Tervehdys täältäkin suunnalta!
Huh, on tässä koko aamupäivän ollut leipuri&kokki työssään. Nyt pienen hetken levähdys ennen loppuja paikkojensiistimishommia...
Iskä lähti taas vaihteeksi tytön turnaukseen ja otti pikkumiehen mukaan. Esikoinen onkin "tyttökaverin" synttärikeilareissulla.. Välillä melkosta aikatauluttamista tää touhu!
Illalla meillekin tulee niitä synttärivieraita. Tosiaan pitkästä aikaa ahkeroin leipomusten kanssa; suolanen ja makea piirakka leivottu ja täytekakku täytetty

Vielä ois tehny mieli pullaa leipoa, mutta en taida enää viitsiä keittiötä sotkea.
Ai niin, kiitos Jazzille synttärionnitteluista tytön puolesta!
Meillä olikin eilen kiva tytön kanssa. Ihan oikeata luxusaikaa! Siivottiin ja käytiin kaupassa yhdessä, ihan kaksistaan... Nuo on arvokkaita päiviä aina sillontällön. Ja näkee, miten lapsikin nauttii, kun saa omia sen aikuisen ihan vain itselleen. Hänestä on tosiaan hirmusesti apuakin jo!
Voi harmi, ettei Ninnin luxusaika miehen kanssa ihan täysin mennyt puikkoihin ;-)
Mutta hyvä juttu, jos kuitenkin lepo on tehnyt terää. Ja nimikin taitaa olla kohta keksittynä

Mekin tässä viikonloppuna pohdittiin taas kummiasioita ja varmisteltiin nimijuttujakin.
Ai niin, Ninnilläkin tosiaan vauveli poikittain. No, vielä nää ehtii pyöriä, onneksi. Mun mielestä täälläkin on nyt viikonloppuna vaihdeltu asentoa moneenkin otteeseen. Jotenkin tuntuu, ettei ylävatsalta nyt päätä löytyis...
Tuuli ja Omppu, samainen punkku kyllä täälläkin odottelee juojaansa... ;-)
Olen muutaman kerran ottanutkin ihan pienen viinitilkkasen. Tuota kolmosta odottaessa otin kyllä sillontällön puolikkaan lasin, en alkuraskaudessa, enkä sitten ihan lopussa... Mutta keksivaiheilla tosiaan joskus nautin. Nyt ei ole oikeastaan tehnyt kauheasti edes mieli. Kesällä vähän valkkaria maistelin.
Mutta odotan kyllä niitä syksyn pimeitä iltoja, kun saa vauvan iltaimetyksen hoidettua. Sitten tämä äitee ottaa ihan kokonaisen lasillisen punkkua
Ei se ole kiellettyä myöntää, että tekee mieli! Aivan sama, mitä jotkut taustamoralisoijat tuumaavat ja kommentoivat

Mutta eipä tästä aiheesta sen enempiä...
Ihanan kuulosia tosiaan nuo anopit :-D
Itsekin vähän kauhulla mietin, miten oikeasti kestän, kun anoppi ja appiukko tulevat tänne meille syyskuun lopulla ja ovat taas viikon... Pyydettiin heitä sillon tulemaan, koska meillä päivystys vähän hataralla pohjalla sillä viikolla, jos tuleekin jo lähtö.
Pelkään, että oikeasti vauva syntyykin silloin ja he ovat täällä, kun tullaan vauvan kanssa kotiin. Sitä minä en oikeasti kestäisi! Sanoin sen kyllä miehellekin. Jotenkin se on niin herkkä hetki, että siihen en appiukkoa haluaisi. Anopin minä kyllä kestän, mutta tuon appiukon kanssa on vähän tiukempaa. No, ehkä siitäkin selvitään, jos niin käy.
Hih, mielenkiintoista tuo Antzin istuminen nakuna koneella :-D
Nyt pitää mennä jatkamaan kotihommeleita. Moiks!
Tehis rv 33 (iiks!)