Terkkuja äitipolilta :wave:
Vähän jäi huono maku kätilöiden osalta, lääkärin tapaaminen oli ihan ok :/
Menin sinne ajallani, oottelin siinä ja kätilö tuli kutsuu mua. Kysy sitte, et käytkö nyt antaa pissanäytteen vai käyrän jälkeen, no totesin et käyrän jälkeen, kun olin just kotona käyny :/ No menin käyrälle, kätilö laitto vehkeet kiinni ja sano, et kohta sitte otetaan se pissakoe ja RR ja sit pääsen lekurille. No 10min päästä tulee toinen kätilö, ottaa piuhat irti aika kiireennäkösesti ja sanoo, et voit mennä tonne odotushuoneesee oottaa, et lääkäri ottaa ihan just vastaan :/
No, paineita ei sit mitattu, eikä pissaa katsottu, eikä kukaan ollu kiinnostunu mun eilisestä paastoarvosta, edes lääkäri
No, ultras kyllä. On vaan vauva niin tossa pinnassa ettei kunnollisia kuvia saanu, kun ei meinanu mahtuu ruudulle :kieh:
Hyvin kyllä katto kaikki virtaukset yms, kystista en muistanu kysyä etes, muttei se mitään ainakaan kommentoinu, kun päätä ultras :|
Ja ihan oli tukevasti raivotarjonnassa
Kun oon ite epäilly, et olis taas kääntyny.
Painoarvioksi sai nyt "huonoilla mitoilla" n. 2700g (mun oma veikkaus oli 2,5
), eli sinne 3,5kg paikkeille varmaankin menis...JOS vaan jaksasi noudattaa ees pikkasen diettiä, ettei pompsahda nyt tässä lopussa :x |O
Pää ja raajat vastasi viikkoja 34+ ja vartalo vastasi viikkoja kuten pitääkin, eli 36. :/ Mutta tosiaan, huonosti sai mittailtua.
Kohdunsuusta ei korttiin merkannu mitään, mutta sanoi, että on ihan kiinni ja muutenki hyvä tilanne
Viikolla 28 olin kuitenki ollu sentin auki
Sekin sitä v'ähän ihmetteli, mutta jokainen lääkäri on omanlaisensa ja tekee omat päätelmänsä
Olikohan muuta...niin se katteli mun vanhoja tietoja ja etenki esikoisen aikaan otetun lantioröntgenin tuloksia, niin tokas, että mulla on sellanen lantio, että ensisynnyttäjänäkin tekisin reilu 5 kilosen ihan kepeesti!!!!! Siis WTF |O
Ja kun aattelee, kuin lyhyt olen, 158cm, niin siihen verrattuna lantion mitta on aivan järisyttävän hieno!!! :saint: No, pikkasen lohdutti mieltä
Joopa...eikai tässä nyt muuta...nyt lukasen 3 sivua tein juttuja,mitä on eilisillasta ehtiny tulla
Jahvetti 36+1
Ai niin...sukupuolesta sen verran, että lopuksi sanoi, että sullahan onkin poikia nää kaikki, että hän ei kyllä ees vahingossa kattonu sinne päin, et ois mitään nähny, eikä oo yleensä ollu ees tapana kertoa....eli jännitys säilyy