Onnittelut pikku2:lle hyvistä ultrakuulumisista ja Merville ja Naksille myöhästynyttä synttärionnea.
Kauristakin voi tosiaan onnitella LA:sta ja limatulpasta, vai mitä

Onneksi meillä on täällä näitä limaeksperttejä, kun minäkin olen ihmetellyt sitä vetistä valkkaria ja miettinyt, että voisko se olla lapsivettä. En oo ollut kuitenkaan huolestunut, koska sitä on tullut sen verran vähän.
Höh, olipas ikävä suhtautuminen Ninnin vanhemmilta. Toivotaan, että se siitä ajan myötä korjautuu.
Jazzille tsemppiä koulutusmatkalle. Toivotaan, että siellä olisi ihan mukavaakin vaikka eihän se kotioloja voita. Ja toivottavasti sinuun ei iske vatsatauti.
Oon vähän pihalla teidän jutuista, kun en päässyt pääsiäisenä oikein kunnolla surffailemaan. Sorry, jos joku tärkeä juttu jäi huomiotta. Sen muistan, että Tehis tykkäsi synnytyssaleista vai synnyttämisestä

Minusta meidän sairaalan synnytyssalit olivat ihan järkkyjä, mutta eipä kai sinne viihtymään mennä.
Me kaikki äitiyslomalaiset ollaan siis vielä yhtenä kappaleena. Tuuli kyseli synnytyksestä ja oisin ennen viime viikon keskiviikkoa sanonut, ettei se pelota eikä se nytkään pelota, mutta sitten kun sain ne pari pirun kipeää supistusta, niin kyllä mua sillä hetkellä rupesi jännittämään. Tuli sellainen ajatus, että nytkö se jo tapahtuu ja että eihän sitä ole vielä ollenkaan valmis. Olen jälkeenpäin miettinyt, että oisko kohdunkaulassa voinut tapahtua jotain muutoksia, esim. aukeamista (mitään hyytymiä ei ole kyllä tullut), koska sen jälkeiset supistukset eivät ole olleet mitään niihin verrattuina. Supistuksia on kuitenkin edelleen kahtaa laatua eli mahankovettumissupistukset ja kivuliaammat, menkkamaiset juilinnat. No näitä ehtii tässä äitiyslomalla ihmetellä
Neuvola oli taas vaihteeksi. Huomaa, että oli pääsiäinen, kun painoa oli tullut +525g/vko. Muuten kaikki ok. Vatsa on ollut selvästi laskeutunut jo useamman viikon. Sf- mitta pyörii siinä 31-32 välillä mittaajasta riippuen.
Pitäiskö meidän aloittaa uusi ketju?
Hyvää viikonalkua kaikille!!
sämpy 36+6