Iltaa kaikille pitkästä aikaa!
Olen tässä vähän ihmetellyt, kun oon lukenut teidän kuulumisia, että miten niin monet ovat jo kela-asiat saaneet hoidettua, kun minä en ole saanut edes koko hakupapereita vielä ja oon kumminkin alkupäässä tätä helmikuisten joukkoa, kun la on 4.2. viikkoja siis nyt 25+1...no, keskiviikkona on neuvola, että ilmeisesti sitten hakupaperit saan.
Onko kukaan muu flunssassa? Mulla on jo 5 pv kestänny inhottava, karsea, ällö olo: nenä valuu koko ajan, kurkku ja korvat on kipeät, yskittää, ylähengitystiet rohisee oikein tosissaan ja iltaisin hengitys ahdistaa. :snotty: En oo lääkäriin kuitenkaan mennyt, koska kuumetta ei ole nostanut yhtenäkään päivänä. Sellanen alko kyllä vaivaamaan, että jos minua itseä ahdistaa hengitys ja hapetus on huonoa, niin kuinkahan vaarallista se voi olla vauvalle? Minulla on käytössä tarvittaessa astmassa käytettävä avaava suihke ( sain sen viime vuoden vaihteessa sairastamani keuhkokuumeen jälkihoitoon) ja olen nyt muutamaan otteeseen sitä suihketta ottanut, kun on tullut niin ilkeä olo, kun henki ei tahdo kulkea kunnolla. Mutta on vaivannut, että kuinka herkästi vauva voi kärsiä hapenpuutteesta...?
Kovasti olisi halua käydä vauvan vaatteita läpi ja tilailla uusia, mutta en kyllä ole jaksanut nyt yhtään mitään ylimääräistä :|
On tullut kyllä osteltua aina vähän sieltä ja toiset täältä, kun ollaan pikku reissuja tehty viikonloppuisin eri kaupungeissa. Ideaparkissa oli kiva liike se Ballot..siellähän on käytettyjä vaatteita myynnissä tosi kivasti jaoteltuina kokojen ja vaatteiden mukaan. En kauheasti ostele ihan uusia mitään, koska olen enemmänkin kierrätyksen kannattaja.
Valkoisen ihanan kehtosängyn löysin Tori.fi:n kautta Oulusta, Brion hoitopöydän ihan lähikunnasta, turvakaukalon melkein naapurista ( oli ihan uusi, olivat saaneet vakuutuksen piikkiin hakea uuden ja heidän oma pikkumies ei siinä sitten enää mahtunutkaan matkustamaan!) ja viimeisimpänä, eli tänään ostin ihanat Emmaljungan Duo Edget (musta-platina) tori.fi:n kautta.=)
En nyt muista kommentoida oikein mitään keskustelun aiheita, anteeksi siitä, pää on pehmeä tästä sairastelusta!: /
Mutta ihana on lukea tätä ketjua, kiitos kun kirjoittelette ahkerasti, on mukava lukea samassa tilassa olevien ajatuksia :heart: