Ex-kermit 15 vko 42

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuuli!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katotaas, tuleeko tästä taas mitään....

Senoralle tosta viikkojen laittamisesta, eikös jossain vaiheessa puhuttu, että laitettais ne viikot näkyviin, kun ekaa kertaa päivän aikana käydään? No, mut kunhan edes joskus; mä en ainakaan yhtään muista toisten viikkoja! Omat on helppo muistaa, kun kattoo kalenteria ja vähentää kuluvasta viikosta 10...

Jazzille kiitos kertomuksesta ja suloisista kuvista! Tosiaan, ihan ehta blondi ja niin pojan näköinen kuin olla ja voi on tuo prinssinne! Onnea vielä kerran.

Kirpulle onnittelut lasketun saavuttamisesta ja supistuslähetys! Neuvolakuulumisia siis odotettavissa...

Ninnillä varmaankin jo vauva sylissä... meikä onkin sit kohta listan kärkipäässä, kunhan vielä Tehis ja Kirppu purkautuvat :)

Sannalle ultratsempit minultakin!

Niin joo Tehis, nimenomaan katoin kalenterista, että tuo ennustettu päiväsi on Soinnun nimipäivä :) Sopis kyllä kuvioihin, eiks vaan? Sulosointu... Kerran mainitsit, että sulle on numerot tärkeitä ja niin on mullekin, numerot ja yhteensattumat. Mutta ei niistä nyt sen enempiä.

Jaksamista muuten teille, joilta "joko" -kysellään! Kai sitä on iteki joskus tullut sorruttua paksuilta kysymään samaa...

Jaaha, jos tekis vielä "töitäkin" tänään.. Toivolle kävin äsken syöttämässä lasagnea, katotaan, katotaan miten kelpas.. nyt tais kyllä nukahtaa heti sen päälle :) Karvisainesta siis täälläkin kasvatellaan.

Omppu ja Toivo 32+1

Sannalle kovasti tsemppiä ultraan! Toivotaan, että sieltä pikkuinen elämänalku löytyy.

Täällähän näitä Karvisia kasvatellaan oikein enemmänkin :-)
Ai hitsi, pitäiskin tehdä muuten pian lasagnea. En ole tehnyt pitkään aikaan. Pitääkin ottaa viikonlopun menuun.

Jänskä kyllä kuulla, että mitä siellä Senoran yllätyksestä tuumataan...
Voihan sitä testata, miten kauan luulevat vain lihomiseksi.
Heh, mullahan meni rv 30+ asti :-) Vielä muuten viime viikolla oli tullut yllätyksenä yhdelle ihmiselle, vaikka ollaan kesän ja syksyn aikana nähty monen monta kertaa!

Noista viikkojen laittamisista.. No, eipä koske varmaan hirvittävän kauan enää meikäläistä, mutta kommentoinpa kuitenkin. Musta niistä viikoista ei ole koskaan haittaa siellä perässä. Itse olen saattanut heittää useamman kerran päivässäkin, jos vaan muistan. Aina kun rupeaa miettimään niitä viikkoja jonkun kohdalla, on näppärä, jos ne onkin siinä heti silmien edessä.

Ja Omppu se todella ottaa kiinni noiden viikkojensa kanssa :-) Miten ihmeessä niitä voi olla jo noin paljon? Alat olla tosi hyvillä viikoilla jo sinäkin, huippua!

Kirpullakos se oli neuvolareissukin tänään... Kuulumisia odotellaan.
Mulla on huomenna. Sitä tässä mietiskelin, että millonkohan tuo yliaikakontrolli sitten on, kun rv 42 tulee sunnuntaina täyteen. Ilmeisesti vasta rv 42+1?

Huomenna meillä iskäkin pitää lomapäivän. Käydään ainakin keilaamassa koko porukka ja ehkä jotain pientä shoppailua siinä samalla.

Olikohan jotain muutakin kommentoitavaa.. Varmaan montakin, mutta palailen taas pätkissä, jos satun muistamaan.

Tehis rv 40+4

Aha, Sanna olikin kerinnyt jo kirjottaessani tuota... Kesti vähän, kun kävin hyppelemässä sinne sun tänne.
Tosi hienoa, syke löytynyt! Nyt todella toivotaan parasta <3

Sannalle onnittelut sykkeen löytymisestä! Toivotaan, toivotaan....

Neuvolakuulumisissa ei mitään uutta: hb 135, RR 131/71, paino 73,3 (-0,5kg) ja sf 36 (-2cm)... ensi viikolla taas sitten. Lapsivettä oli hyvin. Eilen kyllä ajattelin että onkohan sitä vettä ollenkaan kun tuntui niin teräviltä nuo lapsen liikkeet. Ja ei ole tainneet lorahtelut olla lapsivettä. Hyvä etten turhaan ole mennyt äippäpolille. Ajattelin että vähänkö hävettäisi kun ne vaan toteaisivat että ei se ole lapsivettä vaan spermaa :o)
Nyt pitäisi koittaa saada tuo tyttö tuolta päikkäreille niin äitikin pääsisi lepoon. Ei kyllä väsytä mutta voishan sitä hetken köllötellä...

Kirppu

Hih Kirpulle tuota spermaa...
Et kai ensi viikolla aio enää neuvolaan mennä?
Täällä muuten oli tänään myös eriteanalyysejä, mutta taisi olla tuota samaa, jota ei tarvitse käydä synnärillä tarkistuttamassa :-D Ihmeen vetistä tavaraa oli kyllä! Millähän se ukkeli sitä oikein on lantrannut? Ei ainakaan millään alkoholipitoisella viime aikoina ;-)

Mulla on alapää taas vaihteeksi ollu tänään muuten todella kipeä. Just kun aamulla kehuin, ettei olossa mitään ihmeellistä. Alakerta tuntuu ihan siltä, kuin olisi jo synnytys käynnissä. Vaan eipä oo, eikä tuu ennen ensi viikkoa :-)

ihan pikaisesti Tehikselle heitän... Jos teillä noita norsuiluja on ollu viime aikoina tiheään, niin ei kai sieltä kovin tuhtia tavaraa tuu... väkisinkin laimenee :) Vai alapää kipuilee... hmm...

Kirppukin käyny vielä neuvolassa... Toivottavasti oli tähän hätään viimeinen näissä merkeissä... Ja seuraava käynti olisikin nyytin kanssa...

Ja tuohon viikkojen laittamiseen... mä en ainakaa muista laittaa joka kerta... Mutta täydet viikot oon laittanu. Nyt kun ne on tiistaisin, niin aika alkuviikosta ovat kuitenkin... Kai tuolle pomolle vois kertoo vähän aikaisemmin, mutta kun se on sellainen lörppö... :) Oottaisko sit siihen viimeiseen pakolliseen hetkeen.. jos kertois vasta ennen joululomaa... :) täytyy suunnitella. Vanhemmille pitäis kai kohta kertoo. Kavereista ei tiijä kukaan. Paitsi en oo ihan varma, jäinkö eilen kii, kun kävi vieras meijän makkarissa, ja mulla oli siellä lattialla vau-kirja... ja sängyn alla odotuslehtiä (niitä se tuskin näki...)

tehikselle... eikös sulla tule se rv42 täyteen vasta viikon päästä sunnuntaina ;) ??
nyt tulevana on 41 täynnä...
olipa taas tosi tärkeä juttu kirjoittaa tuo tänne...

Sannalle onnittelut sykkeen näkymisestä !!!!!!!
Ja todella niitä suojelusenkeleitä ja kaikenmaaliman vauvaliimoja lähetän teille!!

omaa napaa, niin ei ollut esikoinen koskaan näin alhaalla roikkumassa kuin tämä nytten.
Tyttö oli pikemminkin tosi ylhäällä tosi pitkään ja mm. liivien ympärysmitta kasvoi yli 10cm, eli täyty tosi isoja liivejä ostaa, että mahtu rintojen "alta" kiinni (siis mahan päältä...)

ihmeellisiä olette kun jaksatte noin norsuilla. Mua ei kyllä huvita enää yhtään ja ei se ole edes mukavaa kun tän ruhon kanssa ei oikein pääse vauhtiin... =(
Täytyy odotella sitten hetki ja kun paikat on kunnossa synnytyksestä, niin sitten annan paukkua :)

Senoralla kertomiset edessä :)
Oletko ajatellut, että kerrotteko face to face vai miten ?!
ihanaa!!!!

eipä kummosempaa täältä... mies ketuttaa NIIN hirveesti, että huh huh, mutta se ei ole mikään uutuus tässä raskaudessa. Tai kyllä nyt suurin osa on mennyt hyvin, mutta välillä en vain voi käsittää, miten ottaa pannuun pelkkä näkeminen... nämä hormoonit... toivottavasti ;))

heiheihei vaan

kapris 38+0 (mä kyllä viljelen noita mun viikkoja kovin tänne =D )

Jazzhan on kotiutunut nopeasti. Ihana synnytyskertomus sinulla :-) Täytyypä käydä katsomassa pikkublondin kuvat!

Ja minä olen taas myöhässä näiden toivotusteni kanssa, mutta Ninnille oikein paljon tsemppiä, peukkuja ja varpaita tälle päivälle. Ja Sannalle peukkuja ultraan. Tulehan tosiaan raportoimaan uutisia.

Senora, ei kait noin joka toinen päivä kauheen usein oo... ;-) Mutta ehkä se tommosella vanhalla kävyllä sitten jo laimenee nopsasti :-D Ei taida viidettä enää edes kannattaa yrittää? Ei vaan, siitähän se saattaa hyvinkin se laimeus johtua. Kunhan taas höpsöttelin.

Juu Kapris, ihan oikein laskettu. Mutta minä jo elelen sitä aikaa, että ei synny edes 25.10. :-D

Sannalle onnittelut sykkeestä!!!

Niitä vauva-uutisia käväisen taas kurkkimassa, muttei ilmeisesti mitään uutta sillä rintamalla..?? Sitkeitä vaaveja teillä kyllä on, kun eivät millään malta tulla yksiöistänsä pois.. =)

Mustakin on kiva kun laitatte niitä viikkoja vaikka sitten joka viestin loppuun! Ei tarvi sitten muistella missä kukakin menee. Itse laitan niitä suht usein, se on vaan sellanen tapa.

Jahas, opetustyöt kutsuu, blääh...

Päivänjatkoa!

Niksu 24+

Lämmin onnentoivotus Sannalle!!!

Tuuli rv 27+6 ;) hm, myönnän, etten kauhean usein muista näitä viikkoja tänne perään laittaa, kun en itse ikinä pysy viikkojeni perässä...

Mietiskelen tässä teille kun ei kenellekään muulle viitsi (ne rupee soittelee koko ajan että JOKO?): alavatsa tuntuu oudolle, on juilinut koko päivän (mielestäni ei supistele sen enempää kun yleensäkään) ja sellasia limaklönttejä pudotellut pitkin päivää. Pöntössä saattaa olla pissan yhteydessä ja housuissakin on ollut. Siis sellasta ihan kirkasta (vähän kun joku olisi niistänyt mun housuihin)... siis samannäköistä kun se limatulppa. Voiko sitä tulla paljonkin? Siis tiistaina tuli sellanen kunnon klöntti ja nyt on tullut 4 kertaa tänään semmonen pienempi. Ja tuntuu ettei voi yhtään kumartua eteenpäin kun vatsa kirraa vastaan.

Nyt menen hakemaan isukin ja tytön ulkoa syömään. Iskä onkin lähdössä vielä illalla saunailtaan. Tosin autolla.

Kirppu 40+0

Voi voi, kun ei osaa tuohon limatulppa-asiaan sanoa juuta eikä jaata... :-/
Mulla ei tosiaan ole mitään kokemusta.
Jos vetisempää alkaa lirahdella, niin kannattaa kyllä käydä tarkistuttamassa.

Ajattelin infota, että älkää sitten turhaan hurrailko, vaikkei musta aamusella kuuluisikaan mitään. Huomenna kun on koko porukka lomapäivää viettämässä, niin rytmi ja touhut on vähäsen erit. En tiedä, millon konetta availen.
Jossain vaiheessa yritän käydä ilmottautumassa kuitenkin :-)

Nyt lähdetään tästä kohtapuoliin saunomaan... Alapää edelleen tosi kipeä. Tekisi mieli olla vaan makuuasennossa koko ajan :-/ Jospa tuo sauna vähän auttaa.

Tehis rv 40+4

Kirpulle pikaisesti limatulpasta.

Mulla hulahti isompi klöntti juuri kuvailemasi kaltaista limaa viime torstaina ja sitten sitä tiputteli parin päivän ajan silloin tällöin vessassa käydessä. Limatulpan irtoamisesta meni sitten 5 päivää niin poitsu syntyi. Eli eipä taida enää montaa päivää olla sullakaan odotusta jäljellä. Tsemppiä!

Tehiskin pääsee varmasti pian tositoimiin, lupaavalta kuulostaa kipuilut. Tsemppiä myös sinulle!

Sannalle onnittelut sykkeestä! Suojelusenkeleitä matkaan hurjasti.

Vielä kerran kiitokset onnitteluista ja hurjasti haleja ja terkkuja teille kaikille!

T. Jazz ja perhe

PS. Jos joku oikeasti väittää että kaksi lasta menee siinä missä yksikin niin olen kyllä aivan ihmeissäni. Meillä on tämä elämä aikamoista härdelliä tällä hetkellä enkä kyllä millään selviäisi ilman oman rakkaan äitini apua. Huh.

Juu, lorahtelut jatkuu... Soitin jo äippäpolille kun äsken lorahti pari kertaa ja katsoessani pönttöön en nähnyt mitään. Käskivät laittaa siteen ja jos side kastuu niin sitten polille. Lapsivettä tulee kuulemma sitten koko ajan (vähäsen tai enemmän). Kohta menen tarkistamaan siteen ja valmistaudun yöunille. Levollinen on kuitenkin mieli vaikka isukkikin on saunaillassa. Mummi kuitenkin valmiina starttiin....

Älähän Jazz pelottele mua noiden lapsien kanssa selviimisellä. Olen kauhulla ajatellut asiaa ja vähän kyllä ihmetyttää valmiiksi miten selviän. :o)

Kirppu

Vilkutukset Jazzillekin!

Jesh, nyt on taas jotain mitä odottaa (vauvauutisten lisäksi..)! Varasin juuri hotellihuoneen itselle ja isännälle marraskuulle, käydään samalla katsomassa se manserockmusikaali yhdessä tuumin. Poitsu menee silloin koko viikonlopuksi hoitoon, samoin koirat, joten saadaan viettää laatuaikaa ihan kahdestaan oikein olan takaa... =) Ei ole onneksi enää montaa viikkoa..

Hitsi kun väsy painaa, kai se on luovutettava ja painuttava pehkuihin. Öitä....

Jahas, Kirppu kirmasi väliin... =) Huisaa, jokohan teilläkin NYT olisi sitten se h-hetki käsillä...???

Mä olen myös aavistuksen paniikissa miettinyt miten selviän kahden pienen lapsen ja kahden vähän isomman koiruuden kanssa, kun mies vielä tekee tosi paljon töitä... Mutta sitten taas toisaalta, on sitä ennenkin selvitty ja yleensä huomattavasti isomman katraan kanssa, joten... Nou hätä!

Kirpulla tulee limatulppaa... huii... taita tulla pian lähtö vauvan hakuun... jänskää.
Jazzilla taitaa härdelliä riittää parin pienen kanssa ja Niksu miettii miten pärjää... Mutta asioilla on taipumus järjestyä.

Maha täynnä lasagnee on ihan hyvä jatkaa näitä päivän töitä.
senora 13+3

Huomenta!
Kirpulla alkanut tapahtumaan...!

Ei alkanut työpäivä kovin kauniissa merkeissä... jo ulko-ovella tuli vastaan tieto, että työkaverimme joka sairasti haimasyöpää (yli vuoden sinnitteli) nukkui eilen pois.. viikon kerkis olla sairaalassa. No, hyvä näin, ettei jäänyt kitumaan pidemmäksi aikaa.

Tästä huolimatta, iloista perjantaita kaikille! Katotaan, ennätänkö tänään tänne; eilinen menikin sit siinä, kun meillä oli kuunteluoppilas seläntakana..mahdollinen tuleva hätäaputuuraaja.

Omppu ja Toivo 32+2

Pääsinpäs tässä sittenkin linjoilla käymään.
Nimittäin piti tulla infoamaan, että olemme jännitysnäytelmän siinä osassa, jossa ehkä sittenkin pian tapahtuu jotain :-)
Yön olen valvonut epäsäännöllisten suppareiden kanssa. Välillä vähän torkahdellut. Suppareissa on jo sellaista napakkuutta, että luulen sen tästä alkavan.
Ehkä se Uljas-poika tänään syntyy tai viimeistään huomenna (kukahan se sitten onkaan, oliko Kasperi???). Mutta nyt katsellaan, eteneekö tämä kuten kuvittelen...
Viimeksi synnytys lopulta laitettiin käyntiin tanssilla ja tällä kertaa ilmeisesti NAURULLA. Valvottiin isojen lasten ja iskän kanssa yhteen asti katsoen vanhoja kotivideoita ja oli meillä hauskaa!

Nyt en ehdi paneutumaan muihin aiheisiin. Lähden aamupalalla, suihkuun ja neuvolaan. Saa nähdä meneekö päivän suunnitelmat vähän uusiksi...

Tehis rv 40+5

Perjantaita! Mitä, mitä täällä alkaa Tehikselläkin jo tapahtua?!? Entä pääsiköhän Kirppu lähtemään synnärille jo yöllä? Tälle viikolle taitaakin tulla mukava saldo pikkukermittejä ;)

Jazzille paljon terkkuja ja tsemppiä! Onneksi äitisi on päässyt auttamaan.

Jaahas ja viikonloppua pukkaa taas. Tiedossa olisi kyläilyreissu vanhojen ystävien luokse. Meillä on muuten kanssa Niksu varattuna marraskuulle hotelliviikonloppu. Ehkäpä viimeinen reissu sitten ennen synnytystä.

Ikäviä uutisia Ompulla heti aamusta :( Montas työpäivää on tähteellä?

Tänne ei mitään erikoista, tiiti on tainnut vaihtaa asentoa jotenkin poikittain. Potkut tuntuu nyt ylempänä kuin ennen ja oikealla puolella (ennen potkut tuntui vaan alhaalla).

Eli nyt sitten vaan odotellaan...ja odotellaan...

Tuuli rv 28+0