Terve,
Arvatkaa kenellä alkoi hiihtoloma

Ja hiihtoloman jälkeen enää neljä viikkoa töitä.
Osittain hiihtoloman takia töissä oli niin kiirettä, ettei ehtinyt teidän juttujanne kommentoimaan. Ja iltaisin oli aina jotain muuta menoa. Onnittelut Jazzille hyvistä ultrakuulumisista. Hetkeksi helpottaa oloa, mutta sitten taas jännittää seuraava kerta. Päivä kerrallaan se siitä sitten etenee.
No olipas ikävää Maaria, että jouduit sokerirasitukseen, mutta jotenkin olen ymmärtänyt, että sitä sokeria ilmaantuu melko helposti, varsinkin jos jotain makeaa syö. Toivottavasti rasitustesti osoittautuu ihan normaaliksi.
Merville tsemppiä tulosten odotteluun. Minulle jäi hieman hämäräksi se, että miksi sinne punktioon jouduit, kun eikös me täällä yhdessä mietitty, että np tulos oli normaalin rajoilla? No ei ole pakko tänne selvittää asiaa, jos et halua ja kyllähän ne lääkärit tietää mitä tekevät (paremmin kuin me
Kiva kuulla kauriistakin pitkästä aikaa ja hyvä, että mies on nykyään oikeassa osoitteessa. Tuli minullekin aika hurja fiilis puolestasi, kun ajattelee, että kolmen viikon päästä jo voisi olla käärö kainalossa. Mistä muuten tuli mieleeni, että jokohan Epelillä rupeaa olemaan jännät paikat. Eikös La ollut joskus näillä main?
Kiva kuulla myös Ässästä. Oireet kyllä kuulostavat enemmän kuin lupaavilta!
(.) Mitään fyysisiä vaivoja kummempaa ei ole. Joogassa olen vielä käynyt ja aikomuksena oli jatkaa sitä niin pitkälle kuin pystyy. Jotain liikkeitä on tietysti pitänyt jättää pois. Maha on nyt sen verran iso, että sen tuntemattomatkin huomaavat ja nyt mulla on vähän kriisi pukeutumisen suhteen. Ennen oon pystynyt peittämään mahan löysähköihin vaatteisiin, mutta nyt kun sitä ei enää pysty peittämään, niin en oikein osaa tiukkoihinkaan vaatteisiin siirtyä. Tulee jotenkin alaston olo. Uusia puseroitakaan en viitsisi enää ostaa, kun periaatteessa niitä ei enää kauaa tarvitse (4 vko). Kotona se nyt on sama mitä on päällä. Siispä G: Saako maha näkyä vai ei? Eli miten tykkäätte pukeutua?
Hyvää viikonloppua ja hiihtolomaa niille keillä se on
toivottaa sämpy 29+2