Heinäkuun mammat 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heinis07
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moikka!

Saras, mä sain vuoden 2006 pakkauksen. Kissafriikki, mulla oli viime torstaina (26+0) neuvolassa sf-mitta 23 cm, eli aika samoissa mennään vissiin. Mä olen ihan sillä keskikäyrällä.

Eipä muuta nytten, kauhea siivousprojekti mulla kesken (jatkunut varmaan kaksi viikkoa jo...)

T. Assari 27+0

Huolitteko mut joukkoon :) ?
Ikää 33 ja esikoinen tulossa viikolla 26+ Laskettu aika on 23.7, mutta ultrat on olleet hiukka jäljessä joten en sitten tiedä?

Mulla masussa hiljaiseloa. Iltaisin joskus sambailee, mutta enimmäkseen tosi vähäisiä liikkeitä. Vähän jopa huolestuttaa...mulla on istukka edessä joten sekin varmasti osittain selittää vaimeat sambailut?

Väsymystä ja saikkua mullakin. Hb laskenu 110 ja rautaa syön, muta laskee silti. obsidan ei kaikilla ilmeydy, joten luontaistuotkaupan hyllyille riennän huomenna minäkin jotain parempaa etsimään.

Äitiysrahapäätös tuli tänään, mutta mites se äitiyspakkaus? Pitäiskö niiden tulla samaan aikaan? Mua jo pelottaa josko oon jonku ruksiin jättäny laittamatta?

Voimia meille kaikille!

Lämpimästi tervetuloa uudelle "jäsenelle"! Samaistun täysin huoleesi liikkeiden vähyydestä, mullakin istukka edessä ja tosi vähän tuntuu liikkeitä, siihen nyt pyrin luottamaan että kun edes kerran päivässä tunnen jonkin muljahduksen niin kaikki varmaan sit kunnossa... Potkuista ei varsinaisesti voi puhua, niin vaimeita liikkeet ovat... tiistaina nvla lääkäri, innolla odotan sydänääniä, niistä saa taas uskoa eteenpäin.
Kelan äitiysraha päätös ja tieto pakkauksesta tuli mulle samana päivänä, mutta eri kirjekuorissa joten voipi olla että toinen tulee sit eri aikaankin...Jospa niitä käsitellänkiin eri paikoissa..?
La mulla 28.7 joten aika lähekkäin ollaan ;0)

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille!

1.7. Heidi21, Lappi, esikoinen
2.7. Heinis 26v. Hyvinkää, toinen
3.7. Mm 25v. Helsinki, esikoinen
5.7. Kaisla 28v Helsinki, esikoinen
6.7. Mia 33v Kanada, esikoinen
6.7. Wera, toinen
7.7. Kirppu 32v. toinen
9.7. Neksu 26v. Helsinki, toinen
10.7. Mk77 29 v. Keski-Suomi, toinen
11.7. Mannis 23v. Päijät-häme, esikoinen
12.7. Tiitu 35v. toinen
14.7. Tööötti 30+, Pirkanmaa, toinen
15.7. Aamu73, Uusimaa, esikoinen
16.7. Cilja, 32v, Pirkanmaa, esikoinen
17.7. Jossu78 28v. Keski-Uusimaa, esikoinen
18.7. Niiskuli 29v, Riihimäki, toinen
19.7. Monsku, 27v. Helsinki, esikoinen
19.7. Sara, 31v, Etelä Lappi, esikoinen
20.7. Assari, 25v. Länsi-Uusimaa, esikoinen
20.7. Tre, 27 v., kolmas
20.7. ELO 24v. kolmas
21.7. Lavine 28v, USA, esikoinen
23.7. Limee 24v, esikoinen
23.7. Kissafriikki 26v, Itä-suomi=MKs, toinen
23.7. Nuka73, 33v, esikoinen
26.7. Piri 33v, Keski-Suomi, esikoinen
28.7. Karvakuono

Tervetuloa vaan mukaan. Lisäsin sut Nuka heti listaan.

Hei !

Mulla sf-mitta oli keskiviikkona 26 cm. Viikolla 24+5 25 cm. Tasoittuu koko ajan siis.
Minunkin pitäsi siivota, mutta en jaksa. Olen levännyt koko tämän päivän, kun olin eilen ihan poikki.
Katson sitten viikonloppuna. Kai saan esikoisen uhkailtua kaveriksi.

Wera 28+6

1.7. Heidi21, Lappi, esikoinen
2.7. Heinis 26v. Hyvinkää, toinen
3.7. Mm 25v. Helsinki, esikoinen
5.7. Kaisla 28v Helsinki, esikoinen
6.7. Mia 33v Kanada, esikoinen
6.7. Wera, toinen
7.7. Kirppu 32v. toinen
9.7. Neksu 26v. Helsinki, toinen
10.7. Mk77 29 v. Keski-Suomi, toinen
11.7. Mannis 23v. Päijät-häme, esikoinen
12.7. Tiitu 35v. toinen
14.7. Tööötti 30+, Pirkanmaa, toinen
15.7. Aamu73, Uusimaa, esikoinen
16.7. Cilja, 32v, Pirkanmaa, esikoinen
17.7. Jossu78 28v. Keski-Uusimaa, esikoinen
18.7. Niiskuli 29v, Riihimäki, toinen
19.7. Monsku, 27v. Helsinki, esikoinen
19.7. Sara, 31v, Etelä Lappi, esikoinen
20.7. Assari, 25v. Länsi-Uusimaa, esikoinen
20.7. Tre, 27 v., kolmas
20.7. ELO 24v. kolmas
21.7. Lavine 28v, USA, esikoinen
23.7. Limee 24v, esikoinen
23.7. Kissafriikki 26v, Itä-suomi=MKs, toinen
23.7. Nuka73, 33v, esikoinen
26.7. Piri 33v, Keski-Suomi, esikoinen
28.7. Karvakuono 22v, Kanta-Häme, esikoinen

Tässä siis uusin lista.

Nuka, tervetuloa! Ollaanko me oltu samassa ketjussa aiemminkin? Ketjun nimi oli 27-vuotias haaveilija tms.

T. Assari 27+0

Terve!

Täällä kans yks neuvolakäynti taas takana. Sf oli 23, eli aika samaa, kuin muillakin. Hemoglobiini oli taas noussut 113, ihan hyvä niin, mutta ihmettelen, että miksi se tekee jatkuvasti tuota aaltoliikettä. Painoa on tullut lähtöpainosta vasta 3 kg ja kuitenkin on jo 2/3 takana..mietin, että pitäiskö tuosta huolestua, mutta ehkä se on parempi noin. Ei neuvolantäti ainakaan sanonut mitään. Ensi viikon torstaina on sitten se sokerirasituskoe.

Kelan papereita en ole vielä lähettänyt, kun mieluummin ottaisin sen uuden paketin, niin ajattelin vielä vähän jemmata... ;)

Eipä tässä kummempaa,
Piri

Moi!Tervetuloa Nuka! Taallakin aika seesteista. Nyt tuntuu tosiaan silta etta on raskaana, masu on kasvanut reippaasti, painoa tullut n. 6-7 kg. Hommasin tukivyon, mika oli kylla viisas teko. Selkakivut vahentyneet eika maha paina. Mulla alkanut kanssa jalasta vetamaan suonta yolla ja valilla nukkuminen mutenkin vahan huonoa. Kasissa myos puutumista yolla. Liikunta jaanyt vahille viimeaikoina, olen kylla hommaillut himassa kaikkea siivoillut yms. Oletteko muut huomanneet mitaan pesanrakennusviettia? Mulla selvasti tarve panna paikkoja jarjestykseen ja lajitella vauvan tarvikkeita jne. vaikka en mikaan superorganisoija ole todellakaan tahan asti ollut :) Mulla seuraava laakari toukokuun alussa, jolloin tsekataan verkikokeet ja tehdaan sokerirasitus. Vauvan potkut tuntuu mulla kylla oikein voimakkaanakin, maha poukkoilee valilla niin etta se nakyy ulospain!

Hyvaa vointia heinakuisille!

Hei
Vuoden 2007 äitiyspakkauksen näin täällä keskustelupalstalla, äitiyspakkaus 2007 ja sinne oli joku laittanu osoitteen mistä näki kuvia. Oli kyllä mieluisan näköinen.
Eilen oli mulla lääkäri. Hemo oli tippunu 96 eli aika alas. Hainki luontaistuotekaupasta nestemäistä rautaa, jonka olen kuullut olevan tehokkaampi, kuin apteekin rauta. Yritän nyt sillä. Vielä en jääny saikkarille aattelin olla vielä pari viikkoa niin eiköhän sitä jo sitten jouda jäämään kotiin.
Mulla on ollu eilisestä illasta tosi vaimeat liikkeet asukilla. En oikein tiä minkälaisessa asennossa se asukki sielä on. Välilä käy kyllä huoli ollaanko siellä hengissä. Pittää vain olla tarkkana toivoa, että niitä liikkeitä alkais tuntuun.
Mie olen kanssa nyt siivoustauolla eli pesin vasta partsin ja nyt pitäis sitten jatkaa täältä sisältä. Kyllä pesänrakennus viettiä on löytynyt täällä. Useat pariskunnathan muuttavat, kun nainen on raskaana. Meillä nyt on tuo talonrakentaminen parhaillaan menossa tai oikeastaan autotallia vielä tehdään ja kohta päässään jo talon tekoon. Jännittäviä aikoja omassa elämässä, kun tulee niin monta muutosta pienen ajan sisällä.

Kivaa päästä joukkoonne:)

KARVKUONO, ihanaa kun sullakin mietoja potkuja. musta on ollut pelottavaa lukea kun osalla masu pomppii ja sykkii ja mä tunnen vain harvakseltaan, en aina edes päivittäin jonkun hipaisun tai yksittäisen voimakkaan potkun.

No, toivotaan että huoli on ihan vain huoli ja vauvalla kaikki hyvin.
Viikon päästä mullakin neuvola ja kun ne sydämn pampatukset taas kuulee niin hetkeksi helpottaa Silti mietin ihan tyhmiä kuten että onko kaikki raajat ihan ok kun ne niin vähän liikkuu...tai jos vauva onkin kasvanut hitaammin? ääh..

itkeskelyä ja kiukuttelua mullakin piisaa. Välillä mikään ei ole hyvin. juu, ja tänään apteekintäti alkoi puhuun että nestemäinen rauta on han huuhaata ja sitä ei ole tutkittu raskaana olevilla, joten ei suositellut ollenkaan, sanoi että siinä on jotain yrttejä tms. Eli: Tietääkö kukaan mikä auttais??? Ja mitä turvallisesti uskaltaa ottaa?

Moikka tosi pitkästä aikaa!

Kiva on ollut lueskella teidän muiden kuulumisia, vaikkei itse ole ehtinyt/jaksanutkaan kirjoittaa. Ja tervetuloa Nuka vielä minunkin puolesta!

Tuosta rautavalmisteesta, minä kyllä kiltisti ostin sitä nestemäistä yrttijuomaa, jossa on tujusti rautaa. Ja imeytyi tosi hyvin, hemoglobiini nousi mainiosti, eikä herkkää vatsaakaan kivistänyt yhtään. Joten suosittelen sitä kyllä, koska ei siitä ainakaan haittaakaan ole! Hassua, että ne on apteekissa olleet nuivia siitä, ihan kuin kaikki keinotekoinen muka imeytyisi paremmin...

Äsken sain lopulta äitiysrahapaperit kirjoitettua, joten eiköhän ala olla ensi viikolla korkea aika laittaa ne eteenpäin. Onko muuten vieläkään kukaan saanut 2007 pakkausta? Täytyy käydä kurkkimassa, jos löytyis kuvat Sarasin neuvomalla tavalla, itse en ole niitä vielä nähnyt.

Täällä vielä paiskitaan töitä ja opiskeluakin kaupan päälliseksi. Ja hih, se muuttokin on tosiaan juuri tuloillaan, joten ;)

Hurjasti tsemppiä ja jaksamista teille kaikille! Heinäkuu lähestyy jo kovaa vauhtia :)

kaisla 29+1

Ai niin, vielä piti kirjoittaa, kun mullakin on yöllä pohkeet kramppailleet. Emgesan niminen magnesium on parhaiten imeytyviä magnesium-valmisteista, kun joku kyseli sitä. Itse jotenkin kuvittelin, että kun monivitamiinivalmisteen kalkkitabletissa oli magnesium mukana, se riittäisi, mutta eipä tunnu riittävän tai imeytyvän. Joten ei auta kuin syödä sitäkin ylimääräisenä.

Ne krampit on kyllä inhottavia yöllä joten jakselua muillekin niiden kanssa!

Moi!

Mä ostin kyllä kans nyt apteekista sitä nestemäistä rautaa eli Kräuter-Blut-Saftia, monet tutut ovat sitä kehuneet ja kun kysyin neuvolsta, niin sanoi, että saan kokeilla, vaikka muista luontaistuotteista siellä on sanottu, että pitäis välttää. En sit tiedä onko se mulla hemoglobiiniin vielä auttanut. Otan sitä yhden annoksen päivässä ja yhden tabletin.

Piri

Hei !

Mä en tiedä vaikuttaako Obsidan vielä mitenkään muuten, kuin että saan sitä vatsakipua. Kun täällä palstalla on kehuttu nestemäistä rautaa, ajattelin että käyn sitten itsekin hakemassa. Mies kyllä kysyi heti , että onko sitä tutkittu .
Flunssa jatkuu vaan kolmatta viikkoa. Tosi hankalaa, kun nenäröörit on ihan tukossa, ja täytyy hengittää suun kautta. Olen kokeillut huuhdella , mutta lyhytaikainen apu.
Nukun sitten kahden tyynyn avulla, ja nyt flunssan aikana nukahdan aina sohvalle, kun siinä saa parhaan asennon. Kömmin sitten siitä jossain yön aikana sänkyyn. Ei siinä mitään, mutta kun mies istuu seurana, ja töllää telkkua, niin siinä me sitten ollaan molemmat nukkumassa. Mies nukkuu istuen, ja minä jossain kumman puolimakaavassa läjässä.
Mulla on sitten masu pudonnut alas. Ystävä tuli käymään, ja sanoi, että aijaa sulla on maha pudonnut . Minä sitten siihen , että no niinpä näköjään onkin. Hehheh !
Ei ole sitten sitä puolta tullut itseltä kytättyä. Vapun jälkeen menen ultraan , ja olen sitten taas vähän viisaampi missä mennään.
Aurinkoista päivänjatkoa !

T. Wera 29 +2

Hei
Kohta on taas viikonloppu vietetty. Tulokkaalle on hankittu turvakaukalo tänään. Viime vuoden mallin akta crago. Eli ei muuta, kuin ajeluttaan uutta tulokasta sitten heti heinäkuussa.
Aloitin nyt sen nestemäisen raudan ja täytyy katsoa miten se vaikuttaa. Obsidan tuntui ettei se nostanu hemoa ylös. Nyt nähdään miten tehoaa tuo luontaistuote kaupan litku. Maku ei ollu ainakaan huono. Huomenna aamula menen labraan otattaan laajennetun verinäytteen. Sitten katotaan miten tässä aletaan hoitaan tuota hemoa.
Sulla Wera aika aikaisten maha puonu alas. Täytyy tässä alkaa keksiin vielä jotakin kivaa tekemistä tälle illalle.
T.Sara

Heippa!

Täällä ei ole juuri mitään uutta. Eilen saatiin taas paljon vauvatavaraa miehen siskolta, eli ei ainakaan näitä pienimpiä vaatteita ja leluja tarvitse ostaa yhtään. Tänään aloitin pikkuremonttia, eli tehdään "vanhaan" eteiseen kodinhoitohuonetta, mihin tulee sitten hoitotasot ym. Revin pari tuntia vanhoja tapetteja ja kyllä oli raskasta nousta tikkaille ja alas vuoron perään. Oli pakko välillä huilata, kun meinas paha olo iskeä.
Meillä alkaa valmennukset huomenna. Saa nähdä sitten mitä siellä tehdää. Oon ollut nyt keskiviikosta asti flunssassa, joten ei ole päässyt salille eikä oikein lenkillekään. Toivottavasti tää alkais pikkuhiljaa hellittämään.
Oon alkanut miettimään, että pitäis varmaan alkaa syömään enemmän kun paino ei oikein tahdo nousta. Tällä hetkellä on tullut 4kg alkupainoon, en sitten tiedä onko se liian vähän, kun ei sitä ole mitenkään kommentoitu neuvolassa.
Mulla nousi hemppa tolla Obsidanilla 111->118, eli aika vähän. Pitääkö muuten siinä nestemäisessäkin raudassa vältää maitotuotteiden ja kahvin juontia ennen ja jälkeen raudan oton sen pari tuntia? Välillä tuntuu, että on tosi vaikee löytää aika ottaa noi rautatapletit.
Kirjoittelen taas huomenna, kun tullaan sieltä valmennuksesta mitä siellä oli ja miten meni :)
Karvakuonolla on näköjään laskettuaika mun synttärinä :)
Nukalle, tervetuloa joukkoon! Ollaan näköjään samanikäisiä esikoisen odottajia :)

Aamu73, ja Onni 28+0 tai 28+4

Moikka taas!

Aamu: Juu, samat maitotuotteiden välttämiset yms. ovat kaikkien rautavalmisteiden kanssa, jotta rauta imeytyisi. Weralle vielä, jos miestäsi epäilyttää kovasti se Kräuter-Blut-Saft, niin kerro, että ainakin minulle sitä suositeltiin neuvolassa. Ja vaikka se onkin luontaistuote, niin sitähän myyvät apteekitkin. Toivotaan, että kaikilla hemot lähtisivät nousuun, kun vaikuttaahan se yleiseen jaksamiseen tosi paljon. Meillä sitä käyttää myös mies, jolla on todella herkkä vatsa, eikä kestä muita rautavalmisteita ollenkaan. Ja hänelläkin auttoi tuo "litku" ;)

Tylsää tuo sairastelua, voimia Weralle siis!

Oletteko muuten ostaneet vauvalle sänkyä? Itse katselin ikeasta yhtä mallia, joka näytti ihan kivalta. Mutta saman sarjan hoitotaso oli vähän outo.... Hyviä vinkkejä?

Ihania nuo pienet vauvanvaatteet! Minäkin sain sukulaisilta kassillisen ja nyt sitten äitiyspakkauksen jälkeen pitää katsoa, mitä tarvitsee vielä itse ostaa. Iso apu kyllä noista saaduista.

Aurinkoista iltaa!

kaisla 29+4

Hei
Mie ostin sen rauta juoman luontaistuotekaupasta. Maitotuotteita ja kananmunaa ei kannattais nauttia sen kanssa. Yksi tuttu sanoi, että rauta imeytyy paremmin, jos ottaa C-vitamiiniä sen kanssa. Tuo rauta pitäis vielä nauttia ennen ruoka, joten täytyy välttää ettei laita ruokaan munia ja maitoa ei ainakaan kovin paljoa.

Rautalääkkeistä Spartocine on ainut mitä olen itse "kestänyt" vuosi takaperin esikoistani odottaessa. Obsidanista ja Retaferista maha ihan löysälle. Spartocine tehosi tosi hyvin.
Nyt en vielä ole aloittanut raudansyöntiä, kun on toistaiseksi ollut vielä kohtalainen hemoglobiini. Olen ottanut raskaana oleville tarkoitettuja Multitabseja 2/pvä. Mutta ehkä kohta on taas aika aloitella.....

*Haukotus* huomenta,

Nyt alkaa tosiaan univelka painamaan. Tää meijän "onni" on kyllä mahdoton potkija yöaikaan. Koko viime yö meni parempaa asentoa etsiessä kun kipeitä potkuja ja nyrkkeilyjä sateli tasaisesti läpi yön. Tunnin välein katsoin kelloa ja pisin aika mitä taisin nukkua putkeen oli puoli tuntia.... Nyt sitten pitäisi jaksaa koko päivä ja illalla olisi se valmennus....
Saras: joo rauta imeytyy C-vitamiinin ansioista, joten sitä kannattaa nauttia raudanoton yhteydessä.
Mua on alkanut hirveesti jännittämään miten sen pikku rääpäleen kanssa oikein pärjää. Mua ei niinkään jännitä synnytys tai ne ekat sairaalapäivät vaan se, kun tullaan kotiin ja pitäis jotain osata sen pikkuisen kanssa tehdäkin :). Miten muuten on noiden turvakaukaloiden kanssa. Monesti puhutaan, että vastasyntynyttä ei saisi niissä pitää kuin vartin kerrallaan, mutta meilläkin on tunnin ajomatka sairaaalasta kotiin, joten väkisin joutuu siinä pitämään sen ajan?
On muuten ollut hauska huomata, että enää ei jännitä tää raskauden eteneminen eikä hirveesti lue juttuja koskien raskausaikaa vaan nyt on ajatus kääntynyt jo lapsen syntymään :)... Ja eihän tässä enää ole kovin montaa viikkoa meidän kaikkien H-hetkeen. Oon jonkun verran seurannut keskustelua raskauskiloista ja nyt mua on hieman alkanut häiritsemään se, että mulla toi paino ei oikein nouse.. Siis tähän menessä on tullut noin 4-4,5kg vasta. Yritän kyllä syödä säännöllisesti ja "Onnikin" on kasvanut kyllä ihan normaalisti, mutta mulla vaan ei paino nouse. Pitääköhän tässä oikeesti alkaa väkisin sitä ruokaa tunkea kurkusta alas? Ootteko kukaan muuten alkanut syömään jotain kalaöljy (omega-3)kapseleita? Jostain taas kerran luin, että tässä vaiheessa vauvelin aivot kehittyvät hurjaa vautia ja kuluttavat äipän varastoja, joten olisi ehkä suositeltava lisä?

Nyt täytyy alkaa töihin taas.... Oli pakko tulla vähän tekee toimistohommia, kun aika käy kotona niin pitkäks :)

Aamu73, ja Onni 28+1 tai 28+5

Terve!

Eipä tänne ihmeempiä kuulu, mutta kirjoittelen kuitenkin!

Mulla on nyt vasta alkanut mieliala heilahteleen. Tuntuu että milloin mikäkin itkettää.

Näistä vaunujutuista on kyllä jo aikaisemminkin puhuttu, mutta onko joku hankkinut Brion Kombin tai jonkun muun vastaavan vaunun, jossa ois rattaat ja kovakoppa samassa? Miltä ne vaikuttaa? Itse taidan päätyä noihin nyt tässä pitkän pohdinnan jälkeen. Pehmeä koppa meillä jo on (Brion sellainen tummansininen nallekuvioinen, saatiin yksiltä tutuilta), joten sellaista ei kannata alkaa ostamaan ja sitten noi koppa ja rattaat erillään, tuntuu hankalalta. Mutta voihan se olla, että ne ois käytännössä sitten paremmat.

Tuntuu, että tässä on kauheesti kaikkee miettimistä: millaiset vaunut, sänky, turvaistuin/-kaukalo jne jne.

Ollaan linjoilla,
Piri

Aamu: vastaan sulle tuosta painoasiasta kun muut ei oo kommentoinu. Mulla ei myöskään pahemmin nouse. Nyt ollu yli kuukauden samassa, eli 5-5,5kiloa noussut yhteensä. Olen tullut siihen tulokseen että kun en juurikaan herkuttele ja tykkään liikkua niin syy on siinä. Ja terveellinen muona maistuu ja tosin ummetusvaivaa kun on niin aina ei pysty edes kunnolla syömään kun on valmiiksi tunne että vatsa on täysi :(

Itse kans ajatellut että alkaisin syömään kalaöljykapseleita koska ne on terveellisiä ja tekevät hyvää vauvan aivojenkehitykselle. Just näillä viikoilla olis hyvä aloittaa, tosin oon niitä napsinu alusta alkaen sillon tällöin mutten säännöllisesti. Nyt sen vois ottaa ihan tavaksi. Hyväähän se tekee itsellekin.

Ja jos neuvolassakaan ei oo puututtu tuohon sun painoasiaan niin ei siitä tarvitse huolestua, ei mullekaan ole sanottu mitään. Kyllä munkin vatsa kasvaa mutta tosiaan muualta näytän laihtuvan. Mutta ravitsen itseni terveellisillä eväillä niin ei siitä voi mitään huonoa seurata. Näin ainakin haluan uskoa...

Piri: Mä tykkäsin ainakin esikoisella kovasta kopasta: oli viileä helteellä, helppo nukuttaa alku viikkoina vauva siinä ei tarvinnut pakkauslaatikkoa yms, helppo siirtää vauvaa jopa nukkuessa kun ei tarttenut nostella omasta sängystään pois ja herätellä, meni kylässä matkasänkynä, iltasin pystyttiin olee kylässä pitempään kun nukutin vauvan yöunille omaan "sänkyynsä". Ainut huono puoli on se että raskas kantaa vauvaa siinä!

Mulla oli nyt aamulla se sokerirasitus, saas nähä miten meni. Tuomion kuulen keskiviikkona.

Tilasin meidän omaan tulevaan kotiin muuttotarkastuksen ja jos kaikki menee hyvin päästään muuttamaan 3.5. jälkeeen!!! Jipii, ihanaa päästä vihdoin omaan kotiin! Ja vielä kun mäkin jaksan olla muutossa mukana ja laittaa kotia kuntoon! Hommaa kyllä talossa riittää vielä ainakin vuodeksi, ulkopuolella maalattavaa, pihat, ulkorakennukset yms!!!

Jännä sattuma: esikoisella oli laskettua aika aikoinaan 22.05.2005 ja mietittiin että jos syntyis pari päivää ennen, olis hieno synttäripäivä : 20052005, ei sitten kyllä sattunut. Nyt laskettu aika on 23.7.07 joten mahdollisuus ois tohon 20072007. Katotaanhan monella tärppää tolle päivälle!