Heippa
Parin päivä tauko ollut päivittämisessä ja nyt en muista melkein mitään keskustelunaiheita....
Isän osallistumisesta ollut keskustelua ainakin: meillä esikoinen tulossa, joten ei voi sanoa varmuudella, mutta uskoisin, että osallistuu. Toivon myös! Olen kyllä sen sorttinen, että hermostuisin, jos ei osallistuisi, etenkin kun ei ole mikään 'miesten töiden' tekijä ollenkaan, ts. ei yhtään kätevä käsistään. Meillä menisi melkein helpommin niin päin, että minä huseeraisin vasara kädessä ja mies vauva...
Isyyspakkaus-ajatuksesta innostuin! Taidan ruveta heti askartelemaan sellaista!
Kysymys tuttipulloista: olen päättänyt hankki pari
lasista tuttipulloa, josta ei varmana irtoa mitään myrkkyjä (välttelen itsekin muovisia juomapulloja). Mutta pullotuttiosan haluaisin varmistaa olevan sellainen vastasyntyneelle sopiva, joka EI häiritse imetystä. Oliko se Äiti Maa vai kuka, joka suositteli
Tommy tippees - pulloja? Onko niissä 'standardikokoinen pullotutti', jonka saa kierrettyä jonkin muun merkin pulloonkin? Olen ajatellut hankkia 'pikku piia' merkkisiä pulloja pari, lasisia siis, a. 4.90 e verkosta tilattuna, mutta tuttiosa ei vaikuta kummoiselta. En missään nimessä halua, että rintaruokinta karahtaa 'liian helppoimuiseen tuttiin', ts. lapsi rupeaa hylkimään rintaa, kun pullosta saa vaivattomammin...
Vaunutkin on jo mietinnässä. Oltaisiin saamassa ystäviltä pilkkahintaan
Brio Sing -merkkiset vaunut. Onko kellään kokemuksia? Itse kylllä tulen rullailemaan aika paljon hiekkateillä, ei ole ilmakumeja ja jotkut sanovat, että ei hyvät maastoon. Onko hiekkatiet maastoa?
Vatsakipua ollut täälläkin, ei supistuksia, mutta kivistystä alavatsalla. Eilen varsinkin, mutta oli ylirankka päivä, kun Ikeassa ja kaakelikaupassa meni yhteensä 6 tuntia, syömättä... Ostettiin uusi petauspatja, sellainen Ikean tempur-versio, joka ekan yön kokemuksen perusteella on I-HA-NA. Sen alla on vanha futon, joka on julmetun kova ja ehkä senkin takia olen nukkunut surkeasti viime ajat. Viime yön läpi yön, ekan kerran viikkoihin!
Mitäköhän edellisellä sivulla jutusteltiin...? En muista millään.
Tunnelmat kotona rennommat, mutta vähän kireää edelleen aika ajoittain. Huomaako muut tarvitsevansa
extrahuomiota? MInua ärsyttää kun mies lukee koko ajan kirjaa vapaalla ollessaan ja vaikuttaa välillä ärsyyntyneeltä, jos yritän keskustella jostain. Niin kuin häritsisin. Kainaloon saa kyllä mennä jne. mutta sanoin tässä joku aika sitten, että mulla on sun jakamaton huomio oikeastaan ainostaan illallisen aikaan, sen jälkeen mies on kirjan oma (himolukija). Auttaa kyllä toki askareissa, mutta kaipaisin enemmän 'yhteistä aikaa', ts. aikaa jolloin ollaan yhtä aikaa kotona ja seurustellaan keskenämme.
No, tänään en kyllä jaksa valittaa mistään. Syysaamupäivä kutsuu ulkoilemaan (mies jäänee lukemaan...:x)
Iloista lauantaita kaikille!
Tuulis ja rakas 24+0 poks