Enpäs eilen sitten muistanutkaan tulla enää kommentoimaan :ashamed: Raskausdementiaa meinaa pukata
Kiitos kaikille ultrakuvaa kommentoineille! Olin kyllä tosi iloinen, että saatiin noin hyvä ja selkeä kuva pikkumurusta.
Memelisa Onnea tuon teidän erityisen rajapyykin ylittämisestä! Kyllä nyt kaiken täytyy mennä ihan putkeen :heart: Ai että mä nauroin vedet silmissä sun mansikkakarkkiraivarille
Mä oon kans joskus osoitellut kortsuja ja kysellyt isoon ääneen kassalla, että mitä nuo on
Dopplerin tilasin joskus rv 8-9 tienoilla, mutta sydänäänet saatiin kuulumaan vasta rv 14. Muuten on kyllä oivallinen kapistus, kunhan ei ala repiä liikaa stressiä siitä.
Vauvan leluja ei olla vielä pahemmin mietitty. Varmaan hankitaan ainakin se Ainun Ensipupu ja jotain kivoja pehmokirjoja tms. Sen perinteisen hymynaama-helistimen haluaisin kans, harmillista kun sitä enää tule ä-pakkauksen mukana.
Maha alkaa olla täälläkin vähän tiellä. Kengännauhojen solmiminen tuntuu jo pikkasen haastavalta
Ei varmaan mene montaa viikkoa, kun hiihdän joka paikkaan joko aina niin tyylikkäissä feikki-crocseissa, kumikengissä tai halpis-uggeissa
Sokruli Kaikki sympatiani sun pepulles, tiedän miten kivulias se voi olla! Ja lonkkakipu kuulostaa kans todella tuskalliselta. Mulla kipeytyi viime yönä toinen lonkka, kun nukuin niin pitkään kylkeä kääntämättä. Onneksi tänään on päässyt ihan mukavasti kuitenkin kävelemään. Tsemppiä!
taiska Vauh, sulla on kyllä mahtavasti tippunut paino! Hieno juttu
Mä meinasin kans, että hankkisin sitten vauvan synnyttyä Pleikkarille ne Move-systeemit ja Zumban. Oon jo pitkään halunnut kokeilla zumbaa, mutta mulla on kauhea kynnys lähteä mihinkään ryhmäliikuntaan, kun tuntuu, että kaikki vaan tuijottaa mun hyllymistä siellä
Ei oo ketään kaveriakaan löytynyt mukaan. Kotioloissa vois olla mukavampi heilua! Tykkään kyllä kovasti kaikesta rytmisestä ja tanssillisesta liikkumisesta.
mynttis Hienoa, että eka neuvolakäynti meni mukavasti!
Namppis Kyllä se vauva on edelleen Samu-Sirkka
Vaikka useammin se taitaa meidän puheissa olla ihan vaan vauva, joka on jotenkin ihanan pehmeä sana :heart: Tsempitykset kirppis-urakkaan! Pitäis saada itsekin aikaiseksi
Mulla on makkarin nurkassa pyörinyt varmaan vuoden verran jo yks iso Ikea-kassillinen vaatteita, jotka pitäis viedä UFFille, mut en ole saanut aikaiseksi :ashamed: Keräyslootakin on peräti tuossa puolen kilsan päässä. Samoin tsemppiä ultraan, tuuhan sitten kertomaan kuulumiset meille uteliaille!
PikkuHöttiäinen Lääkärineuvola kesti mulla varmaan kymmenen minuuttia. Katsottiin paino ja verenpaine, pissaa ei kun en saanut tiristettyä
Sisätutkimus tehtiin myös hyvin pikaisesti ja sokerina pohjalla kuunneltiin sydänäänet ekaa kertaa. Onnea syntymäpäivän johdosta! :kiss:
Zophiella on todella kaunis vatsa! Mulla on jo nyt joku 5-6 raskausarpea, joten kateeksi käy
Tuohon
vauvan sukupuolijuttuun piti vielä kommentoida, että me ei sitä kerrota kenellekään sukulaisille eikä tutuille. Paitsi tietysti kerroin teille, en mä muuten olis pysynyt housuissani. Anoppi on sit eilen ehtinyt tuota sukupuolta kärttää mieheltä kahdesti puhelimessa ja yhdesti tekstiviestillä, vaikka mies painotti, että ei tiedetä varmaksi eikä haluta siksi kertoa. Mun äiti sentään onneksi uskoi kerrasta, että ei ruveta sitä kertomaan. Vähän harmittaa, kun se sukupuoli jäi epäselväksi, mutta pääasia on tietysti, että kaikki on rakenteellisesti hyvin kullannupulla :heart:
Jomi & SS 20+2