Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

Iltoja!

Onnittelut taas vauvansa saaneille :flower: Kukahan mahtaa saada ekan "virallisesti" helmivauvan? Kyllä kai jonkun on täytyny tänään jakautua? :)

Tekstiä tulee juu kiitettävästi :) Oon vaan hirveen huono kommentoimaan mitään kenellekään, tuntuu ettei oo mitää järkevää sanottavaa :|

Eilinen päivä meni siivoillessa, vaan eipähän supistellu normaalia enempää. Oon täs miettiny et mahtaakohan mulla tihkua lapsivettä. Oon jo pari viikkoa huomannu et välillä kastuu housut enemmän ja sillon siinä on sellanen sperman haju. Ja sit sitä kellertävää, iljettävää "räkää" tulee kyllä päivittäin. Se ei miltään haise kylläkään... Noh huomenna ehkä jotain selviää.
Meen taas klo 9:ksi sairaalaan. En kyl ala, jos joutuu taas tulemaan ilman vauvaa takas kotiin |O Ainakin maanantain ja tiistain saavat käynnistellä jos ei muuten tuu. Ja sit saavat vaikka kaivaa veitset esiin ja leikata tuon pennun ulos :kieh: He, tuli mieleen, sillon kun torstaina lähin sairaalasta kotiin, kätilö tuli siihen juttelemaan. Sanoin että eniten pelottaa että tääkin on sen 4,5kg eikä mahdu tulee ulos. Kätilö siihen vaan totes et "on meilläkin täällä puukkoja, kyllä se lapsi sieltä ulos saadaan." Kuulosti musta tosi häijyltä kun sanoi puukko, tiedän kyllä että täällä päin sanotaan veitsiä puukoksi, mut mulle tulee puukosta mieleen sellanen puukahvanen, paksu 40cm jötikkä! Joo, terotelkaa vaan puukkonne valmiiks meikä on tulossa.... :LOL:

Toivottavasti sais ens yön nukuttua kunnolla, sairaalassa kun ei oikein unta saa. Ihanat hiostavat muovit lakanoiden alla, kovat patjat, muhkuraiset tyynyt... :kieh: Viime yö meni kyllä ihan persiilleen, esikoinen (yllätys, yllätys ) taas heräili tunnin välein ja ulvo äitiä |O En tiiä millä meinaan hengissä selvitä kun kohta on kaks kun ulvoo tunnin välein äitiä... :/

Hyviä vointeja kaikille! =) Toivottavasti tuun seuraavaks kertomaan vauvauutisia.

Bianca ja poitsu 40+1
 
piti taas monen näköstä kommentoida mutta eipä jäänyt mieleen kun pari juttua.

mun miehen täti tuli kysymään multa kaupassa, että joko on koirat viety piikille? :eek: olin ihan että mitä hel***tiä? ei ole ikinä moisesta ollut puhettakaan! joku kuulemma sanonut että hävitetään koirat ja kissa kun vauva tulee... kysyin että kuka, mutta ei muistanut kenen kanssa oli ollut puhetta. no huh huh. olemme yrittäneet opettaa koiria nukkumaan jossain muualla kun makuuhuoneessa, siinä on vissi ero piikille viemiseen. :kieh: :kieh:

isyyslomasta on kanssa ollut puhetta. meillä mies pitää sen normaalin ja tarvittaessa voi pitää aina kevät kylvöihin saakka (huhti-toukokuulle). saadaan halvalla lomittaja tai harjottelia navettaan ja näin talvella ei paljon muuta tällä alalla ole pakollista tekemistä. siinä mielessä kiva juttu, jotain hyvää tässä maanviljelyksessä/ karjankasvatuksessa.

Törkeä tilanne emsoilla, kun ei molemmilla lomaan oikeutta, vaikka elätte rekisteröityneessä parisuhteessa. tsemppiä teille ja mukava kuulla myös teidän kuulumisia!

mäkin muuten pohdin tuota äippäpakkauksen peiton kokoa tonne lootaan. (missä siis tarkotus aluksi nukuttaa)
oletteko muuten kuullet että vauvaa rauhoittaisi tummanpunainen lakanan/ reunapehmusteen väri, kun kuulemma tuttu väri kohtu ajoilta. teetin itse laatikkoon sopivan tumman punaisen sen verran isomman lakanan, että tulee reunoille ja reippaasti ylikin, ettei sitten ole mytyssä vauvan päällä. kuminauha siis siellä reunalla, että hyvin pysyy. vaikeasti selitetty, mutta toivottavasti joku ymmärsi mitä ajan takaa. tiedä sitten onko mitään perää tässä mutta kiva on kokeilla kaiken näköstä.

hyviä vointeja isoille masuille, jo vaavinsa saaneille ja tietysti niille äitien pienille kullan nupuille!!! :heart: :heart: :heart:

soikku ja minttu 39+2
 
huomenia.

onnea kaikille vauvan saaneille.

nyt sitä ollaan sit jo helmikuussa. kyllä tää aika rientää vauhdilla.

omassa olotilassa ei muutosta. torstaina olis sitten seuraava neuvola käynti.

isyyslomasta on ollut puhetta.. meillä isäntä ei tule varmasti pitämään isyyslomaa koska hän on yksityisyrittäjä urakointi-töissä. keväällä heti kun on mahdollista aloittaa ruokohelven paaluun ja sen jälkeen alkaakin jo rehun ja oljen paaluu ja talvet ajaa puuta metsässä ja sitten siihen vielä lisäksi on oman tilan viljelyt. onneksi elukoita ei ole enää ollut moneen vuoteen.
esikoisen aikaan hän oli peräti sen päivän vapaalla jolloin neiti syntyi ja sitten sen päivän ku tultiin sairaalasta kotiin. siinä hänen lomansa oli. nyt toivoisin että olisi edes muutaman päivän kotona mutta näyttää olevan koko ajan niin kiire että ei taida olla mitenkään mahdollista lomaa pitää. kesät meillä menee silleen että mies käy vaan nukkumassa kotona jos ei sit joudu ajamaan koko yötä, onneksi niin käy enää harvoin.poikkeuksia on sitten sateiset kesät jolloin ei pysty paalaamaan joka päivä, silloin aina pystyy pitämään huili päiviä mut sitten pitää koneetkin aina huoltaa ja niissä menee se oma aikansa.
tytön kans aina käydään pellonreunalla katsomassa isää ja viedään samalla ruokaa ja mitä hän tarvitsee. ja käydään me aina kyyvissä napottamassa vähän aikaa.
talvet on sitten rennompia huomattavasti.

sasuliini87 & poitsu 37+4
 
Onnea Meikku! :heart:

isyyslomasta, meillä on mies pitänyt sitä aina viikon verran vauvan synnyttyä. :heart:

Eläimistä meillä on kaksi isoa koiraa. Kun odotettiin ensimmäistä niin meillekkin sanottiin että mitäs nyt aiotte koirille tehdä. Olin ihan että TÄH??!! eipä oo tullut itselle mieleenkään etteikö koirien kanssa voisi perhettä perustaa, perhettä nekin on. :heart: Onhan tässä välillä hommaa kun toisella koiralla juoksu, tai toinen koira kipeenä tai jos ne ottaa yhteen (välillä siis ottavat pieniä matsejakin) mutta on tässä selvitty ihan hyvin. Samat koissut yhä edelleen ja kolmas tulossa. :heart:

Viime yönä heräsin kipeeseen supistukseen. Mutta ei niitä sitten tullut kuin pari.. Tänään onkin taas neuvolapäivä.

sadee80 37+1 :heart:
 
FINTTU:no kun siis mun mielestä ei oo hikkaa,se tuntuu erillaiselta,se on sellasta "hellää heilumista/hytkymistä".Hyvin sanottu,mut kuvaa parhaiten sitä :D

Mä oon nyt monena yönä nähny painajaisia,johtunee varmaankin siitä ku yöt on jo tosiaan vähä hankalia :whistle: välillä niiiin ihme unia,et ei tosikaan :LOL:

mutta nyt pitää mennä,koululainen ja eskarilainen jo lähti matkaan,seuraavaks poika kerhoon :wave:

hemuliina rv 38+2 :heart:
 
Huomenta,

nukuin ihan huonosti ja heräsin tilailee Tina Turneriin lippuja klo 8:ks. Nooh lippupalvelu ilmoittaa että liputhan tulee myyntiin vasta klo 9 ja silloinhan olen jo neuvolassa |O No ans kattoen saadaanko liput...

Näin jotain kipeetä untakin, nokka vähä tukkea jo eilenkin illalla ja edelleen ja silmät vetistää, joko väsymystä tai hitsin pöpö!!

hm ja nökerö 39+4 ( aikas lähellä ollaan jo :eek: )
 
pur
FINTTU Meillä taas on aika kylmä talo ja sen taki pelkään et ylireagoin vauvan pakkaamisesessa. Mun äitin anto semmosen ohjeen, et ihan vauvasta asti voi lapseltakokeilla kädellä niskasta et minkälaiseks lapsukainen mahdollisesti itse kokee olonsa lämmön puolesta. Aika hyvä kikka musta, joskin kun oon pikkusiskoni 5v niskaa kokeillu niin aina se on hiestä märkä :LOL: taitaa se äitigeeni olla jollain vähän yliampuva nykyään.
 
pur
(.) Joo eilen illalla tuntu tosissaan et oon tulos kipeeks, ei mitää muita oireita mut noi kylmäaallot meni vaik suppareit ei tullu.nyt on aika normi olo. Vaik pinna kun palo terveyskeskuksen toimintaan kun mies yritti saada lääkärille aikaa ja sille ilmotettiin et pitäs yksityiselle mennä kun ei tommosille asioilla ole antaa lääkärin aikaa. Mulla 30e tilillä. Mä soitin parään ja kerroin mieheni juuri soittaneen, kerroin asian ja sitten kerroin et olen raskaana ja et nyt mua v..tuttaa tää touhu. Ja sit kerroin vielä kuinka tietonen olen kuntaliittymiin liittyvistä asioista ja jokaisen kuntalaisen perusoikeuksista siitä huolimatta et olen täällä vaan puoltoista vuotta asunu. Hän sieltä sitte ehdotti aikaa iltapäivälle ja kun sanoin et se ei kyllä käy kun mies menee töihin niin sain sille ja itelleni ajan aamupäiväks. On näistä HORMOONEISTA jotain apua siis :LOL: ja tästä päätellen ei ainakaan mun lapsikaan jää ilman sille kuuluvia oikeuksia varmaan :LOL: . Mulle ei v..lla.

Heikosti nukutun yön jäljiltä Leijonaemo ja hiljainen pienokainen 37+0
 
Hyvin nukuttu yö takana!! Mahtavaa :) (kaiken lisäksi vielä ylhäällä kukonlaulun aikaan, mikä tarkoittaa sitä, että varmaan tunnin sisään menen takaisin nukkumaan...) Näin unta, että vauvan takapuoli ja jalat "hypähti" ulos mahasta ja mun piti työntää ne takas. Pohdin, että olikohan mun kädet nyt varmasti puhtaat ettei sinne mahaan mennyt bakteereja :D
Heti ekana pitää peesata muita, että emsojen tilanne isyysloman suhteen on kyllä todella epäreilu. Sille purkkiin runkanneelle spermanluovuttajalleko se isyysloma pitäisi antaa.... ? Kiva kuulla kuitenkin, että suurimman osan ajasta teitä kohdellaan hyvin.
Lisää isyyslomista, täällä saa siis sen 10 pvää lapsen syntymän yhteydessä ja sen lisäksi isällä on 60 päivää lomaa, jota mä en voi käyttää (mulla myös 60, jotka tarkoitettu täysin mulle) ja sen lisäksi ne muutama sata pvää mitkä voidaan jakaa miten halutaan. Eli siis tuo on kotona nyt nuo 2 vkoa ja sitten varmaan kesän jälkeen jää useammaksi kuukaudeksi kotiin ja mä etsin töitä. Riippuen vähän siitä, että mikä työtilanne meillä kummallekin on. Saattaa käydä niin, että se on kotona pari kuukautta, jos mä vaikka saisin jonkun sijaisuuden ja sitten mä jään taas kotiin tms. Katsotaan sitä sitten. Mä nyt olen nämä muutamat ekat kuukaudet kuitenkin himassa ja tosiaan ne 2 vkoa saadaan olla yhtä aikaa. Maksaako Kela muuten isyyslomasta rahaa? Täällä Försäkringskassan (vastaava loistava viranomainen.................) maksaa 80% palkasta.
Pur, jo on kumma ettei lääkärille pääsis silloin kun sinne haluaa! Hyvä, että pidit teidän puolia.
Piti kommentoida vaikka mitä, mutta en muista... Ai niin Lentis todella ihana kuulla, että joku muukin ajoittain pohtii tuota isoa G:tä....

Nyt keittään lisää teetä...
 
Ihan pakka tulla kertomaan teille. Mun kaverista tuli eilen pienen tyttövauvan äiti. Harmi, ettei hän palstaile täällä, oltais saatu pinon eka "virallinen" helmimasu.
Kärppis: Ei meillä noissa makuutiloissa ole noin kuuma, mutta kun välillä keittiö-ruokailuhuoneissa on, kun lämmitän puuhellalla ja se ei niin nopeesti tasaannu (meillä ilmastointiremonttia menossa). Tosin kun meillä on makkari tuolla yläkerrassa, ni kyllä se lämpö aika nopeesti sinne nousee. Kyllä mä taidan kaiken varalta ostaa semmosen pienemmän ja ohuemman peiton.
 
Merkkiä taas heti tällekin sivulle.

kärppä mulla tuntuu tuo närästys nimenomaan kurkussa poltteena. aina ennen närästi ylämahassa,mut tän raskauden aikana ei ollenkaan,pelkästään kurkussa.

tänne ei mitään uutta. loppu sit ne hyvin nukutut yöt,viime yönä kävelin taas kahden aikaan :( Ja hitto ku pitää koko viikko kytätä huoltomiestä ja olla pystyssä ennen klo 8 ellei halua törmätä siihen hiukset pystyssä yöpaita päällä,vaihtavat palovarottimia ja mun tuurilla ne eksyy meille vasta perjantaina |O muuten saattas tuurilla saada nukkua 9asti.

huomenna ois taas neuvola. jospa se täti nyt sit tekis tikusta asiaa sinne äitipolille niinkun sano, vaik eiköhän tuo oota sinne laskettuun ja saan sen ajan vasta sit ens neuvola kerralla,eli ens viikon tiistaina mikä onkin jo 40+2 :kieh:

mitähän kuuluu lillip:n ja pirppiksen vauva-arkeen?!
ja onkohan nanadalla jo nyytti sylissä..?

labello ja mytty 39+1
 
Huomenia.

Kerranki oon ajois hereil, ettei ihan koko päivää tu koisattuu. :D
Yöllä heräsin siihe, ku maha poukkoili joka suuntaa ja välil kuulu ihme naksumisii.. Nukahin sit uuestaa jossaa vaihees ja vaaviki rauhottu.
Isyyslomaa ei kai tääl pidetä, ku ei tuo ukko missää töissäkä oo.
Mut jos sitä menis ny laittaa jotaa aamupalaa itellee.. :p

Tyttö-nen & Vaavi rv 37+3
 
Kuulumisia nyt 40 + =) olo hyvä mutta flunssa iski tosi kurjaa ajatella tulevaa koitosta tässä pöpössä |O
olisin vaan tiedustellut mitä muille on yliaikaistarkastuksesta sanottu jos sellaisen on jo puheeks tullut meillä tuo tulee tapahtumaan 41+3 :$... siis ihan outoa(ko) tässä vaiheessa olin esikoisen kanssa käynyt kaksi kertaa asiaa en nyt muista mutta kokoa varmaan koska oli helppo raskaus (siis ei juuri vaivoja) ja toisesta oli raskausdiabetessa sen takia tarkempi seuranta.
 
Huomenet!

Voi kauhistus, kuinka paljon tänne oli tullu tekstiä taas viikonloppuna! Oon istunu varmaan tunnin tässä ja lukenu pinot (tammikuu vol.2 loppuun ja tää helmikuun pino) läpi... Nyt kun vielä muistais, mitä piti kommentoida...

Heti alkuun vauvaonnittelut heille, joilla vauva on jo mahanahkan ulkopuolella :flower: (kauniisti sanottu..)
Ja labellolle kiitos taas pinosta!

Isyyslomasta oli ainaki puhetta... meillä avomies on suunnittellu, et olis nyt alkuun ainaki viikon kotona ja sit pitäis kesällä pari viikkoo. Hän vaihtoi viime syksynä työpaikkaa, joten virallista kesälomaa ei oo ku pari viikkoo nii isyyslomalla ollessa sais sit toiset pari viikkoo... Mutta katotaan nyt, millon meiän vauva päättää tulla maailmaan ja millä tavalla..

Tuosta puheenollen..(tulee öklöö tekstiä, skipatkaa, jos luulette ettette pysty lukemaan) tänä aamuna vessapaperikyttääjä bongas verensekaista jälkee (ei oikein limaa, mutta kuitenki) vessapaperista.. Ja menkkamaista kipua alamahassa enemmän ku riittävästi... Mutta supistuksia ei oo eikä oikeen muitakaan "oireita". Kakkoshätä on kyllä vieny jo pariin kertaan vessaan ja kurakakkaa olen pönttöön saanu.. Voi siis olla, että vauva on keksiny että hän vois tulla jo ulos...

Rosinante tais kysellä mun LA:ta ja yhessä koossa olemista.. Eli siis yhtenä ISONA kappaleena olen edelleen ja tänään on rv 41+0. Jos tässä alkuviikosta ei mitään ratkaisevaa tapahdu = synnytys käynnisty, nii torstaiaamuna 5.pvä on mentävä ä-polille klo 08 jossa sitten tekevät päätöksen käynnistetäänkö synnytys vai jatketaanko odottelua. Siinä vaiheessa on 10 pvää yli LA:n.

Joko-joko-puhelut: viime viikon lopulla ne alkoi ja jatkui viikonlopun yli.. Tänä aamuna on vasta äiti soittanu ja kysyny, oonko kotona vai laitoksella.. Mutta oikeesti tuntuu, et nekin ihmiset, joiden kans ei oo kovin aktiivisesti pitäny yhteyttä vuosiin, soittaa nyt ja kysyy onko vauva syntyny / syntymässä. (FB:n kautta saaneet tiedon raskaudesta). Noh, hyväähän he vain tarkottaa ja kiva kuulla heidänkin kuulumisia:)
Meikäläinen kun tykkää jutella nykyään jo lehtimyyjien kans puhelimessa -onpa ees jotain tekemistä / seuraa päivän aikana :LOL:

Josko mä nyt siirtyisin yläkertaan petaamaan sängyn ja kuulostelemaan massua.. Josko ehkä sittenkin sitä limaa/verivuotoo tulis vähän lisää, nii ois syytä soittaa synnärille...

Jaksuja ja suppareita (niille, jotka niitä oottaa yhtä kovin ku allekirjottanu)!

Nanada ja Hän 41+0
 
Onnea Meikku ja sininen koira!! :flower: :flower:

Mä yritin saada kampaajaa täksi päiväksi (vihdoin toi maha tuntuu asettuneen eikä juuri supistelekaan ja vielä nukuinkin hyvin :) ) mutta sain vasta huomiselle. Toivottavasti huomenna edelleen siis yhdessä läjässä ja yhtä hyvävointisena niin jaksaa istua. Ihanaa olisi saada tukkaosasto kuntoon ennen synnärille menoa, sen jälkeen kun voi olla aika hiljaista ton suhteen :D

Mä kans peesaan muita tossa Emsojen isyyslomajutussa, että kummallista on. Ei voi muuta sanoa. Kun siis kerran meilläkin mies on siihen oikeutettu, vaikka vaan avoliitossa asutaan, teillä on parisuhde kuitenkin siitä "seuraavalla tasolla". Eli jonkinasteista syrjintää kyllä musta.

Löysin eilen uudelleen yhden vanhan tietokonepelin (Warcraft III) ja nyt oon ihan koukussa... No, hyvä että on jotain tekemistä. Nyt tosin ajattelin lähteä vähän sauvalenkille tonne, on niin ihanan näköinen ilma! Olisi mahtavaa, kun nämä kauniit kelit jatkuisivat ja sitten kun on synnyttänyt niin voisi vauvan kanssa katsoa kaunista lumista maisemaa :heart:

Kvartti ja Tao 38+6
 
Pitkästä aikaa taas.. Menee lukemiseen kaikki aika, ja sitten ei muista mitä pitikään kommentoida.. ;)

Mutta peitosta: itse tein esikoiselle fleecestä pienen peiton. Kaksi kangaspalaa ja ne vain reunoista kiinni toisiinsa (ihan käsin ompelemalla) sekä muutamalla pistolla keskeltäkin. On ollut lämmin ja ei tuntunut hukkuvan siihen. Ja mulle tärkeää oli sen tekemisen helppous, kun en ole mikään käsityöihminen.

On muuten ollut ihanaa kun esikoinen on tullut herättelemään vasta yhdeksän- puoli kymmenen välillä! :D Olen ihan eri ihminen kun saan nukkua niin myöhään. Sitten tänään on kampaaja, saa vaan olla.. Oih.

Muuten onkin sitten stressiä enemmän kuin tarpeeksi. Exä (eli esikoisen biol. isä) on ollut viimeiset 1,5 v. kiven sisässä. Huomenna nyt sitten kai vapautuu. Soitteli joskus ennen joulua ja halusi nähdä tytön kun vapautuu..! Isyyttä ei ole vahvistettu ja herra ei ole koskaan ollut kiinnostunut tyttärestään, nähnyt n. 1-2 kertaa vuodessa, kun halunnut tulla utelemaan mun miesasioistani. Kontrollifriikki.. Olen vaihtanut vuoden vaihteessa puh.nron ja exällä ei sitä uutta ole. Nyt pelottaa että saa pölhöön päähänsä idean ilmestyä meidän oven taakse heti huomenna. Tietysti on raivoissaan kun ei ole saanut uutta numeroa.. Nykyinen mies on kuitenkin töissä eikä ole kotona "turvamiehenä". Mukava nyt sitten peläten kököttää kotona kun ei tiedä koska exä tulee jostain nurkan takaa. Tällä tyypillä kuitenkin on väkivaltataustaa ihan mukavissamäärin ja en yhtään ihmettele vaikka kännissä saisi päähänsä mitä vaan. Voi helkutti tätä elämää... Vaikka omaa syytänihän se on että sellaisen kanssa on tuo kolmevuotias ihana ipana tullut tehtyä. Huh, tulipas purkauduttua -ja hyvinkin sekavasti.. Aivot vaan ei nyt varsinkaan tuota asiaa käsittele kovin sujuvasti.

"menkkakipuillessa" paradies 36+4
 
Nanada sulla viikkoja jo ihan kivasti.. toivottavasti jotain rupeais pian tapahtumaan ja synnytys on helppo ja nopea :D
jännään täällä sun puolesta ja jään odottelemaan vauva kuulumisia.

joko joko puheluita eipä kukaan ole soitellu.. ei ees kysyäkseen että miten menee tai minkälainen vointi.. onhan tässä viel yli kaks viikkoo laskettuun aikaan niin jospa sitten lähempänä.
eipä vaavi ainakaan mitään merkkejä tulostaan ole viel antanu.. alapäätä vihloo välillä niin kovin että käveleminen on yhtä tuskaa ja vessassa saa ravata koko ajan.

nyt jatkamaan siivoomista..

:wave:
 
Aamupäiviä naiset. :flower:

Tuo kurkkukipu toisella puolella... On varmasti närästysoire, oon lukenu jostai...

Mua nauratti nuo meidä katit... Niillä joku ihme leikki. Hee... Vaanivat toisiaan ja sitten sellaisia hidastettuja ilmalentoja ja pomppuja, ihan kun olisivat olleet tooosi kevyitä niin et jäivät vähän leijumaan... Olihan sepustus. He. Halvat huvit mulla... :LOL:

Joopa joo jäipä lyhyeks mun ilo kateista, ihmettelin hajua.... Ja kas toisen persiissä roikkui SITÄ itseään.. YÖK!!! No nyt on kissa pesty ja mamma naarmuilla... Ja tyttö myös, vielä pahemmin... Toinen kotona kipeänä ja tuli mua auttaa... Vanhempi katti ei ole milläsksään pesuista, muttä tämä nuorempi... Luulee vissiin kuolevansa. Ja juuri tällä nuoremmalla on pitkä turkki ja usein sotkee itsensä ulkonakin... Vanhempaa ei edes ole tarvinut pestä, kun ihan joskus ja silti antaa tehdä mitä vaan itselleen.. Eläinten omistajajien iloja siis.... :whistle: :whistle:

Ihan varmana kohta moni lähtee synnärille ja eikös tälle viikolle ollut ihan suunniteltujakin juttuja! Voimia siis kaikille ja onnea matkaan. Elämme NIIN jännittäviä aikoja.

Oliko se Kärppiksellä, että pitänyt varoa koko raskausajan... Mulla myös ja nyt ei mitään enteitä täälläkään, kun saisi jo vaikka tulla. :eek:
 
Huipatihei! Ja onnea vauvansa saaneille :flower:

isyyslomasta meillä pitää yhen viikon, yrittäjä kun on niin ei liiemmin kerkeä lomailla :/

sukkapuikko juttuja makuulla saapuivat siis ne sukkapuikko vihlasut tännekin tänä aamuna sängyssä maatessa. Pystyssä ollessa en oo huomannu niitä tulevan.

ON: neuvolasta juuri palattiin, kaikki oikein mainiosti, paino -175g JEE!!! Pissassa punasoluja jotka saattaa viitata siihen että jotain pienen pientä edistystä tapahtumassa :)
Nyt vaan ootellaan et millonka vauva syntyy, veikkailen lasketunajan tietämiä :D toivottavasti ei kauheesti mee yli!

kuupas ja tirppana 37+4
 
paradies toivottavasti ei ilmesty oven taakse.. onhan se ikävää istua kotona peloissaan. mä voin kuvitella miltä susta tuntuu.
minä olen vaan saanut pelätä koko pienen ikäni omaa isää joka hakkasi.
ja nyt en halua olla hänen kanssa missään tekemisissä.. välillä se soittelee ja kerjää rahaa.. (yleensä kännissä)
voimia sulle :hug:
 

Yhteistyössä