Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Namppis Onnea poikalupauksesta! :heart: Tosiaan sitä kuvaa odotellessa! Eipä taida oloihin olla luottamista :)

Mä peruin sen ultran ja kituutan nyt siihen 27.pvän ultraan asti. Pakko luoda tähän ittensä pelotteluun joku "raja".. Ehkä kuun lopussa tän uskoo todeksi jos kaikki hyvin ja osaa rentoutua eri tavalla :)

Enkä tiedä kuinka kauan se koiraperkele mahtaa mun mieltäni vaivata. Sisko Facebookiin koko aika hehkuttaa kuin helkkarin hienosti heillä menee ja temppuja on opittu ja kaikkea. Joo ei se koira tyhmä voi olla todellakaa kun se osaa kaikki ovetki avata ja tiirikoida lukot auki. Ja onkai se eroahdistus koira hienosti kun sen kanssa ollaan 24/7. Alkaa mennä maku koko koiraharrastamiseen kyl toi vaan niin raadollista on.:mad:
 
syysmyrsky Nyt tosiaan sitten rentoudut ja nautit olostasi.. kyllä muillakin samanlaista oireilua on sun kanssas ja kaikki ok, joten kaikki on varmasti okei!:heart: Yhdessä kun näin uskotaan niin, niin sen täytyy sitten olla! =) Ja eikös tosiaan se lääkärineuvola ollut sulla ihan parin päivän sisällä?! vai joko sekotin kaikki? :D
Tuo mitä kirjoittelit tuosta koira-jutusta.. oletko varma, että asiat on niin kuin he sanovat? Oletko itse nähnyt kuinka koiran kanssa menee? Voihan olla, että yrittävät (pääasiassa varmaan sun siskos mies) vain "kääntää veistä haavassa"! Ja voihan olla, että kun ympäristö on koiralle ihan uusi, niin se on jotenkin muuttunut.. ehkä.. en tiedä.. Anteeksi, mutta rupesin nauramaan kun luin, että koira osaa avata ovet ja tiirikoida lukotkin:LOL: meillä nimittäin sakemanni on just samanlainen.. ei uskalla jättää ulko-ovea niin, etteikö oven edessä olisi esteitä.. se on varma, että se saa oven lukosta pois ja karkaa pihalle.. oikein riiviö voin sanoa.. oikein odotan innolla, että se rauhoittuisi..
 
Höttis Oot ihana :heart: Joo siis huomenna aamulla on neuvolalääkäri. Saa vietyä sit sen pissanäytteenki, kyl siinäki jotain outoo on ku tulee iha neonvihreetä pissaa.. :D Eli siis varmaan joku tulehdus taas veikkaisin. Ja kivut saattais johtua siitäki.

On noi koirat kans sellanen maanvaiva et voi jeesus :D eilen ku lähin kauppaan niin naisena tietysti katsoin ekan kerran taustapeiliin noin 2km kotoa ja mitäs siellä näkykä!! Meen noutaja saakelin lahopää juoksee mun autoni peräsä!!! :D Ei voinu ku nauraa vaan..kunnes havahduin siihen et miten saan sen kotiin takasin,koska en oo ottanu koiria omaan autooni koska on mustat kangas penkit ni ne on entiset heti ku se kerran iskee perseensä sinne penkkiin (ja sen se niiiiiiiin mielellään tekis) :D No sit soitin isännälle et minä koira ja auto ollaan kolmannella bussipysäkillä kotoa tule hakemaan rakkisi :D "no mä ihmettelin mihin se katos ku marjapuskat vaan lakos sen edestä ku se hyökkäs johonki" :D
 
Laretzki
Tää on just tätä kun on tämän ikänen ja raskaana...Olisi tänään ollut lukukauden avajaisbileet ja oon ollut kahden vaiheilla koko ajan olenko menossa vai en. Vähän harmittaa, periaatteessa olisi ollut kiva mennä, mutta kun seura vaihtoehdot oli kaksi eri tyttöparia, niin veikkaan että olisin tosi pahasti tuntenut itseni kolmanneksi pyöräksi, kun kaksi juo ja minä en. Tää on taas näitä hetkiä kun tuntuu että on ihan yksinäinen...Ja onhan toi selkäkin aika kipeä edelleen, joten ei se seisoskelusta olisi varmaan tykännyt. Päätinkin nyt että tilaan itselleni sellaisen Anita tukivyön...

Jotenkin toi homma nyt ahdistaa ja masentaa niin paljon, etten enää iloitse siitä, että päätin lähteä huomenaamusta jo Kokkolaan ja jättää tunnit väliin (olisin joutunut kävelemään, tänään sain kyydin onneksi). Viikonloppuna olisi tarkoitus aloittaa maalaaminen. Ja se miehen hääpäivälahja pitäisi hankkia, mutta ei oo kyllä nyt taas mitään hajua mitä se on oikeesti. :/

Lare ja Spyro 15+4
 
Hei naiset!

Laitan tämän saman kysymyksen moneen pinoon jotta saisin mahdollisimman monta erilaista näkemystä. Mulla olis pieni kinkkinen kysymys johon toivoisin että mahdollisimman moni antaisi oman mielipiteensä.

Eli milloin kertoisitte raskaudesta jos nyt on viikkoja 12+2 ja koeaika (4kk) loppuu marraskuun puolessa välissä? Luultavasti raskautta ei pysty salaamaan sinne asti koska silloin on viikkoja jo 20.

Epa ja Töpsykkä 12+2
 
Onnea pienestä pojasta Hyppy :heart:

Epa Mä en kertois vielä , yrittäisin pitää sen salassa koeajan loppuun asti. Omasta kokemuksestani johtuen tekisin noin. Sain potkut koeajalla johtuen raskaudestani ja sairaudestani. Mutta tämä on vaan mun mielipide :)
 
Namppis voih, mähä sanoin jo sillon kun teit ekan raskaustestin että siellä on tomera POIKA :D muistatko? onnea poikalupauksesta muru :heart: ihanaa että kaikki on hyvin!

Hyppy ONNEA ONNEA :heart: minä jo odottelin sinun kuulumisiasi :kiss: pikkuiselle lähetän sylin täydeltä onnenpipanoita :kiss:

syysmyrsky ihana kuulla että oot jo paremmalla mielellä! =) josko nyt olisi aika alkaa nauttimaan ja murehtia vasta sitten jos siihen on oikeesti syytä, nyt ei ole :heart: paitsi hyvä mun on sanoo ku pelkään itsekkin :ashamed: mutta yritetään nyt nauttia! ja hei, niistä kivuista :) mun ystävä kertoi mulle että hällä oli rv8-14 ihan kamalia kipuja ja hän ihan pelkäsi niitä, ne oli juurikin kuukautiskivun tapaisia, aaltomaisia kipuja, ja kohdun kasvukipuja ne oli :) nyt heillä 1,5 vuotias poika kotona :)

Epa omalle nykyiselle työnantajalle uskaltaisin kertoa, eli riippuisi ihan pomosta ja työpaikasta :) mut kovin on vaikeaa salata!!!!!!

Lare miksei sinne vois silti mennä vaikka ei juokkaan? :) ainakin näkisi niitä ystäviä sitten... ei siinä minusta oo kolmas pyörä! :) tai mä en osaa ajatella asiaa noin, en tiiä miksi :D
 
Kiitos kaikille onnitteluista :heart:

Epa vastasin toiseen pinoon sulle oikein pitkän pätkän.
Tiuhti niinhän sie vannoit mut mä olin niin varma taas oloistani :D No saapa tuo minun mieskulta opettaa kitarataitonsa eteenpäin :heart:
Syysmyrsky, hyvä oot voinu rentoutuu kipujen suhteen ja muutenkin. Itte voin noista koira-hommista sanoa että meitä on moneen junaan ja onneks tilanne on ratkennu niin ettei sun pääsi ole enää pölkyllä. Iloista lääkärineuvolaa huomiselle!
Hyppy ONNEA ONNEA!! :flower: Tulehan sitten kertoilemaan kun kerkiät, kyllä me jaksetaan odottaa :)
Lare Ymmärrän sua hyvin, mua ei kiinnosta katsella kun muut juo ja sit saa kuunnella kaikenmaailman sössötystä pitkin iltaa. Mut kavereita olis tietty kiva nähdä ja jos kukaan ei vedä övereitä niin sit voisi tietty mennäkin ja nauttia vain hyvästä seurasta. :)

Huomenna poksuu puoliväli :O
 
Laretzki
tiuhti juuri sen takia mitä Namppis sanoi niin tuntui hieman kolmannelta pyörältä...Kun suurin osa ketä siellä olisi ollut, ei osaa ottaa hillittyjä kännejä, vaan se menee ihan täysin överiksi aina. Viiitti sitä sit kuitenkaan katsoa koko iltaa ja se, että kun laitetaan kolme naista samaa porukkaan, niin siinä on enemmän juttua aina jollain kahdella.

Vähän parempi olo tänä aamuna, tosi meinasin vetää ihan hirveet kilarit ku jotkut kusipäät kävivät puoli neljän aikaan aamuöystä rimputtamassa meidän ovikelloa ja huusivat ja mölysivät ihan hirveesti tuolla pihalla. Että sellasia opiskelija-asuntojen iloja taas täällä. Tuntuu nimittäin että uni katkee paljon kerkemmin kuin ennen raskautta.
 
Huomenta naiset!

Sydämelliset onnittelut Hyppy ja pieni prinssi :heart: Innolla ootetaan kuulumisia kunhan kerkeet ja oot rauhassa kotiutunut...

Onnittelut myös Namppis poikalupauksesta ja puolivälin poksumisesta =)

Lare Hyvä että tänään vähän parempi päivä, vaikka olis kyllä mullakin paukkunu hermoon aika huolella jos joku kävis meidän ovea yöllä kolistelemassa. Tosi tässä kerran miehen kans istuttiin eri huoneissa ja kuului ihan kun koputus. Huusin sitten ukolle että mitä sä riehut niin vastaus oli jotain epämäärästä. Menin kattoo niin se kysy että mitä mä kolistelin. Oli ihan et whaaat, jolloin samalla pihasta lähti auto. Joku oli siis oikeesti käyny koputtaa meidän ovee mut me ei älytty!! :D Huomaa että täällä maalla ei oikeen oo tottunu että kukaan kävis oven takana. Tosin tää kyllä kävi päivällä mut on voinu vähän ihmetellä kun ikkunasta näkyy että ollaan kotona ja autot pihassa ja koirat räksyttää joita sit komennetaan olee hiljaa mut ovee ei tulla aukasee..

Epa Onnittelut ultrakuulumisista! Ihana kuva :heart: Mä kyllä kans yrittäisin olla kertomatta jos vaan mahdollista! Tietysti riippuu myös pomosta ja pomon pomosta, sillä vaikka lähin esimies olis mukava niin käsky voi tulla myös ylempää :(

Syysmyrsky Tuuhan kertoo lääkärineuvola kuulumisia! Ihana kuulla että oot ollu vähän huojemmin mielin! :heart: Mulla on ollu kans välillä noita kipuja ja joka kerta se kyllä käy mielessä, varsinkin jos sattuu vähän ylemmäs mahaan ja toispuoleisesti että se on kohdunulkoinen. Mutta silti yritän pysyä positiivisin mielin etten turhaan ressais, vaikkakin aion yrittää vinkua neuvolasta lähetteen ar-ultraan. =)

tiuhti oli ainakin keksiny masu-asukille työnimen, ihana :heart: =) Mitä muuten kuuluu?

ON Täällä alkanu oirelista kasvamaan oksetuksen muodossa :x Ensin oli vain huonoa oloa ja heikotusta mutta nyt tuntuu jo siltä että kohta joutuu lähtee halimaan pönttöö. Pahoinvointi ollu aika kokopäiväistä mutta nyt aamulla kun meni muutama minuuttu pidempään kun sain syötyä niin joka haukkasulla nielasin samalla oksennukset alas :D Ja mä oon (ainakin vielä) ihan tohkeissani!!! Jes! Minulla on pahoinvointia, olen siis oikeasti R-A-S-K-A-A-N-A! Vau mikä fiilis! :D

viida ja alivuokralainen 6+4
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja Sokruli
Lare no se on kyllä totta että eihän kukaan sitä örvellystä jaksa! mutta alkuillaksi olis voinu mennä toki hetkeksi kamujen kanssa istumaan :) ja saattaahan se olla että tuntee itsensä kolmanneksi pyöräksi, mä en jostain syystä osaa ottaa vaan asiaa silleen koska itse en ikinä oo silleen et jos ollaan porukalla niin sit ollaan kans ja otetaan kaikki huomioon samalla tavalla ja jutellaan myös kolmisin, nelisin, viitisin... =) mutta mukava kuulla että oot jo paremmalla mielellä siellä! ja mie oisin varmaan hypänny kurkkuun kiinni jos joku olis mun ovikelloo tullu rimputteleen yöllä :kieh: hyvin kestit!!! :heart:

Namppis, **POKS POKS POKS** :heart: onnea muru :kiss:


mie vähä petyin aamulla, digiin tuli vielä 2-3 viikkoa raskaana, ja juu okei :D sain viime perjantaina sen 2-3 viikkoa... eli huomennahan mun olis pitäny kokeilla, mut kyllä vähä säikähdin tästä! ja ei siis ollu ihan aamuaamupissa ku jouduin yöllä 4 aikaa nouseen wc :ashamed: mut tummaa se oli kumminki :D noh.. josko mä nyt vaan malttasin mieleni? ja uskoisin et kaikki on ihan okei? :cool:

tiuhti ja Pikku T :heart: 4+4
 
Huomenia vain ihanaiset naiset :heart:

Epa työsopimuslaissa sanotaan, ettei esim. raskauden tai sairauden tai epäasiallisen perusteen takia voi purkaa sopimusta koeajalla, mutta ehkä tuo sopimuksen purkamissyy on välillä vaikea selvittää. Mutta jos tietenkin TA sanoo suoraan, ettei voi palkata sinua raskauden takia niin hän tekee väärin ( rikkoo syrjintäkieltoa) ja sinulla on sitten mahdollisuus vaatia vahingonkorvauksia.. Näin siis lain mukaan, mutta todellisuus on varmaan paljon karumpaa, joten itse en varmaan lähtisi kertomaan ennen kuin on pakko.. Ja jos pomo vaikuttaa yhtään sellaiselta tyypiltä, ettei hyväksyisi, niin ei kannata.. vaikea sanoa..

Hyypy Hurjasti onnea poijasta!! :flower::heart:

Namppis varmasti mukava hypätä eteenpäin.. Itsekin malttamattomana laskeskelen näitä viikkoja ja jotenkin toivoo, että aika menis nopeampaa :D

syysmyrsky Kiitos muruseni :heart: Tule sitten heti neuvolan jälkeen kertomaan kuulumiset, odotan innolla kuulla, että kaikki on OK :D
Ja noista koirista... meikä ratkesi taas nauramaan ku kerroin teidän noutajasta.. se päätti varmaan noutaa sut takaisin kotiin :LOL: On siinä mieskin varmaan hieman miettinyt, että mikä pikajuna se vilahti :LOL: Voi noita paskahäntiä.. :LOL:
Meillä monesti joudutaan koira ottamaan auton takakonttiin jos se karkaa.. se ei silloin tahdo antaa ottaa itseään kiinni ja onneksi se tykkää matkustaa.. ei tarvi ku huutaa, että lähdetään autolla, niin johan sesse juoksee pää kolmantena jalkana ja hyppää suoraan takaloosteriin :D se on pienestä pitäen oppinut kulkemaan meidän mukana pohjoiseen ku kotona mennään käymään.. Koira nukkuu melkein kokonaan sen reilun 500 kilometrin matkan.. Ihanaa..
Vielä sitten sitä piti kertoman, että lueskelin eilen neuvolasta saatua vau-kirjan "raskauspäiväkirjaa" ja sielläkin puhuttiin noista alavatsakivuista.. ihan normia juttua!!

).( Hih-huli-hei... täällä poksutaan.. nyt on sitten 11+0!! Eilen kovasti yritin isäntää saada innostumaan lukemaan noita vauva-juttuja, mutta kyllä se sitten jotain kuunteli ku luin sille.. taitaa miestä hieman "pelottaa" tämä raskaus.. ei varmaan osaa vielä oikein suhtautua tähän raskauteen, mutta ehkä se eka ultra tekee sitten asian hieman konkreettisemmaksi hänelle.. Sitä doppleria olen miettinyt, että pitäisikö se sittenkin hankkia ihan miehen takia, että saa "helpommin" osallistua tähän raskausaikaan!?! Mites teillä miehet? Onko ne ihan innoissaan ja ottavat selvää jutuista? Vai onko nekin vielä vähän "pelokkaita"?

Hötö ja MiniMe 11+0 (poksun poksun!!:D)
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
viida ihana kuulla susta :heart: täälläkin metsästellään oireita ja ollaan onnessaan niistä, ja mieki joudun ekana menee kun nousen niin jääkaapille hakee lasin tuoremehua, mulla on heti aamusta sellanen kamala kankkusolo :D tissit on niin pirun kipeet, ja eilen siis huomasin että alkaa jo D-kupista pursuamaan :O mies huomautti kanssa illalla että "hitto mitkä daisarit" :D mitähä ne on sitte myöhemmin? tämä viikko olis vielä sairaslomaa ja ensi viikolla paluu arkeen, eli duuniin :) mä jo vähä kaipaanki työntekoa ku tuntuu osittain siltä et päivät valuu hukkaan kotona, vaikka palkka juokseeksin :) minusta tuo sun alivuokralainen on ihana :heart: ja ihmettelinkii miksei se vois olla ihan okei työnimi kokoaikaa kun sanoit että mietit parempaa? =) ja sieki poksut sunnuntaisin!!!!! :kiss: sulla jo 7 viikkoa kohta täys :O HUI! aika menee nopeaan!
 
aina ehtii väliin tulla tekstiä :D täällä on kunnon kuhina käynnissä!

Hötö, meillä mies on suht neutraali vielä :) eli ei oikein osaa vielä suhtautua edes asiaan, onnellinen on ja pelokas! meillähän ehdittiin siis asennoitua siihen ettei vauvaa tuu ainakaan seuraavaan pariin vuoteen joten olihan se pöllillä päähä lyöty kun soitin sille että tärppäs :heart: mut siis esim. neuvolaa se ihmetteli et miksi hitossa siellä pitää olla 1,5h, muta ei se kitissy yhtää et joutuu mukaan tulemaan, tai ar-ultra, siihen mies sanoi että hän voi sen maksaa omasta pussistaa :heart: mä kyllä yllätyin! ja yöllä huomasin sellasen, että mies silitteli mun mahaa, oli sitten unissaan tai ei :D mut kyllä sen päässä jotain liikkuu! mut sellanen mörrimöykky on mun ukko oikeesti, että tunteitaan harvemmin näyttää :) ja minusta tuo dopleri on siitä hyvä että sillä saa jotenkin isää mukaan odotukseen, koska onhan se totta että enemmänhän se on äidin ja masuasukin välinen asia, koska äidissä taimi kasvaa, ja isä tuntee usein itsensä ulkopuoliseksi! mutta siis itse kysymykseen että onko mies "pelokas", ON SE! :D
 
  • Tykkää
Reactions: PikkuHöttiäinen
tiuhti Kyllä me samoilla oireilla mennään :D Täällä myös tissit on niin pinkeet että kun kattoo peilistä niin ihan kiiltää iho... Ja raskausarvet kuultaa ja alkaa kohta varmaan venymään lisää. Tuoremehu kyllä pelastaa aika paljon noissa ällötyksissä! Ja ole huoleti tuon digin tuloksen kanssa! Sehän kuuluukin tulla 4-5 vkoilla, eikös :) Mulla nimittäin tuli vielä viime viikolla vaan tuo 2-3. Veikkaankin että olit oikeessa sillon kun sanoit että ovis ois ollu myöhemmin ja siks oli matala hcg ja haaleita haamuja! Oikeesti siis ehkä nyt se 5vkoa? Toivottavasti ens vkolla selviäis kun on eka neuvola ja jos pääsen siihen ultraan. Ja alivuokralainen saa olla toistaseks jos ei jotain tosi hyperihanaa tuu mieleen =) Tsemppiä ens viikon töihin paluuseen!
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Piti tulla heti hehkuttamaan, että laitoin sellaisen dopplerin tilaukseen ja mieskin tuntui olevan innoissaan.. :heart: Nyt sitten odotellaan ja toivottavasti saadaan se pian kotiin niin pääsee kokeilemaan.. Kuinkas monella oli sellainen doppleri??
Kokemuksia, jos on niin kertokaan ihmeessä.. kuinka on toiminut yms.?
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Apua mun leukoihin sattuu ku luen näitä juttuja :LOL:

Höttis Meillä on onneks koira sit kuitenki niin tossu et sit ku siihen vaan saa sen kuuluisan katsekontaktin eli voi olla jokseenkin varma että se koira kuuntelee niin sit se hiipii ku leijona häntä koipien välissä takaisin :D
Mä tilasin maanantaina dopplerin ja kyl oli isäntäkin innoissaan :) Varmaan ensi viikolla alan etsimään josko jotain löytyis..

Ja Lare, oon ite koittanut keksiä toinen toistaan surkeempia tekosyitä ettei missään nimessä tarvis mennä katsomaan muiden juomista. Mut mä nyt tietty oon vielä siinä vaiheessa vielä raskauden kanssa et multa alettais tivaamaan miksi en juo..

Viida Onnea oireista ;) voiko noin sanoa :D

Hyppy Onnea pikkuprinssistä :) aika pienoinen mies hän kyllä on. Verrattuna siis siskon pötkylään joka 4kk neuvolassa painoi jo 9kg :D

Epa Itse ehkä pitkittäisin mahdollisimman pitkälle asian sanomista ja yrittäisin jopa siihen koeajan loppumiseen asti. Vaikkakin raskaus ei syy saisi olla niin näinpä se vaan tuppaa olemaan :/

Tiuhti Munki pikku nöpötissit tursuu jo B liiveistä ulos,ennen tosiaan ollu A kuppia, mies on kans niitä vähä kattellu et houli mouli :D Ja tosiaan siskolla on tissit noin nelin kertaset nyt ku se imettää :D et rupeeppa miettimään mistä teet imetysaikana liivit itelles :p

Lääkärineuvola Oli pikainen käynti, sydänääniä ei kuunneltu mut kivuista lääkäri sanoi vaan että "kulta pieni älä murehdi liikoja kun nautit vaan,kyllä niitä kipuja tulee väkisinki kun paikat venyy ja paukkuu". Sanoi että kohtu on kasvanut hyvin (sen verran kun mun täysinäisen rakon takaa sai kokeiltua :D). Seuraava neuvola onki sit 10.10 vasta ekan ultran jälkeen :)
Kattokaas näitä Kiinalainen syntymäkalenteri
En löytänyt meidän perheestä yhtään epäkohtaa liittyen tohon kalenteriin :D Tuleekohan meille oikeesti siis tyttö :) Varmaan unohdin jo jotain mitä piti sanoa mut ei voi mitää.

Syysmyrsky & pikku-Hirviö 9+3
 
syysmyrsky sun pitää sitten kertoa kuinka helposti sait sydänäänet kuuluviin.. kovasti rasvaa/geeliä monet käskee laittaa niin silloin kuuluu paremmin :D Onneksi juuri ostin ison aqualan rasvan apteekista niin saa oikein tuljata sen kanssa :LOL:
Pitääpä kurkata tuota kiinalaista kalenteria.. en ole aikaisemmin tuollaisesta kuullut!
Hieno juttu, että lääkärikin antoi "huojentavan" lausunnon noista kivuista.. joten nyt nautitaan kaikki yhdessä tästä raskaana olosta.. eikös JE ?? :D
Ja vielä tuosta koirasta.. meillä mahtaa olla niin typerä kappale tuo koira, että sille jos ottaa katsekontraktin, niin johon se lähtee ku elohiiri pomppimaan paikasta paikaan..:LOL:
 
Höttis Joo,nyt nautitaan! :) Kaverilla on kans kaks vuotias seefferi ja se ei kans ihan liikoja tottele :D

Meillä oli eilen oikee viimettenpäälle laatuaikaa ku ensin katottiin telkkaria,sit käytiin saunassa pelkkien kynttilöiden valossa ja sit grillattiin takkaluukulla makkaraa :) Ja sit nukuinki ku pikkulapsi koko yön :) Tänään isäntä lupas lähteä mun kanssa sieneen! Ja viikonloppuna se lupas laittaa mun kanssa pihaa kuntoon. Välillä mietin onkohan se mies ollenkaan :heart: Terveydenhoitaja sanoi tänään aamulla mulle ku ajat oli taas 40min myöhässä ja minä istuin siellä odotushuoneessani yksinäni naama mandariinilla. _Ihmetteli oikein miten näytänki niin onnelliselta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Memelisa

Yhteistyössä