EX-KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bellamariia ejk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bellamariia ejk

Vieras
Eli keskenmenon kokeneet ja uudelleen raskautuneet, tervetuloa keskustelemaan!

Epeli LA 27.2.07
kauris 25v., LA 10.4.07
Maaria 28v., LA 23.4.07
sämpy 31v., LA 2.5.07
Naks LA 26.5.07
Bellamariia LA 11.8

Synnyttäneet:
Tuulimamma 36v., tyttö 29.11.06 2870 g, 47 cm LKS (LA 16.12.06)
Mariia 36v., tyttö 1.1.07 4390 g, 53 cm (LA 25.12.06)

Hyvähyvä Bella!!

Apua minähän oon näköjään seuraava synnyttäjä!! Siltähän se näyttää vaikkei tosiaankaan tunnu;) Eli hieman jo alkaa tuntua siltä että voisitko syntyä jo pliis. Neljä viikkoa kuitenkin vielä ja sitten tietysti vielä pari päälle. Kaikki on ommeltu ja neulottu ja pesty ja silitetty. Seuraavaksi pitää kai alkaa leipomaan pakastinta täyteen;))

Epeli 36+1

Ihanaa BM! Omanapainen viestisi ei häirinnyt yhtään ;)

Huh, tuntuu hurjalta (*ihanalta :)*) ajatella, että toiset valmistautuu synnyttämään, kun itse on vielä pää sekaisin koko raskaudesta!

Kävin tuolla kermitien puolella ja siellä kovasti plussatuulet puhaltelee! Tänne vaan kirjoittelemaan!

Hoppu 8+1 (ehkä)

Ihana kuulla Bellamariia, että kaikki on hyvin!!! Onnittelut.
Ja kiitos kun aloitit uuden ketjun.

Ai kermiteissä plussataan taas? Mä en ikinä enää muista käydä siellä, ja toisaalta en edes enää "tunne" niitä aktiivikirjoittelijoita, joten siksikin jäänyt vähän vähemmälle.

(.) ei taaskaan ihmeempiä, vaavi potkii joinain päivinä aktiivisemmin kuin toisina. Eilen olin jo ihan varma, että tulee mahasta läpi - sen verran hurjasti heilahti koko maha, kun potkaisi :)
Nyt alkaa tuntua muuten siltä, että viimeisen kolmanneksen väsymys iskee päälle... tai sitten on vielä flunssan jäämiä? Yhtään en jaksaisi tehdä mitään töissä.

Epeli: ja minäkö sitten kolmantena vuorossa?! Hui. Mutta sullahan ei ole enää edes pitkä aika, ja vauvakin on jo kohta ihan täysaikainen :)

Maaria 28+3

Heti oli hyvi uutisia tiedossa, kun näki uuden ketjun alkaneeksi. Hienoa Bellamariia! Maltatkos kertoa tarkempia ultrakuulumisia, kuten mittoja sun muita? Miten hematooman laita on?

Nyt tosiaan ruvetaan tsemppaamaan Epeliä synnytykseen ja Hoppua seuraavaan ultraan. Minäkös sitten tässä neljäntenä synnyttelen, voi apua :-)

Missäs kauris, toinen vuorossa, luuraa :-)

sämpy 27+1

Pikaisesti ilmoittelen, että hengissä ollaan.
Kiirettä pitää. Luin kyllä kaikkien viestit vanhastakin ketjusta, mutta en kyllä nyt ehdi kommentoimaan.
Onnea kuitenkin Bellalle hyvistä ultrakuulumisista ; )

Lisää porukkaa mukaan vaan.
Kivasti on ruvennut viestejä tulemaan : )

Palaan asiaa hieman paremmalla ajalla. Hengessä olen mukana kuitenkin.
Nyt turvaistuin ostoksille ja sitten taas sairaalalle miestä moikkamaan.

kauris ja "humu" 30+2

Heippa ja kiitos kovasti onnitteluista kaikille! Jaahas, ultrakuulumisista ei muuta, kuin että verihyytymä oli edelleen kutistunut ja pää-perämitta oli siis viikolla 12+4 60 mm. Ja oli aikas ihanaa nähdä tyypin liikkuvan. Kyllähän te tiedätte. Kenellekään en ole edelleen kertonut, nyt jo vähän polttelee=)

Toivottavasti kauriin mies on toipumaan päin??
Kiitos Tuulillekin ja sua odotetaan tällä puolella..puuuuuuh plussaa siis sulle puhaltelen=-)
Epeli, sämpy, maaria ja kauris ei täällä enää kauaa viihdykään, vitsit te ootte kaikki jo piiitkällä..

Kuullaan; BM

No voi per...!!

Tietäjä ottaa vaan kiltisti asioista selvää ennenkuin tulee tänne "osaamaan"!!
Ärsyttää tollaiset!

Kyllä Bella vauvasi on ihan hyvän kokoinen. Viikolla 13 on sikiön pää-perä mitta noin 7 cm. Kaikki on varmasti kunnossa. Unohda tuollaiset tietäjät, jotka eivät mistään mitään tiedä!!

Tietäjä. Kiitos kovasti, auttoi tosissaan kommenttisi.

Hyvää viikonloppua muille! (tosiaan kävin katselemassa muiden ultra-mittoja, niin kyllä mulla taisi pienin vauvanalku olla. No, pelottaa kyllä moiset kommentit, ehdinkin olla jo päivän tosi onnellinen)
BM

Jätetään kaikenmaailman tietäjät vaan omaan arvoonsa. Ihme ihmisten kiusaajia ja näsäviisastelijoita täällä pyörii, enkä puhu pelkästään tästä ketjusta.

Kaikki on BM ok. Mulla oli toi vastaava mitta np-ultrassa 49 mm ja viikkoja silloin 11+6, mikä vastasi mittojen perusteella 11+5. Keskityt nyt vain onnelliseen odotukseen :-)

Kiva kuulla kauriista. Toivottavasti mies pääsee nopeasti pois sairaalasta. Ja terkkuja takaisin Tuulialle. Toivottavasti saadaan sinusta pian seuraa tänne :-)

Viikonloppuja kaikille toivottelee
sämpy 27+2

Älä bellamariia välitä. Tietäjällä pätemisen tarve ja näköjään halu saada toiset pahalle mielelle. Eikait kaikki samaa vauhtia kasva, ainaki ite oon verrannu omaani muiden neuvolakorteissa oleviin lukuihin ja yksikään ei ole pitänyt paikkaansa!!! et jokaisessa on heittoa ollut.
Ihteni tohon listaan laittelen.. laitan tohon bellamariin eteen, kun taitaavat muutenkin olla "järjestyksessä" =)

Epeli LA 27.2.07
kauris 25v., LA 10.4.07
Maaria 28v., LA 23.4.07
sämpy 31v., LA 2.5.07
Naks LA 26.5.07
Mervi83 LA 4.8
Bellamariia LA 11.8

Synnyttäneet:

Mervi83 rv 13+6

Kirjotin äsken, mut kirjotus hävisi johonki!

Niin et elä bellamariia välitä, tietäjällä pätemisen tarve ja näköjään halu pahoittaa mieliä. Ite oon kattonu kavereiden neuvolakortteja ja verrannut (ikinähän ei saisi verrata) mittoja samoilla viikoilla niin yksikään ei ole ollut samankokoinen sikiö vaikka päiviä olisi tasan samanverran, että eikait ne ihan identtisesti kaikki kasva.

Lisäilen itteni tohon listaan bellamariita ennen kun näköjään ovat järjestyksessä.

Epeli LA 27.2.07
kauris 25v., LA 10.4.07
Maaria 28v., LA 23.4.07
sämpy 31v., LA 2.5.07
Naks LA 26.5.07
Mervi83 LA 4.8
Bellamariia LA 11.8

Synnyttäneet:

T:Mervi83 rv 13+6

Bellamariia jätä todellakin tuollaiset "tietäjät" ihan omaan arvoonsa, vauvasi on oikein hyvän kokoinen. Mä yritin katsoa omasta neuvolakortistani tietoa noilla viikoilla, mutta meillä np-ultrasta olikin merkattu vaan BM-mitta, mikä on kai pään halkaisija...

Toivottavasti kauriin mies pääsee pian pois sairaalasta!

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Maaria 28+4

Vielä kuusi päivää ultraan.... Argghhh! Sen jälkeen päivitän (tai en) itseni listaan.

Uskomattomia tollaset morkkaajat, SAIRAITA.

Kovasti on ollut nipistelyä alavatsalla ja nivuset on TOSI arat. Toivottavasti tämä kielii vain kohdun kasvamisesta eikä mistään muusta.

Kauheesti tulee lunta, mitenköhän sitä pääsee kotiin tuolla pöperössä.

Hyvää viikonloppua!

Heissan ex-kermitit!

Uskaltauduin tänne puolelle visiitille kun luin Hopun nivuskivuista ja alavatsan nippailusta. Mulla on nimittäin ihan samanlaisia vaivoja ja täytyy tunnustaa että pelottaa.

Aika samanlainen tausta on mulla kuin Hopullakin. Ensin neljä alkuraskauden kooämmää, sitten tyttö 08/05. Hänen jälkeen kaksi alkuraskauden keskenmenoa ja nyt uusi plussa tammikuussa. Viikkoja kasassa 4+4.

Tsemppiä Hopulle ultraan, toivotaan että kaikki on ok ja että kipuilu kuuluu asiaan. Itselläni on ultra 13.2, jolloin viikkoja on 6+1. Toivon kovasti että siellä jotain näkyisi, hyvässä lykyssä jopa sydämen sykekin.

Bellamariaalle lohtuhalaus! Todella ääliö oli se, joka tuli tänne varta vasten pahoittaakseen mielesi. Mielestäni teidän vauvalla on ihan hyvät mitat, joten älä huoli. Kyllä kaikki on ok! Olisivat ne siellä ultrauksessa jotain sanoneet, mikäli olisivat olleet asiasta huolissaan.

Kaikille muille myös haleja ja terkkuja. Tulen uudemman kerran jutskailemaan kunhan olen vähän selvemmillä vesillä, eli ehkä mahdollisesti jo ultran jälkeen.

Jazz. tervetuloa ja ihana kuulla uusista immeisistä täällä (itehän en oo kauaa ees täällä ollu, saatikka kaikkia juttuja lukenut)
Minä hain saikkua selkäkivun vuoksi tänään. suoraan kirjotti 9päivää et saa levätä kunnolla..

Heipsan!

Ehkä minäkin varovaisesti uskallan jo tälle puolelle ilmottautua. Jazzin kanssa mennään aikaslailla samoissa. Taidan olla päivän jäljessä :-)

Meillä kolme lasta; poika -96, tyttö -98 ja poika 07/05. Kesäkuussa olisi ollut neljännen laskettu aika, mutta se meni siis jo varhaisessa vaiheessa kesken lokakuussa. Nyt nöyränä päivä kerrallaan katsotaan, tuleeko meille se B-sarjan toinen jäsen lokakuussa -07 ;-) B-sarja ei tässä kohtaa tarkoita, että olisi jotenkin huonompaa laatua tämä 2000-luvun sarja :-D Ollaan vaan leikkimielisesti aina puhuttu, että meillä on A- ja B-sarja. A-sarjassa kaksi lasta, saas nähdä montako B-sarjaan tulee...

Olen teitä käynyt aina välillä taustailemassa, joten jotenkin olen ehkä jopa kärryillä. Varhaisultran jälkeen uskaltaudun vasta viralliseksi odottajaksi, vaikka houkuttaa käydä noita lokakuisia jo pikapikaa tervehtimässä. Ultra mulla 15.2.

Tehotyttö alias Tehis rv 4+4

Kiitos Mervi tervetulotoivotuksista!

Minäkin uskaltaudun vasta kunnolla remmiin tuon ultran jälkeen. Sen verran monesti olen näpeilleni saanut.

Nöyrästi täälläkin mennään päivä kerrallaan, pelonsekaisin ja toisaalta hyvin toiveikkain tuntein.

Pala kurkussa lueskelen viestejä ja nieleskelen kyyneleitä, eli kait tuon herkistymisen voi oireeksi laskea. =)

Ihanaa viikonloppua kaikille teille!

Jazz rv 4+5

Epeli LA 27.2.07
kauris 25v., LA 10.4.07
Maaria 28v., LA 23.4.07
sämpy 31v., LA 2.5.07
Naks LA 26.5.07
Mervi83 LA 4.8
Bellamariia LA 11.8

Synnyttäneet:

Morjens.

Laitoin tuon listan tuollain erilleen...
Joidenkin iäthän tuosta puuttuu, mutta eihän se nyt niin tärkeää ole.
Lisäilkää uudet plussanneet itsenne sitten kun siltä tuntuu.

( . )
Sen verran vaan, että nyt on alkanut selkä vähän kipuilla aina välillä, mutta muita vaivoja ei sitten ole onneksi ilmaantunut vieläkään.
Kaikki "suuret" hankinnat vauvaa varten on nyt tehty, elikkäs turvaistuin, vaunut ja hoitopöytä on ja äitiyspakkauksen laatikollehan minulla jo olikin se kehikko. Pikkujuttuja tarvitsee enää hankkia. Tuttipulloja, tutteja... Vaatteita tuskin enää ostan, kun on noita jo kertynyt tutuilta sen verran, että alkuun pääsee.
Ja mies voi jo onneksi oikein hyvin. Odotellaan vaan kotiinpääsyä : )

Jazzille ja Tehotytölle tervetuloa ja tarrasukkia teidän pikkuisille.

Ja muillekin hyviä vointeja ; )
En nyt oikein osaa mitään ihmeempää kirjoitella, eikä taida olla kovasti kommentoitavaakaan.

Palataan taas.
kauris 30+4

Sunnuntaita,
Tervetuloa tosiaan Jazzille ja Tehotytölle. Toivottavasti pysytte täällä meidän ketjussa jatkossakin joten paljon peukutuksia ja tarrasukkia. Niin ja onnittelut myös Tehikselle, Jazzia jo onnittelinkin tuolla Kermit -ketjussa. Minne muuten Ässä on mennyt? Eikös Ässä plussannut jokin aika sitten? Onko liittynyt kuukausiketjuun?

Minä olen vain taustaillut 'omaa' kuukausiketjua ja kirjoitellut ainoastaan täällä, joten en tiedä muista kuukausiketjuista. Toiset kuukausiketjut ovat aktiivisempia ja toiset sitten vähän hiljaisempia. Silloin kun tämä Ex-kermit heräteltiin uudelleen henkiin, niin täällä oli aika hiljaista välillä, kun meitä kirjoittelijoita oli niin vähän, mutta nyt vilkastumista on tapahtunut pikkuhiljaa.

Maaria, sinullahan oli se tukivyö? Ootko huomannut sen auttavan liitoskipuihin? Mulla rupeaa olemaan kivut välillä niin pirullisia, että olen miettinyt sellaisen hankkimista.

EIlen meillä oli synnytysvalmennusta. Tiistaina jatkuu vauvanhoitoluennolla. Tuli vähän ristiriitaiset fiilikset siitä eilisestä valmennuksesta. Toisaalta tuli ihan hyvää tietoa, mutta toisaalta nyt rupesi ehkä turhan päiten jännittämään. Oisin halunnut mennä sinne sairaalaan vaan ja katsoa mitä tapahtuma tuo tullessaan. No tietohan tuo tunnetusti tuskaa :-) Saa nähdä mitkä fiilikset on vauvanhoitoluennon jälkeen :-)

Jaaha, lähden kokeilemaan hiihtämistä tai ehkä paremmin kävelyä suksien kanssa :-) Ulkona on upea ilma. Viikonlopun jatkoja
toivottaa sämpy 27+4