Hellurei
olin viikonlopun konehiljaisuudessa ja tänään olikin sitte "karu" paluu arkeen
meinaan töihin.. mukavaa toisaalta, aamulla herääminen oli yhtä tuskaa!
IHANIA :kiss:
masukuvia meinaan =)
Onnea poksujille :heart:
Zophie, joskohan nämä mun taikapölyset lentelis sinne ja pistäis toiminnan päälle
mutta nyt voin jo sanoa, koska lähellä on, että tsemppiä koitokseen :heart:
Höttis, kuulostaa närästykseltä =) ota rennietä! ja mukavaa kun vanhempanne odottavat innolla uutta tulokasta :heart: se lämmittää aina mieltä! ja sielläkin jo 14 + viikot menossa :O HUI! ja onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart:
syysmyrsky, onko ummella? anteeks ku utelen
mut kannattaa kokeilla kuitulisää..
mut kyllä täälläki pörisee mahassa, mut mulla on erona
Höttikseen ja
syysmyrskyyn se, että mullapa tulee, MOLEMMISTA PÄISTÄ :x ja varpusten kera...
Larelle onnittelut liikkeiden paikannuksesta :heart:
viida, sielläpä ei ollutkaan vissiin ollutkaan teidän esikoisen tulouutinen niin toivottu ihan joka suunnalta
voihan harmi! pahoittelen kovasti! mutta josko se vie vaan aikaa totuttautua asiaan? ja mikäs se sellainen ystävä on joka ei onnittele? osanottoni myös suruunne :hug: sullapa on ollu kyllä aika kurja kaks viikkoa takana! josko nyt saisit hengähtää?
voikaa hyvin :kiss:
eska, mulla lukee CRL mittana 5,7mm ja vastasi viikkoja 6+3.. ja jos sulla lukee siinä kuvassa CRL 1,15cm niin kaikki on ihan okei
se ultraaja on vaan höpöttäny omiaan!
mynttis, siellä saatu pienen sydänäänet kuuluviin :heart: ONNEA! ja tsemppiä torstain ultraan!
tuu kertomaan kuulumiset!
Namppis otitko yhteyttä neuvolaan tai jonnekkin epäilyistäsi? mä epäilen ennemmin ihan syysflunssaa sinulla
mutta aina, AINA, jos epäilee jotain tuollasta, sairautta yleensäkki, pitää ottaa yhteys lääkäriin, ei saa leikkiä!
"kuumeilija" , ihana kuulla susta :heart: näkisin niiiiiiiin mielelläni masukuvaa sieltäkin suunnalta
yritin bongailla teksteistäsi, mutten löytänyt.. kuinka viihdyt töissä?
ja sinäkin jo 18+ viikoilla :O niin se aika vaan menee, juurihan sie plussasit :ashamed:
raskausarvista yms... ceridalin öljy on kuulemma hyvä arpien ehkäisijä ja sopii lopussa myös siis intiimialueen "venyttelyyn"
ai kauhee ku nousee ihan puna poskille tosta :ashamed: ystävätär siitä puhui ja hän välttyi kokonaan raskausarvilta ja ei muuten tullut kuin yksi nirhauma synnytyksessä!!!
(.), pakko laittaa ISON navan kuva
meinaan turvotus.. ai kauhee
työpaikalla kysyi yks kaveri, että paljos sie syöt nyt kortisonia kun huomaa että oot aika turvoksissa
ja joo, onneksi siis syön oikeestikkin sitä, mut mä luulen että tää nimenomanen turvotus johtuu jostain muusta
ja YÖK :x täällä on kirjaimellisesti tullut aamupahoinvointi, alkaa ihan aamulla, toki kestää sitten koko päivän se kestorapula olo! ja kaikki voimakkaat hajut saa mut ihan oksentamaan, vähintää yökkimään! hampaidenpesukin on yksi oikea suoritus, ja jos takahampaat saan pestyä, oon kunkku
ja huh huh kun tekee tiukkaa ihan vaan käydä kaupassakaan ku siellä on niin paljon erihajusia ihmisiä :x tänään en ole oksentanut, mut tiiän, että huomenna on taas se päivä
eli mulla menee jotenki hassusti tää, joka toinen päivä taktiikalla!
mut eipä haittaa, tätä on odotettu
ainaki kaikki on okei! uskoisin ainaki
tiuhti ja Pikku T 7+1