Aurinkoista syyspäivää kaikille! B)
Onnittelut kaikille ihania ultrakuulumisia saaneille ja uusille tervetuloa mukaan

!
Mulla tavalliseksi syysflunssaksi luultu yltyi tosi pahaksi. Olin kirjaimellisesti heikossa hapessa lasaretissa 3 vrk keuhkokuumeen takia. Huh, nyt olo onneksi jo parempi ja parin viikon sairaslomailun jälkeen töihin palattu. Voitte uskoa mikä huoli mulla oli. Ei juurikaan itsestäni vaan pikkuisesta! Tuntui siltä, että lääkkeissä ei säästelty kun niitä suoraan suoneen ladattiin. Tänään kuitenkin sain huokaista helpotuksesta kun neuvolassa ultrasivat ja siellä pepe vilkutteli. :heart:
Rakenneultra on ensi maanantaina. Odotan sitä kuin kuuta nousevaa. Tuntuu, että sen jälkeen voi ruveta nauttimaan odotuksesta täysillä.
Gallupiin voisin vastata myös omalta osaltani. Molemmat ollaan kolmenkympin hujakoilla, toinen vähän yli, toinen alle. Tunnettu ollaan pitkään, ruokapöytä jaettu parin vuoden ajan. Rahoitusalalla porskutetaan, toinen asiantuntijana, toinen esimiestehtävissä. Tulikohan nyt varmasti vastattua tarpeeksi ympäripyöreästi, heh.
Töihin kerroin uutisen sairaslomani aikana. Otettiin iloisesti ja lämpimästi vastaan. Tänään oli kaikki toimarista lähtien halaamassa ja onnittelemassa. Sain kehiteltyä asiasta sellaisen mörön itselleni, että oli pakko soittaa ja kertoa vaikka olin suunnitellut naamatusten asian kertovani. Mikä siinä voikaan olla niin vaikeaa, maailman luonnollisin ja hienoin asia!? Multa meni jopa yöunet kun paisuttelin asiaa mielessäni. :ashamed:
Hankinnoista; Meillä ei vieläkään ole hankittuna mitään. Tuleva mummu lupasi kustantaa rattaat ja ukki tehdä kehdon. Itselleni olen muutamat äitiyshousut ostanut. En tiedä missä vika, mutta esim. vauvavaatteet ei vielä kiinnosta yhtään. Toivottavasti kiinnostus jossain vaiheessa tulee, ettei lapsen tartte ilman vaatteita olla

.
Liikunnasta; Hävettää. En vaan yksinkertaisesti ole jaksanut nostaa takapuoltani sohvalta. Sairastelukin vei mehuja aikalailla. Eikä asiaa varmaankaan auta alhainen hemppa (104). Tänään kuitenkin on olo energinen, joten ei muuta kun ylös, ulos ja lenkille.
Liikkeistä; Viikon ajan tuntunut muutamia yksittäisiä tökkäisyjä, iltaisin enemmänkin epämääräistä möyrintää. Innolla odotan jokapäiväisiä ja säännöllisiä muksautuksia, mutta stressiä en niistä ota. Vielä.
Leppoisaa alkanutta viikkoa kaikille tasapuolisesti!
Huanita ja Pepe 17+6