Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Mulla ainakin jatkuvasti vähän nappailee ja jomottelee alavatsaa.. ja välillä oikein säikähtää, että jotain pahaa tapahtuu kun vihlaisee oikein kunnolla.. mutta kaikki tuntuu olevan okei.. tietenkään varma ei voi olla ku ei vielä ole ultrattu, mutta ei pahoja fiboja muuten..
 
Voi ku tää nyt olis jotain muuta. En tiedä kestääkö psyyke enempää vaistoinkäymisiä,ihan suoraan sanottuna. On tullut aika paljon potaskaa niskaan viime aikoina. Huomenna jos ultratessa kaikki on hyvin niin nimi on pikku-Hirviö täst edes päin!
 
Kyllä me nyt vain toivotaan ja uskotaan, että kyseessä on vain normaalia jomotusta ja huomennahan sitten ollaan taas asiassa viisaampia.. Kyllä sinä olet pikkuisesi nyt ansainnut, joten ei me uskota mitään pahaa tapahtuvan! ja aivan ihana nimi pikkumatkustajalle :D Pikku-Hirviöitä niistä ainakin jossain vaiheessa elämää varmasti tulee :D
Tsemppiä nyt vielä kerran ja täältä päin kovasti positiivisia ajatuksia.. :heart:
 
Surffailin tuossa näitä odotuspuolen ketjuja ja näyttää aika monella olevan menkkamaista jomotusta alavatsassa ja silti kaikki ok.. ajattelin, että haluat tietää jos yhtää helpottaa oloasi syysmyrsky.. tuossa oli sellainen galluppi raskaus oireista ja aika monella oli merkittynä juuri nuo alavatsakivut..
 
Syysmyrsky mulla oli ekan kolmanneksen aikana ihan kamalia alavatsakipuja, itkua väänsin ku jomotti niin paljon. Mulle sanottiin et ne on niitä kuuluisia kasvukipuja :/ Koita pärjätä, vaikka huoli on varmasti kauhea :heart:
 
Laretzki
Joo minäkin täältä syysmyrskyä lohduttamaan, että mulla oli tosi kovia menkkamaisia kipuja alkuvaiheessa, itseasiassa vieläkin kivuliaampia kuin menkkojen aikaan ja siitä huolimatta mulla ja Spyrolla kaikki hyvin nykyään. Nykyään ne on hieman pienempiä jomotuksia joita tulee aina välillä tuonne nivusten seudulle.
 
Namppis, joo ei oo varsinaisesti sitä todettu. Puhuttu vaan noista pco-tyyppisistä munasarjoista... Mut joudun mä kuitenki noissa ravaamaan ni aivampa sama tuo on et minkä toimesta :D

Jomi valtavat onnittelut varovaisesta poikalupauksesta! :heart: Kiitos myös sinulle :) Kyllä tää huoli alkaa pikkuhiljaa helpottamaan, varsinkin nyt kun alkaa näitä liikkeitä tuntemaan vähän selkeämmin :heart: Mut heti jos on hiljasempi päivä ni pitää kyllä doppleri kaivaa esiin. Kovasti koitan itteeni malttaa etten joka risaukseen sitä käyttäs...

Liikkeistä, täällä kuplinnat alkaa pikkuhiljaa näköjään vaihtumaan kipakemmiksi töytäisyiksi. Ihan ku joku jollain pienellä ja pehmeällä tökkis tuolta sisältä päin :heart: Voi kauhee jos tää jatkaa tätä rataa ni sit ku tuntuu kunnon potkut ni oon varmaan joku nyrkkeilysäkki kun tuntuu aika vilkkaalta tapaukselta tää meiän Apina :D

Zophiella on kyllä ihanan muhkea masunen, kohtahan sieltä joku taitaa jo pyrkiä ulkomaailmaan :heart:

Meillä varmaan kysytään sukupuoli, mikäli vaan Pikku-Apina sen haluaa meille näyttää :heart: Mut varmasti pysyy salaisuutena muille syntymään asti, yhtä ystävää lukuunottamatta. Ihana sit kertoa et kumpi tuli :) Toisaalta itekki haluaisin jännätä. Pitäsköhän tehä silleen et mies sen sais kuulla mut malttasinko ite olla kuulematta???

Voi ei Syysmyrsky!! Ei teille voi käydä uudestaan niin! Mä toivon oikeesti et kaikki ois kunnossa, jos siellä oiski ollu taas ne kaksi pientä mutta toinen olis menehtynyt? Mä pidän täällä tsemppiä sulle ja tulethan heti huomenna kertomaan et kaikki on hyvin! Mä huolehdin täällä teiän puolesta! :hug: Mä toivon kans et kyseessä ois nuo kasvukivut mistä muutkin on tässä puhuneet! Tsemppiä huomiseen, oot ajatuksissani! :heart:


Memelisa & Aurinkoinen Pikku-Apina 15+2
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
Mulla on nälkä ihan koko ajan, ja paha kyllä täällä opiskelukämpillä tulee naposteltua paljon enemmän kuin kotona miehen kanssa ollessa. Tuliskohan täällä kouluruuasta huolimatta syötyä huonommin kuin miehen valvovan silmän alla...Löysin uuden jutun jota oon vetänyt eilen ja tänään kaksi purkkia :ashamed: Ostin eilen kanttarellituorejuustoa lämpösiin leipiin ja söin loppu purkin sitten pelkälteen. Sama tänään kun hain uuden :ashamed: enkä mä voi itselleni sitten yhtään mitään...Ja aion vielä illalla syödä herkkuranskalaiset paikallisessa, kun illalla mennään visailemaan...
 
PikkuHöttiäinen Tuo mun lääkärineuvola oli toisen kaupunginosan neuvolassa kesälomien takia, niin olisko sitten siksi ollut noin nopsa käynti. Ei siellä mitään ruuhkaa ollut, kun pääsin oikein etuajassa sisään, mutta ehkä eivät sitten viitsineet paneutua ”naapurialueen” odottajaan niin hyvin ;)

syysmyrsky Voi sua! Mulle tuli kans yllätyksenä se, miten kovia menkkamaisia jomotuksia mulla oli etenkin ekalla kolmanneksella. Niitä tuli satunnaisesti tosi pitkään ja säikäyttihän se kieltämättä välillä :( Toivottavasti sullakin on jomottelu ihan asiaankuuluvaa! :hug:

Zophie Kiitosta vaan :heart:

Memelisa Kiitoksia! :kiss: Tuo doppler on kyllä hyvä olla olemassa hiljaisempia päiviä varten. Ja miestä varten myös, kun liikkeet ei vielä päällepäin tunnu.

Liikkeitä tuntuu tosi usein ja on ne hieman voimistuneetkin. Toki tuo eessä oleva istukka vaimentaa niitä, mutta hyvin tuntuu pikkupotkuja pitkin päivää. Eilen ja tänään on trendinä ollut virtsarakon potkiminen :D Onneksi noissa jaloissa ei vielä ole ihan niin paljon voimaa, että tulis pissat housuun!

Epa Oiii, oikein paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista! :heart: Suloinen pikku polskija siellä kasvaa :) Ja varmaan kiva, että pääsittekin jo nyt tuon 12 viikon rajapyykin yli!

(.) Ottipa tänään koville, kun piti nousta puoli seiskan jälkeen. En oo mikään aamuihminen... Mutta suoriuduin onneksi luennolle kahdeksaksi. Sen jälkeen olin suunnitellut jääväni koululle tekemään gradua, mutta se ei nyt ihan toteutunut :ashamed: Kävin kuitenkin hakemassa pinon tenttikirjoja. Nyt pitäis enää ottaa ne laukusta ja avata yksi niistä :whistle: Missä lie mun opiskelumotivaatio. Jos jollakulla on ylimääräistä, niin voi lähettää mulle :wave:
 
Hei ihanaiset :heart:

syysmyrsky, nyt otat rauhassa siellä, lepäilet ja yrität nukkua :) huomenna on uusi päivä! minusta nuo kivut kuulostaa ihan normaaleilta! koita muru jaksaa siellä :hug: olisko parempi jos et menis huomenna töihin ollenkaan ja lepäilisit nyt vaan? vaikkapa oikeastaan ihan loppuviikon! odotetaan huomista ultraa :) olen varma että siellä pienen sydän sykkii ja nyt on kyse vaan jostain aivan muusta :heart: eikös noilla viikoilla kohtu kumminkin ala jo kasvamaan aikamoista vauhtia, ja sehän tottakai aiheuttaa kipua kun paikat venyy ja paukkuu! minä lähetän täältä pieniä onnenhiukkasia matkaan turvaamaan pikkusta ja äipälle suuren suuren halirutistuksen :heart:

Jomi ja Namppis, en viittiny enää tonne masukuvaketjuun huudella kovin, mutta pakko mun on sanoo että suu loksahti auki kun sanoitte BMI:t :O ei voi pitää paikkansa! mun BMI on 21 ja ihan samalta mä näytän tällä hetkellä tämän turvotuksen kanssa :D hoikkia te olette mun silmääni!!!!

Epa voi että, mikäs ihanuus se siellä kurkistelee :heart: nyt huoli pois ja nauttimaan odotuksesta täysillä :heart:

Memelisa aivan ihana kuulla että siellä alkaa potkuttelut tuntumaan :heart: on varmasti ihana fiilis! ja onnea rajapyykin ylitykseen murunen :kiss:

Jomi, mä laitan sulle opiskeluintoa tulemaan :D mä haluaisin vielä opiskelemaan, mutta nyt on jo niin tottunu säännöllisiin tuloihin ja on sitä asuntolainaakin niin ei ihan enää onnistu noin vaan :ashamed: koitahan jaksaa rutistaa gradun parissa =) ja sielläkin liikehdintää massussa :heart:
voi luoja mä odotan sitä! ihan kyynel tuli silmään kun luin sun ja Memen liikkeistä! ihanaa, näin se vaan etenee päivä päivältä!

Lare minusta on hyvä vaan jotta ruoka maistuu =) mut mua huvittaa se kun kuvittelen sut se purkki kädessä syömässä sitä pelkälleen :D

täällä aamulla oltiin hiukka hysteerisiä kun mä en taas tuntenu mitään kipuja vatsassa :ashamed: nyt illalla on sitte tullu useaan otteeseen sellasia sarjatulinipistyksiä :D eli ei hätää enää! ne tuntuu musta jotenki tuolla jossain kohdun alapuolella, siis kohdunnapukassa ja sitten sivuilla ja häpyluun takana! mut kyllä välillä mäki ihan säikähän ku alkaa paukkumaan :D kunnon nipistelijä :heart:



tiuhti ja Pikku T :heart: 4+2
 
Huomenta vain naiset! =)

Jomi Mulle kans vois jostain laittaa tulemaan opiskeluintoa.. mulla on opinnäytetyötä vaille valmis tradenomitutkinto, mutta jotenkin tuntuu, ettei mistää saa voimia aloittaa.. päätin kyllä, että punnerran sen pois jouluun mennessä.. sitten on jo myöhäistä.. Olen opiskellu työn ohella ja se on vieny totaalisesti voimat ja päätinki, etten enää opiskele näin..

syysmyrsky tulet varmaan heti kertomaan, että mitä siellä ultrassa sanottiin?

Lare kyllä se jatkuva nälkä vaivaa täälläkin.. koko ajan pitäisi olla jotain napsimassa tai muuten paha olo iskee.. tässä alkaa jo pelkäämään, että tuo paino nousee vähän liian nopeassa tahdissa ja vaikka kuinka yrittää syödä vähän ja useasti, niin silti tulee ihan kauhea ähky olo.. suorastaan inhottavaa.. ja maha vain turpooaa ja turpoaa.. hirveät ilmavaivatkin tullu kuvaan mukaan, joten hieman kiusallista : /

Pitikin kysymän teiltä, että onko teillä muilla navan kohdalla sellainen herkkä kohta? Meinaan mulla kun tuo vatsa on niin turvonnut ja tuntuu, että napakin jo pullistelee, että siihen ottaa hieman kipeää kun koskee siihen.. olisko siellä jokin hermo pinnassa? Huomasin sen tuossa parisen päivää sitten kun nojailin johonkin ja napaan otti vähän kipeää.. ja sitten kun sormea liikuttaa navan yli niin välillä tuntuu tulevan sellaisia pikku "iskuja".. Ihmeellistä.. Muilla samaa??? :confused:

Tässä nyt jatkan taas töitäni, mutta eipäs muuta kuin mukavaa päivää kaikille teille!!

Höttis ja MiniMe 10+6
 
Mä nyt olen eilisestä illasta lähtien miettinyt menenkö ultraan vai en.. Täällä käytiin eilen pitkät keskustelut mun luulotautisuudesta ja siitä miten aina ajattelen pahinta :( tosin eipä mies tiennyt saako itsekään mielenrauhaa jos siihen ultraan ei mennä. Mutta kuitenki se maksaa sen 120e/15min.. Onneks tänään ei ole rankka työpäivä ja huomenna ei taida olla töitä ollenkaan ja huomenna aamulla on eka neuvolalääkäri. Yrittääköhän ne siellä kuunnella sydänääniä?
 
huomenta :)

syysmyrsky ekös tosta saa vielä kelakorvauksen? mene ihmeessä ultraan, onhan kyseessä oma mielenrauhasi :) jos itseäsi asia painaa ja miestäsikin niin eikö ole vain parempi mennä? tottahan se on että sinun tulisi nauttia raskaudesta, mutta ymmärrän että huoli on ihan järjetön ja siksi patistan sinut sinne ultraan :heart: sen jälkeen jos pystyisit nauttimaan raskaudesta täysillä ja luottamaan siihen että nyt kaikki menee hyvin? :heart: ihan siis vaan oman hyvinvointisi kannalta, mene ultraan :)

Hötö, mie en osaa sanoa tuohon mitään :) ehkäpä joku joka on pidemmällä osaa kertoa! mukavaa päivää :wave:

tiuhti ja Pikku T :heart: 4+3
 
Epa_88 :heart: Aivan ihana pieni salamatkustaja!! :heart: Hyppäsikö sulla paljon nuo viikot eteenpäin? Mulla on jäänyt jostain syystä väliin nuo sun edelliset viikot.. Meikä odottelee innolla, että saan parin viikon päästä oman salamatkustajan kuvan.. Ei millään jaksais odottaa kun näkee teidän ihania kuvia täällä :heart:
 
Syysmyrsky olen samaa mieltä tiuhtin kanssa.. kuitenkin mietit asiaa vaikka kuinka yrittäisit olla miettimättä.. saat ainakin sitten varmistuksen, että kaikki on ok.. Mutta menet tai et, niin pianhan sinulla on sitten lääkärineuvolakin ja kyllä ne siellä varmaan tarkistaa kaikki tarkasti, kun kerrot oireista.. ja pyydät sitten tekemään kaikki mahdolliset tarkistukset, niin saat sitten jälleen nauttia raskaudesta.. Tsemiä muruseni!! :heart:
 
Tiuhti oot ihana :kiss:

Täällä on nyt rakenneultra takana ja Tirpalla on kaikki tarpeellinen paikallaan. :) Sen lisäksi paljastui että mun niin varma tyttöoloni vaihtui poikalupaukseksi. Täytyy myöntää että olo on kovin hämmentynyt mutta näköjään jo muinaiset kiinalaiset tän tiesivät kun heidän kalenterista katsoin :D Anoppi-raukka pettyy nyt pahasti kun ei pääsekään prinsessa-vaatteita ostelemaan mutta toisaalta mä olen kovin helpottunut siitä :D Hieman sopeutumista tää kyllä vaatii, olin nimittäin ihan varma tytöstä vaikka olin poikauniakin nähny.

Koko vastasi ikää ja istukka oli takaseinässä mikä selittää kyllä miksi tunsin liikkeet jo 17-18 viikoilla. NT-ultrassahan ne väitti että etuseinässä olis mutta nyt kätilö sanoi että se on niin kovin epävarma se näkymä nt:ssä.

Kuvia laitan kunhan saan jostain skannerin :D
 

Yhteistyössä