Päivää taas kaikille!
Onnea
Labello vaikka onnittelinkin jo toisessa paikassa. :flower:
Ultra on perjantaina, erikoislääkärin suorittamana. Jänskättää kieltämättä todella paljon. Yhtäpaljon kuin pääsis huvipuistoon
Mä veikkaan kovasti tyttöä ja salaa toivonkin. Sillä odotan tyttöä, kun mietin omia läheisiä välejäni oman äidin kanssa, tahdon samalisen äiti-tytär suhteen oman lapsen kanssa
No samapa tuo kunhan terve on!
Kaveri
potkii säännöllisesti, aamulla 8-9, iltapäivällä 15-17 ja illasta 20 maissa. =) tietty rytmi sille on jo tullu.
Kuinka moni nukkuu vielä mahallaan? Minä nukun puoliksi, tosin joskus rupee ilkeesti tuntumaan mahaan niin on pakko vaihtaa kylkiasentoon. Mies aina jaksaa siitä muistuttaa että Papu menee lytyyn ja sille tulee kehitysvamma jos painan mahaa tai makaan massullani.
Alussa oli ihanan huomaavaista nyt ei enää, rupee tympimään, vaikka olen jo monet kerrat sanonu sille että ei oo mitään haittaa... No se on mies.
Ja
aurajauustosta...kuinka moni syö sitä raskaana ollessa? minä olen aina rakastanu juustoja ja en ole voinut luopua, tosin vähentänyt olen aurajuuston syönnin. Mutta eilen kun katsoin niin siinä paketissa luki että valmistettu pastöroidusta maidosta, joten saanko nyt syödä sitä kypsentämättömänäkin? Siis vaikka olenhan pieniä naukkasuja ottanut raskauden aikana :ashamed: muuten kyllä joko mikron tai uunin kautta.
Täällä muuten kaikki kunnossa, väsymys yhtä suurta kuin alkuraskaudessa, vaikka kaikki arvot hyvät, tiedä sitten mistä johtuu...eteen päin mennään. Ja
paino lähteny hiljalleen nousuun eli +500g viime neukkarikäynniltä.
Millä viikoilla yleisin laitetaan
sokerirasitukseen, ja laittavatko jos ei ole mitään virtsassa tai muussa ollu vikana? Mietin tässä kun itsellä bmi 33 paikkeilla ja kaikki on hyvin ollu tähän mennessä, että joudunko automaattisesti rasitustestiin?
Oikein mukavaa päivän jatkoa kaikille mammoille! :flower:
Jospi ja Papu 19+3