Laretzki
Mä oon nyt kaksi viikkoa nähnyt ihan hirvittävän eläviä unia, mutta viime yö oli kyllä ehdottomasti elävin. Unessa synnytin tyyliin näillä viikoilla mitä nyt mennään niin 3700 g painavan pojan. Mä muistan ihan selkeesti että me päästiin kotiin ja mä hoidin jo poikaa. Ja sit mun porukat tuli käymään meillä ja ihmetteli miksi me ei kerrottu että mä oon synnyttämäs ja mä olin sanonut jotain, että en mä tajunnut ollenkaan, kun ei vielä ollut laskettu aika että teille pitäisi ilmottaa..Uni oli niin elävä että kun heräsin mulla meni hetki tajuta että mitä on oikeesti meneillään. Ja mä jatkoinkin tota unta kertalleen jo siitä huolimatta että kävin vessassa, toisen kerran jälkeen se sit katkes kokonaan. Ihan hämmästyttää kuinka hyvin mä muistan näitä unia aamulla heräämisen jälkeen, yleensä mä muistan nähneeni unta, mutta en sitten kuitenkaan sitä mitä unessa on tapahtunut...
Noh, onneksi noista värkeistä saa sitten tehtyä lämpösiä voileipiä
Olisi taas tässä aamulla varmaa pitänyt saada jotain aikaiseksi, mutta enpähän saanut. Ei kylläkään mikään ylläri. Kissojen kanssa kyllä leikin, mutta koulutehtävät, ei etene kyllä sitten millään. Ei oo yhtään inspistä käydä koulua tällä hetkellä. Onneksi sitä ei oo kuin kolme ja puoli kuukautta enää...
Lare ja Spyro 16+2
Noh, onneksi noista värkeistä saa sitten tehtyä lämpösiä voileipiä
Olisi taas tässä aamulla varmaa pitänyt saada jotain aikaiseksi, mutta enpähän saanut. Ei kylläkään mikään ylläri. Kissojen kanssa kyllä leikin, mutta koulutehtävät, ei etene kyllä sitten millään. Ei oo yhtään inspistä käydä koulua tällä hetkellä. Onneksi sitä ei oo kuin kolme ja puoli kuukautta enää...
Lare ja Spyro 16+2