Huomenta
Kiitos murut onnitteluista :kiss:
syysmyrsky, mä taas ihmettelin tota mun mustaa säkkiä
mulla on niin hassun muotonen se
sulla oli minusta pyöree kaunis! muistaakseni? etkö säkin laittanu kuvan? ja olitte saanu sydänäänet kuuluviin :heart: voi ihanaa!!!!!!!!!! :kiss: kaikki siis paremmin kuin hyvin =)
Hötö, onnea poksumisesta :kiss: mä jännään täällä sun ultraas =) ja äippäpolilla ne aika hyvin joustaa noissa ajoissa jos haluaa iltapäiväaikoja
ihan varmaan vaan siksi sinulla on tuollanen aika vaikka se meneekin kiinni klo 15.00
Namppis poksuu tänään :heart: ONNEA maagisen rajan täyttymisestä! :kiss: mulla on ollu jo nyt jostain syystä muutaman kerran ihan kunnon närästystä, ja rennies iihen on onneks auttanut!
suosittelen siis sitä.. mulla ei kylläkään kohtu vielä oo niin ylhäällä että se aukasis mahaportteja
pistätkö namppis mulle yksärinä et mihin kirppikselle veit ja paljon makso pöytävuokra!?
Lare, yritä muuttaa aikaa vielä! onhan se aivan erilaista jos mies on mukana ultrassa ja iso kokemus molemmille
eiköhän se onnistu!
iseeyou poksuu myöskin tänään :heart: ONNEA :flower: toivotaan hyviä sokerirasituksen tuloksia! ja aika ikävälle kuulosti tuo sun sokerirasitus itsessään : / toivotaan ettet toistamiseen siihen joudu!
sairastamisesta työpaikalla:
aikanaan porukka tuli kipeenä töihin, kunnes minä sanoin esimiehelleni että mitä helvatan järkee siinä on sitte vielä tartuttaa muut!!!!! ja nyt kun mä sain sen yhden tiputuksen, mulla on suurempi riski sairastua infektioon ja nyt varsinki ku olen raskaana, toivon että työkaverit "tottelee" eivätkä tule töihin sairaana! osa meinaan oikeesti tuli kuumeessakin töihin ja oksennustaudissa :O ja kiva kun mä oon saanu sen oksennustaudin pari kertaa siksi.. joutunu tiputukseen sen takia sitten koska mä meen mun suolen takia nopsaan heikkoon kuntoon! oppivat meinaan duunikaverit tokalla kerralla että töihin ei tulla kipeenä, olin kuukauden yhden perhanan oksennustaudin takia sairaslomalla
onko teillä muuten töissä silleen, että saa olla 2 tai 3 päivää ilman sairaslomalappua sairaana esimiehen luvalla?
jaahas, joskohan tästä menis teeveden keittoon
mukavaa päivää kaikille :kiss: