Hypylle aivan valtavat onnittelut pienestä prinssistä. Komeat mitat on pienellä :heart:
Vaikea edes kuvitella tällä hetkellä et itelläkin pitäisi nyytti olla näinä päivinä kainalossa. Onneksi pahimmat olot on jo takana
Syysmyrskylle voimia ultran odotukseen! Jos asuisit täällä jossain lähellä ni voisin sulle lainata tuota mun doppleria kovimpaan jännäilyyn
Muutenkin ois kiva tutustua paikallisiin ihmisiin ja ehkä saada joku ystäväksi äitiysloman ajaksi ja muutenkin. Mulla ei täällä liiemmin kavereita ole
Jahas ja bongasinkin et olitkin tilannu itelles jo dopllerin
Tiuhtilla on ihanan iskevä tekonimi pienellä Pikku T. Piti kovasti hymyillä kun sen näin, kuulostaa tosi ihalta :heart: Aijotko mennä varhaisultraan käymään? Mites muuten se sun lääkitys järjesty?
Viidallakin alkaa olla viikkoja kivasti kasassa, kylläpä tää aika tuntuu menevän tosi nopeesti. Ite rupesin miettii eilen et mäki oon tosi pitkällä vaikka tuntuu et ihan alussa tässä vielä ollaan...
Hötöllekkin paljon onnea poksumisen johdosta, sullakin jo viikkoja hurjasti :heart:
Rintojen kasvua ei täällä oo vielä suuremmin havaittu. Edellisessä raskaudessa kasvovat kyllä vauhdilla, mut tässä raskaudessa ei kyllä kummosesti oo kasvanu... toivottavasti vähän kasvasivat
Miehen reagoinnista. Tuo mun mies ei ekalla raskaudella noteeranu koko raskautta ennen np-ultraa siellä se vasta oikeesti tajusi et siellä on oikeesti joku pieni ihminen. Tässä raskaudessa se on nyt alkanu vähän aikasemmin innostumaan ja silittelee mun masua ja juttelee sille. Varovaisin mielin tässä kuitenkin molemmat ollaan, vaikka iloisia ja onnellisia ollaankin
Hötölle dopplerista. Meillä näyttäs olevan sama laite ja toimii hyvin ku junan vessa. Ostettiin ite vielä käytettynä, joten voin lämpimästi onnitella hyvästä ostoksesta. Ite oisin vielä halunnu sellasen jossa näkyy sykkeen lukema, jos sattuu et syystä tai toisesta ei pieni satu anturin alle/istukka on edessä (kuten mulla). Mies tykkää kuunnella paljon, varsinkin nyt ku sitä syystä tai toisesta vähän ahistaa. Onneks aina ku se haluaa kuunnella niin itekkin saa
Siinä on muuten kaks kuulokepistoketta, joten voit ottaa mitkä tahansa normaalikuulokkeet ja laittaa ne siihen kiinni niin saatte yhtäaikaa kuunnella ääniä :heart: Ite rakastan katella miehen kasvoja kun se "operoi" ja ku sydän äänet löytyy niin sen kasvoille nousee oikein onnellinen hymy
Meillä käytetään nesteenä ihan vesiliukosta liukkaria! Sillä saa kans tosi hyvin äänet kuuluviin
Silikonipohjasella en suosittele, se ei lähe dopplerista kovin helposti irti : /
Kiinalaiskalenterin mukaan edellinen raskaus piti olla poika, joka kovasta tyttöolostani huolimatta piti paikkaansa. Nyt meille ennustetaan pientä prinsessaa :heart: Katellaan nyt rauhassa et kumpi sieltä tupsahtaa. Sinäänsä ihan sama, kunhan pieni on terve ja syntyy kutakuinkin ajallaan
Muistaakseni vanhan kansan sormustestikin on kertonu et meille tulee ekaks kaks tyttöä ja sit vielä poika :heart: katellaas pitääkö sekin paikkansa
Namppis ei sulla mitään läskiä oo, vaan ihka oikee vauvamasu ja oikein komea onkin! Voikun odotan innolla itekkin rakenneultran aikaa... vielä pitäs 5 viikkoa kärvistellä : /
Muistaakseni
varhaisultran kelakorvauksen saa vain sillon jos siihen on joku lääketieteellinen syy, esim. verinen vuoto, epäsäännölliset kuukautiset (raskauden määritys), kovat kivut tms. Näin mulle kerrottiin Femadassa kun sinne soittelin viime tammikuussa...
Hötö, miten olis jos lähettäsitte jonnekkin vanhempienne kaupungissa olevaan kukkakauppaan kirjekuoren, jossa on kirje teiltä + ultrakuva. Sit kukkalähetti vois viedä kukkien kera kuva + kirjetoimituksen sovittuna päivänä perille?
Täällä kärvistellään flunssassa, jo kohta viikon ollu riesana. Otin tän päivän saikkupäiväksi ja huomenna on vapaata. Jos tässä sais vähän levättyä et ois viikonloppuna työkykyinen, en haluais olla kuitenkaan töistä poissa vaikka ne ei suuresti nappaakkaan
Liikkeet tuntuu vähän vaihtelevasti. Toisena päivänä tuntuu tosi selkeästi ja toisena päivänä on näköjään ihan hiljasta, varmaan vaikuttaa vauvan sijainti, mut saa kyllä huolesta soikeeksi tuo ku ei niitä liikkeitä tunne... onneks aina voi kaivaa tuon doplerin kaapista. Vaikka tänään sai sekin sydämen kurkkuun ku pieni ei ollukkaan vakiopaikassaan vaan oli päättäny mennä tuonne häpyluun alle vasemman jalan juureen... Melkein jo paniikissa soittelin neuvolaan, mutta onneks kuitenkin noi sydänäänet löysin :heart: Niitä tulikin sit kuunneltua pitkä tovi :heart:
Jahas... ja taas tuli kirjoitettua romaania
Memelisa & Aurinkoinen Pikku-Apina 15+4 :heart: