EX-KERMIT 7

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Iltaa likat!

Hyvä, kun maltoit "luovuttaa" ja jäit saikulle, PIkku2. Kyllä se niin on, että kaikkein tärkein on se sisuksissa kasvava pikkuinen. Köpöttelette nyt sit miehes kanssa kaikessa rauhassa ja hyvällä omatunnolla, että saatte ittenne kuntoon.

Toivolla oli sitä turvotusta 1,5 (oliko kaikista isoimmat lukemat kuin kellään?) ja kävin myös veriseulassa. Tulosta en siitä ikinä saanut, mutta sanoivat ottavansa yhteyttä vain siinä tapauksessa, että aihetta on.. Enkä muistanut rakenneultrankaan yhteydessä kysyä. Esikolla turvotti aikanaan 1,9 eikä sillon tarjottu veriseulaa. Olen vähän samoilla linjoilla tässä kuin Jazz, että musta ei välttämättä olis erityislapsen äidiksi.. Kuulostaa hirveen julmalta, mutta olen antanut itelleni luvan tunnustaa sen. Tosin, eihän tässä tähtiin ole vieläkään mitään kirjoitettu, vaikka seulat onkin läpäisty, mutta jos niikseen tulee, niin sitten se on varmasti tarkoitettu niin.

Ja ÄssÄn tytteli ei sitte käänny, höh. No, mutta toivotaan, että vielä kiepsahtaisi ennen hoohetkeä :)

Hih, suo anteeksi Jazz, mutta hihitytti tuo, että anoppisi tunki saunaankin kameransa kanssa. Kuulostaa ihan mun anopilta.. siis mökillä kun saunotaan oman perheen kesken (näin ei suinkaan aina ole vaan usein anopin kanssa tulee löylyteltyä) niin saattaa ykskaks pelmahtaa saunalle. No, hyvin harvoinhan me siellä ukon kanssa ihan kahden ollaan ja harvoin mitään hempeilläänkään, mutta joskus kuitenkin, niin vähän sellaista ylimääräistä jännitystä tuottaa tuo anopin paikallepamahtelu..

Joopa joo, pojan kanssa aamulla pari tuntia oltiin mun työpaikalla pakolliset kuviot hoitamassa, sitten tultiin kotiin. Tuo on vähän räkänen ja mulla särki taas aamusta alkaen selkää :/ Mutta oli siinä vähän lorvikatarriakin pelissä. Olenkin tänään ottanut KOLMET torkut sohvalla, parit päivällä pojan leikkiessä leikkejään ja viimeisemmät tossa illan suussa. Ihan uskomaton väsy! Onneks tiistaina pääsee hempan mittauttamaan, ja ne verenpaineet. Tän päivää on supistellukki ja tosiaan sitä selkäpolttoa ollut liikenteessä..

Että olis kuulkaa tehnyt tänään mieli ottaa lasillinen punkkua, kun naudan lihaa paistelin. Jotenki olis niin sopinut siihen tilanteeseen! No, jouluna sitten ;)

Jaaha, ja virta loppuu näppiksestäkin taas... ei muuta ku viikonloppuja kaiklle!

Omppu ja Toivo 24+2

Pikainen ketjun nosto ja huomenet!

Täytyy alkaa siivoskelemaan, kun pojat kaikki lähti taas turnaukseen. Tytön kanssa jäätiin kotiin. Kokeiltiin just synttärilahjaksi saatua uutta kiharrinta tytskän
hiuksiin:-)
Nyt on pakko alkaa valmistelemaan noita synttärihommia.

Kiva, kun Pikku2:kin on taas löytynyt...
Hyvä homma, että jäit saikulle!

Vai Ompulla niin paha lorvikatari, ettei edes Elleissä jaksanu eilen ennen iltaa pyörähtää... Kuulostaa jo tosi vakavalta ;-)

Nyt poistun. Moiks.

Tehis rv 32+6

Huomenta!
Heräsin tänään vasta 11, piti kyllä kahteen kertaan katsoa kelloa, et onko se tosiaan niin paljon. Kömmin yöllä viiden aikaan sohvalle, oli älyttömän kuuma ja lisäksi mies tuli viinalta haisevana viereen kuorsaamaan.. Ilmeisesti sohvalla oli sitten hyvä nukkua, kun nukutti niin pitkään.

Kiva kuulla pikku2 sustakin. Hyvä, että osasit luovuttaa töistä.

Jazzilla on kyllä niin ihana anoppi, ei kateeksi käy.

Tehikselle söpö vauvakuva, ei siitä kyllä osaa sanoa kumpi ois.

Ja Antzillakin selvästi jo vauvamaha.

Mun maha-asukas kävi eilen kokeilemassa miltä tuntuu olla pää alaspäin , muttei ilmeisesti tykännyt, kun illalla oli taas tutussa poikittaisessa asennossaan.

Mulla on esikoista jo kamala ikävä, on siis ollut jo kaksi yötä pois, huomenna sitten tulee kotiin. Miehen kanssa ei oikein osata hyödyntää vapaata, eilenkin katottiin vain yhdessä yks leffa. Todella ikävä myötää, mut ei me enää osata oikein seurustella. Mua jo ärsyttää se, et silloin kun on vapaata niin sit pitää heti olla juomassa. Molempina iltoina kun ite oon mennyt nukkumaan siinä yhden aikoihin, niin ukko jäänyt vielä valvomaan ja tuhoamaan viskipulloaan. Onneksi pysyy kotona, eikä kovin useasti edes sen enempiä juo..mut ärsyttää silti, haisee pahalle ja kuorsaa entistä kovemmin. Niin ja nukkuu luultavasti koko päivän..ja valvoo taas seuraavan. Kivahan tää on yksinkin olla vaan, mut hieman harmittaa kun tuntuu, et oon muutenkin tosi yksin. Tajusin tossa yks päivä, et kaikki vanhat kaverit on jäännyt jonnekkin, yritän välillä pitää yhteyttä, mut niillä tuntuu olevan hieman eri kuviot, kun kellään ei ole lapsia..
Kylläpäs tuli taas valitusta!! Onneksi voin kuitenkin tulla edes tänne purkamaan...

Ninni rv 32+2

Heipsistä ja hyvää lauantaita!

Tehiksen 9-vuotiaalle neitoselle lämpöiset synttärionnittelut!

Pikku2:lle antoisia saikkupäiviä ja pikaista paranemista miehellesi! Hyvä että maltoit jäädä kotiin lepäämään kun sulla on ollut kaiken näköistä kremppaa ja tuo esikoinenkin tuli ennen aikojaan maailmaan. Lepäile ja nauti!

Saat anteeksi Omppu kun hihittelet siellä, kyllä itseäänkin jo nyt tuo tilanne naurattaa mutta sillä hetkellä oli kyllä maailman suurin uloke otsassa.
Vai että lorvikatarria pukkaa. Se on kuule ihan oikeutettua, varsinkin kun sulla selkä taas kipuilee. Oletko muuten kokeillut tukivyötä? Mulla on ollut lähes alusta asti Anitan tukivyö käytössä ja se on helpottanut selkäkipuja todella paljon, suosittelen lämpimästi.

Voihan nenä kun ÄssÄn tytteli ei sitten suostunutkaan kääntymään. Mutta kun sulla tosiaan on jo kokemusta perätilasynnytyksestä, ei varmaan uusikaan koitos ole niin pelottava ja menee varmasti hyvin.

Ninnilläkin ollut hiki yöllä, samma här. Nukuin viiden minsan pätkissä ja vasta suunnilleen viiden aikoihin kun avasin sekä parvekkeen oven että ikkunan alkoi sitten uni maistumaan. Aamulla oli kuitenkin pää kipeä ja todella huono olo, joten jätin firman bileet väliin jotka tänään olisi ollut. Känkkäränkkä oli kylässä heti aamusta ja tuli sitten riideltyä miehen kanssa... huoh, että hyvää viikonloppua vaan.
Sympatiat sulle miehen valvomisen kanssa. Meillä elää myös täysin eri rytmiä elävä mies, valvoo myöhään telkkaria tuijottaen ja nukkuisi mielellään pitkään. Ja sehän ei lapsiperheessä onnistu ellei toinen ole aina uhrautumassa ja heräämässä kukonlaulun aikaan aamiaista laittamaan.
Ja mitä tulee kavereihin ja suhteiden ylläpitämiseen, niin se vaatii kyllä tosi paljon töitä että suhteet pysyy kunnossa. Varsinkin jos kaverit elävät ihan eri elämää kuin sinä tällä hetkellä. Toivottavasti et kuitenkaan kadota yhteyttä ihan täysin.
Meillä kaverit on suurin osa lapsellisia, mutta jotenkin mä olen niin laiska tällä hetkellä lähtemään mihinkään ja siitä syystä ei tule hirveästi nähtyä. En myöskään oikein jaksa puhelimessakaan juoruta, eli aika vähäisellä kontaktilla ollaan. Pitäisi oikein ottaa itseään niskasta kiinni ja pitää enemmän yhteyttä ettei se muutu vallan yksipuoliseksi. Se on nimittäin todella rasittavaa jos yhteydenpito jää vain yhden osapuolen varaan.

Nyt heittäydyn sohvalle kyljelleni. Ihanaista viikonloppua ja hyvää vointia teille kaikille!

T. Jazz ja masukas rv 33+5

Unohtui vastata Tehiksen kysymykseen. Mies ei ole anopin ainoa poika, esikoinen kylläkin. Miehellä on pikkuveli joka on minun ikäinen. Veljensä tosin ei meinaa vissiin ikinä tehdä lapsia, joten meidän neitonen on appivanhempien ensimmäinen lapsenlapsi.

Lastenlasten perään anoppi on mankunut jo monet vuodet ja manannut muillekin kuinka aikaansaamattomia me sen suhteen ollaan oltu. No, nyt on tyytyväinen mutta raukka ei käsitä että omalla käytöksellään etäännyttää meitä koko ajan itsestään.

Iltaa vaan kaikille ja leppoisaa viikonlopun jatkoa! Minuunkin on tainnut iskeä tuo Ompun lorvikatarri :) Tämä päivä on kyllä mennyt ihan vaan oleillessa. Nukuttiin miehen kanssa pitkään, vähän romantisoitiin ja syötiin aamupalaa. Sit käytiin kaupungilla, ostin Odotus -lehden ja lueskelin sitä sitten tuossa iltapäivällä. Ja sit nukuinkin parin tunnin päikkärit, kun on ollut niin rankkaa ;) En ole koskaan aikaisemmin lukenutkaan tuota Odotus -lehteä, ihan ok artikkeleita. Yks hauska juttu oli esikoisen odotusaikana netissä tavanneista naisista, jotka olivat sitten myöhemmin tavanneet livenäkin ja pitäneet yhteyttä jo vuosien ajan.

Vai Ässä aikookin sitten osaltaan tasoittaa tätä tämänhetkistä hienoista poikien ylivaltaa :) Harmi, kun tyttö ei kääntynyt - ainakaan vielä.

Oli oikein mukava kuulla Pikku2:stakin! Viimeksi taisit jo jotain aavistella, että pian varmaan joudut jäämään sairaslomalle. Nyt sitten vain yrität lepäillä ja ottaa rauhallisesti ja nauttia!

Onkohan nyt jotain, mitä en ihan ymmärtänyt tuossa Jazzin anoppikertomuksessa? Siis ihanko oikeasti hän tuli ottamaan teistä kameralla kuvia, kun olitte saunassa???? Siis täh? Täytyy sanoa, että minä taidan olla päivä päivältä tyytyväisempi tähän pidättyväiseen anoppiini...Saat kyllä kaikki sympatiani Jazz!

Joopa joo Omppu, minullekin tulee välillä ajatuksia, että olispa kiva istuskella punaviinilasin ääressä ;) Varsinkin nyt, kun syksy alkaa tehdä tuloaan. Ja tämän minä sanon, vaikka kaikki taustailijat tulisivat moralisoimaan ja säälimään syntymätöntä lastani ;)

Jaa kohtahan sitä pääsee taas nukkumaan...hm onkohan mun hb laskenut vielä entisestään? No keskiviikkona se kai selviää, kun on neuvola. Onko sulla Omppu tiistaina vai? Eipä kai tässä tämän ihmeempiä.

Tuuli ja lasketaas nyt oikein missä mennään eli rv 20+3

Hui, onnittelut Tuulille puolen välin ylittämisestä! Huimaa miten sullakin vaan viikot vierii hurjaa vauhtia etiäpäin.
Ei se anoppi sentään ihan saunaan sisälle tullut kuvia räpsimään, luojan kiitos, mutta siinä saunan edessä terassilla se kärkkyi koko ajan kameroinensa.

Se Odotus-lehti on mustakin ihan ok. Aika usein samoja juttuja mitä Kaksplussasakin, mutta sen sisarilehtihän se onkin. Lepopäiväsi kuulosti oikein ansaitulta, toivottavasti päikkärit ja lepäily tekivät hyvää. =)

Minä kävin kuin kävinkin firman kekkereissä syömässä ja kuuntelemassa Jari Sillanpäätä. Ihan kiva oli nähdä työkavereita ja saada sitä kuuluisaa omaa aikaa. Tosin olisin kyllä mielelläni myös ihan köllötellyt kotona sohvalla, sen verran väsyttää tällä hetkellä. Oli kuitenkin ihan hyvä käydä näyttäytymässä kun siitä sai itsellensä vapaapäivän tienattua. Ja Jari oli kyllä huippuesiintyjä vaikkei mun mihinkään suosikkeihin kuulukaan, mieletön lavakarisma!

Ärsyttää nää lauantai-illat kun olisi kiva rentoutua hyvän leffan parissa mutta telkkarista ei kerta kaikkiaan tule mitään katsomisen arvoista. Alan ymmärtämään paremmin tätä digiajan myötä telkkarista luopumista. Me tosin nyt päätettiin toisen telkkarin sijaan ostaa kunnon tallentava digiboksi ja niitä tallennuksia voi sitten tällaisina tylsinä iltoina katsella. Minä olen aikaisemmin tykännyt hirveästi lukea kirjoja, mutta nyt en millään jaksa keskittyä edes päivän lehden lukemiseen.

Vielä tulikin mieleen kantoliina-asiat. Ninnikö sanoi tilanneensa Tehiksen suositteleman hug a bubin jostain. Mistä sen tilasit, onko teillä muilla antaa vinkkejä hyvistä nettikaupoista?

Nyt lähden sohvalle pötköttämään tai on second thought taidankin kömmähtää ihan sänkyyn kunnon yöunille! Huomenna mummot ja vaarit ja muu lähisuku tulevat juhlimaan tyttelin 2v-synttäreitä, vihdoinkin. Onneksi rakas äitini on ollut niin kultainen että on leiponut kakun ja hankkinut muut tarjoomukset, itse en tällä hetkellä millään jaksaisi tehdä yhtään mitään.

Hyvät yöt ja kauniita unia!

Huomenta!

Tää on kyllä hienoa kun ei osaa enää nukkua... Toi pissalla ravaaminen pitää kyllä huolen, ettei öitä nukuta kunnolla ja yöunet ei ole pitkiä! :D Pitää yrittää päästä tänään ajoissa nukkumaan, kun pe-la yö meni ihan pipareiksi, heräilin koko ajan ym. ja sitten olikin vuorossa yli 10h työvuoro ja sieltä suoraan tyttöjeniltaan osallistuminen joten pikkusen olen poikki..!

Jazzin anoppi kuulostaa kyllä aikamoiselta!! :S Omani on luonteeltaan tosi kiltti ja mukava, mutta ajattelee joistain asioista niin eri lailla kun minä, että välillä meinaa mennä hermo. Tässä esimerkki: Hän asuu miehensä kanssa n 4h ajomatkan päässä meiltä, joten kun tulee tännepäin, viipyy sitten muutaman päivän. Hän ei KOSKAAN edes kysy, voiko tulla meille siksi aikaa, vaan ilmoittaa koska he ovat tulossa (tai joskus vaan ilmestyy ovelle) ja sitten asuu täällä! Ja kun sitten lähtee esimerkiksi muita tuttuja tapaamaan, olemme pyytäneet, että soittaa etukäteen ennen kun tulee takaisin meille, ettei olla just vaikka puuhissa tai muuten vaan hilluta alasta (mitä tehdään tosi usein). Mutta ei... Hän vaan tulee sisään. Olenkin muutaman kerran saanut juosta lujaa huoneeseen kun tässä koneella istun rauhassa alasti ja sitten anoppi paukahtaa sisään. No, nyt tilanne on rahoittunut (mutta odotan innolla jos vauva syntyy...!), kun hän käy enää harvemmin, mutta muistan kuinka oli elin otsassa jokunen kk sitten kun hän kävi joka toinen vk olemassa sen 3-4 yötä kerrallaan...! Elä siinä sitten omaa elämää. Tämä siis on hänen tapansa, ei vain ymmärrä, että siinä on jotain pahaa. Miehen veli on ihan samanlainen, joten opittu tapa...

Tulipas valitusvirsi! :D Korostan vielä, että silti pidän anopistani, tuo on vaan ärsyttävä tapa. Meillä ollessaan hän on kuitenkin avuksi, sillä olen usein poikki koulun ja työn jälkeen ja on ihan kivaa kun on aina ruoka valmiina ja taloa on siivottu ym. :) Mutta ei sitä aikuinen ihminen jatkuvasti tarvitse ja edes jaksa kun joku toinen häärää omassa talossa.

Odotuslehdestä oli puhetta. Itse tilaan sitä, olen kyllä tykännyt. :) Varsinaista uutta tietoa tulee harvemmin (kun olen niin omatoiminen tän netin kanssa... :) ), mutta kivaa lukemista se on silti. Tilasin sitä jo viime raskauden aikana, ja viimeiset numerot heitin suoraan säilöön, ei sen km jälkeen kauheesti huvittanut lukea. Nyt niitä on sitten jo ihan kiva selailla. :)

Mukavaa sunnuntain jatkoa! Rupean nyt koulutöitä tekemään. Jee...

antzi rv13

Tilasin sen kantoliinan http://www.babyidea.fi/kantoliinoista/hugabub.html
Hintaa tuli se 85,90 eur kun otti ennakkomaksulla, toimitus tulee kotiovelle.
Jälleenmyyjistä kannattaa tietysti eka katsoa onko lähellä joku, mut hinta taitaa silti tulla aika samaksi.

Meillä alkaa luxus aika lähetä loppuaan, tunnin päästä esikoisen pitäis tulla.. Jospa taas jaksais paremmin, kun on saanut vähän lomailla, vaikka ei me miehen kanssa oikein kummempia puuhattu...ei edes lakanoita pöllytetty kertaakaan! Tossa aamulla mietittiin nimiä..mulla on ollut kirjastosta muutama lainassa ja yksin niitä lueskellut, ilman tulosta. Nyt mies vähän vilkas yhtä ja keksi heti muutaman hyvän vaihtoehdon, joita en ois ite edes keksinyt!

Pitäisköhän lainata esikoista varten joku Meille tulee vauva kirja? Onko kokemuksia niistä? Esikoinen on siis 3,5v.

Antzillakin tosi ihanalta kuulostava anoppi, ei käy kateeksi myöskään sinua! Meillä anoppi aina vaan ostelee kaikkea "tuiki tarpeellista" krääsää, jota itse vihaan.. Mutta ostaa kyllä hyödyllistäkin, kun vain ite ensin mainitsee mitä tarvitaan.

No mutta minä menen vielä hetkeksi ottamaan rennosti ennen tytön saapumista..

Ninni rv 32+3

Tervehdys täältäkin suunnalta!
Huh, on tässä koko aamupäivän ollut leipuri&kokki työssään. Nyt pienen hetken levähdys ennen loppuja paikkojensiistimishommia...
Iskä lähti taas vaihteeksi tytön turnaukseen ja otti pikkumiehen mukaan. Esikoinen onkin "tyttökaverin" synttärikeilareissulla.. Välillä melkosta aikatauluttamista tää touhu!
Illalla meillekin tulee niitä synttärivieraita. Tosiaan pitkästä aikaa ahkeroin leipomusten kanssa; suolanen ja makea piirakka leivottu ja täytekakku täytetty :-) Vielä ois tehny mieli pullaa leipoa, mutta en taida enää viitsiä keittiötä sotkea.
Ai niin, kiitos Jazzille synttärionnitteluista tytön puolesta!
Meillä olikin eilen kiva tytön kanssa. Ihan oikeata luxusaikaa! Siivottiin ja käytiin kaupassa yhdessä, ihan kaksistaan... Nuo on arvokkaita päiviä aina sillontällön. Ja näkee, miten lapsikin nauttii, kun saa omia sen aikuisen ihan vain itselleen. Hänestä on tosiaan hirmusesti apuakin jo!

Voi harmi, ettei Ninnin luxusaika miehen kanssa ihan täysin mennyt puikkoihin ;-)
Mutta hyvä juttu, jos kuitenkin lepo on tehnyt terää. Ja nimikin taitaa olla kohta keksittynä :-)
Mekin tässä viikonloppuna pohdittiin taas kummiasioita ja varmisteltiin nimijuttujakin.
Ai niin, Ninnilläkin tosiaan vauveli poikittain. No, vielä nää ehtii pyöriä, onneksi. Mun mielestä täälläkin on nyt viikonloppuna vaihdeltu asentoa moneenkin otteeseen. Jotenkin tuntuu, ettei ylävatsalta nyt päätä löytyis...

Tuuli ja Omppu, samainen punkku kyllä täälläkin odottelee juojaansa... ;-)
Olen muutaman kerran ottanutkin ihan pienen viinitilkkasen. Tuota kolmosta odottaessa otin kyllä sillontällön puolikkaan lasin, en alkuraskaudessa, enkä sitten ihan lopussa... Mutta keksivaiheilla tosiaan joskus nautin. Nyt ei ole oikeastaan tehnyt kauheasti edes mieli. Kesällä vähän valkkaria maistelin.
Mutta odotan kyllä niitä syksyn pimeitä iltoja, kun saa vauvan iltaimetyksen hoidettua. Sitten tämä äitee ottaa ihan kokonaisen lasillisen punkkua :-)
Ei se ole kiellettyä myöntää, että tekee mieli! Aivan sama, mitä jotkut taustamoralisoijat tuumaavat ja kommentoivat :-)
Mutta eipä tästä aiheesta sen enempiä...

Ihanan kuulosia tosiaan nuo anopit :-D
Itsekin vähän kauhulla mietin, miten oikeasti kestän, kun anoppi ja appiukko tulevat tänne meille syyskuun lopulla ja ovat taas viikon... Pyydettiin heitä sillon tulemaan, koska meillä päivystys vähän hataralla pohjalla sillä viikolla, jos tuleekin jo lähtö.
Pelkään, että oikeasti vauva syntyykin silloin ja he ovat täällä, kun tullaan vauvan kanssa kotiin. Sitä minä en oikeasti kestäisi! Sanoin sen kyllä miehellekin. Jotenkin se on niin herkkä hetki, että siihen en appiukkoa haluaisi. Anopin minä kyllä kestän, mutta tuon appiukon kanssa on vähän tiukempaa. No, ehkä siitäkin selvitään, jos niin käy.
Hih, mielenkiintoista tuo Antzin istuminen nakuna koneella :-D

Nyt pitää mennä jatkamaan kotihommeleita. Moiks!

Tehis rv 33 (iiks!)

Moikkis!

"Ihanaa" kuulla, että ainakin Ninnillä ja Jazzilla ts miehillään samanlaista peliä kuin meillä ukolla.. illat valvoo telkkarin äärellä ja naukkailee (viikonloppuisin onneks vaan) konjakkia tai olutta. Sitten tulee yrittämään jotain pikasia, ei kiitos! Mä menen useimmiten viimeistään kympiltä nukkumaan, mutta mies vasta puolen yön jälkeen. Eilen olis ollut hyvä tilaisuus sikäli, että poika nukkui ekaa kertaa kokonaisen yön omassa huoneessaan (!), mutta jäin itekin kattomaan kolmosen tyhmää leffaa, enkä jaksanut sen jälkeen ajatella muuta ku nukkumista.. Nyt tosiaan sanoin, että meidän makkarissa ollut pojan sänky saa lähteä ja poika nukkukoon omassa huoneessaan, jossa on isompi sänkykin. Saas nähä, kuin käy..

Viikonloppu on kyllä ollut ihana. Eilen käytiin vähän Jumbossa ostoksilla ja illalla vielä siivottiin. Tänään sit hoitelin vähän tota puutarhapuolta ja ruokakauppareissu heitettiin. Nyt on pizza menossa kohta uuniin ja sen perään mustikka-vadelmapiirakka. :)´ Tehiskin on ahkeroinut taas keittiön puolella. Mukavia synttärikutsuja teille ja muista istahtaa välillä!

Meille tuleekin Ninnin kanssa samanmoiset ikäerot esikon ja kakkosen välillä, eiks niin? Kyllä varmaan kirjastosta löytyy niitä kirjoja, joissa tulevalle sisarukselle kerrotaan vauvan tulosta.

Juu Tuuli, neuvola(lääkäri) on tiistaina. Mielenkiinnolla mäkin odotan sitä hb:n mittausta, ja verenpaineen.

Eipäs kummempia, vähän supisteloo.. :( Täytynee pizzan jälkeen ottaa vaakataso vähäks aikaa.

Omppu ja Toivo 24+4 -niin ja Tuulille onnittelut puolivälin ohittamisesta :)

Mä ostin perjantaina Odotus-lehden... samaa lehteä osti myös silloin syksyllä... kaikki numerot tallessa ja niitä on tullu selailtua.. Mun silmiin kans sattui ekana se juttu niistä kolmesta naisesta jotka olivat odotusaikanaan tutustuneet netissä keskustelupalstalla ja ovat nyt aika hyviä kavereita ... (Tuuli, painetaanko peukkua... ??)
kantoliinasta tuli mieleen, että Vauva-lehdestä tuli kotiin mainos, jossa tilaajille luvattiin lahjaksi kantoliina... Olisko se hyvä sijoitus?

Mitäs muuta... Ai niin Pikku2:lle lokoisaa saikkua.. Meillä on miehellä kans huono selkä, ja välillä sen kans saikulla... Mutta ei sentään vielä nosteluille oo saanu painorajoitusta...

Huomenta.

Senora: esikolta haksahdin tuohon samaiseen kantoliinatarjoukseen. Mä en silloisesta kantoliinasta tykännyt, oli kamalan hankalakäyttöinen ekaksi liinaksi. Mutta voihan toki olla että on sittemmin muuttunut ja nyt ihan hyvä, mistä noista koskaan tietää. Ja onhan siitä toki pari vuotta jo aikaa..

Ja muidenkin miehillä siis samaa "vikaa" kuin omalla. Ja Ompun miehellä naukkailuvalikoimakin siis sama kuin meidän isännällä... Justjust. Lohdullista, mä luulin et meillä vaan... =)

Meille ei ihmeitä, siksi en oo jaksanu tänne mitään juuri runoillakaan enkä msn:ssä oo juuri ehtiny kuin pyörähtää. Kuvat kävin vilkaisemassa vkonloppuna pikaisesti.

Jahas, josko sitä vaikka aloittaisi työpvänsä teetauolla.
Leppoisaa viikonalkua toivottelee,

Niksu 17+1