Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.4 !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TMirre
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen Tampereelta :wave:

siis tää päivä on tuntunu hirveen raskaalta ja väsyttävältä vaikka yön nukuinki ihan hyvin.Ja mitää ylimäärästä en o puuhaillu tänää vaan ne pakolliset et ei sen takia ainakaa pitäs väsyttää,ja sit on kiertäny inhottavasti mahaa pitkin päivää..

Tervetuloa toivo79!

Ai kauheeta, tunnistin niin selkeästi itteni noista kuvauksista edellisellä sivulla... Mulla on suht. lyhyt pinna eli ei vaadita kovin kummoisia, kun meikämandoliini alkaa ärjyä naama punasena :ashamed: Enkä pysty melkeinpä millään myöntämään olevani väärässä. Kaikeksi onneksi mies on rauhallinen luonne ja antaa yleensä väittelyissä periksi, mihin mun luonne ei siis kertakaikkiaan taivu. Tiedostan kyllä tämän luonteenpiirteeni oikein hyvin, mutta en oo vielä oppinut hillitsemään itseäni. Se taito lienee melkoisen korvaamaton lasten kanssa, joten täytyy yrittää työstää sitä B) Tai kylläpä nuo koiruudetkin koettelee hermoa välillä aika hyvin, joten itsehillinnän harjoituksia tulee tehtyä lähes päivittäin...

Taidanpa könytä nyt miehen viereen nukkumaan. Pitää antaa sille ekstrapitkä hyvänyönpusu, kun kuulin sen tänään käyttävän puhelimessa musta sanaa vaimo - pidin nimittäin aiemmin tänään puhuttelun sille siitä, että en haluaisi sen kutsuvan mua emännäksi tai varsinkaan muijaksi :D Hyvin meni oppi perille selkeesti!

Mekin asutaan muuten Tampereella :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jomi:
Tervetuloa toivo79!

Ai kauheeta, tunnistin niin selkeästi itteni noista kuvauksista edellisellä sivulla... Mulla on suht. lyhyt pinna eli ei vaadita kovin kummoisia, kun meikämandoliini alkaa ärjyä naama punasena :ashamed: Enkä pysty melkeinpä millään myöntämään olevani väärässä. Kaikeksi onneksi mies on rauhallinen luonne ja antaa yleensä väittelyissä periksi, mihin mun luonne ei siis kertakaikkiaan taivu. Tiedostan kyllä tämän luonteenpiirteeni oikein hyvin, mutta en oo vielä oppinut hillitsemään itseäni. Se taito lienee melkoisen korvaamaton lasten kanssa, joten täytyy yrittää työstää sitä B) Tai kylläpä nuo koiruudetkin koettelee hermoa välillä aika hyvin, joten itsehillinnän harjoituksia tulee tehtyä lähes päivittäin...

Taidanpa könytä nyt miehen viereen nukkumaan. Pitää antaa sille ekstrapitkä hyvänyönpusu, kun kuulin sen tänään käyttävän puhelimessa musta sanaa vaimo - pidin nimittäin aiemmin tänään puhuttelun sille siitä, että en haluaisi sen kutsuvan mua emännäksi tai varsinkaan muijaksi :D Hyvin meni oppi perille selkeesti!

Mekin asutaan muuten Tampereella :)

missä päin Tamperetta asutte?? Me asutaa Muotialassa.

uus sivu, hienoa.. :) (ei tarvii niin paljon kaivella nähdäkseen uusimmat.. :D elikkä nyt siis kp 21/28, eli viel muutamia päiviä mahdolliseen testaukseen (vähän jännättää).. :D mut yritän vaan pitäytyy mahdollisimman coolina, ettei täti myöhästy stressin takia.. ;)

Kiva kun TMirre avas uuden pinon ! :flower:

On ollut niin paljo kiireitä etten oo koneellakaan hirveästi kerinnyt käydä, töissä oon aina viiteen asti nii tuntuu et sen jälkeen on nii paljo tekemistä, tänää vapis ! :)
Sunnuntaina juhlittiin meidän esikon 2vuotis synttäreitä ( tänään oikea päivä! :) )

Itsellä kp 9/28-30.. Meillähän alkaa ens kuus virallisesti yrittäminen mut saa nähdä jos täs kuus jo vois vähä... ;) Mulla on niin kova vauvakuume, syksystä saakka jo ollut :D

Pohjois-pohjanmaalta olen minä. Onko muita samalta alueelta?
Menkat alkaa olla lopuillaan ja sitten pääsee yritteleen vauvantekoa :heart: Jänskättää, väkinsinkin miettii että mitä jos tärppäis heti...vaikka tuskin niin käy mut onhan se mahdollista. sit tulis talvivauva... Jollakin on pää ihan pilvissä :D

ai niin ja päivittäjä meillä kp 21/28 ja yritys nro2, mä olin meinaan väärässä paikassa.. :D meillä siis varovasti yritellään.. =) vauvakuume sotkee tätä äitiä, on meinaan alkanu väsyttää, kiukuttaa ja silti on semmonen tyyni ja seesteinen olo.. saas nähdä, päästäänkö testaamaan jo tässä kuussa??? :D tulis isukille sitte aikamoinen synttäri yllätys.. :D me ollaan taas Helsingin suunnalta.. :)

OUtC.png
[/url]

mul on kans toi koodi, mut en muista sen lisäys tekniikkaa... :/ mut ei siis välikskään.. :) orkidea88, meillä on sama kierto :D , saas nähä onnistuuko kumpikaan vielä tällä kiekalla?? ;) niin muuten mones lapsi sulla on tulossa?? :)

Ensimmäistä lapsosta täällä kovasti kuumeillaan :) Eipä täs enää olis ku viikko jännäämistä ;) Mut yritän jos malttaisin odottaa et testaisin vasta 21. päivä ellei menkat oo jo siihen mennes alkanu.. Se olis meidän hääpäivä :)

taaperotx5 En ehkä uskalla laittaa itsestäni sen tarkempia koordinaatteja B) vaikka varmaan mut on aika helppo tunnistaa jo antamieni tietojen mukaan, jos siis joku läheinen eksyisi tänne kurkkimaan... En nyt tiedä olisko se niin vaarallista, mutta en jaksais alkaa selitellä miksi roikun Kaksplussan keskustelupalstalla, vaikkei vielä ole edes yritys alkanut :D

Että voi ihmislasta väsyttää. Nukunkohan mä liikaa öisin näin kesätyöttömänä ollessa :whistle:

Mä oon Hyvinkäältä.. (kohta varmaan tulee puheluita ja kyselyjä kaikilta et mitä mä täällä palstailen kun on kaks pientä lasta jo ja ihan vauvattomat suunnitelmat tuleviks vuosiks). Mutta eipä sen väliä ole. Aina saa haaveilla :D

Mä tuolla jo aiemmin ennen uuden ketjun syntymistä pahoittelin sitä, kun en oo kovin aktiivisesti täällä nyt ollu. Meillä on kaikki nyt niiiiiin auki, kun en tiedä mihin tässä päädytään. Kävin siis pääsykokeissa tossa viikko sitten ja nyt sit odotellaan tuloksia. Heinäkuun alussa pitäis tulla. Ja varmuudeks oon sitten töitäkin jo hakenut ja haen jatkossakin, jos en nyt tonne kouluun pääse. Ja se on hyvin todennäköstäkin että tässä haussa ei koulupaikka irtoa. Mutta joka tapauksessa.. Tilanne on siis se, että jos kouluun pääsen, meidän vauvasuunnitelmat näillä näkymin siirtyy hamaan tulevaisuuteen, mutta jos en pääse, niin en tiedä sitten.. Jos joku kiva työpaikka irtois niin että viihtyisin siellä pidempäänkin, niin eihän sitä tiedä josko koulun sijasta sitten pitäis tehtailut pystyyn ja toivottas pikkukolmosta tänne. Mut tosiaan kaikki on vielä tooooooosi auki, että mä tuolla listalla roikun vaikka en varma mistään voi ollakaan :)

Ilmoittelen sit kuinka käy :)

terveisiä pohjoisesta :)
parin päivän reissu tehty ja tänään kilometrejä yli 400 :whistle: (siis itse ajoin)
sain vain siell niin pahan lentsun,ettei tiiä kuin päin olis :snotty:
kotirintamalla ei mitään uutta :/
kp16/25
jaaniijoo... mie oon pohojanmaalta =)

:flower: uusille haaveilijoille

Me ollaan miehen kans molemmat varsinais-suomesta. turun seudult.. Olen koittanut meitin häitä suunnitella. nyt vain mietin että kun mies ei kuulu kirkkoon siis on eronut kirkosta. nii pitäiskö mennä maistraatis naimisiin ja siunaus tilaisuus kirkos vai pistää mies liittymään kirkkoon ja sit kirkossa avioliittoon... hmmmm.....

nyt menossa kp 22/28, eli siis piinaviikko käynnissä.. :D jännättää, et miten menee.. :) mulla kans ollu vilustumisoireita, ja hiton kylmä (siis vaikka ulkona joku 20 varjossa) ja kaiken llisäks: mä oon saanu finnin nenään... :D oon aika kummissani, ku mulla ei yleensä tuu finnejä, paitsi raskauksissa tullu aina.. :D
niin ja sitten vielä vetistyttää ihan koko ajan; vauvat, omat lapset, telkkarin ohjelmat.. :'( aika herkillä siis mennään.. mietin vaan et voiskohan sitä jo testailla jollain, ku huomenna ois äitin eka uloslähtö yli vuoteen.. :D

Minä olen Satakunnasta...

Äizikkä :D Äkkiä testaamaan!

Toivo79 tervetuloa joukkoon!

Minä tässä väsäilen esikoisen kaverisynttärikakkua...Ja se ei sit kypsy millään!! Mahataakohan meillä olla uuni finaalissa?? |O

sansu86 Meillä mies liittyi itse kirkkoon takaisin, kun aiheesta keskustelimme...Saadaan sit ihan peruskirkkohäät syksyllä
:heart:

no toi kirkko asia, mun mies on taas syvälle juurtunu ateisti, siis ollu aina (ikinä ei oo kuulunu kirkkoon).. meillä tehtiin sopimus siitä et, koska miestä ei vois vähempää kirkot kiinnostaa.. joten sain sovittuu et kunnioittaa meijän suvun perinteitä sillä et lapset kirkkoon; ja sit ku joskus jos naimisiin mennään, ni voidaan pitää metsäläis tyyppiset- mökki häät; sukulaisen nurmikolla paljain jaloin.. :D joo, siis pohdin sitä testailuu just.. hmm.. siis kun, mahtaakohan näkyy viel mitään. :headwall:

Näin viime yönä pitkästä aikaa vauva unta! Olin siinä unessa raskaana, aivan alkuvaiheessa. Kohtu tuntu silleen hassusti ja ku olin puoli unessa niin oli kyl niin raskautunu olo ;) Voih ku se olis niin ihanaa :heart:

OUtC.png
[/url]

Minä myös Satakunnassa :wave:

Mä testailin tänään aamusti, negaa näytti. Nyt ois menossa siis kp 32/?, jos vaikka viikon päästä testailisi uudestaan. Alavatsaa on poltellut pitkin päivää, että jokohan ne menkat sitten alkaisi...Oli kieltämättä hiukan pettynyt olo aamusti, vaikka koko ajan itselleni olen yrittänyt toitottaa, että kierrot heittelee vieläkin noiden pillereiden takia, eikä siis saisi toivoa liikoja näin pian.

Mitäs haaveilijoiden juhannussuunnitelmiin kuuluu? =)

Yhteistyössä