EX-KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heipä hei!

Tulin juuri lääkärineuvolasta. Synnytystapa-arvio tehtiin, alakautta pitäisi mahtua hyvin tulemaan, vaikka onkin odotettavissa nelikiloinen paketti. Nyt pikkuisella painoa 2,9 kg. Kaikki arvot oli kohdillaan, lääkäri tosin totesi, että on tuota painoa tullut ihan kunnioitettava määrä tän raskauden myötä :D Pelottaa, että ei saa sitä sitten normaalilukemiin, mutta aika näyttää.

Sormien tunnottomuudesta lääkäri totesi sen, et se lakkaa vasta kun olen synnyttänyt. Jotkin hermot on puristuksissa oikeassa kädessä. Kiva olla tässä tunnottoman käden kanssa seuraava kuukausi! Vaikka melko pieni vaiva se taitaa olla.

Nyt alkaa olla neuvolakäyntejäkin kerran viikossa, ja ensi viikolla olis vauvahoito-opetusta neuvolassa.

Naks 35 +3

Pikainen ilmoittautuminen taasen.

Ensinnäkin sylin täydeltä onnea koko Kauriin perheelle pienestä prinsessasta! Ihanaa!

Kaikille ultrassa tai neuvolassa käyneille onnittelut hienoista kuulumisista. Tuulille kovasti peukutuksia että se kauan odotettu plussa vihdoinkin tässä kierrossa pärähtäisi, pidän kovasti peukkuja pystyssä.

Kaikille oikein paljon terkkuja! Olen hengessä mukana ja pyrin lukemaan teidän kuulumisenne aika ajoin. Olen itse vain kerta kaikkiaan NIIN poikki, etten jaksa paljon koneella istua. Onneksi reissaaminen loppuu ensi kuun puolessa välissä... jos sinne asti selviän.

Omasta erittäin turvonneesta navasta ei oikein mitään erikoista sanottavaa. Vatsa on tosiaan kasvanut jo paljon, tuntuu olevan yhtä iso kuin esikkoa odottaessani loppuraskaudesta... Närästää, väsyttää, janottaa, päätä särkee jne. Selkeitä liikkeitä en vielä tunne, mutta jotain aavistuksia niistä on. Hentoa kutittelua ja sellainen tunne että siellä masussa möyritään. Huoli on edelleen kova siitä että kaikki masuasukilla on ok... mietin jo hetken että olisin käynyt ylimääräisessä ultrassa, mutta nla on ensi viikolla jolloin kuullaan ainakin sydänäänet, toivottavasti.

Mutta nyt sen pidemmittä löpinöittä taidan kömpiä nukkumaan jotta jaksan huomenna kouluttaa huisin isoa ryhmää. Tämän turneen ennätys, yli 60 kuulijaa...

Hyviä vointeja teille kaikille!

Jazz rv 16+1/16+4 (missä hiivatin vaiheessa tämä raskaus on edennyt näin pitkälle...?!)

Yhtenä kappaleena ollaan edelleen. Sen sijaan Maarian suunnalla tapahtuu varmasti jotain aktiviteettia...

Kiitoksia Tehis synnytyskertomuksia. Minulle kelpaisi vallan hyvin tuo sinun number2 -synnytys :-) Keltäköhän sen saisi tilattua?

Kiva, että kaikki voivat hyvin. Keskiraskaudessa kirjoittelu tahtoi itseltäkin vähän hiipua, kun tuntui, ettei tilanteessa ollut juuri muutoksia eikä siis mitään raportoitavaa odottamisen saralla. Ultrakuulumiset käytiin sitten kirjoittamassa ja neuvolakuulumiset.

Koita Jazz pikkasen aikaa jaksaa vielä. Kamala kiire sinulla töissä.

Neuvolalääkäri eilen ja nyt pissa oli sitten puhdas. Ainoa ero edellisiin näytteenottoihin oli, että tällä kertaa oli pakko suihkaista kotona purkkiin, kun en jaksanut enää pidätellä. Edellisillä kerroilla olin antanut näytteen neuvolassa. Ja saman ajan pissa on ollut joka kerran rakossa. Tuli mieleeni, että onko ne neuvolan purkit ihan puhtaita :-) Lääkärin mielestä vauva oli ihan oikein päin. Kunnollista painoarviota en ole saanut, sellainen ranteesta heitetty on alle 3.5 kg. Oma paino on ollut nyt laskusuunnassa ja laskenut kilolla kahdessa viikossa. Supistuksia on päivittäin, mutta ei mitään hälyyttävää, joten jatkamme odotusta :-)

Hyvää viikonjatkoa kaikille
sämpy 39+0

Heippa täältäkin!

Ruusalle onnittelut sydänäänten kuulumisesta - ihkuu!!
Mä saan kuunnella sitä ihan tykytystä vasta 1½vk:n päästä lääkärikäynnillä.... no, hyvää jaksaa odottaa =)

Sämpylläkin alkaa olemaan jännät paikat edessä.
Hyvä että pissa puhdas!
Mä voisin laittaa tosi referoidun synnytyskertomuksen.
yöllä n.4.00 heräsin ekaan suppariin ja limatulpan irtoomiseen. Siinä sit ihan fiiliksissä pyörin ympäri kotia ja odottelin seuraavia supparieta.
Ne hiipu kovin ja aamun ja päivän ajan tuli vaan n.½ tunnin välein eikä mitään kovia edes. olin jo ihan maani myyny, että eikö nyt päästäkään vielä synnyttämään.

Lähdettiin miehen kanssa kaupoille ja mentiin ulos syömäänkin ja joskus neljältä i.pvällä alko tulemaan vähän useemmin suppareita ja oli jo pakko pysähtyä niitten ajaksi.
Ei se menoa haitannu ja pyydettiin vielä kavereita meille illaksi. Siinä sitten salassa puhisin ja koitin hengittää oikein syvään supistuksen tultua ja kymmeneltä pyydettiin kavereita poistumaan... ne oli aika äimänä, ku sanoin, että lähetään vissiin synnyttää NYT =)
Siinä pakkailin kassin loppuun ja kävin viel lämpimässä suihkussa ja 23.30 päästiin sairaalaan. Sillon oli jo aikas tuskaset oltavat..
Suoraan saliin ja epiduraali selkään puol 1 yöllä. Ponnistaa aloin puol 3 ja 2.57 prinsessa synty :))
Mun mielestä oli yllättävän helppo (mutta en sano että kivuton!) eikä mitään traumoja jääny.

Joten peukkuja tulevaan bdbd

Kiva Tuuli kun kävit moikkaamassa. Sullekin todella toivon sitä plussaa heti tähän kiertoon!! Tosi hyvä, että kiertosi on tasaantunut ja oviksen bongaat noin hyvin.

Ihanalta kuullosti Bellamariian matka - koskahan sitä seuraavaks ite pääsis...

haleja kaikille, nyt täytyy taas rientää!!

kapris 12+4

Kauriille super hyper onnittelut!!!! Aivan mahtavaa! Kauris muistaa varmaan minut, teille muille olen "outo".

Meidän poika on jo 1 v. 4 kk. Näin se aika menee.

Kaikkea hyvää teille muillekkin.

terv. Vipe

Moi kaikki!

Niin ne supistukset ja limatulpan bongaus olivat oikeassa!

Meille syntyi ihana pikkuprinsessa lauantaina 21.4. klo 23.56, painoa neidillä oli 3805 g ja pituutta 51 cm.

Eilen päästiin sairaalasta kotiin, ja nyt sitten vaan harjoitellaan elämää lapsen kanssa kotona :)
Neiti syntyi siis viikoilla 39+5.

Seuraavana jännätään siis sämpyä :))

Josko joku jaksaisi päivittää listaa... mä en nyt oikein...

Maaria ja pikkuprinsessa 4 vrk

4D ultra oli oikeassa sukupuolen suhteen ;)

Onnea Maaria!! Ihanaa että kaikki hyvin! Kovasti tyttöjä syntyy nyt ex-kermeihin. Jaaha ja sitten Sämpy vuorossa.

Synnytyskertomusta en tähän laita, oli sen verran ikävä kokemus sekä äidille että pienokaiselle (joka virhearvion vuoksi sai elinikäisen fyysisen vamman, joka ei onneksi enää haittaa). En siis halua mässäillä ikävillä kokemuksilla, sanotaan vaikka synnytyslääkärin sanoin, että "näin karkeita virhearvioita sattuu tässä sairaalassa 1-2 vuodessa ja harva synnytys on näin vaikea. Aikanaan terveyshuollon oikaturvakeskus otti potilasasiamiehelle kantaa ja korvauksiakin sain.

No, se siitä. Lomalta on palattu töihin ja ei oikein innosta. Muut puhuu tulevasta syksystä, itse ei vaan jaksa innostua. Onnea muuten kaikille kivoista neuvola ja ultrakuulumisista, unohdin mainita aiemmin.
En tiedä mikä mua vaivaa? En EDELLEENKÄÄN uskalla iloita tästä raskaudesta, pelkään vaan jotain kamalaa tapahtuvaksi koko ajan. Ihan tunteeton olo, mitään en halua hankkia vauvalle, en hypistele kaupoissa vauvanvaatteita, en halua hakea äitiyspakkausta ja 4D- ultrankin jälkeen teki mieli vaan pillittää. Ajattelin silloinkin, että noin ihanan näköinen lapsi, mitä jos jotain tapahtuu, enkä saakaan pitää häntä. Ja korostan, etten ole edes masentuneisuuteen taipuvainen, päin vastoin. Yleensä nautin elämästä ja kaikesta täysin siemauksin. En tiedä, voiko alitajunta yrittää kertoa jotain? Vaikka 4D-ultraajakin totesi, että kaikki on oikein hyvin, kaikki on niin kuin pitää jne, niin tämä ikävä tunne ei vaan jätä mua rauhaan. Muuten jaksan ja voin oikein hyvin, tunnen olevani elämäni kunnossa, mutta tämä niin hartaasti toivottu raskaus.....
Kertokaa naiset mikä minua vaivaa??
Hyvää loppuviikkoa kaikesta huolimatta
BM rv 24+

sämpy 32v. LA 2.5.07
Naks LA 26.5.07
Mervi83 LA 4.8.07
Bellamariia LA 11.8.07
Hoppu LA 11.9.07 esikoinen
ÄssÄ LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02
Jazz (vm77) LA 8.10.07 toinen, tyttö 8.8.2005
Tehotyttö 35v. LA 14.10.07 neljäs, lapset -96, -98, -05
Ninni83 24v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 01/04
Kirppu 31v. LA 21.10.07 toinen, tyttö 12/05
Pikku2 29v. LA 25.10.07 toinen, poika 01/03
Kapris 27v. LA 3.11.07 toinen, tyttö 09/05
Ruusa07 31v. LA 18.11.07 toinen, tyttö 08/04
Omppu75, 31 v. LA 10.12.07 toinen, poika 03/04

Synnyttäneet:
Tuulimamma 36v. tyttö 29.11.06 2870 g, 47 cm LKS (LA 16.12.06)
Mariia 36v. tyttö 1.1.07 4390 g, 53 cm (LA 25.12.06)
Epeli, poika (LA 27.2.07)
kauris 25v. tyttö 11.4.07 4400 g, 54,5 cm (LA 10.4.07 esikoinen)
Maaria 28v. tyttö 21.4.07, 3805 g, 51 cm (LA 23.4.07 esikoinen)

Suurensuuret onnittelut Maarialle!! Päivitin listan teidän kunniaksenne :-)

Hui, se olisi sitten minun vuoroni seuraavaksi lasketun ajan perusteella. Saa nähdä tuleeko ajallaan vai meneekö yliajalle. Aika tyttövoittoinen tuo meidän lista, joten saa nähdä tuleeko seuraavaksi poika :-)

Kiitoksia Kapriksellekin mukavasta synnytyskertomuksesta. Kyllähän se niin on, että kaikilla se on omanlaisensa ja joskus ikävä kyllä asiat voi mennä pieleen. Sitä ei tietty omalle kohdalle (eikä muidenkaan) kohdalle toivoisi. Voisko BM tuo ikävä synnytyskokemus vaivata sen verran, ettet uskalla nauttia raskaudesta? Ja älä välitä. Ei mullakaan ole vielä äitiyspakkausta. Olen kyllä paperit vienyt Kelaan jo maaliskuussa, mutta vaikka silloin aikoinani kehuin, että täällä (pikku)kaupungissa saa päätöksen kahdessa viikossa, niin mun kohdalla on tainnut paperit unohtua käsittelemättä :-) No en ole pitänyt kiirettä asioiden kanssa, koska elättelen toiveita tämän vuoden pakkauksesta. Pari kuukautta saan vielä palkkaa ja meillä on kuitenkin lainattuna ja omina kaikkea vauvalle tarvittavaa. On kyllä ollut mielessä soittaa kelaan lähiaikoina...

Vielä kerran onnea Maarialle ja perheelle. Kaikille hyvää loppuviikkoa. Onko teillä erityisiä suunnitelmia vapuksi? Me ollaan sima pullotettu, mutta eipä sen kummempia suunnitelmia :-)

sämpy 39+1

Onnea Maarialle :)

BM, tuttu tunne. Itsellä oli/on sama ongelma. Vieläkin tuntuu jotenkin niin epätodellisesta kok vauva, vaikka LA alkaa häämöttää kohtapuoliin. Sitä kun on saanut takkiinsa pahemman kerran aikaisemmin, niin ei uskalla olla iloinen. Jos sitten jotakin tapahtuu, niin eipähän tipu niin korkealta. Mutta surullista tämä tämmöinen on silti.

Vappusuunnitelmia ei täälläpäin juurikaan ole. Pari kaveria tulee kylään, tehdään varmaan jotain hyvää ruokaa ja katotaan leffaa ja saunotaan. Simaa ei ole pulloteltu, saa nähdä jos tekis vaikka munkkeja :)

Naks 35 + 5

Onnea Maarialle!
Ihanan prinsessan tekin saitte =)
On tosiaan tyttövoittosta tässä ketjussa.

Sämpy, voisit tähdätä siihen 1.5. On hyvä päivä syntyä... ;)

Bellamariialle tsemppiä. Tiedän tunteen... mutta toivottavasti menee meillä molemmilla ohi nopeaan ja pääsemme nauttimaan täysillä näistä raskauksista.

haleja kaikille muille!

Kapris

Kiitos onnitteluista!! On tämä vielä aika uskomatonta :)
Varsinkin kun miettii mitkä fiilikset oli tasan vuosi sitten...

No, nyt vaan nautin tästä pienestä ihanuudesta mikä meille on suotu.

Me ollaan vappuna ihan vaan kotosalla, JOS on hieno ja lämmin ilma, niin mennään ekaa kertaa ulkoilemaan koko perhe :)

Sitten vaan Sämpyä ja pian jo Naksiakin jännittäessä...

Outoa muuten sämpy, ettet tosiaan ole saanut vielä sitä pakkausta. Mutta kuten sanoit, tämän vuoden pakkaus on ehkä kivampi. Toi 2006 mikä meillä on, on erittäin poikamainen... Ja siinähän vaatteet on alkaen koko 60->, joten on erittäin hyvä olla pienempiä vaatteita alkuun. Meilläkin on nyt 50 senttiset sopivia, 56 aivan liian isoja, vaikkei neiti olekaan mikään ihan minivauva ;)

Maaria ja neito 5 pvä

Ja kiitos listan päivityksestä!!

Onnittelut Maarialle pikkuisesta prinsessasta!

Pikaisesti vain poikkean.
Neuvolareissu oli tänään ja kyllä siellä sydän jumpsutti, vaikka vähän epätodellista vaihetta elelty taas. Tämä raskaus ei vaan tunnu oikein missään. Vatsa ei kasva, eikä muutenkaan meinaa muistaa koko raskautta :-) Liikkeitä tuntuu satunnaisesti, on siis jo parin viikon ajan tuntunut. Sf-mitta oli 16cm. Laskettua aikaa muutettiin nyt sitten mieleisekseni. Päivittelen joskus, kun ehdin.

Terkut kaikille. Pitää kiitää taas.

Tehis rv 16+1

Hyvät huomenet exille!

Huoh, vihdoinkin päivä toimistolla joten ehdin käyttää hyödykseni työaikaa ja kirjoitella muutaman rivin oikein ajatuksella. =) On ollut ihan ikävä teitä kun en ole kerennyt päivittäin täällä käymään.

Sämpy onkin tosiaan seuraavana listalla. Jännää! Kyllä se äippäpakkaus ehtii vielä tulla ja vaikka ei ehtisikään niin ne vaatteet ovat tosiaan sen verran kookkaampia että niitä ehti pestä ja laittaa myöhemminkin. Hienoa että sulla on paineet pysyneet ok eikä ilmeisesti raskausmyrkytystä enää epäillä, muistankohan oikein?
Kiitos muuten tsemppauksesta, sitä tarvitaan. Onneksi kollegani jo tietää ja hän on ihanan sydämellinen ihminen joka yrittää kaikin tavoin helpottaa oloani. Hän on luvannut hoitaa viimeiset ja rankimmat koulutuskeikat kuukauden päästä. Huh mikä helpotus täytyy sanoa.

Bellikselle kovasti tsemppiä ikävien fiilisten kestämiseen! Voin kertoa että samoja tunteita täälläkin eletään. Vielä kun ei kunnon liikkeitä tunne, ainakaan kovin säännöllisesti, on epäusko kauhea. Olin jo menossa tässä ultraan kun alkoi niin ahdistamaan mutta sain sitten hillittyä itseni. Ensi perjantaina on nla, jota jännitän ihan kauheasti. Pelottaa ettei sydänäänet kuulukaan ja joudun lähtemään päivystykseen ihmettelemään.
Mutta tunteet kuuluvat asiaan kun on kokenut kovia ja hormonit vielä jotenkin vahvistavat kaikkia näitä tuntemuksia, joten niiden kanssa on vain yritettävä oppia elämään. Suojelumekanismit sulla varmaan lyövät vain yli, en usko että sulla alitajunta yrittää mitään kertoa. Halauksia kovasti!

Tehis sai lasketun ajan korjattua, hieno homma! Mietin samaa, mutta totesin sitten että pidän mielummin tuon myöhäisemmän LA:n. Saa sitten olla pidempään kotona kun todennäköisesti vauveli syntyy vasta eräpäivän jälkeen. Epätodellinen fiilis on minullakin, mutta eiköhän se tästä vielä konkretisoidu. Koska meinaat julkistaa uutisen töissä? Minä ajattelin kertoa ensi viikon kehityskeskustelun aikana. Mun pomo (mies) on sellainen häsä, että se ei varmastikaan tiedä mitä sanoa. Meidän tiimistä on myös yksi henkilö irtisanoutunut hiljattain, joten hänellä saattaa mennä pasmat täysin sekaisin...

Kääk, täytyy ruveta hommiin. Yritän jatkaa juttua myöhemmin. Ihanaa ja aurinkoista päivää kaikille exille ja halauksia rutkasti.

T. Jazz rv 16+4

Onnea Maarialle tytöntylleröstä!!
Meidän tytölle nuo 56 cm vaatteet on nyt just sopivia : ) Onneksi en hamstrannut 50 cm vaatteita yhtään.

On pitänyt melkoisen kiirettä, enkä ole ehtinyt täällä vierailla...
Nyt tyttö nukkuu ulkona ja on vähän omaa aikaa kotitöiden ohella.

Tyttö on niin reilunkokoinen, ettei minulla riitä maito ja korviketta annetaan sitten lisäksi. Harmitti alkuun tosi paljon, että pitää noiden pullojen kanssa löträtä, mutta nyt siihen on jo tottunut. Eikä se taida mitenkään harvinaista ollakaan, ettei maito riitä... ainankin mitä olen sukulaisten ja tuttavien kanssa asiasta jutellut. Inhottaa vaan kun pikkuisen massu sitten aina välillä on kipeä tuosta lisämaidosta : (

Meidän tyttö onkin todella pippurinen tapaus... kova on ääni ja sitä kuuluu usein ; ) Nyt on pari päivää ollut huomattavasti iloisempi, joten eiköhän tämä tästä vielä helpotu. Yöt onneksi nukkuu hyvin *koputtaa puuta*.

Kamalasti oli taas ehtinyt tulla juttua. Hyvä niin.
Ja tosiaan...
KIITOKSET ONNITTELUISTA!!!

Sämpylle stemppiä loppurutistukseen ja Naksille myös, jos en nyt taas ehdi tänne vähään aikaan. Sitten onkin listassa taukoa ennenkuin on Mervin vuoro...

Hauskaa vappua kaikille toivotteleepi

kauris ja pimu 16 päivää

Voi että, siellä ne tuoreet äidit saavat nuuskutella ihania tyttöjään :-)
Se vauvan tuoksu on jotain ihan käsittämätöntä. Sitä kun saisi pulloihin varastoitua!
Toivottavasti Kauris teillä ei nyt mitään kovia vatsavaivoja ilmaannu. Kyllä ne vauvat korvikkeillakin kasvaa.

Bellamariialle piti jotakin yrittää kommentoida tuohon tunteettomuuteen ym. Eipä tuohon mitään viisasta oikein osaa sanoa. Kai sitä jokainen odottaja elelee omalla tavallaan sitä odotustaan ja ne tunteet voivat kovasti vaihdella raskauden aikanakin. Uskoisin, että sinunkin kohdalla on kyse ihan normaalista vuoristoradasta. Joskus se sitten vaan ilmenee noin. Jos sinua huolestuttaa tilanne, niin voithan neuvolassa asiasta puhua. Varmaan pääsee psykologin kanssakin juttelemaan, jos siltä tuntuu. En kylläkään näin yhtäkkiä ulkopuolisena näkisi suurta tarvetta olevan. Kai nuo keskenmenojututkin aina jättävät pitkäaikaisia jälkiä, vaikka niistä tavallaan onkin selvinnyt.
Kyllä mullakin tämä raskaus on tunnepuolella ollut ihan erilainen kuin muut raskaudet. Tunteettomuudesta on "kärsitty" täälläkin. Vaikka ne kyyneleet on vieritetty lääkärineuvolassa sydänäänten takia ym., niin silti ei tämä niin ihmeelliseltä tunnu. Ja kun olo ei edes oikein tunnu raskaanaolevalta, niin jotenkin koko raskaus kovin "etäinen" tai jotain. Mitään pelkoja mulla ei ole. Olen alusta asti ajatellut, että en käytä energiaani murehtimiseen, kun ei ole mitään murehdittavaa. Murehditaan sitten kunnolla, jos siihen on tarvetta. Elämänasenne on mulla muutenkin just tuollainen. En jaksa vaivata päätäni menneillä enkä MAHDOLLISILLA tulevilla murheilla. Nautitaan tästä hetkestä juuri sellaisena kuin se on.
Hups, menipäs filosofiseksi :-)

Meillä kuulkaa rehtori on sitten tarkkasilmäinen NAISTEN MUOTOJEN suhteen. Se on kyllä ollut varsin hyvin tiedossa aina. Siitä voisin kirjoittaa kaksi romaania. Nimim. Itsekin lähennellyksi tullut :-/ Hän kysyi tänään tilastani. Vatsaa mulla ei siis ole, mutta olen toki vähän pyöristynyt ja ilmeisesti mun vaatetustyyli on se, joka paljasti. Olen aina ennen pitänyt tiukkoja vaatteita ja nyt löysää muotia yhtäkkiä :-)
Eipä siinä sitten valehdellakaan voinut, joten paljastuttu on!

Vieläkös Sämpy on kasassa?
Toivotaan, että Jazzkin ehtisi pian kuulumisia kirjottelemaan useammin. Kiva, että olet ikävöinyt :-) Minäkin olen kaipaillut sitä edes kerran päivässä rauhassa keskittymistä palstailuun.

Mukavia vappuja kaikille, jos ei tässä enää ehditä pyörähdellä. Ai että, kyllä maistuisi joku hyvä kuiva kuohari :-)
Meillä vappuaattokin töitä. Iskä ja pikkumies pitävät vapaata, mutta koululaisillakin koulupäivä.
Moikkelimoi taas!

Tehis rv 16+2

Täällä yhtenä kappaleena edelleen. Supistuksia tuli vähän aikaan sitten hyväänkin tahtiin, mutta nyt sitten laantuivat jälleen.

Mukava tosiaan kuulla tuoreiden äitien kuulumisia, vaikka kiirusta taitaa pitää. Meillä on muutamia kappaleita 50 ja 56 cm vaatteita. Hyvä tietää, että niillä pärjäilee. 60 cm vaatteita sitten löytyykin enemmän.

Jaaha, Tehiksen pomo sitten arvasi ja Jazzin lähikollega tietää. Uskon Jazz myös, että se kehityskeskustelu on hyvä hetki kertoa. Tekee mieli kysyä sinulta, että koulutatko jotain tiettyä alaa tai tuotteeseen liittyvää juttua, mutta ei tarvitse vastata, jos et halua. Tässä ketjussa muuten on aika moni jotenkin sidoksissa opettamiseen. Minunkin mies on opettaja.

Jazz: se raskausmyrkytysepäily tai mikä lie meni toistaiseksi ohitse. Katsotaan mitä tulokset on taas ens viikolla. Kapris: Meillä tuleva vaarikin toivoisi synttärilahjaa 1.5., mikä kyllä sopisi mullekin :-) Muistaisi ainakin syntymäpäivän helposti.

Kiitoksia kaikille tsempityksistä viimeisiin hetkiin. Ja hyvää vappua kaikille. En ehkä joka päivä täällä käy palstailemassa, mutta koitan joka toinen päivä ilmoittaa, jos olen vielä yhdessä kasassa :-)

sämpy 39+2

Hyvää vappua kaikille!!

Pää tyhjeni ihan täysin kommentoitavista asioista, kun aloitin tämän vastaamisen...

Kaikki mennyt edelleen hyvin, eilen illalla taisi kyllä olla ilmaa tms mahassa, kun kitistiin klo 22-24... Mutta tänään toistaiseksi kaikki hyvin, saa nähdä mitä sitten illalla taas.
Huomenna miehen pitäisi mennä takaisin töihinkin, kun piti ton ekan viikon isyyslomaa. Onneksi on sitten tiistaina taas vapaapäivä ;)

Jaksamista sämpylle odotuksen viime hetkiin!! Ja tietty kaikille muillekin.

Maaria ja neiti 8 vrk

Oikein paljon Onnea Kauriille ja Maarialle pikku prinsessoista!

Tulin toivotteleen hyvät vaput tällekkin puolen! Vielä en itse joukkoon uskalla! Ehkä sit seuraavan ultran jälkeen jos kaikki on ok!

Elikkäs ratkiriemukasta vappu toivoopi Tl

Yhteistyössä