täällä, mutta yritetään nyt parisen tuntia jaksaa.

- Hapsiainen 14+2
 
Ihan tulin vaan ilmoittamaan, et elossa ollaan ja kaikki hyvin. =) Siitä on aikaa, kun olen täällä käynyt. Enkä varmaan ehdi nyttemminkään täällä enempää roikkumaan. Tuo esikoinen kyllä pitää tämän mamman sen verran liikkeessä :kieh:
Varhaisultrassa kävin jo muutama viikko sitten ja kaikki näytti olevan masussa oikein hyvin. Np-ultraa nyt sit vaan odottelen. Sinne pitäis mennä 14.10.

Tänään ollaan viel lähdössä appiukon luoksen Varkauteen, joten meillä onkin sit pikkanen istuntasessio viel tänään edessä. Toivottavasti esikko jaksais matkan edes jotenkin.. tai sit me pysähdytään vartin välein :LOL: ja ollaan sit vissiin huomenna perillä.

Rebel 10+1
 
Onkohan tuolla mahassa enää elämää!!? Niin vimmatusti hermostuttaa! Nyt muutaman päivän ajan ollu parempi olokin eli raskausoireetkin häviämässä!!
Nyt siis pitäis olla viikkoja 12+3, 11+4, 10+5 tai jotain siltä väliltä. :kieh:
 
maleha, kyllä siellä on, usko pois! :hug:

Anteeks, mut satuinko mä kehumaan aamulla mun hyvää oloani?????!!!!
Juu, se oli sellaset 2 päivää kestävä hyvä olo....
Kaupassa ku käytiin ni sai oksennuksen maku suussa siellä olla....Ja päätä särkee tosi paljon....

plaah....
 
buam; oletko kokeillut syödä ennenkuin nouset jalkeille? Minulla oli viikko aika kauheaa aikaa ja tein saamieni ohjeiden mukaan niin, että yöpöydällä oli keksejä (Digestive oli aika hyvä) , söin niitä pari makuuasennossa heti herättyäni ja köllöttelin vielä hetken ja sitten vasta nousin ylös. Auttoi kuin auttoikin!
Nyt syöminen on tasapainoilua, on iso virhe juoda ensimmäisenä aamulla, tarvitsen puuroa tai leipää ensin, sitten vasta voin juoda :D Melkoista taiteilua, varsinkin jos sattuu janottamaan...
 
Heissan,
Minä uusi ainakin toivottavasti laitoin poppeliinille tietoni =)

Pahaa oloa on täälläkin ja reippaasti. Olen ollut nyt 2 ja ½ viikkoa saikulla pahoivoinnin ja väsymyksen takia ja maanantaina meen uudestan lääkäriin jos sais vielä vähän lisää... Pojasta oksensin 25 viikolle asti, sitten jäin pois töistä ja oksentaminen loppui siihen.

Mammavaatteet täällä osittain mammavaatteet käytössä. ite en oo ostanut lisää, mutta kavereilta lainaan oon kyllä saanut vaatteita sitten :)

mistäs muusta on ollut puhetta... Np-ultrassa ollaan käyty jo ja kaikki ok. Alkuun joskus viikolla 7 oli verenvuotoa, menin lääkäriin joka ultras eikä nähnyt kohdussa mitään. tämä oli siis perjantai, epäili tuulimunaa tai kohdunulkoista. käski kuitenkin käydä hcg-kokeessa silloin pe, ma ja ke ja sitten seuraavana perjantaina uusi ultra. sain onneks kok viikon sitten saikkua. viikonloppu meni itkiessä ja maanantaina kun olin just tullut labrasta niin soittaa terkkarista että perjantain hcg liian korkea tuulimunaksi että on kohdunulkoinen että täytyy lähteä sairaalaan. No sitten lähdetään ajamaan 35 kilsaa sairaalalle missä ootetaan yli tunti että päästään lääkärille. lääkäri ultraa ja näkee samantien masussa elämää, mutta viikon pienemmän kun menkoista laskettuna :) että semmoinen oli meidän alku.

Liikkeitä olen tuntenut muutaman päivän. Esikoisestakin taisin tuntea ekat rv 16-18 en nyt tarkaan muista, mutta rv 18 tuntu varmasti.

Tälläistä täältä :)
Hilipatuinen ja vauva ilman työnimeä rv 14
 
heippa,

tänään oli oikeen mukava päivä, käytiin siel ultrassa =) pikkunen oli kovasti kasvanu ja oli tosi vilkas :D kovasti vispas käsillä ja jaloilla =) vastas viikkoja 9+4 tänään.

nyt sit ootellaan 3 viikon päästä olevaa niskapoimu-ultraa, ihan hyvillä mielin voi nyt olla ku vauva oli niin hyväkuntonen et eiköhän se siel jaksa edelleenkin kasvaa =)

 
Np-ultran tulos normaali!! Siellä se pikkuinen vipelsi, potki ja vilkutteli meille. :D
Ainoa tylsä juttu oli, että vastaanotto oli tietysti 30min myöhässä.
Koko vastasi myös viikkoja, eli kaikki hyvin. :)

Piipa rv 12+3
 
Piipa75 Hienoa! :flower:

marjutti86 Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :heart: Eikös vaan ollutkin ihanaa nähdä venyttelevä vaavi?

Mä oon katsellut vaunuja tämän illan. Olen ollut jonkin aikaa Brio Sing-yhdistelmien kannalla, mutta nyt löysin tämmöiset

http://www.bambinodirect.co.uk/details1.asp/ProductID/176/sid/3/quinny-speedi-sx-carrycot-cabriofix-footmuff.html

http://www.bambinodirect.co.uk/details2.asp/ProductID/1885/sid//hauck-apollo-4-all-in-one.html

Joku joka tietää vaunuista jotain, niin voi kertoa mielipiteitään, varsinkin jos on kokemusta ko. vaunuista. :attn: Asutaan lähiössä (hyi, mikä sana), tarkoituksena olis kulkea paljon vaunujen kanssa niin kävellen kuin busseilla.

Hyvää viikonloppua kaikille! :wave:

rv11+3
 
Höh, mä kirjotin aiemmin pitkän sepostuksen joka sitten hävis jonnekkin bittiavaruuteen.
PRKL!

Eli tuosta mun pahoinvoinnista epulis kyseli, tai laitto vinkkiä, niin kokeiltu on, muttei siihen oikein mikkään poppaskonstit auta, että lähinnä joudun nyt sen kanssa vain kärvistelemään. Välillä on jo aika itkunen olo, kun sitä etomista kestää sen 24/7. Mä ennenmmin jo oksentaisin, vaikka sitä vihaankin niin paljon, mutta kun se tuo hetkittäisen helpotuksen. Mutta tää....
Tää on niinku ois iki krapula päällä. Nyt tosin oli taas pari helpompaa päivää, mutta kyllä se huono-olo silti on läsnä.
Mutta kyllä tän kestää, ja loppuuhan tää joskus kuitenkin.

pitäis jaksaa ottaa masukuvaakin, kun on tuo röllykkä sieltä pompannu esiin. Mutta ehkä sitten vaikka sen 12 viikon jälkeen otan, sitten uskaltaa jo otella kuviakin =)

Mut nyt tää painuu nukkumaan, on se tääkin, ku ei vaan jaksa valvoo enää....
Öitä!
 
Buam, voi ei. Minulla tuo keksien syöminen esti oksentamisen...tasaisen etova olo on itseasiassa jatkuvasti, siihen on jokseenkin tottunut, ei edes huomaa. Mielitekoja tulee ja kun saa syötyä mitä kroppa vaatii, helpottaa olo hetkeksi :)
Mutta ei kai tämän kanssa auta kuin odotella. Tsemppiä pahoinvoiville!

Yhdet mammahousut on ostettuna, vähän vielä suuret...mutta jos maha kasvaa tätä vauhtia, saa niitä kohta alkaa sovittelemaan :D
Maha on kasvanut niin paljon, että huomaan naapureiden ja tuttavien tuijottavan ja katsovan kysyvästi...Kertoilen sitten julkisesti vähän myöhemmin :whistle:

Nyt nukkumaan, ei jaksa enää valvoa puolille öin eikä jaksa samanlailla muutaman tunnin yöunilla kuten ennen raskautta..

epulis ja pieni 10+6
 
Tulin poksumaan..
ELi POks 15+0 <3

Käytiin katsomassa vaunuja tänään.. ja voi että.. en siis tiiä mitkä olis parhaat.. briot on kivat.. happy tai joy vai oliko se joyful.. mutta sit taas en tiiä.. Empuuu ne sing yhdistelmät on aika leveet.. tai takapyörät on tosi kaukana toisistaan.. :/ siihen kaatui meidän halu ostaa ne. :/
saa nyt nähä mihin sit päädytään.. nyt on vaa monet vaunut alessa kun tulee uus mallisto joulukuuhun mennessä. :)

tiitu ja kultakimpale rv 15+0 :)
 
Tulin vaan kauniin uuden numeron tänne poksumaan.
:heart: 15+0 :heart:
Ja olo on paljon parempi, en oksenna enää kuin pari kertaa päivässä ja pahoinvointiakin paljon vähempi.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
Mirabel
 
tiitu87 Joo ne näyttääkin aika leveiltä :/ Tällä hetkellä olen kyllä tykästynyt noihin Quinny Speedeihin, pitää tutkailla. :) Ja vielä tiitu, vau miten pitkällä sinäkin olet jo! :flower:

Ja Mirabel myös, kuudennellatoista viikolla :heart:

Mä taidan kans painua pehkuihin, sammuin taas sohvalle |O
 
jastullakin kivat poksut! :flower:

).( Olo ihan ok, paitsi että satuin hampaita pestessä tökkäämään harjalla kaksi kertaa väärällä tavalla kieleen - oksensin sitten oikein rattoisasti pelkkää vettä ja limaa. :snotty: Tänään leffaan miehen kanssa, ihanaa päästä jonnekin, kun tullut vietettyä monia viikkoja vain töissä ja kotona! =)

rv11+4
 
Tulin poksumaan: 14+0 :heart:
Vuotaako muilla ikenet verta?Mulla hampaita pestessä melkein joka kerta,ei ole kivaa...
Lehdistä...Tilasin sitte vauva lehden,mutta ei mulla kai mitään hoitolaukkua tule mukana,oisko sit ku ulkomaille tilasin,ettei sitä sillon saa...
Mukavaa lauantaita kaikille :)
 
Empuuu sanoivat siellä vaunuliikkessä että niistä sing takapyöristä on tullu tosi paljon kommenttia että se on ollu syy miksi eivät ole menneet kaupaksi..
Mullakin on hampaiden pesu vähän hanakalaa kun sattuu aina tulemaan kakomista heti kun koskee kieleen.. :/:/

tiitu ja kultakimpale 15+1
 
Brio Sing on meille tuttu kapistus. Ostettiin esikoiselle 1½v sitten sellaiset "matkarattaiksi". Yhdistelmät olivat niin hankalat kaupoissa kun aina joutui veivaamaan että saa käännettyä hyllyjen/tankojen väliin. Briot kääntyvät ihanan helposti! Kun leveisiin takapyöriin tottuu (eli osaa ottaa asian huomioon), on ne asialliset menopelit. Tosin esim vanhan mallin ratikkaan niitä ei saa sisälle kun ovat niin leveät... Nyt ovat joutuneet varastoon kun koira tarvitsi isomman häkin auton perään ja hommattiin ihan perusmatkarattaat tytölle. Eli jos jotakuta kiinnostaa ostaa käytettynä v2008 hyvin pidetyt ja vähän käytetyt Brio Singit niin laitapa yv:tä. Meillä on niissä kova koppa ja istuinosa. Koppa toimi kivasti matkasänkynä kun tyttö oli pieni.
 
Tiitu Me ostettiin esikoiselle noi Brion Happyt. Ihastuin niihin heti kun näin ja ne oli pakko saada! Vielä kun oli ihanat vaal.siniset. =) Nyt oon kattellu noita Joyfuleja kans, et ne on tosi kivan näköiset. =) Ja oon ollu kyl tosi tyytyväinen noihin meidän vaunuihin! Meillä on siis kova koppa ja sit ratas-osa erikseen.

Hemmi Mulla ei oo nyt ikenet vuotaneet ihan hirveesti, mut esikoisesta vuosi ja ostinkin sitten sähköhammasharjan joka auttoi asiaan, suosittelen siis! =)

Katyana & Väpä <3 10+2
 
Rattaista mulla oli esikoisella boran yhdistelmät, mutta eivät arvatenkaan ole olleet mitenkään ihan kamalan kestävät. Nyt tarvisin sellaiset mihin saa tukevan sisaruslauden, kun täällä "maalla on kuitenkin kävelymatkaa ja eikä täällä kulje mitään kaupunkibusseja :) Emmaljungia oon katellu netistä, mutta täytyy mennä kun veronpalautukset on vähän lähempänä niin kunnolla testailee kauppoihin noita yhdistelmiä.

Verenvuoto Tässä raskaudessa mulla ei oo tullut verta nenästä eikä hampaista, poikaa oottaessa mulla tuli alusta alkaen tosi paljon molemmista...

Omanapa olo on mitä on, onneks maanantaina se lääkäri niin ei tarvi sinne töihin mennä.

 

Yhteistyössä