Jeps, mulla polikäynti & synnytystapa-arvio sokereiden ja istukan paikan takia. Ei varmaan kukaan enää muistakaan, mutta mullahan oli siis alkuun istukka edessä ja alhaalla ja viime ultrassa (marraskuussa, oisko ollu rv28), kun tsekattiin Kättärillä istukan paikkaa tuumas, että istukka noussut jo niin paljon, ettei varmaankaan estä alatiesynnytystä. Tällöin kuitenkin sovittiin, että istukka tsekataan ultralla vielä vkolla 36, ja nyt siihen on sit samalla yhdistetty tuo vauvan koon arviointi kohonneiden sokrujen takia. Mä oon siis tähän mennessä ollu neljässä kunnallisessa ultrassa ja kerran 4d:ssä ja vielä ois ens viikolla yks julkinen tulossa, niin oonpahan ainakin päässy tiirailemaan vauvaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei kun mie meen ihan muista syistä =)Alkuperäinen kirjoittaja evaellen:Jahvetti: Miks pitää olla paikat tyhjänä??? :/ Siis etkös säkin ollu tohon synnytystapa-arvioon menossa? Mulla ois se ens viikolla, ja aattelin vaan, et eipä mua oo kyllä ohjeistettu, et pitäis olla suoli tyhjä... :/ Ei kai ne persläpeä siellä roplaa???
[
Mut onhan se kivempi mennä, ettei sit kaasuja päästele siellä, kun röörit tukossa Joskus meinaan käyny niin, et on rupsu päässy lekurin nenään vaikka ihan normaalia sisätutkimusta vaan teki *nolonolonolo* :headwall: :headwall: Kärsin sillon tosi kovasta ummetuksesta, ihan mieletöntä oli...tais olla kakkosen aikaan :/
Mut saattaapa ne peppureiänkin kautta kokeilla, etenkin eka kerralla, jos on ihan synnytystapa-arvio Sen ne meinaan mulla ekasta teki |O
Juu, siis mie meen polille lähinnä kokoarvioon sokereitten takia. Sit samalla katotaan et kaikki ok...mm onko ne kystat hävinny, napanuora toimii kuten pitääkin ja vettä on riittävästi...noissa mulla on meinaan näillä viikoille ennen joka kerta huomattu jotain vikaa :x
*muoks* Pidetään peukkuja, et kaikki ookoo sulla ja vauvalla, ettei mitään hämärää tällä kertaa löytyis! :hug: