Hei ihanaiset :heart:
syysmyrsky, nyt otat rauhassa siellä, lepäilet ja yrität nukkua
huomenna on uusi päivä! minusta nuo kivut kuulostaa ihan normaaleilta! koita muru jaksaa siellä :hug: olisko parempi jos et menis huomenna töihin ollenkaan ja lepäilisit nyt vaan? vaikkapa oikeastaan ihan loppuviikon! odotetaan huomista ultraa
olen varma että siellä pienen sydän sykkii ja nyt on kyse vaan jostain aivan muusta :heart: eikös noilla viikoilla kohtu kumminkin ala jo kasvamaan aikamoista vauhtia, ja sehän tottakai aiheuttaa kipua kun paikat venyy ja paukkuu! minä lähetän täältä pieniä onnenhiukkasia matkaan turvaamaan pikkusta ja äipälle suuren suuren halirutistuksen :heart:
Jomi ja Namppis, en viittiny enää tonne masukuvaketjuun huudella kovin, mutta pakko mun on sanoo että suu loksahti auki kun sanoitte BMI:t :O ei voi pitää paikkansa! mun BMI on 21 ja ihan samalta mä näytän tällä hetkellä tämän turvotuksen kanssa
hoikkia te olette mun silmääni!!!!
Epa voi että, mikäs ihanuus se siellä kurkistelee :heart: nyt huoli pois ja nauttimaan odotuksesta täysillä :heart:
Memelisa aivan ihana kuulla että siellä alkaa potkuttelut tuntumaan :heart: on varmasti ihana fiilis! ja onnea rajapyykin ylitykseen murunen :kiss:
Jomi, mä laitan sulle opiskeluintoa tulemaan
mä haluaisin vielä opiskelemaan, mutta nyt on jo niin tottunu säännöllisiin tuloihin ja on sitä asuntolainaakin niin ei ihan enää onnistu noin vaan :ashamed: koitahan jaksaa rutistaa gradun parissa =) ja sielläkin liikehdintää massussa :heart:
voi luoja mä odotan sitä! ihan kyynel tuli silmään kun luin sun ja
Memen liikkeistä! ihanaa, näin se vaan etenee päivä päivältä!
Lare minusta on hyvä vaan jotta ruoka maistuu =) mut mua huvittaa se kun kuvittelen sut se purkki kädessä syömässä sitä pelkälleen
täällä aamulla oltiin hiukka hysteerisiä kun mä en taas tuntenu mitään kipuja vatsassa :ashamed: nyt illalla on sitte tullu useaan otteeseen sellasia sarjatulinipistyksiä
eli ei hätää enää! ne tuntuu musta jotenki tuolla jossain kohdun alapuolella, siis kohdunnapukassa ja sitten sivuilla ja häpyluun takana! mut kyllä välillä mäki ihan säikähän ku alkaa paukkumaan
kunnon nipistelijä :heart:
tiuhti ja Pikku T :heart: 4+2