Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Laretzki
tiuhtille Isoja jaksamisia. :) Kiva kun seuravat erityishuolella sitten vauvaakin.

viida -noi laku ja salmiakkirajotukset tulee lähinnä sen takia, että niillä on verenpainetta nostava vaikutus. Eli periaatteessa niin kauan kun ei verenpaineiden kaa oo ongelmia, niin ite en ainakaan nää ongelmaa siinä että niitä söisi. Ite ainakin oon syönyt määristä välittämättä silloin kun mieli on sattunut tekemään...

(.) Täällä on tänään kivistyspäivä. Masu kipuillut molemmin puolin kohtua heti aamuherätyksestä asti ja tuntuu että se vaan pahenee tässä mitä pidemmän aikaa on hereillä. Liekö sitten taas kohdun venymisestä johtuvia liitoskipuja, on nimittäin nivusetkin ihan hirveen kireet kun venyttää niitä.
Selkäkin tuottaa vielä päänvaivaa, en oo tukivyötä vielä tilannut, kun koosta ei oo varmuutta. Tänään on Seinäjoella koulua, joten tarkotus on piipahtaa yhessä mammaliikkeessä jonka tiiän kysymässä että onko niillä niitä Anitan tukivöitä, ja jos on niin sopisko kokeilla että mikä on oikee koko. Jos on ihan riistohintaa nettiin verrattuna niin en osta, mutta jos on ihan ok hinta niin sit osta heti jos löytyy vaan.

Mä hämmästelen täällä että mihin tää aika oikein menee (siitäkin huolimatta että koulutehtävät ei oikein etene, vaikka sainkin tänään kaksi palautettua). Eilen miehelle puhuin että kai se tietää sen että Spyro alkaa oleen jo 20 cm pitkä ja mies oli hetken aikaa ihan hiljaa ja sit tokas: "eiks se vasta äsken ollut viis senttiä?!" Ihana :heart: Selkeesti muutenkin mies alkaa oleen odotuksessa mukana on aamusin ja iltasin silitellyt mahaa ja kun viikonlopuksi menin sinne viime to, niin mies tokas että kylläpä sun maha on kasvanut. Eikä siinä kuitenkaan ollut kuin 4 päivää näkemättä.

Viikonloppua odotellessa, huomenna on onneksi koulusta aamuvapaa, tunnit alkaa vasta illalle. Onkin aamuksi varattu kampaaja ja jos sitten saisi väkerrettyä tehtäviä johonkin suuntaan. Pe kokonaan vapaa ja illalla saa hakea miehen tänne. La koulua, vauvakaupoissa kiertelyä miehen kaa ja sit ehkä päivää ennen 1v hääpäivä lounastusta.

Lare ja Spyro 16+4
 
Lare, kiitos :kiss: kävin kurkkiin sun blogia :) tuo väri keittiössä on aika samanlainen mitä meillä on makkarissa tehosteseinässä, meillä hieman enemmän ruskeaan sävyyn taittuva ja sen kaverina on sitten 3 sävyä vaaleampi jopa hieman helmiäismäinen ruskea, eli siis melkein valkoinen joka hieman kuultaa ruskeaa sävyä. mutta aika samanlaiselta värimaailma tuntui kuin meillä on! eikö olekkin muuten ihanaa kun saa laittaa omaa asuntoa sellaiseksi kuin itse haluaa? =)
 
Tiuhti Voi kauhee mikä reissu sulla on ollu : / Toivottavasti mieltä huojentaa edes hiukan se että pienen tilaa seurataan nyt tarkasti :) Tosiaan sen paljun hinta oli viis tai kymmenen euroa eli ei todellakaan hinnalla pilattu :) ja ne jarrut tosiaan on ihan huiput siellä! Enkä itse kans uskalla ostaa mitään,ainakaan ennen 27.pvä ultraa,et näkee onko siellä todella elämää.

Hötö Siis koira-allergiaa?? APUA :eek:

Viida Tsemppiä ultraan! :heart:


ON Syysmasis ahistelee mua. On rahahuolia,onneks reilun kahden tonnin palautukset piristi edes hiukan mut voi jeesus miten voi ihminen olla kokoaika niin tiukoilla! :( Meen piti lähteä kahdestaan ruskareissulle viikonlopuksi mut ei ole innostusta enään yhtään siihenkään kun ei itsellä ole kunnolla rahaa.. Ja tosiaan sydänääniä ei ole löytyny vieläkään..
 
Syysmyrsky tiedän miltä susta tuntuu. Mähän oon tän vuoden eläny kelan tuilla, ja nyt ku miehen kaa muutettiin yhteen, ni en saa mitään tukia enään ku muka liian hyvät tulot tol ukolla. Just joo sanon minä, vuokran ja laskujen jälkeen ei jää yhtään mitään käteen. Voi että mä ootan et äitiyspäivärahat alkaa tulee. Koska ne muuten yleensä alkaa tulemaan? Saankohan mä joulukuussa vai marraskuussa ekat rahat? :)

Viida tsemppii ultraan :)
 
Laretzki
tiuhti Me ajateltiin että meille tulisi makkariin sinisävyinen tehosteseinä tapetilla ja sitten maalattais muut seinät (toisessa vielä toistaiseksi tapetti). Valkosta tuli eteiseen erityisesti sen takia, että se on suhteellisen pitkä, joten jos olis liian tummaa laittanut se olisi mennyt pimeeksi.

Ja joo, ootan jo ihan sikana että päästään sit todella kattoon uusia kalusteita yms. :) Vauvallekaan ei ole vielä hankittu oikeastaan muutamia kirpparivaatteita lukuunottamatta ollenkaan, joten niidenkin hankkimista odotan tosi kovasti. Täytyy yksi pinnasänky näyttää miehelle ja kysyä mitä mieltä se on, ja sit varmaan linkkailla tännekin, että vaikuttaako teidän mielestä hyvältä...

Tää on paha kun on koko koulupäivä aikaa olla koneella niin tuli tehtyä sitten elloksen alennuspuolelta vaatetilaus. 3kpl yläosia, jotka on malliltaan sellaisia että pitäsi sitten mennä mahankin kanssa. Eivät olleet kalliita 16 e ja 22 euroa oli kalleimmat. Joten niitä odotellessa. Kummasti piristi tätä kurjaa sadepäivää...
 
Plaah oon tutkinu koko päivän työn ohessa sisustus/vanhan tuunaus blogeja ja nyt on niin kauhea inspiraatio ja et nahka menee repeillä näin päälipuolisin :D Meen töiden jälkeen ostamaan ottalampun itelleni et pääsen tonkimaan suuliin ja kanalaan et mitä kaikkee vanhaa ihanaa sinne on piilotettu kaiken "tärkeän" (eli paskan) alle :D lisä varusteina hanskat ja kumisaappaat koska pelkään et siellä on jotain elämää joka tulee puntista sisään tai puree sormen irti.. Lisäksi alan virkata vauvalle peittoa :) teen sen sellasena ns putkimallina (koska en osaa muuta) niin siitä tulee paksumpi, ja sitten vaan päät yhteen siitä :) Jos itsekin löytäis sen prkleen kameran muuton jäljiltä niin sais itekkin päivitettyä blogia muillakin kun kesän miniminishortsi kuvilla..
 
Jee kamera löyty vihdoin ja sain blogiinkin taas laitettua uutta tekstiä. Huomenna toivottavasti pääsen töistä niin että pääsen tutkimaan ulkorakennuksia. Aikomuksena olisi löytää jotain sohvapöydäksi joutavaa,joten kahtotaan miten ämmän käy :) Ja tosiaan viikonloppuna häämöttävä reissu ei innosta vieläkään,koska haluaisin järkkäillä kotia, mut nyt ku toi hiton kamera löyty niin pakko mun on lähteä mukaan kun olen tähän asti kameralla kiristäny ukkoa "en varmaan lähde jos kamera ei löydy!" :D
 
Kiitos rakkaat ultra-tsempityksistä =)

Täällä juuri kotiuduttiin kera ihanien uutisten :heart: Kohdussa näkyi pieni toukka ja pienenpieni piste joka väpätti vimmatusti :heart: Ultrasi mahan päältä eli kovin tarkkaan ei nähnyt mutta epäili että muutaman päivän myöhemmäks siirtyy LA sitten seuraavassa ultrassa. Saatiin kuitenkin kuvakin mukaan. Nyt on onnenkyyneleet silmissä ja autuaan onnellinen olo...

viida ja alivuokralainen 7+4
 
viida voi onnea ihanista uutisista, vaikkakin mie sen jo tiesinkii! ja mahan päältä vielä =) sepäs oli kyllä upeaa!!!! :kiss: nyt eikun nauttimaan tulevasta täysin rinnoin!

syysmyrsky löytyikö aarteita? =) mä kans aina pengon mökin ullakkoa, siellä vasta onki kaikkea ihanaa!!!

Lare meillä oli aikasemmin siniset seinät makkarissa :D yksi tummemp itehosteseinä ja muut vaaleampia, väri vaihtui kun tuli uusi lattia.. eli aika sama maku ;)


täällä siirtyi ultra päivällä kun joutuivat jostain syystä perumaan ajan, menenkin siis jo ensi viikon keskiviikkona ultraan =) aikasempi aika siis oli ens viikon torstaina, päivää aikasemmin pääsen!

tiuhti ja Pikku T :heart: 5+4
 
  • Tykkää
Reactions: PikkuHöttiäinen
Viida Isot onnittelut :) ultra tekee aina odotuksesta todellisempaa kun näkee sen mitä ei itse sisällään vielä tunne.:heart:

Tiuhti En päässyt vielä eilen penkomaan mutta toivonmukaan tänään pääsen :)


On Kylmä ja masennus! Nyt ku löytäis edes niitä pirteenvärisiä lankoja että vois virkata.. Ukon tili piti tulla perjantaina että vois edes kunnolla kaupassa käydä mutta eipä ole vieläkään tullut. Eli ruskareissu jää sittenkin näemmä väliin, niinku kaupassakäynti ja kaikki muukin. JES
 
Huomenia kaikille ihanaiset!!

Eilinen päivä meni koulutuksessa.. ja nyt taas työpöydän ääressä ja kirjoittelemassa:D

Viida Sain vastauksen tuosta koira-allergiasta ja negatiivinen oli, joten sen puitteissa, nou hätä :) oireet kuitenkin jatkuvat edelleen, eli mun kärsä on enemmän tai vähemmän tukossa ja tulee aivasteltua kyllä ihan kiitettävästi ja sekös lyö mun nokan tukkoon vielä enemmän :|
Ja oikein isot onnittelut neuvola käynnistä.. ja hienoa, että neukkatäti oli kiva.. sillä on niin suuri merkitys niin moneen asiaan.. ja ihana ku pääset siihen ultraankin noin pian ja saat asian varmistettua.. kyllä se pikkuinen on oikeassa paikassa.. :heart:
Ja sanos sille miehelles ettei saa toista kiusata tuollaisilla asioilla kuin laku.. :LOL: itse en onneksi syö salmiakkia enkä lakuja niin mulle on yks hailee ettei niitä saa syödä, mutta jos himoitsee noita niin.. otan osaa :LOL:

tiuhti kovasti semiä sinne ja ihana kuulla, että lääkärit huolehtivat teistä molemmista oikein kunnolla... kovasti :hug: sinne päin!

Jaiksista.. tänään sitten poksutaan...

Hötö ja MiniMe 12+0 POKS POKS!!
 
Hötö, sii smulta oli menny aivan ohi nuo sun allergiaepäilyt!!! onko sulla pitkään siis ollu noita oireita? ja juu, kyllä se tuntuu ihan kamalan pitkältä ajalta, 6 yötä vielä :whistle:

syysmyrsky, muaki ärsyttää rahatilanne :kieh: mulla tuli just 2 sairaalalaskua, yhteensä ne tekee 250 :O JES! ja uusi palkka tulee vasta kuun vika päivä, eipä siis tarvii mitään tehdä, mut oon onneks saikulla :D ei mee silleen rahaa kumminkaa, paitsi kaikkee tekis mieli ostaa netistä!
 
Laretzki
Höttis Mä sanoisin, että nuha ja aivastelu voi johtua ihan raskudestakin. Mä oon melkein alusta asti aivastellut useamman kerran päivässä ja samoin nokan kanssa, että ei varsinaisesti ole nuhaa, mutta silti nenästä riittää valuvaa tavaraa. Se muistaakseni liittyy jotenkin vilkastuneeseen verenkiertoon limakalvoilla josta seuraa sit nenän vuotoa ja alapäässä hillitöntä valkkarin määrää. Mulla tosin ongelmana ollut, että vaikka nokka vuotaa, niin se myös on ihan hillittömän kuiva ja mulla on useampaan kertaan alkanut vuotaa verta ihan yhtäkkiä...

rahasta Täällä nim. 70 euroa loppukuuksi.

Tänään on melkein vapaapäivä, eli koulua vasta illalla. Kampaajalla käyty ja tukka siistitty ja nyt harkitsen vakaasti että nukkuisin pienet päiväunet ennen kuin käynnistän päivän kunnolla ja aloitan koulutehtävien urakoinnin.

Niin, ja eilen löytyi se tukivyö ja voi että se on ihana. Tukee vatsaa (ite tykkään jo nyt pitää mammahousujen vyötäröä ihan ylhäällä, vaikke jättivatsa olekaan vielä, tulee vain tuetumpi olo), ottaa paineen ja kivun tunnetta pois selästä. Ja mikä parasta, myyjä sanoi, että sitä voi pitää vaikka 24/7, joten kun se nostaa kohtua pois rakon päältä, niin jos öisin pitäisi niin ei ehkä tarvitsisi käydä miljoonaa kertaa vessassa. Puhumattakaan siitä että sitten kun maha on iso, niin nukkuminen on varmast miellyttävämpää kun maha on tuettu. Ja synnytyksen jälkeen sitä voi käyttää vielä periaatteessa palauttavana vyönä...

Lare ja Spyro 16+5
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
niin ja Hötölle onnea ***POKSUMISESTA*** :heart: "riskiraja" täynnä ;)

Lare, hyvä että sait sen tukivyön ja on mukavempi olla :) helpottaa varmasti oloa!!!!!!!


hei muuten, kalenteria katselin ja laskeskelin.. tänään olis tarkkaan se päivä kun mun pikkusen sydän alkaa sykkimään :heart: voi hurja, itku pääsee nyt :'( onnesta toki :heart: voi kun kaikki vaan olis okei!

tiuhti ja Pikku T:heart: 5+4
 
tiuhti Kiitos kovasti.. riskiraja on tosiaan nyt täynnä, joten ehkä tohtisi huokaista helpotuksesta?? allergia-/nuhaoireita on ollut enemmän ja vähemmän keväästä lähtien.. ja nyt kesällä oireet paheni ja siksi hakeuduin uudestaan lääkäriin.. Todellakin, vielä olis 7 yötä... apuva.. miten sinne asti tällä jännityksellä? :)
onnittelut sinulle pikkuisen sydämen sykkimisen alkamisesta... :heart: Pikkuinen se kasvaa hurjaa vauhtia!!

Lare Tosiaan mulla noi oireet on alkanu jo keväällä ja kesällä (juurikin raskautumisen kohdilla) oireet paheni.. Mutta kun kävin lääkärissä, hän tutki nenän limakalvot ja tuumasi, että todellakin allergisen ihmisen nenä.. Joten siksi tutkittiin tuo koira ja pujo.. nyt odotan sitten jatkotoimenpiteitä.. Ja vaikka lääkärikin tiesi hyvin, että raskaana ollaan niin ei maininnu mitään, että siitä voisi johtua.. toki eihän tuota koskaan tiedä, mutta limakalvot kertoi hänen mielestä selvästi, että allergiasta johtuvaa... Mutta vielä pitää kyllä sitä sanoa, että mulla on juurikin samanlaista oireilua kun sinullakin, että nokasta valuu vain eritettä.. eli välillä tuntuu ettei ehdi niistämään ku tippa tulee jo :D ja tuo nenän limakalvo tahtoo olla kuivan oloinen.. pitää nyt katsoa tosiaan, että mitä se lääkäri tuumaa, että pitääkö lähteä jatkotutkimuksiin..

).( piti jo tuossa aamulla kertoilla, mutta unohdin sitten.. :D meikäläisellä on ollut kyllä tosi kipeitä vihlaisuja alavatsassa nyt varmaan viikon verran.. varmaan noita ihan normi kohdun kasvamisesta yms. johtuvia... ei saa sitten yhtään liian nopeita liikkeitä tehdä niin jostain vihlaisee... eilenkin istuin miehen kanssa sohvalla ja vähän muutin asentoa ja AUTS.. mieskin vähän säikähti.. vihlasi todella kipeää.. onneksi se nyt ei kestä kuin muutaman sekunnin mutta silti.. Muuten kaikki hyvin ja etova olokin on kadonnut kokonaan.. Jes jee.. nyt vain sitten kasvatellaan vatsaa :D
 
Täällä ollaan oltu nettipimenoossa useempi päivä. On ollu koulutusta, töitä ja muuta kiirusta ni en oo tänne oikein kerinny. Loitan nyt jotain saada kommentoitua. Otetaan taas aktiivisempi asenne ;)

Atl en mä nää syytä et miks sä ettet vois sanoo et oot kasvissyöjä. Nehän vaan huolehtii siitä et saat tarvittavat hivenaineet ja paino pysyy kurissa. Mun kanssa käyty keskustelu oli lähinnä "tunnetko lautasmalliasetelma, nyt ois tärkeetä syyä sen mukasesti ja tässä ois tärkeitä hivenaineita mitä sun pitäs ruokavaliosta saada, tarvittaessa voit syödä vitamiinilisiä" Et ei siellä ainakaa mulle mitää saarnaa pidetty :)

Silikonipitosesta luikkarista... joo sitä ei todellakaan saa oikein kunnolla pois siitä laitteesta, ehottomasti vesiliukosta! Se on sitäpaitti paljo halvempaa ;)

Sokrulilla on kyllä tooooosi kaunis vauvamasu :heart: Itekki vois ottaa kohta uutta päivitystä kun en oo muutamaan viikkoon muistanu näppäillä..

Ihanaa et tiuhti on päässy jo kotiin ja pienelläkin on kaikki hyvin :heart: Viikkojakin alkaa olemaan jo kivasti kasassa, sieltä sä tuut perästä :heart:

Taiska, joko teillä on pienelle nimi jo valmiina vai vieläkö on mietinnän alla? Mä ootan niin tuota rakkaudentunnetta mistä puhuit, koska jotenkin en oo uskaltanu viime keväisen jälkeen kiintyä tähän "asukkaaseen", jotenki oon kauheen varovainen. Toivon tosissani et jossain vaiheessa uskaltaisin päästää lopuista peloistani irti ja saisin sen saman ilon ja odotuksen innon mitä viime keväänä koin. Se rakkauden tunne oli silloin jo huikea! :heart:

Tiuhti en omista tukivyötä vielä. Töissä oon tän selän kanssa ollu, mut oon jättäny kaikki painavien nostelut muille. Onneks muut on ymmärtäny tosi hyvin ja ottaa koko ajan sen huomioon :) Lääkärissä kävin ja huomenna oon menossa sit fysioterapiaan, joten huomenna ollaan todella paljon viisaampia tän selän suhteen. Kipu on nyt ollu vähän vaihteleva, toisinaan tuntuu normaalilta, toisinaan ollaan toisessa ääripäässä : / Ikävä tuo sunkin kertoma :( Toivottavasti nyt kääntys parempaan eikä enää uusiutuisi. Kuulostaa tosi kivuliaalta ja ikävältä, tsemppiä!

Viida
, kyllä niitä herkkuja saa oneks kohtuudella syyä, onneks koska välillä mulla tekkee kovastikki mieli :p

Mä haluun kans remontoida! Mä haluun ton toisen makuuhuoneen kuntoon! Mihin mä tungen nuo kaikki tavarat sieltä siksi aikaa!??? Ja mistä saan tarvittavan ajan sen remontoimiseen? Ja rahat? Voi apua! Uus sänkyki ois kiva ostaa!

Viidalle vielä moninkertaiset onnittelut vuokralaisen näkemisestä! Toivottavasti on erittäin pitkä vuokrasopimus tiedossa ;)


(.)Täällä masu kasvaa ja vauhdilla, aikamoinen röllykkä on jo :heart: Äippä muistaa joka päivä silitellä pientään :)

Memelisa & Aurinkoinen Pikku-Apina 16+4

Voi Kääk! Huomenna pitäs mennä noutamaan mun vihkisormus!!!! Tilattiin se pari kk sitten ja se meni kultasepälle valmistukseen, eli on uniikki... byebye huomenna sellanen 1300e :O
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
memelisa Meillä on ja ei oo nimee pojalle. Siis sanoin isännälle,että jos mä saan päättää kaks viimosta nimee,niin se saa päättää ensimmäisen. No se nyt arpoo,että oliskohan se tuo vai tämä, ja just kun mä kerkesin itteni totuttaa siihen,mitä se ensin sano,niin ei kuulemma sittenkään ole hyvä!! Että ei hyvää päivää miehet on vaikeita.. Ja ne vielä kehtaa väittää,että naiset on niitä hankalia osapuolia :eek:

Toivon sydämeni pohjasta,että saat jossain välissä mielenrauhan sun odotukseen,kun se kuitenkin on esikoinen mitä odotat ja se on ainutlaatuinen. Seuraavan kohdalla sä et enää välttämättä kerkee nauttia itse raskaudesta kun siinä on jo pieni hoidettavana. Toivottavasti pääset pelostas yli ja elät päivän kerrallaan ja nautit!! :)

ON : tänään kävi sit neuvolasta kotona taas tätskä. 2päivää vajaa kuukauden ikänen poikanen painaa 4170g. Pituutta en tiijä vielkää,ko ne ei ilmeisesti mittaa kotona. Mut lääkärineuvola on 27.9 niin sit mitataan sekin :) Reppana herätettiin kesken päiväunien niin pikkasen meinas huutaa.. Nimittäin ku syötävä :D Sain rokotusohjelma-oppaan niin meinasin alkaa itkemään jo valmiiks,että kun pikkusta pitää KUUKAUDEN PÄÄSTÄ rokottaa.. :D (ihan siis sen takia,kun veikkaisin,että noin pieni säikähtää ja alkaa itkemään)

Mutta yllättäviä uutisia!! Isäntä sano,että toista nappulaa aletaan tekemään heti,kun saan itteni siihen kuosiin,että uskallan sellasiin hommiin rueta :eek: (siis oon parantunu jo melko hyvin,mutta en tiedä saako sekstailla ennen ko jälkitarkastus on tehty) :eek:

No mut ei tänään taas muuta. Voikaa ihanaiset naiset hyvin <3

Taiska ja poika 2pv vajaa 1kk :)
 
Laretzki
Mä tiiän et tää on ihan hormoonipohjasta, mutta silti mua itkettää ihan sikana ja kun puhuin miehen kaa puhelimessa (jonka taas minä soitin, eikä mies) ja tuntuu siltä että toista ei kiinnosta taas paskan vertaa kuunnella mua. Nää on ihan hirveitä nää tälläset kun näille ei vaan mitään: kyyneleet valuu ja sattuu ja tuntuu pahalta ja yksinäiseltä. Ei oo kyllä tervettä asua yksin silloin kun on raskaana. Ja mies on kuitenkin niin talipää taas ettei tajuu sitä, että kun katkasin puhelun aika kesken, niin mä tarviin sitä että että se soittaa mulle takasin tai lähettää mulla viestin perään jossa vakuuttaa että mä oon tärkee..

Jos mua ei itkettäis näin pahasti mä nauraisin itselleni...
 
Huomenia :wave: täällä oltu taas puoli 6 hereillä :ashamed: tätäkö tää on? muut on väsyneitä raskaana ja mä kukun kaiket aikaa! :D

ja hyi helkkari, mä siis heräsin siihen kun hiiret rapisteli meidän seinien välissä tai jossain, eihän siinä voinu enää nukkua ku luulin jo että ne on sänhyssä kohta :x nytkö tää jo alkaa? tänään haen ainaki sata hiirenloukkua!!!!!!!! ja perhanan kissakin ku makaa vaan soffalla oikein viltin alla :D se mitää hiiriä metsästä..

Memelisa, mut eikös se sormus osteta vaan kerran elämässä? eli hyvillä mielin bye bye 1300e :D toki, helkkarin iso summa se on, mut silti!!!! tuu kertoon mitä sano fysioterapeutti, josko hän hommais sulle sen vyön?

taiska, voi herttinen ku se aika menee, 2 päivää enää kun poika on 1kk ikäinen :heart: HUI! ja pikkukakkonen, hhmmmm ;) kuulostaa kivalta!!! :heart:

Lare, :) mä odotan samanlaisia purkauksia itteltäni, ja mä oon viel muutenki aika herkkis kaikelle :ashamed: mut onneksi itse ymmärrät, että aika lailla hormoonit vaikuttaa kaikkeen! toki eihän ne kumminkaa ihan kaikkea selitä, mutta silti, kohta sulla alkaa keskiraskaus jo, niin eiköhän se helpota sitten =) toivotaan ainaki jottei sulla olis niin paha mieli sitten!


oikein aurinkoista syyspäivää :wave:
tiuhti ja Pikku T :heart: 5+5
 
Laretzki
tiuhti Mä oon mennyt keskiraskautta jo jonkin aikaa eteenpäin. :)

Ja kyllä se mies sitten lopulta tajusi laittaa viestiä perään. Olisin muuten voinut olla tänään hieman loukkaantuneempi jos oli jättänyt kokonaan laittamatta. Tajusi varmaan itsekin taas mistä kyse. Ja en oo tällä viikolla saanut erityisen hyvin nukuttua kun kissat ovat täällä ja vanhempi pitää kurnuttavaa ääntä melkein läpi yön. Uni katkee jo muutenkin tosi herkästi, niin ärsyttää sitten kun ei saa kunnolla nukuttua. Nytkin ajatus pätkii ihan satanolla, ja tuntuu ettei saa aloitettua yhtään mitään, vaikka kellokin on jo noin paljon. Noh, toivotaan että päivä menee nopeaan niin saa miehen sitten tänne :). Ja huomenna siirrytään taas jo uudelle viikolle.

Lare ja Sypro 16+6
 
Ikävä sanoo tää, mut noi itku kohtaukset ja muut vaan pahenee ku raskaus menee eteenpäin. Tai siis ainakin mulla on pahentunu. Viime yönäkin aloin pillittää ku mun mies ei ottanu mua kainaloon nukkuu, ja jos en saa hellyyttä ni mähän alan pillittää. Voi että ku tää raskaus ois jo ohi, ni pääsis näistä hormoonimyrskyistä ja muista vaivoista eroon :)

- Sokruli ja pieni neiti 25+4 -
 
Laretzki
Sokruli Joo, en mä todellakaan oo kuvitellut ite että ne loppuis kokonaan :D. Mä oon luonteeltani sellainen että tulee normaalistikin vedettyä välillä hernettä nenään ihan turhasti niin se on vaan korostunut näin raskausaikana. Ja mulla on just tota samaa, että jos oon sitä mieltä, ettei mies kuuntele tai välitä ja pidä hyvänä niin voi hyvänen aika mitä siitä seuraa :vampire:
 

Yhteistyössä