Sunnuntaita,
Tervetuloa tosiaan Jazzille ja Tehotytölle. Toivottavasti pysytte täällä meidän ketjussa jatkossakin joten paljon peukutuksia ja tarrasukkia. Niin ja onnittelut myös Tehikselle, Jazzia jo onnittelinkin tuolla Kermit -ketjussa. Minne muuten Ässä on mennyt? Eikös Ässä plussannut jokin aika sitten? Onko liittynyt kuukausiketjuun?
Minä olen vain taustaillut 'omaa' kuukausiketjua ja kirjoitellut ainoastaan täällä, joten en tiedä muista kuukausiketjuista. Toiset kuukausiketjut ovat aktiivisempia ja toiset sitten vähän hiljaisempia. Silloin kun tämä Ex-kermit heräteltiin uudelleen henkiin, niin täällä oli aika hiljaista välillä, kun meitä kirjoittelijoita oli niin vähän, mutta nyt vilkastumista on tapahtunut pikkuhiljaa.
Maaria, sinullahan oli se tukivyö? Ootko huomannut sen auttavan liitoskipuihin? Mulla rupeaa olemaan kivut välillä niin pirullisia, että olen miettinyt sellaisen hankkimista.
EIlen meillä oli synnytysvalmennusta. Tiistaina jatkuu vauvanhoitoluennolla. Tuli vähän ristiriitaiset fiilikset siitä eilisestä valmennuksesta. Toisaalta tuli ihan hyvää tietoa, mutta toisaalta nyt rupesi ehkä turhan päiten jännittämään. Oisin halunnut mennä sinne sairaalaan vaan ja katsoa mitä tapahtuma tuo tullessaan. No tietohan tuo tunnetusti tuskaa

Saa nähdä mitkä fiilikset on vauvanhoitoluennon jälkeen
Jaaha, lähden kokeilemaan hiihtämistä tai ehkä paremmin kävelyä suksien kanssa

Ulkona on upea ilma. Viikonlopun jatkoja
toivottaa sämpy 27+4