***HUHTIKUISET Lokakuussa***



Huhtikuisten LA:t

(Nimimerkki - LA - Synnäri - Monesko? - Tyttö/Poika olo )

<1.4.
Mirabel - 26.3 - kolmonen
Sapfo - 26.3 - JS - kolmas
tiitu87 - 26.3 - KOS - esikoinen
Whitney-29.3-EKKS - esikoinen
Tupu76 - 30.3 - ? - toinen
Hapsiainen80 - 31.3 - K-SKS - esikoinen

1.4.
Amaliaa - MLS - esikoinen
dublo83 - SatKs - neljäs
Tohelin - SEKS - kahdeksas
Toivotaan - KOS - toinen
Saimaanrannan äippä - EKKS - toinen
syysmama - OYS - toinen

2.4.
Hilipatuinen - HYS - toinen
Kerttuli-79 - SEKS - esikoinen
mother4 - K-PKS -viides

3.4.
Hemmi - ulkomailla - esikoinen
KiiajaVille - K-PKS - neljäs
Kipperi - TAYS - esikoinen
Torrestiina - KOS - toinen
Yeb - 28.3. - TYKS - toinen

4.4.
Preeria - LKS - neljäs

5.4.
Hannalii - LPKS - kolmas
Heinekeeni - TYKS -toinen
Ria88 - SatKS - esikoinen

6.4.
JääKyynel - VAS/TAYS - esikoinen - Poika olo
Kellopeliappelsiini - OYS - toinen
stoppis - KYS - neljäs

7.4.
angelia - sas - kolmas
Bassets - Satks - toinen
Maalis04Huhti06Huhti10 - KYS - kolmas
Stellanella - Tays - toinen

8.4.
Greddy - KOKS- toinen
Jellona-äiti - PKKS - kolmas
KitiP - TYKS - esikoinen
manteli76 - TAYS - toinen
pingviini100 - OAS - kolmas
pulleroballerina- NKL - toinen
Tilhiemo - KOS - toinen

9.4.
Fantastic4 - KOS - viides
Rebecca80 - PHKS tai EKKS - kolmas

10.4.
Feles - TAYS - ensikoinen - Tyttö olo
jukra - ? - toinen
mammamia82 - ? - kolmas
MiiKaro - Ras - toinen

11.4.
Jenskutin - KOKS - esikoinen
Lyra -?- kuudes

12.4.
Donu - SatKS - toinen
Eepekka - TAYS - esikoinen
Piipa75 - PHKS - toinen

13.4.
Iru - OYS - toinen
Jonsuh - JS -esikoinen

14.4.
kolmonen - VKS - kolmas

15.4.
nasumasunen - KPKS - kolmas

16.4.

17.4.
jastu - TAYS - esikoinen
Maleha - RAS - toinen
Santi - KAKS -toinen
Sun Rise - ?- esikoinen
Rouva B -NKL- esikoinen - Poika lupaus

18.4.
Rapunen - PHKS - esikoinen

19.4.
Arskan äippä - OAS - toinen
epulis - TAYS - ensimmäinen

20.4.
Bliss - TYKS - kolmas
raksunaksu - ? - toinen
sintsu78 - KOS - neljäs
toiveilija-87 -?- esikoinen

21.4.
Empuu - Kät/KOS - esikoinen
Puliina - TAYS - toinen

22.4.
Dagger - Naistenklinikka - ?
HoPe22 - esikoinen - Kätilöopisto
MetsäMörrinVaimo - OYS - viides
nellustiina - VKS - toinen
Poppeliini - Tays - toinen - Tyttö olo

23.4.
Chiquita - LKS - viides
Inkeri - KoKs -
Siiri80 - K-SKS - esikoinen

24.4.
Wentti - KOKS - toinen

25.4.
muuttohaukka - KYS - kolmas

26.4.
oviili - TYKS - toinen

27.4.
Hankku - Tays - seitsemäs

28.4.
Bambinoko - PS - esikoinen
buam - OYS - toinen - Tyttöolo
Niin toivoisin - OAS - esikoinen - Tyttöolo

29.4.
HaP - OYS - esikoinen
Katyana - TAYS - toinen
rebel - NKL - toinen

30.4.
Vappuhuiska - K-HKS - toinen
Unico - ? - esikoinen

marjutti86 - ? - esikoinen

MEITÄ ON YHTEENSÄ 84 ODOTTAVAA MAMMAA =)


Kaikki lisäykset ja muutokset listalle yv:nä Poppeliinille kiitos!


Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson keskusairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
MHSO = Malmin terveydenhuoltoalue/Pietarsaari
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus



Linkki aiempiin keskusteluihin
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1472726 (heinäkuu)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1478190 (elokuu)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1505441 (syyskuu)

Linkki lasketunajan laskuriin:
http://tinyurl.com/raskauskiekko
http://www.vau.fi/Laskurit/raskauslaskuri/

hCG:n määrä alkuraskaudessa:
http://www.advancedfertility.com/earlypre.htm
http://www.bobrow.net/kimberly/birth/hcglevels.html

Alkion ja sikiön kehitys kuvina:
http://www.paternityangel.com/PicsAndPhotos/FoetalDevelop/1stTrimester.htm
http://www.visembryo.com/baby/index.html

Kaikki uudet tervetulleita mukaan!

 
Jatketaan tänne meidän keskustelua :wave: . Elikkäs minä toimin (toivottavasti) nyt meidän päivittäjänä. Tänään on tiedossa mulla iltavuoro ja huomenna aamuvuoro ja kuten on tiedossa niin täällä on hyvin usein aamuvirkkuja kirjoittajia, niin ajattelin laittaa tämän lokakuun pinon jo nyt pystyyn =)

Nyt on muutama päivä ollut selkeästi vähemmän huonoa oloa, kunhan vain muistaa syödä tarpeeksi ja säännöllisesti. Mutta siis ruoka ei sillä tavalla inhota / töki. Mies on ihan innoissaan asiasta :whistle: . Ja masu todellakin on kadonnut, kuten jo aiemmin mainitsin. Jos :heart: -ääniä en kuulisi, niin varmasti olisin jo huolissani :wave:

Donu ja Maleha toivottavasti pikkuiset ovat olleet vain vähän piilossa/huonossa asennossa. Itsekin joudun joskus etsimään niitä ääniä toooosi kauan, ja sitten niitä ääniä voi kuulua vain muutamia sekunteja.

Poppeliini 10+3
 
Kiitos Poppeliini uudesta ketjusta!

Neuvolalääkärissä käyty, asiat on hienosti ja tästä on hyvä jatkaa.
Sain reseptin panacod poreelle kun nätisti pyysin. Vähän alkaa myös mulla päänsärky (migreeni) nostaa päätänsä oltuaan hyvin pitään poissa.

Kuopus herätti meidät viideltä aamulla.. hieman väsyttää mutta jospa ottaisi teetä ja suunnittelisi loppupäivää.
Keskimmäisellä olisi kerhokuvaus puol yksi josko sinne päästäisiin niin hyvä olisi, tosin suunnittelilla on myös sisaruskuva koko katraasta nuorimmaisen 1v kuvauksen yhteydessä.

Mutta nyt sitä teetä..

Mukavaa päivää kaikille!
 
Kiitti tsempeistä!

Neuvolassa sanottiin et varata aika aikaisintaan kahen viikon päähän. Aamulla sit soitin polille ja selitin tilanteen, sanoin et haluan ajan mahdollisimman pian. Puhelimen päässä oli vanha nihkeä rouva joka puhui lähetteestä jne... mut suostui kuitenkin antamaan ajan maanantaille eli nyt siis menen vastoin neuvolan ohjeistusta jo viikolla 11+0 ultraan vaikka käskettiin mennä aikaisintaan 12+0. Tai eihän noista viikoista tiedä.... edellinen ultraaja oli jostain intojemenistä joka puhui tosi hoono soomii ja vieläpä niin hiljaa ettei siitä saanu mitään tolkkua. Ja kaikenlisäks viikot ja laskettuaikajotka kkirjoitti ä.korttiin ni ei täsmää lainkaan yhteen.
Tiedän ettei näillä viikoilla sydänäänet vielä välttämättä kuulu mut itse uskoisin olevan jo pitemmällä.... Mut tiedä sitä sitten!
:/
 
Poppeliini Kiitoksia uudesta pinosta! =) Vau, me ollaan kohta jo lokakuussa.

Ei taaskaan oikein mitään uutta, väsymys vaivaa edelleen, loppuis jo. Mä niin odotan sitä keskiraskauden aikaa, eikö sen pitäis olla vähän mukavempaa? |O Vaikka onhan toki alkuraskaudessa oma viehätyksensä vaivoineen kaikkineen. :)

Empuuu ja Tirppana rv11+1
 
Hei kaikille!
Päätin vihdoin alusta asti keskustelujanne seurattuani pinoutua, kun on jo näin pitkälle päästy. Taikauskoa kenties? Toivottavasti vielä mukaan mahtuu.
Esikoista siis odotan, LA 29.3. Ultrassa viikoilla 11+2 vastasi neljä päivää pienempää, eli pitkästä perjantaista saattaa tulla keväällä todella pitkä...
Tässä pinossa on näkynyt kovin vähän muita Etelä-Karjalasta, harmi.

Whitney & Kiusankappale 14+2
 
Kiitokset Poppeliinille uudesta pinosta! Hassua, että mennään jo lokakuuta. :)

Whitneylle tervetuloa! Aika samoissa menee meillä lasketut ajat. :)

).( Täällä on ehkä aavistuksen verran parempaa vointia. Kaksi päivää päästy täysin yökkäämättä. Vielä kun saisi tuon yökkömaun suusta pois niin olo voisi olla lähes normaali... Kaveri, jolla on kolme viikkoa ennen mua laskettuaika sanoi että hänellä loppui pahoinvointi kuin seinään viikolla 16. Kuulemma tällä hetkellä on ihan elämänsä kunnossa. Sitä hetkeä tässä itsekin odotellessa. :)

Musta on vaan tullut ihan äärettömän laiska. En jaksa yhtään tehdä mitään kotihommia tai mitään muutakaan ylimääräistä. Ennen olin kamala touhuaja ja siivoilin ja järjestelin kotonakin koko ajan, nyt tuntuu etten saa mitään aikaiseksi. Sohva on paljon kivempi paikka.

Äh, nyt pitänee jatkaa töitä, nämäkään ei oikein kiinnostaisi. :LOL:

- Hapsiainen ja herne 14+0 *POKS*
 
Mun vointi on tänää iha ok paitsi yhden kerran jo oksentanut tänään... paino on tippunut. käskettii neuvolassa kattoo tää päivä ja huomen ehk osastolle tai labrakokeisiin ellei molemmat.
paino on tippunu 2kg ja ei kärsis enää tippua kohta olen huonommassa kunnossa ku olen pieni ja hoikka ihminen.

nyt yrittäis lähtee kävellen asioita hoitaa kun ei autoakaa ole mut saa nähdä mitä tuosta reissusta tulee... :ashamed: toivoisin vaan että olis ohi eikä tarvis tuol matkalla kyykistellä pusikoissa..
 
Whitney Tervetuloa joukkoo kasvavaan! :) Monet ovat täällä olleet viikolta 4+ lähtien, joten eiköhän sinun ole jo hyvä aika kans liittyä mukaan.

Hapsiainen Toivotaan, että sulla alkais pahoinvointi väistymään. Pidän peukut pysyssä. d =) b Laiskuutta myös täällä havaittavissa, en kyllä ole koskaan ollut mikään kova touhuaja, mutta nyt väsymys on vienyt viimeisetkin voimat tehdä edes jotakin.

rv11+1
 
Huomenta--- tai päivää.. Mua niin harmittaa.. :/ kun olen niin laiska.. en jaksa mitää tehä.. eikö tän väsymyksen tosiaan pitäis jo loppua.. tuntuu etten jaksa kun muutaman tuninn tehä jotain ja sit jo pitäis levätä.. :O
Haluisin niin olla energiaa täynnä.. harmittaamyös se että en oo saanut syötyä normaalisti kertaakaan 4kk aikana.. :I Haluisin syyä aterian niin ettei täytyis lopettaa kesken syömistä kun alkaa vaa kakomaan.. ja haluisin nauttia siitä ruuasta enkä niin että pakotan itseni syömään.. :/ haluisin tietää onko mun paino taas tippunut.. siltä vähän tuntuu.. viimeks oli 3kg lähtenyt 1kk..

tiitu ja kultakimpale rv14+5 oiiii kohta vaihtuu taas viikko !!! =)=)=) <3
 
Kirjoituksianne pitkään seuranneena voin todeta pääseeni melkoisen helpolla.
Alkuun oli 5 viikon "kestokrapula" ja turvotus sai tavalliset housut tuntumaan epämukavilta jo varhain. Oksentanut olen koko aikana vain kaksi kertaa.
Syömistä yleensäkin olen oppinut inhoamaan. Oikeastaan mitään ei tee erityisesti mieli, vaan sitä joutuu väkisin pakottamaan itsensä syömään riittävästi.
Suurin ongelmani on alusta asti ollut limaisuus. :/ Nenä vuotaa ja kurkkuun nousee limaa, joka saa yskimään ilkeästi. Tämän takia joutui tuputtamaan urheilusta tehot heti alkuunsa.
Onko muilla ollut samaa ongelmaa?
Neuvolalääkäri sanoi, että ei ole kovin harvinaista. Johtuu hänen mukaansa hormooneista, jotka saavat limakalvot runsastumaan muuallakin.
Omaa napaa kovasti näin alkuun...

Whitney & Kiusankappale 14+2
 
Poppeliinille kiitos uudesta pinosta! =)

:hug: kaikille sitä tarvitseville!

Tervetuloa uusille! =)

Lehdistä Mulle tuli esikoisen odotusaikana ensin Kaksplus ja sit vaihdoin Vauvaan. Ja tykkään kyl Vauvasta tosi paljo enemmän kun Kaksplussasta! Ja nyt tulee Vauvan ohella myös Meidän Perhe, jonka kyllä kohta lopetan. Se on suunnattu mielestäni vähän vanhempien lasten perheille. Mut Vauvaan oon ollut tyytyväinen ja sen tilausta aion jatkaa =)

Ultrakuulumisia Vihdoinkin käyty ekassa ultrassa ja kaikki hyvin. Pikkuisella sydän sykki hienosti ja liikkuikin vähän =) LA siirtyi viikolla, ja pikkunen vastas viikkoja 9+6, joten huomena poksutaan sitten uudestaan kaksnumeroisille :D Ja pääsenpäs kahden viikon päästä uudelleen ultraan, kun turvotusta ei pystytty vielä mittaamaan, joten pääsen näkemään pikkuisen yhden ylimääräisen kerran! =) :heart:
Mutta ilmottelen sitten seuraavan ultran jälkeen ton LA:n, koska se saattaa vieläkin muuttua.

Katyana & Väpä <3 9+6
 
Kiitokset Poppeliini uudesta pinosta!!

Uusille :wave: tervetuloa minunkin puolesta.. :)

Väsymyksestä ja laiskuudesta.. Tuttuja on molemmat täällä.. Jotenkin on niiiin saamaton olo kokoajan vaikka pitäis tehdä jos mitä.. Nytkin pitäis tehdä ruokaa eikä roikkua täällä.. :)
Ajattelin myös jos ehtisin hetkeksi sohvalle oikasemaan ennenkuin pojat herää.. ;)

Lehdistä Vauvalehti tuli tosi pitkän aikaa, mutta sitten alko osin kyllästyttää se että vuodesta toiseen samat jutut kiertää, tosin eihän tämä odotus,lapsen syntymä ja vauva-aika paljoa muutu.. :D
Nyt olen miettinyt josko kokeilin kaksplussaa.. Jotenkin vaan irtonumeroiden perusteella ei ehkä ihan niin "minun lehti" kuin tuo vauva..

No joh, partsilta kuuluu kutsu.. Eli se niistä torkuista.. Höh.....

 
Kiitokset poppeliini uudesta pinosta! :flower:

Tervetuloa whitney! :wave:

Tunsin ilmeisesti sitten eilen ensimmäistä kertaa (yhteensä kahdesti illan aikana) pienen ensimmäiset liikkeet! :heart:

Kirjoittelinkin aiemmin noista kuplista joita olen ollut tuntevinani jo useamman päivän ajan, mutta nuo kaksi eilistä oli jotain ihan muuta. Istuskelin sohvalla etukenossa, käytännössä maha etureisiä vasten, kyynärpäät polviin nojaten ja sain pienen pienen muksaisun (ei siis tuollainen kuplan tuntoinen) keskelle alamahaa! :) :heart: Toinen tuli samaisessa asenossa myöhemmin illalla vähän sivummalle, mutta ihan alamahaan.. :) Uskomatonta, mutta kai se on uskottava.. :eek: :saint:

Olot on ollu muutenki suht hyvät. Väsyttää jonkun verran ja päätä särkee aika-ajoin aika ilkeestikin, mutta oon napannu sit vaan rohkeesti paratabsia ääntä kohti. Parhaiten tuohon päänsärkyyn auttaa mulla ulkoilu ja runsas nesteen (veden) nauttiminen. Alamaha jomottelee kans aika-ajoin ja repäisykipujakin vielä tuntuu, joskin vähenevissä määrin, kohdun kasvusta luulisin noiden johtuvan.

Kellis ja salamatkustaja 13+2
 
kellopeliapp. vautsi ihanaa =) tuota odottaa niin kovasti et vauvan tuntis! :heart:

tänään on olo ollu aivan hyvä, koulussa tuli päivä istuttua, odotin jo kovasti et voi tulla kotiin ja laittaa lökärit jalkaan ja antaa masun vaan olla :LOL: ei tarvii yrittää vetää sisään =) kyl tää taas on turpeen tuntunen..

humpuuki testeistä, nyt näyttäis vanhankansan mukaan tulevan tyttö, tyttö olo mul onki ku naama kukkii, hiukset rasvottuu, olo on turvonnut, paksu eikä muutenkaan niin hemaiseva.
kiinalainen veikkas kuitenki poikaa.

tänään taitaa poksua, jo 9+0! :heart: vautsivau :D
 
Nyt on ollut sellainen puolentoista vuorokauden päänsärky, mut aion shoppaamaan mennä kun sokos alotti tänään taas 3+1 päivät :p Sain ihmeellisen tarmonpuuskan ja leivoin tiikerikakun vaalealla raidalla :p Ja jotenkin alkoi suunnattomasti ärsyttämään kun luin uutisen Tanja Karpelan vastasyntyneestä vauvasta, ei vauvoissa ikinä ole mitään vikaa, mutta voi että inhoan kun pojasta sanotaan että se on potra.. Kamala sanahirviö :DDDD

Tänään 11+4 :heart:
 
Tervehdys täältäkin!

Kiitos tosiaan uudesta pinosta poppeliini! =) Ja tervetuloa mukaan Withney!

Löysin eilen, reilun viikon etsiskelyn jälkeen, syksy/talvitakin! Olin jo ihan varma, että sopivaa ei vastaan kävele, ja että tämän pahoinvoinnin keskellä on pakko ryhtyä ompelemaan takkia. Mulla kun on paha villa-allergia, joka rajoittaa jo normaalistikin takkiostoksia, niin tässä äitiysvaatemaailmassa on tosiaan jo epätoivoista. Enkä raaski muutenkaan kamalia summia äitiysvaatteisiin laittaa, niin siinä sitten on miettiminen mitä päälleen lykkäisi. Mutta siis, Stockalla vastaan tuli Mama Liciouksen tikkivuorillinen parka-takki, hiukan ohuehko, mutta talvella väliin fleeceä, ja eiköhän tuolla pärjää. Hintakin oli sopiva, 64,95?, joten mukaan lähti. Vielä varmaan ompelen kuitenkin talveksi toisen takin kaupunkikäyttöön, kunhan vointi tästä hiukan paranee. Kaikki vanhat takkini ovat jo käyneet pieniksi, niin vatsan kuin rintojenkin kohdalta, joten takki menee käyttöön nyt samantien. Olikin jo kylmä college-hupparissa...

Valitusta; Pahoinvointini on nyt ehkä tosiaan vähentynyt, mutta uusia muotoja on tullut mukaan. Saatan yökätä ihan pelkästään jostain ajatuksesta, tai niin kuin eilen parkkihallissa, nähtyäni kaikenlaisia läiskiä ja lätäköitä maassa ja muualla... Edellisistä raskauksista sen verran olen jo oppinut, että nämä yökkäilyt tuppaavat seuraamaan loppuun saakka... Migreeni piinaa aina välillä, närästys ja selkäsärky ovat tainneet tulla jäädäkseen, ja iskiaskipujen seurana on lisäksi jo todella ärhäkät liitoskivut. Välillä kävelen jo kuin ankka. Kivaa näillä viikoilla... Anteeksi valitus.

Liikkeistä; Mulla on tuntuneet liikkeet aina todella aikaisin, ensimmäisessä raskaudessa 13+0 ja toisessa pari päivää myöhemmin (silloin oli istukka edessä ), ja nyt olen jo parina iltana ollut tuntevinani töykkäyksiä! Mahtavaa, varsinkin, kun en ole vielä päässyt sydänääniä kuuntelemaan, enkä vielä ultraankaan. Jotenkin nuo tuntemukset ovat vaan erilaisia kuin ilman kiertäminen suolistossa (jota sitäkin on ollut kyllä ihan riittämiin). Pahoinvoinnin ja muun kammottavan olon keskelläkin nuo pienen pienet liikkeet saavat hetkeksi unohtamaan kaiken muun! Tästä se sitten lähtee ja kohta liikkeet voimistuvat ja alkavat tuntumaan useammin ja useammin!

Bliss ja pikkuinen rv 11+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Kellopeliappelsiini Onnittelut liikkeistä! :heart: Voi kun olisi jo se aika, että itsekin kokisi ekaa kertaa elämässään vauvan liikkeet. :)
Se on ihanaa!!! Lopussakin musta oli ihanaa kun koko maha heilui kun toinen vaan käänsi kylkeä, oikein näki mitä toinen puuhasi :heart: Toiset sanoo, että se on epämiellyttävää ja jo tukalan tuntuista, mutta ei musta!

Mäkin olen pari kertaa ollut tuntevinani pikku töytäisyjä, mutta en ole oikein uskaltanut antaa itselle lupaa heittäytyä niihin mukaan, kun jotenkin tuntuu, että voiko olla nyt jo... Toisaalta tunsin esikoiseltakin ekat jo rv17+ :heart:

Nukuttiin just esikoisen kanssa päikkärit kainalokkain :heart:

Veriseulan tulokset tulivat takaisin normaaleina :heart:

Ostettiin talo :D

Ihanaa kun on niin onnellinen olo! -Toivotaan ja Pikkis 13+6
 
Ensiksi Suurkiitos Poppeliinille uudesta pinosta!!!! :hug:

Uusille, jotka laittaneet minulle yv:tä, mikäli teitä ei ole päivitetty listaan, niin laittakaa tiedot poppeliinille, hän sitten lisää teidät sinne! Ja kaikille vielä sydämmelliset tervetulot :heart: Ihanaa ku meitä on jo näin paljon ja toivotaan tosi paljon että kukaan ei enää huhtikuisista tippuisi!!!!

Täällä joku puhu siitä kurkun limaisuudesta, täältä löytyy kaveri :wave: Mulla on sitä kanssa ollu aika alusta asti ja se on yks pahimmista joka saa mut yökkäileen. Sit aamulla yskittääkin kovasti ja tää yskiminen saa mut viimeistään oksentamaan.
Sit oli vielä juttua painosta, niin mulla oli tippunu paino 5,5 kg. Onneksi on tuota ylimääräistä vieläkin, että sinänsä ei haittaa, mutta eihän sen tarvis enää kuitenkaan paljoa tippua. Mutta siis en muistanu sanoa siitä että siihen sokerirasitukseen joudun myös minä....voi äklö!!!
ON: Tänään olin pitkästä aikaa koko päivän koulussa. Oli kyllä välillä aika rankkaa siellä olla, kun oli niiin huono olo ja jotenki siitä istumisesta tuli massu kipeeksi. Pitänee seurata tuota, että alkaako kipeytyy miten ja jos, niin sitten jään suosiolla saikulle. Ihanaa kun tietää että 2 viikkoa on aikaa ni pääsee sinne oysin ultraan, näkee kunnolla mitä siellä on, kun on kunnon laitteet. =)
Nyt mä olen muutenkin keksiny tavan millä aamusta selviän oksentamatta, ainakin nää 2 päivää oon selvinny. Mun pitää syödä heti kun herään jugurttia ja sit tän jälkeen ootella n. puoli tuntia ja sit syödä kunnon aamupala. Ja, ykkös juttu mikä maistuu on lämpimät voileivät. NAM!

Mut nyt ruuan laittoon ja syömään

buam
 
Heippa vaan kaikille. Olen tähän asti kirjoitellut perhekerhon palstalle ( mutta on huhuja että se suljetaan). Ja täällä olen ihan muuten vaan käynyt lukemassa teidän kirjoituksia .
Elikkä olen 24v. asun mieheni, koirani ja 5v. pojan kanssa Vantaalla. Tämä on minun 3 raskaus. Meidän pikkukakkonen menehtyi pari kuukautta sitten kätkytkuolemaan, niin ajateltiin heti sen jälkeen aloittaa uusi yritys. Ja onni oli meidän puolella, vaikka olin syönyt pillereitä tulin raskaaksi jo ekalla kierolla.
Eilen oli eka neuvolla ja ultra pitäisi olla parin viikon sisällä. Jännittää kovasti, koska neuvolassa ei kuultu sydänääniä:(
Otin synnytyssairaalaksi naistenklinikan ja laskettu aika olisi 22.04.2010.
Pahoinvointi on helpottanut ja painoa ei ole vielä lisääntynyt. Johtuu varmaan siitä että ruoka ei oikein maistu;).
Naama kukkii iloisesti ja eka sairaslomakin tuli koska selkä on niiin kipeä että seisominenkin sattuu.
Oikein mukava odotusta teille kaikille ja toivottavasti otatte minut vastaan huhtikuisiin:)
Viikkoja nyt 10+6 :):)
 
Kans yksi ilmoittautuu matkalle mukaan =)
Itsellä on aivan kauhea pahoinvointi,mutta ei niin paha kuin esikoisella.
Rv 11+4(ultran mukaan) la ei vaihtunut vaikka lisäsi yhden päivän eli 18.4. pitäisi olla laskeutuminen kohdallaan.
 
Dagger tervetuloa ja myös paljon voimia menetyksen kokemisesta <3
minnii myös sinulle tervetuloa!

Mä täällä vielläkin pelkään että alkaako verenvuoto vai ei.. ehkä se oli jotain tosi harmitonta kun tuli niin tosi tosi vähän.. hei missä kohfassa muut on huomanneet sydän äänien löytyvän..? näkeekö joltain sivulta missä kohdun korkein kohta pitäsi olla rv15?
 

Yhteistyössä