Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.4 !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TMirre
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tombatar toivotaan ainakin että tällä kertaa olis sitä ihan itteensä. keljua vaan jos joka kuukausi on noin kovat oireilut ja sitten alkaakin menkat :/
Minä olin ennen tosi innokas unien tulkitsija mutta kun näin enteen tulevasta keskenmenostani en sen jälkeen pitkään aikaan ottanut unia selville...Ja tosiaan se uni toteutui.

Breezer: Mulla on tollanen "pieni unikirja" niminen unikirja, ja se on toisaan Suomalaisesta Kirjakaupasta ostettu oliskohan 4vuotta sitten, mies osti kun kyllästyi ravaamaan munkaa sielä kun halusin vähä väliä lukemassa kun nään niin paljo erilaisia unia ! :laugh:

Pikainen käynti täällä.. Täällä kp 29/28. Ei tietookaan alkavista kuukautisista. R-testiä en oo vielä tehny. Josko malttaisin maanantaihin asti, ellei jo ole alkanut siihen mennessä..

Kuinkas äizikkä, joko oot testannut?

mun kaikki oireet siis ;) jos joku olis nähny vois palauttaa :laugh:
breezer sama täällä. ne karvapallot saa täälläki tipan linssiin :'( en voi edes aatella mitä sitte,kun jonku noista mun eläimistä lähtee autuaammille maille. (koira 7,kissat 10 ja hevonen 17)

majj mä oon kans ettiny unikirjaa,mut kai sitä pitää ettiä kirppareilta ym sellasesta. mutsilla on ja oli mielenkiintosta kattella mitä mikäki tarkottaa :)

Milas se olisikki IHME!!!

ferrari kurvas paikalle päivän etuajassa :'(
vituttaa,mut olinki jo asennoitunu siihen et ei kannata edes toivoo |O
mursin vielä varpaaniki tunti sitten :o ja huomiset suunnitelmat meni perseelleen!
et tällanen päivä taas tänään

tombatar :hug: :hug: :flower: ferrarista, rikkinäisestä varpaasta ja pieleen menneistä suunnitelmista! Mie olin melkein varma, että siula oli r-oireita.. :(

Orkideaa jännäillään... :)

Laittakee jännäilijät kiertopäiviä tulemaan, niin mie voin tehä alustavan listan niistä, jos niitä alkaa tulemaan...

Nyt mentävä laittamaan poikuus unille!

viuhpiipore Tervetuloa! monesko lapsi teillä toiveissa? :) lisään sinut sitten tuonne listoille.

tombatar iso hali :hug:

Orkidea88 Äkkiä tänne kertomaan kunhan pääset testailemaan! Pysyis täti nyt poissa kunnolla kanssa! =)

ON: kp 26/29. on tää niin tämmöstä kun saanut nyt huomata, että ei oo mitään selkeitä menkkaoireita vaan ne vaihtelevat kuukaudesta riippuen tosi paljon. Tällä hetkellä tissit turvonneet ja kipeät, mutta voi johtua lähestyvistä menkoista todennäköisemmin kuin alkaneesta raskaudesta. Tänään meinasin testin ostaa, että testaan sinä päivänä kun menkkojen pitäisi alkaa, mutta pidän pintani ja en testaa tosiaan ennen kuin ne menkat on myöhässä. :)

Tervetuloa viuhpiipore :)
tombatar :hug: Plussatuulia uuteen kiertoon!

Kp 30/28. Pienoista alavatsakipuilua ollu tänään välillä.. Mutta ei kyl niin paljon ku tavallisesti ennen menkkoja. Mulla kipuilut alkaa toisinaan päivää tai paria päivää ennen ku on alkaa tai vasta sit juuri sillon ku on alkanu... En kyl millään usko et olisin raskaanakaan...joten menkkoja odotellessa..

Täällä ollaa vihdoin taas elävien kirjoissa,kyllä tuo sairastaminen vei voimat totaalisesti pois ja kun samal pitää hoitaa noi 5 lastakin.

Sunnuntaina mä suuntaan hesaan tuon vauvan kaa tapaamaan muita marraskuisia 2009 vauvoja äiteineen :D

tervetuloa uusille!! :)

Tervetuloa munkin puolesta uusille =)

Mun möksöttäminen jatkuu vaan, meni yhteishakukin metsään...Ainakaan näihin toisen asteen koulutuksiin en tullut valituksi. Ehkä mä yritän kesän aikana päästä vielä oppisopimushommalla tonne eläintenhoitajalinjalle. Ja miehen töissä liikkuu huhupuheita irtisanomisista, ei nyt pitäisi olla ukolla mitään hätää, mutta huonolla tuurilla...voi puuh, miks just nyt kun multakin loppu työt viime kuussa. :ashamed:

Orkidea88 toivottavasti sulla olis nyt tärpännyt!

siis eikö työkkärin ole tarkoitus auttaa ihmisiä saamaan töitä tai edes opiskelemaan.. mies on yli vuoden ollut työttömänä ja kukaan ei ole maininnutkaan sprinhouse ohjelmasta jola vois saada esim töitä.. kestää 4 kk ja saa parempaa päivärahaa... ja kun toinen on selväks tehnyt ettei kotona halua istua.. äärrgg..huoh.. elämä on vaikeaa... meillä varmaan tuo yrittäminen siirtyy.. en syö pillereitä enää.. mennään eri ehkäisyllä jos vahinko käy niin sit saa tulla... miun äiti anto siunauksen avioliitolle ja sano et lapsia saa hankkia kun mies saa vakituisen töpaikan.. joten sitä odotellessa

tombatar :hug:
Orkidea88 ja Tmirre pidetään teille peukkuja. viuhpiipore tervetuloa joukkoon kuumeilemaan =)
DsariaL mulla nyt kp 14/24-28 ja yk 1. Kovasti toivotaan, että tästä kierrosta jo tärppi kävis =) Jännittää kuin käy....

pikainen visiitti tänne: nyt alkoi kamalat alavatsajuilimiset, kp27/29 joten eiköhän se täti tule ihan ajallaan, jossei aikaisemminkin. Olisi se sinänsä jonkinsortin ihme jos olisin raskaana kun tässä kierrossa on pupuiltu tasan 3 kertaa kun edellisissä taas lähes joka toinen päivä :D

Viuhpiipore :flower: tervetuloa!

Tmirre ihana mies :heart:
Minulla ei ole papa-koe ikinä sattunut ennen tota viime kertaa...Ja myöskin minulle on sanottu, et jokatoinen vuosi tarttis käydä. Ja orjallisesti olen siellä sitten juossutkin, ensi vuonna uudelleen...

Tombatar ei saa teloa itseensä!! Se tekee kipeää ;)

Orkidea88 Plussausonnea!!

Meillä on ollut tämä viikonloppu aikuisten viikonloppu...PErjantai menikin ihan vauhdikkaasti (ainakin tällä mammalla), mutta eilinen meni kuherrellessa ja Prinsessahäitä seuratessa. Olipahan kaunis pari! :heart:

Heh.. toivon mukaan rupeais helpottaa.. kaveri lupas kysyä saako se mun miehen sen työpaikalle töihin.. että täällä jännätään maanantaita ja toivotaan parasta... se on sen verran iso firma ettei siel toivottavasti kovin äkkiä yt-neuvotteluja tule... iikks

Heippa pitkästä aikaa ! :p

Orkidea: Joko olet testaillut? :p

Meille ei ihmeempiä, ens kierrosta sit aletaan oikeen yrittämään sitä pikku kakkosta ! :) En malta odottaa vaikka eihän siihenkään oikeasti ole edes enään pitkä aika kun tänäänkin kp 20/28-30 :)

En olekkaan aikoihin kirjoitellut tänne. Hengissä kuitenkin ollaan :D Kiitos TMirre uudesta pinosta, jos en ole huomannut vielä kiittää :) :flower:

Täällä vähän vauvakuumeillaa :) Mutta sillain sopivassa suhteessa. Pienellä jännityksellä odottelen koska mies päättää ettei enää estele lapsen tuloa. On sanonut että ei siihen enää kauaa mene ;) Mutta ihan rennosti kuitenkin otan tuon asian.

Mutta alan nyt lukemaan teidän turinoita :) Ihanaa kesää kaikille :)

ON: Launataina tein aamusta clear bluen digitaalisen raskaustestin eli kp 31/28, pissa ei kuitenkaan ollu ku n. 2 ½ tuntia rakos, ku olin sitä aikasemmin kerinny käymään ja negatiivinen tuloshan sieltä tuli. Nyt kp 33/28, eikä vieläkään oo alkanu.. Ovistahan yritin täs kierros bongata digi testillä, mut en löytäny.. Simppoja laitettu matkaan vielä kp 19... Menkka kipuilua ollut hieman.. En kyl usko raskautumiseenikaan...

Tombatar :heart:

Tervetuloa kaikille uusille :flower:

tombatar ihanan romanttista :heart: Onnea! :heart:

papa-kokeesta minä kävin viimeksi viime keväänä papa-kokeessa (muistaakseni) ja ei kauheasti sattunut, ei ole kyllä koskaan sattunut. Näytteen ottaja rupes vaan puhuun jostain ihme paiseesta tai jostain ja sanoi että olen kai tiennyt siitä. Menin niin hämilleen etten osannut kysyä asiasta mitään muistaakseni.... Mutta papa-näyte oli kuitenkin puhdas ja se jopa onnistui, vaikka mulla oli menkat alkamassa kun näyttettä otettiin.

Täälläkin seurattiin prinsessa häitä ja olivat ihanan rakastuneen näköisiä :heart: Ja se Danielin puhe päivällisten jälkeen :heart: Oih! :heart: Ihanaa kun saivat viimein toisensa :)

Perjantaina kävin sitten siinä keuhkojen viipalekuvauksessa ja ensimmäisen kerran multa kysyttiin ennen röntgeniä että olenko raskaana :o Mutta, enpä tosiaan ollut :/

Niin vielä noista häistä, kun puhe oli. Meillä on selvä homma että mies kosii sitten joskus. Ja kunnon häät pidetään kun kerran mennään naimisiin :) Ja kirkossa toki vihitään. Kuitenkin tarkotus olis ainakin yksi lapsi hommata ennen naimisiin menoa. Eli jossain vaiheessa lasten syntymien välissä (jos niitä meille tulee) tai lasten syntymien jälkeen :) Juu, on aika kieroutunut ajattelutapa :) Mulla kuitenkin suvussa on useammat tehneet niin, eli ei ole millään lailla yllättävää :)

Plussa puhureita täältä kaikille jotka tarvitsevat :)

Yhteistyössä