Torstaita kaikille,
Tänne oli tullutkin taas roppakaupalla viestejä. Anteeksi etukäteen, jos jokin tärkeä juttu jää kommentoimatta.
Ninnille onnittelut upeista ultrakuulumisista ja tosiaan Ruusalle vielä kerran tervetuloa tähän ketjuun. Kivasti tuo lista vaan pitenee pitenemistään. Ninni kyseli äippähousuista. Minä olen tykännyt mama liciouksen housuista, joita myydään erikoisliikkeissä (esim. Stocka, Bebes muistaakseni, Oz baby, jne.). Ovat ovh:lta kalliita, mutta mulla on käynyt säkä noiden housujen suhteen. Löysin yhdet farkut alennuksesta 25 eurolla ja toiset suorat mustat housut 20 eurolla. Lisäksi mulla on yhdet ruskeat housut ja äitiyshaalarit, joita vois pitää muutenkin kuin raskaana (tuskin kuitenkaan pidän). Kaikista oon tykännyt, enkä meinaa myydä eteenpäin ennen kuin lapsiluku on varmasti päätöksessä
Ässälle tsemppiä rakenneultran odotteluun ja onnittelut neuvolakuulumisista

Minäkin olen paininut alhaisen Hb:n kanssa ja söin ensin Obsidania (-> vatsa sekaisin), sitten Maltoferia (melko kallista) ja nyt ostin sitten Kräutersaft Blueta. Jostain syystä neuvolantäti ei ole kannattanut viimeksi mainittua, mutta neuvolalääkäri on sitä minulle aina suositellut. Kapriksellekin tsemppiä tulevaan np-ultraan. Toivottavasti verenpaineet laskee ja saat hyvät tulokset lopuista kokeista.
No niin, Kauris taas paikalla, hyvä juttu. Ei saa pelästytellä tuolla tavalla

Minullakin olisi kasvohoito ens viikolla tiedossa, mutta en tiedä kestääkö kauneus synnytykseen asti
Höh, Jazzin perheessä vatsatautia. Toivotaan, ettei tartu teihin muihin pääsiäislomalla. Ja Tehiskin näyttää toipuneen ensimmäisten työpäivien jälkeen ja saaneen luokan järjestykseen ennätysajassa. Vaikeita juttuja nuo työnantajalle kertomiset, mutta kehottaisin olemaan terveen itsekäs asiassa ja kertomaan sitten kun itsestä sopivimmilta tuntuu. Eihän se valehteleminen tai totuuden kertomatta jättäminen mitään kivaa ole, mutta kyllä ne työnantajat tiedostavat täysin tällaisen 'riskin' meidän ikäisten naisten kohdalla.
Jazzille vielä, tuttuja nuo sinun ajatukset. Minäkin olen aina miettinyt ultrien jälkeen, kun ylähuulta on syynätty niin tarkasti, että onko siellä huulihalkio vai ei, mutta sitä on vaan tutkailtu hurjan tarkasti (mielestäni). Minun gynegologini sanoi, että hän rupeaa siinä vaiheessa metsästämään poikkeavuuksia, jos pään halkaisija ja reisiluun mitta poikkeavat toisistaan paljon laskettuihin viikkoihin nähden.
Terkut senoralle ja Tuulille. Ei tosiaan tarvitse meidän raskautuneiden juttuja kommentoida, enkä usko että siitä kukaan pahastuu. Ihan kivaa jutella muitakin juttuja.
Sitten (.): Luulin eilen illalla, että nyt tuli lähtö synnytykseen.Tuli hemmetin kivulias supistus tai kaksi, ja olivat jotenkin kummallisia. Kestivät useita minuutteja ja tarkkaa väliä oli niiden välillä oli vaikea määrittää. Lisäksi oli paljon mahankovettumissupistuksia, kivuttomia, mutta jotenkin kertaluokkaa 'kovempia' kuin aiemmin. Mutta eipä ole noin kivuliaita supistuksia ennen ollutkaan ja siitäkö ne kivut vielä kymmenkertaistuvat

, hui.
Ei erityisempiä pääsiäissuunnitelmia, paitsi että pikkuveli tulee kyläilemään, enkä viitsi täällä palstalla silloin vierailla kun se on niin hemmetin utelias. Kaikille oikein hyvää ja rentouttavaa pääsiäistä
toivoo sämpy 36+1