T
Tuuli!
Vieras
Lämpöiset onnitteluhalaukset Merville ja miehelle pojan syntymän johdosta! Huh, täytyy sanoa, että hieman itseäni hirvitti tuo sinun pitkä synnytyksesi, mutta aivan IHANAA oli kuulla, ettei sinulle jäänyt mitään kammoa ja että molemmat voitte hyvin. Tsemppiä siihen vauva-arkeen! Käy joskus kertomassa kuulumisia, jos vaan suinkin ehdit. Bellamariiastakin olisi kiva kuulla! Tosin ymmärrän, ettei sitä varmaan ehdi sitten nyytin syntymän jälkeen täällä enää kovin usein käydä.
Vai joutuu se Ässä menemäänkin tänään uudestaan. No vielä kerran lähetän tsemppejä!
Mitä se oikein tarkoittaa, että on selinmakuukielto? Siis eikö voi nukkua selällään ollenkaan, vaikka olisi tyynyjä kymmenen pään alla? Minä kyllä vieläkin ihmettelen, kuinka Tehis pystyy nukkumaan mahallaan
Olen aika huono kaikissa laskelmissa, mutta mutu tuntumalta voisin heittää, että kohta on tyttöjen vuoro
Ässä, Tehis ja Kapris?
Juu Jazz, lääkäri oli jo nyt aikas varma, että on poika. En tosin rynnännyt vielä vaatteita ostelemaan
Meillä on parit ultrat vielä edessä eli varmaan se vielä varmistuu tässä matkan varrella. Vaikkei se kyllä ole syy, miksi mä ultrissa käyn. Kyllä ne rakenteet oli tässäkin ultrassa se tärkein juttu. Toisaalta olisi ollut kiva pitää sukupuoli salaisuutena, mutta toisaalta sitten lääkäri oli tosi innokas sen kertomaan ja ehtiihän sitä näin pikkuhiljaa totutella ajatukseen (viitaten taannoin käymäämme tyttö-poika keskusteluun).
Ja taas täytyy mennä. Ei muuta kuin leppoisaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua kaikille!
Tuuli
Vai joutuu se Ässä menemäänkin tänään uudestaan. No vielä kerran lähetän tsemppejä!
Mitä se oikein tarkoittaa, että on selinmakuukielto? Siis eikö voi nukkua selällään ollenkaan, vaikka olisi tyynyjä kymmenen pään alla? Minä kyllä vieläkin ihmettelen, kuinka Tehis pystyy nukkumaan mahallaan
Olen aika huono kaikissa laskelmissa, mutta mutu tuntumalta voisin heittää, että kohta on tyttöjen vuoro
Juu Jazz, lääkäri oli jo nyt aikas varma, että on poika. En tosin rynnännyt vielä vaatteita ostelemaan
Ja taas täytyy mennä. Ei muuta kuin leppoisaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua kaikille!
Tuuli