Oikein paljon onnea sinulle Kiin :flower: ja miehellesi :flower: poikavauvan johdosta! :hug: :heart: :heart: Toivottavasti kaikki jatkuu mallikkaasti ja saatte vauvan kotiin pian hellittäväksi! :heart:
Mut jos sekin ultra kertoo väärinAlkuperäinen kirjoittaja Kipsu:Voi veikkonen, kai se on varattava ultra vielä huomiselle, perhana, kaapit täynnä tyttöjen vaatteita, mitä jos käy niin kuin Kiinille Päiväpeittoa ja tauluja myöten kaikki tyttöjen värejä... Kuinkas monta kertaa teille Kiin sanottiin, että tyttö tulee? Meille on sanottu jo kolme kertaa mutta voiko siihenkään uskoa...
ultrissa veikattu tytöksi, myös 4 d:ssä kävivät.Alkuperäinen kirjoittaja Piiju:Onnittelut Kiin potrasta pojasta, on tosiaan kokoa viikkoihin nähden oikein kiitettävästi !!!
Mitenkäs se oli, kuka muistaa oliko se tyttöepäily ihan ultraperäinen vai muuten vain? My:stä muistan että on puhuttu...
Cruella olikin näemmä jo vastaillut, piti ihan kaivaa esille viesti jossa tietoa löytyi... Näin se menee, ei niistä ultrista aina voi sata varmuudella sanoa! *nimimerkillä vaalean punaista lisää tänään itse taas ostellut... * Saas nähdä...29.9.07 13:20
Kiin
Jäin sitten tarkkailuun, että mies pääsis kotiin nukkumaan. Illalla gyne ultras miut, että vauvalla on kaikki hyvin. Ja olihan sillä, pikkuisella TYTÖLLÄ Kattoi siis sukupuolen samalla, kun pyydettiin Me saadaan pikkuinen My-Mimosa
Mulla ainakin toi maha sillai roikkuu repsattaa ja kun istuu, maha lepää reisillä . Mulla rullaa kans noi housujen vyötäröt alaspäin, rasittavaa :kieh: Niin ja mulle sanottiin neuvolassa viikk osit, että vauva laskeutunut ja jopa kiinnittynyt, ei saanu päätä liikkumaan..ja oli aika ronski täti, auts :/ . Että hyvinnii mahdollista sulla tuo .Mä aloin tässä miettimään että onkohan maha alkanut laskeutua, jotenkin tuntuu että kahden eri mammahousujen vyötärön alle ois tullu enemmän mahaa.. Housujen vyötärö tipahtelee koko ajan. Tai sit mä vaan kuvittelen.
Jeps, mulla nuo ultrat oli rv10, joka piti olla np-ultra (menkkojen mukaan viikkoja tuolloin se reilut 12), mutta koon mukaan ei voitu mittoja ottaa ja annettiin uusi np-aika "rv12", sit oli normi rakenneultra rv18 ja sit tuo istukan tsekkaus rv28 ja 4D:ssä käytiin muistaakseni rv 24. B) Meillähän oli siis eka laskettu aika 21.1.!!!Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:evaellen: ihan väärin |O mä en oo päässy ku kahtee enkä pääse, siis kunnalliseen :/ alkuraskauden ultrassa kävin yksityisellä. varmaan nyt syntyy joku jätti joka jää joka paikasta kiinni :kieh:
3 kertaa olen flunssassa synnyttäny :wave:Alkuperäinen kirjoittaja evaellen:Onko kukaan synnyttäny kipeenä? Siis flunssassa tai mahataudissa tms.? Eipä ois varmaan v*ttumaista... |O
[