Ilmaista vuokraan sisältyvää nettiä ei todellisuudessa ole

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla kuuluisi olla vuokraan sisältyvä netti mutta eipä ole. Elisa katkaisee yhteyteni jatkuvasti. Olen tilannut sen ja rekisteröitynyt yms kuten pitää mutta ei auta.

Ilmaisia, vuokraan sisältyviä nettiyhteyksiä ei siis ole olemassakaan.
 
Mulla kuuluisi olla vuokraan sisältyvä netti mutta eipä ole. Elisa katkaisee yhteyteni jatkuvasti. Olen tilannut sen ja rekisteröitynyt yms kuten pitää mutta ei auta.

Ilmaisia, vuokraan sisältyviä nettiyhteyksiä ei siis ole olemassakaan.
Turhaan sitä täällä ruikutat, valita vuokranantajalle, isännöitsijälle ja Elisalle. Viimeistään silloin, kun vaadit vuokraan alennusta toimimattoman palvelun takia, alkanee tapahtua.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
miehissä ja naisissa on se ero, että mies hakee aina ratkaisua mutta naiselle usein riittää se että saa kertoa huolistaan ja murheistaan
Varmaan näinkin ja alun perin tälläkin palstalla oli pääosin naisia, lapsista haaveilevia, odottavia, lapsia saaneita. Ilmapiirikin oli toisenlainen. Ei minulla mitään sitä vastaan ole, että täällä on nyt teitä miehiäkin varsin aktiivisena, mutta joskus voisi miettiä, miten ihmisille vastaa - vrt. aloittajalle kirjoitetun vastauksen alku, johon reagoin.

Pirteää päivää sinulle!
 

Yhteistyössä