Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Kiitos kaikille tsempityksestä työpaikan suhteen. Tosissaan toivon että saan paikan mutta toisaalta en haluaisi tonne töihin :D En osaa selittää mutta paikan ilmapiiri on muuttunut ja jotenkin tuntuu etten ollut yhtä tervetullut sinne kuin aikaisemmin. Kaverini joka heittää keikkaa samaiselle osastolle oli huomannut myös ilmapiirissä ikävän muutoksen. Toivotaan nyt että tää oli vaan joku väliaikanen juttu.

Viidalle tsemppiä tulevaan haastikseen! Onneksi sulla on vielä masukki niin pieni ettei sun tarvitse sanoa mitään koko jutusta. =) Mun oli vähän niin kuin pakko kun on niin lyhyt aika äippälomaan sopimuksen alusta.

Täälläkin syödään Multi Vita raskausvitskuja. Ostin ne vähän ennen tärppiä jo ja oon niitä yrittäny syödä tunnollisesti. Mulla jopa oli rasti-ruutuun lista mut sit en jaksanu siihen aina olla merkkaamassa niin se vähän jäi. :D

Katsotaan jos saisin napattua ensimmäisen masu-kuvan tämän viikonlopun aikana... Väitän kyllä edelleen näyttäväni enemmän vain lihonneelta kuin raskaana olevalta :D
 
Arvatkaas likat meinasiko laatta lentää, kun avasin tänäaamuna klo 6 astianpesukoneen, jossa oli likaisia astioita ;) Ja Tammerkoski tuntui haisevan ihan järjettömän pahalta tänään!

Namppis, tiedän niin sen tunteen, kun työpaikalla on ilmapiiri huono. Olin itse vähän aikaa sitten sijaistamassa paikassa, jossa ei oikein jaksanut edes kahvihuoneessa istua, kun siellä tuntui tihkuvan negatiivisuutta ihmisistä. Nykyisessä työpaikassani on täysin päinvastainen tilanne, ja se antaa tosi paljon voimavaroja itse työntekoon. Parasta tuollaisessa paikassa on, että on vaan itse tosi reipas ja hyväntuulinen, vaikka muut ovatkin naama norsunvitulla. Ehkä sitä sitten itse saa aikaan jonkinlaista "positiivista väreilyä" ja muutosta paikkaan :)
 
Täytyy Eskapismi yrittää tota "positiivista väreilyä" :D Voi kyllä olla että nuo akat tuolla lähinnä vittuuntuvat entisestään kun joku kehtaa olla hyvällä tuulella liian usein :D

Tässä lähinnä Tiuhtin vaatimuksesta ensimmäinen masu-kuva (ja edelleen 90% tosta on läskiä :D).


Namppis ja Tirppa 19+2
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja Jomi
Huomenta leidit =)

iseeyou Varmasti harmittaa joutua jo nyt sairaslomalle loppuraskaudeksi, mutta muista että aina ei tarvii olla urhea ja yrittää vaan jaksaa :hug: Vaikka tiedän että sellasta se on olla tunnollinen työntekijä, kun tuntuu että pää kainalossakin pitäis töihin mennä. Mä oon ite ollu työpaikasta johtuvista syistä jo pari kk saikulla ja oikeesti tunnen olevani täysin mitätön ihminen välillä kun en käy töissä :( Mut toivotaan että huomisessa haastiksessa tärppäis niin jos tulevassa työpaikassa olisi asiat hieman paremmin! Tsemppiä sulle kovasti! =)

Kiitos namppis tsempityksestä! :) Sitä kyllä tarvitaan! Ja jos vaan mahdollista (ja jos siis saisin sen työpaikan) niin yrittäisin kyllä olla kertomatta koeaikana raskaudesta. En usko että jatkoa olisi muuten tiedossa. On niin surullista miten tässä maassa on edelleenkin "synti" tulla raskaaksi ja automaattisesti huonompi työntekijä/hakija... Onneks käsittääksi kunnalla ja valtiolla asiat vähän paremmin mut yksityisillä firmoilla taas tuntuu että jo pelkkä lisääntymis-ikäinen nainen on kirosana. Multa on jopa kerran 20v kysytty yhessä työhaastattelussa että ethän sitten aio ensimmäisen vuoden aikana pamahtaa paksuksi :O

Ainiin, mun mielestä toi sun masu on kyllä ihan vauvamahan näkönen! Oot niin hoikakin että en suostu uskomaan mihinkään läski teoriaan :D Kyllä se on tirppa mikä siinä näkyy :)

Eska Se on kyllä totta että itse voi vaikuttaa niin paljon ilmapiiriin ja mulle se on ainakin tosi tärkee juttu työpaikassa että sinne ois mukava mennä. Paskaa hommaakin jaksaa kun on kivat työkaverit :) Sulla on kyllä tosi hyvin noita oireita jo! Mua vähän jo huolestuttaa kun olin ihan varma että jo alussa alkaa ällöttää ja tulee huonoo oloo niin niitä ei oikeestaan oo ollenkaan... On tääkin kun oikeen oottaa että pääsis halaan pönttöö :D Joko oot muuten kysyny siitä varhaisultrasta pääsetkö siihen?

viida ja alivuokralainen 6+0
 
Eskapismi Yritä nyt ottaa ihan rauhassa :heart: Täällä meinaan luulotauti näyttelee aika usein pääroolissa,joten siksi sanon..olit vissiin jostain menkkamaisista kivuista kirjoittanut tuonne kuumeilu puolelle niin piti sanoa että mulle tuli elokuun menkat ajallaan raskaudesta huolimatta,olivat vain niukat. :)

Viida Tsemppiä työpaikan suhteen! :) Tuosta raskaaksi tulemisen synnistä pakko sanoa et sisko ei koskaan saanut insinöörinä töitä miesvoittoselta alalta. Työhaastattelussa ensimmäiset kysymykset liittyivät aina jollain tapaa perheen perustamiseen. Eihän tuollainen ole edes laillista!

Työpaikoista Täällä kans yks joka on tehnyt kahden vuoden ajan helvettiä elämästään olemalla kurjaakin kurjemmassa työpaikassa. Josta en meinannut päästää itse irti koska olin nuori ja lamaa paasattiin kaiken aikaa eikä ollut tietoa muusta työstä. Onneks minut sitten irtisanottiin :D Ja kuunnelkaas tätä syytä (irtisanomis paperissa luki jotenki näin) "Ei tee työtä yhteisenhyvän vuoksi",joka siis tarkoitti pomon pölyjen pyyhkimistä. :D Olin kuitenkin itse yrittäjänä kyseisessä yrityksessä.

Tiuhti Jos sun testi näyttää 2-3 viikkoa niin pitäishän sulla olla jo 4-5viikkoa sitten? Siis sen testin mukaan :) mut eihän noista ikinä tiedä!


On Tää kotiutu eilen aamulla saksasta ja voi sissös siellä oli halpaa!!!! Pakko päästä uudestaan vielä ennen joulua ostamaan talvivaatteita ja joululahjoja :) Lennot Treeltä Bremeniin oli 15kg matkalaukun kanssa (käsimatkatavarat saivat painaa 10kg) 112€ per nenä ja tosiaan jos oltais lennetty ti-to to-la sijaan oltais selvitty jollain 80€ lentojen kanssa. ökyhotelli keskustassa (jonka äiti halusi) maksoi 40€ ekalta yöltä ja 60€toiselta/per nenä.
JA ostoksiin! Kirjotan lyhykäisyydessään että Primarkille meni se 150€ ja ostin kolme isoa säkillistä kaikkea mm Villakangastakin,neljät kengät,nahkatakin,sukkia,rintsikka/pikkari settejä varmaan 6kappaletta (5€/kpl!!!!),sukkia,paitoja,neuleita,asusteita jne jne. Ja sitten Esprit outlet...ostin sieltä 450€ arvoiset vaatteet 94€ :D ei paha. Kaikki oli 3-5-10-15€!

Täällä poksahtaa 9+0 huomenna :) miksi aika menee niin hitaasti!!! Tää alkaa huomenna varmaan kans kuvailla masua viikko viikolta. Jahka kamera löytyy jostain muuton jäljiltä :(
 
Kiitti Viida olet ihana :heart: Hoikka tosissaan kun bmi paukku jo ennen raskautta 28:ssa :D

Voi mä en niin malta odottaa, me ollaan lähdössä Kreetalle viikon päästä ihan kahdestaan mun miehen kanssa. Niin on ootettu yhteistä matkaa ja nyt kun tuli edullinen äkkilähtö mikä kelpas molemmille niin oli kyl pakko napata ja mennä vaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: syysmyrsky
Namppis selvä vauvamasu :heart: OIH! sä näytät kyllä minusta hoikalta!!!!!! ja oikein ihanaa reissua kun sinne pääsette!

syysmyrsky olipas halpaa :) tai matka ei niinkään, mutta nuo sinun ostoksesi kyllä oli! eikö oo ihanaa kun saa joskus itselleenki ostettua jotain? :) hemmottelua!!!!

viida onnea poksumisesta :heart:

täälläkin poksutaan ekaa kertaa :heart:
tiuhti ja salamatkustaja 4+0 POKS :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
Moikkamoi! :)

mynttis Meillä ei ekassa neuvolassa (rv 8+2) kuunneltu sydänääniä ihan siksi, että tuskin olis vielä niillä laitteilla kuulunut. Lääkärineuvolassa rv 13+4 sitten kuultiinkin hieno syke :heart: Kotidopplerilla saatiin sydänäänet kuulumaan vasta joskus rv 14 tienoilla.

Namppis Näytät kyllä oikeasti tosi hoikalta! Ja mun silmään tuo on kyllä ihan selkeä vauvamasu jo :heart: Tsemppiä työpaikan suhteen!

taiska87 Mulla tuo iskias ainakin tuntuu vähän siltä, kuin puukolla tuikkis tonne persuksiin, reiteen ja sääreen… Eli ei kauhean kiva. Vihloo ja juilii, etenkin jos pidempään on istunu ja sit lähtee kävelemään. Toisinaan ei siis kärsi edes painoa varata vasemmalle jalalle, kun vihlaisee niin kovasti. En mä tosta painosta oikeasti nyt stressaa. Kyllä niitä kiloja ehtii karistella synnytyksen jälkeen (vaikka voihan ne olla entistä tiukemmassa).

Tuo isyydentunnustushässäkkä on kyllä melko lailla aikansa elänyt systeemi. Eihän naimisissa olokaan tarkoita automaattisesti sitä, että aviomies on isä.

tiuhti_ Ihana tuo digitestin tulos, onnea vielä kerran :heart: Ja sunnuntai on hyvä päivä poksua ;)

eskapismi Mullakin on iskias kipuillut silloin tällöin ennen raskauttakin. Ei oo tosiaan kiva vaiva. :( Onneksi mulla ei kuitenkaan oo vielä ihan juntturaan vetänyt kroppaa eli ainakin toistaiseksi pääsee liikkeelle kivuista huolimatta! Jännityksellä odotan mitä sitten tapahtuu, kun vauva alkaa tosissaan painaa hermoja jne…

Vitamiineista Itse ostin jo hieman ennen raskautta Multivitan Raskaus- ja imetysvitamiineja. Ei se mun mielestä niin kauhean kalliiksi tule, kun tosiaan tarvitsee ottaa vain yksi tabu päivässä. Ladyvitan Mama –vitskujakin söin yhden paketin jo yritysaikana, mutta en halunnut niitä enää ostaa lisää, kun mulle on tablettien nieleminen aina ollut vähän hankalaa ja kolme Buranan kokoista päivässä on vähän liikaa. Plus että ne tulee kyllä paljon kalliimmaksi.

viida Onnea työhaastatteluun!

iseeyou Harmi tuo työkielto, mutta eipä sille mitään voi. Sun ja vauvan parhaaksi se vain on :)

syysmyrskyhän on käynyt sitten ihan kunnolla shoppaamassa :D Mä kans kulutin useamman pennosen Dublinissa Penneysille, joka myy siis pääasiassa Primarkia. Olisin enemmänkin ostellut, mutta ei mahtunut laukkuihin enempää, kun oli jo mennessä niin paljon kamaa :p

Matkasuunnitelmia on tehty täälläkin. Meiltä on jäänyt häämatkakin väliin, niin nyt olis viimeiset hetket korjata asia. Ollaan siis todennäköisesti menossa Riikaan lokakuun alussa viettämään romanttista viikonloppua :heart: Se on niin kätevän matkan päässä, kun Ryanairilla lentää täältä Tampereelta tunnin verran ja lennot on aivan sikahalvat. Noin lyhyelle reissulle ei välttämättä tarvitse olla mukana kuin käsimatkatavarat, niin säästää siinäkin sitten :)

(.) Suunnittelin, että siivoisin tänään, mutta jostain syystä mahaa on vihlonu pitkin päivää eikä oikein huvita nyt alkaa imurin kanssa riehua. Flunssakin on edelleen vähäsen päällä, joten ehkä mä nyt vaan joudun sietämään kaaosta ja koirankarvapalleroita :p Ei oo kyllä muutenkaan tuo siivous mikään lempiharrastus…

Jomi & SS 20+0 POKSPOKS, puoliväli! :heart
 
Kiitos ihanaiset :heart: Hyvä mieli tuli teidän kehuista :)

Jomille ihanaa "hää"matkaa tai millä nimellä nyt kutsuttekin kuhertelulomaa. ;) Me käytiin Prahassa sillo 2v sitten kun oli meidän häämatka ja täytyy kehua euroopan kaupunkilomia romanttisina kohteina. Ainakin Praha oli aivan ihana sillon kun joki kulkee keskellä ja katusoittajat soitti. Ihania pikku ravintoloita yms. :heart: Voisin kuvitella että Riikassa aika samanlaista, mietittiin sinnekin lähtöä mut sit etelän lämpö voitti. Tällästä Riikan matkaa mietittiin Matkapojat.

Nyt tonne Kreetalle ollaan menossa sellaiseen kun Lito Beach hotelli Geranissa. Vaikuttaa ihanan rentouttavalta paikalta.

Poksumispäivä oli mullakin ennen sitä nt-ultraa sunnuntai :D Meni mokoma kätilö vaihtamaan sen torstaille mut toisaalta on kivempi olla ihan vähän pidemmällä :)
 
Jomi: Pakko kommentoida tota sun komenttia: " Tuo isyydentunnustushässäkkä on kyllä melko lailla aikansa elänyt systeemi. Eihän naimisissa olokaan tarkoita automaattisesti sitä, että aviomies on isä. "

Öö kyllä se vaan tarkottaa sitä et jos naimisissa ollaan ni sillon on lapsen isä, eikä tarvitse käydä tekemässä sitä isyydentunnustusta. :)
 
Epa Ymmärsit kommenttini vähän väärin. Tarkoitin sillä sitä, että vaikka pariskunta onkin naimisissa keskenään, niin ei se tarkoita sitä, että aviomies on biologinen isä. Lapsen oikea isä voi tosiasiassa ihan yhtä hyvin olla naapurin setäkin, koska eihän avioliitto "estä" vieraissa käyntiä. Juridisesti aviomies on automaattisesti lapsen isä, mutta oikeassa elämässähän näin ei välttämättä aina ole.

Muoks. Mun möhömaha on nyt tossa alkupuoliskon masukuvaketjussa. Enimmäkseen se tosiaan on läskiä eikä vauvaa, mutta laitoin kumminkin :)
 
Viimeksi muokattu:
Jomi: No juu tuossa olet kyllä oikeassa, ymmärsin asian hieman eri tavalla.

Me päätettiin aikaistaan meidän avioliittoon vihkimistä juuri vauvan takia, koska halutaan että mun mies on myös juridisesti automaattisesti lapsen isä eikä tarvitse käydä tekemässä typerää tunnustusta. :) Ja kun on muutenki oltu vihille menossa niin sama se on onko se puolenvuoden päästä vai kahden vuoden päästä.
 
Jomi Hyvä tuo sun kommentti :D ollaan joskus miehen kanssa sitä naurettukkin et kun ei ole naimisissa on edessä kauhee rumba tunnuksen kanssa vaikka ei sekään mitään takaa vaikka onki naimisissa :D voihan lapsi silti olla posteljoonin..hih

En oo käyny olleskaa vanhalla asunnolla kattoos posteja niin en yhtään tiedä olisko nt-ultra kutsu pamahtanu jo lootaan :) jipii! varmaan parin-kolmen viikon päästä pitäis olla!
 
Moikkelis moiks kaikille taas pitkästä aikaa :wave:

Ensinnäkin, valtaisat onnittelut Tiuhti_:lle vielä tätäkin kautta, musta on niin ihanaa kun täällä on jo paljon tuttuja haaveilijoita plussanneina :heart: Onnittelut myös Eskapismille! :heart: Tervetuloa mukaan myös Gabrielle :heart:

Laren masukin on jo todella selkeä vauvamasu, varsinkin kun nuo kaksi kuvaa on vierekkäin! Hui kun tää aika tuntuu menevän kauhiaa vauhtia eteenpäin, vai mitä?

Sokerirasituksesta... mä pääsen käymään tän mun tutkimuksen kanssa siinä jopa 3-4 kertaa... Ensmäinen ois jo ensviikon perjantaina.. Ei se niin paha oo ku mitä mua peloteltiin, mut ei se kyllä mitään herkkuakaan ole :p Namppis, mikäs siinä PCO:ssa on et sokerirasituksessa oot useemmin? Mulla on nimittäin pco-tyyppiset munasarjat eikä mulla oo sen takia ollu mitään puhetta moisesta...

Poika-/tyttöoloista ei oo täälläkään mitään tuntemuksia. Tulee kumpi tulee kuhan saadaan syliin asti :heart: Viimeksi mulla oli tosi vahva tyttöolo ja poikahan sieltä tupsahti, joten mehtään menee jos ruppeen arvuuttelemaan :D

Viidalle paljon onnitteluja Rouviintumisesta :heart: Meillä oli joskus samankaltaisia suunnitelmiä, mut tultiin siihen tulokseen et halutaan pitää ihan oikee päivä millo meiät vihitään ja meistä ei ois ehkä salaamaan moista uutista :LOL:

Meillä on kans häät ens kesänä, 7.7.2012 Pitäs niitäki ruveta miettimään tarkemmin, mutta jotenkin nyt on niin seisahtunu olo sen asian kanssa : / Heinäkuussa tilatun vihkisormuksen pitäs tulla tässä kuussa.. oikein kuumottaa et mikähän päivä ne soittaa et sen saapi tulla noutamaan :O

Mäki mielelläni kuulen Taiskan vauva-arjen kuulumisia :) Kyllähän se kiinnostaa ihan samallailla et miten se arki lähtee pienen uuden tulokkaan kanssa rullaamaan :) Onnittelut vielä täältäkin uuden vauvan tulosta :heart:

Zophielle hyvää hääpäivää, toivottavasti saitte vielä kahdestaan sen viettää :heart:

Namppisenkin
masu näyttää kyllä jo vauvamasulta vaikka sä kuinka muuta väität :D Ei se musta ainakaan läskiltä näytä, kun noin hoikkakin vielä oot!

Syysmyrskyllä on kyllä ollu halvan oloinen matkareissu! Voiku itekki kerkeis/pääsis käymään tässä vielä ennen joula....

(.) Täällä ollaan selvitty launtaisista hautajaisista, eipä jääny suvulle epäselväks et meille on tulossa vauva ku äiteeni siellä vähän asiaa "mainosti" :D Vaikka sanoin sille ettei tartte tästä asiasta numeroo tehä, mut taitaa olla sen verta innoissaan ku itekki sai vasta edellisenä päivänä tietää... samoin ku siskonikin, joten äiteen puoli suvusta tietää vallan hyvin. Isän puoleen ei oikein mitään suurempaa kosketusta oikein ole :/ Miehen puolen suvulle kerrotaan tuossa kuun vaihteessa, jollon poksutellaan jo rv 19, voinee tulla pienenä yllätyksenä :D Samalla ois tarkotus kertoo myös siitä et mennään naimisiin ens kesänä :D järkytetään porukkaa nyt ihan urakalla :LOL:

Perjantaina oli ns. rajanylityspäivä (rv14+5), joka oli edellisen pikkusen mitat. Aika varmana oon ollu koko viikonlopun et kaikki on kunnossa, varsinkin kun tuollasta selkeää kuplintaa on tuntunu ympäri masua :heart: Tuleekohan tästä meiän muksusta musikaalinen vai uskonnollinen ku se pisti kirkossa ihan hirveet jytät päälle ku laulettiin virsiä, koko masu tuntu kuplivan. On se hassu tunne kun tuntuu et masun sisältä nousee kuplia kuin hapollisen vesipullon kuplat kun pulloa avataan. Kovasti odottelen jo niitä vähän kipakempia tuntemuksia :) Kuunneltiin sit tänään poksunnan kunniaksi sydänääniä, pieni oli kovasti liikkeessä ja karkasi koko ajan doplerin alta pois mutta saatiin laskettua sykkeet ja hieman yli 150 oli syke, ja aika korkeelta masusta alko löytymään :O Pitäs varmaan tälle päivää uudet kuvatkin ottaa :)

Mut nyt loppuu kyllä tää romanin kirjottaminen

Memelisa & Aurinkoinen Pikku-Apina 15+0 **POKS** **POKS** :)

ps. uudesta teksti-ikkunasta... kannattaa oikeesta alakulmasta vetää tekstiruutua isommaksi niin ei mulla ainakaan teksti pompi... Toivottavasti auttaa teitä muitakin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja Zophie
Kiitos syysmyrsky rauhoittelusta :heart: kyllä oikeasti pitää nyt rauhoittua. Onneksi huomenna taas töihin, niin ei ehdi vatvoa asioita niin paljon. Voi jeesus tuota siun irtisanomissyytä! Oikein, ettet pyyhkinyt pomos pölyjä! :D

Viidan masu on tosiaan ihana, missää kyllä mittään pläskiä näy! :heart:

Meidän matkasuunnitelmista: näillä näkymin meillä jää häämatka tekemättä, jos häiden jälkeen on pienokainen. Tahtoisin ennen sitä lähteä jollekin minilomalle, esim. just Riikaan tai jonnekin Ryanairilla. Mies lähtee kahen viikon päästä poikien kanssa Berliiniin. EPISTÄ :(

Jomille ihanaa reissua! :)

Memelisa, mun isän äitee on kanssa sellainen lörppö, että kun se saa kuulla meidän uutisen, sen tietää koko pieni kirkonkylä puolessa sekunnissa :D Siksipä kerrotaankin mummolle väääääähän myöhemmin sitten. Ehkä siinä reippaasti yli puolivälin ;)

Repeilin vähän tuossa, kun elokuvan katsomisen jälkeen aloin laittaa ruokaa. Isäntä ja naapurin mies nukkuivat molemmat olkkarissa, toinen sohvalla ja toinen nojatuolissa :D Tekee muuten vähän tiukkaa nyt, kun ei pysty oikein syömään yhtään mitään. Maito ja popparit menee alas, samoin riisikakut. Aika heikko olo, kun on tottunut syömään paljon :(
 
Itse repeilin kaupassa ku me mentiin taas minuuttia ennen sulkemista kauppaan ku sillon siellä ei ikinä ole ketään ja taas kerran kauppa oli ku nuijalla lyöty ja kassajonot helvetin mittasia. Sit siinä jonossa oli takana äiti pikku lasten kanssa ja lapset rupes käymään jo hiukan levottomiksi jonottamisen takia se tyttölapsi oli siinä "äitiiiiiii..mulla on pissahätääää." niin äiti siihen "no tottakai sulla on pissahätä,sullahan on aina kun ollaan kaupassa" :D tuota se sit tulee olemaan :D can't wait :heart:

Tyttö- poikaoloista Mulla on ihan poikaolo..Miehellä sit taas tyttö. Joten saas nähä :)

Sokerirasituksesta Mulle sitä ei määrättty olleskaan. Oli arvot kuulemma niin kohdillaan ettei tarvetta ole. Eikä kyl haittaa. En oo herkkä verenottamiselle enkä oikeen millekkää muulle joille toiset saattaa olla mut toi sokerirasitus on monen suusta kuulostanu traumaattiselta,tosiasiasta ei siis mitään tietoa :)
 
Laretzki
Täällähän alkaa taas olemaan niin paljo porukkaa, ettei voi kovin montaa päivää olla pois koneelta lainkaan :D. Varmaan meinaa unohdan puolet siitä mitä mä ajattelin tuossa lukiessani kommentoida. Enkä tietty oo yhtään addiktioitunut tänne palstalle kun ekaks kun koneen saa auki, niin kaksplus auki :LOL:

Ensinnäkin kiitos kaikille kotionnitteluista. Nyt sitä ollaan ihan virallisesti asuntovelallisia asunnonomistajia :D. Perjantaina kirjotettiin paperit ja tuntu kyllä ihan pirun hyvältä. Ensi viikonloppuna tehdään sitten maalaus urakka sinne ja katellaan kylpyhuoneeseen kaakeleita.

viida Kiitos ideoista. Se vaan kun on tää opiskelija budjetti niin ei oikein mitään keikkalippuja, hotelliöitä paljon ostella. Haluaisin ostaa jotain jonka voisi jollain tapaa ottaa käyttöön. Korua oon miettinyt, mutta miehellä ei koskaan ole ollut, joten en tiiä meneekö hukkaan...

iseeyou Mulla tuntuu nyt jo välillä että maha on "tiellä". Lähinnä silloin kun joutuu olemaan vähän liian matalan pöydän ääressä ja joutuu olemaan mahan päällä. Silloin se tuntuu olevan tiellä ja tuntuu jo tosi epämukavalta kun mene ihan ruttuun.

Viikonloppu kotopuolessa meni kivasti ja markkinoiltakin tuli löydettyä kaikkea kivaa. Mm. turkoosi pitkähihainen body, jossa lukee "äiti ei jaksa ja isä ei osaa", ihana peikkotaulu jossa lukee kakarakammari ja sitten sokerina pohjalla aitoa englantilaista käsintehtyä toffeeta. Nam. Innostuttiin miehen kanssa vähän ostamaan suolasesta (29,90e) kilohinnasta huolimatta. Ja kukapa ei olisi kun makuja oli varmaan sata! Ja sen lisäksi iskä osti mulle sellaisen ihanan mustan, pehmeän pontso typpisen viitan jossa on hihat. Aivan mahtava tuossa talvella sitten kun on iso maha :heart:

Äiti ja iskäkin alkaa erilailla jo suhtautumaan raskauteen, paljon positiivisemmin kuin mitä alunperusteella pelkäsin. Äiti kävi kaivelemassa kätköjäänkin ja löysi sen mitä halusinkin, sellaisen oranssin froteesta tehdyn helistimen jolla on toisella puolen naamaa siniset silmät ja hymy ja toisella puolella surunaama. Hymyhelistintä äiti ei ainkaan vielä löytänyt, joten sen ehkä tilaan netistä sitten uutena, kun ei enää äippäpakkauksen mukana tule.

Nyt onkin ilta aikaa rauhottua herkutellen, huomenna kun edessä oikeasti arkeen palaaminen. Tällä hetkellä napostelen suolakurkkuja ja Mustaleima emmentalia. Ai miten niin suolainen maistuu? :D

Lare ja Spyro 15+1
 
Memelisa, onnea rajanylityksestä, kaikki MENEE hyvin tällä kertaa :)Ja kiitos, hääpäivä sai pysyä kahden keskisenämme vaikka ravintolassa syödessä tämä pikkuihminen muistutti kovasti touhuamalla omasta olemassaolostaan :D

jomille hyvää lomaa :) ja muoks, ihan vauvamaha sulla jo on :)

Namppis kyllä tuosta vauvamahaa erottaa :)

Kaikille hyvät voinnit :)

Zophie+murunen 37+5
 
Viimeksi muokattu:
täällähän poksuu moni sunnuntaisin :D ONNEA kaikille poksumisesta!!!!!!!

Jomi nyt enää toiset puolet odotuksesta jäljellä, HUI! niin se aika menee :heart:

Memelisa ihan selvä rumpali tulossa ;)

syysmyrsky sitä odotellessa :heart: ja myös niitä itkupotkuraivareita kaupan lattialla :D mua muuten huvitti tuo kauppajuttu, koska mä olin pienenä sellanen et aina kun mentii kauppaan, mulla tuli kamala kakkahätä, AINA :ashamed: vaikka kuinka kotona yritettiin ensin ennenku lähetää.. ja sit tuli kiire kotiin :D

Larella on ollut myös onnistunut shoppailureissu! ihana se body :heart: mulla on kätköissä sellanen helistin, punainen, jossa on valkoiset reunat! tai kuvittelen ainakin että se on sama josta puhut :)

Zophielle myös hyviä oloja :heart:

öitä muruset :heart: :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Tää poksuu tänään 9+0!!! :)

Mahtaisko sillä dopplerilla jo jotain kuulua..? josko sen tilailis pikkuhiljaa :)

Tänään olis kevytpudotusarkeen kun vain 12h töitä, varmaan viikatemies noutaa mut jossain vaiheessa päivää.|O
 
Laretzki
tiuhti Just sellaista tarkotin...Oon ihan varma että meillä on ollut sellainen ja iskäkin muisti sen, mutta äiti ei sitä vielä ainakaan vintiltä löytänyt. Siksi aattelin että tilaan sen netistä.

Miten muuten vauvan lelut ootteko paljon ajatelleet hankkia? Mä mietin että toi hymy-helistin on ainut jonka ite haluan ehdottomasti ostaa. Pehmolelujakin mulla on niin paljon että varmasti sieltä löytyy jotain vauvan sänkyyn. Uskon nimittäin vahvasti, että meidän on turha ite ostella leluja, koska sukulaiset tuo niitä aivan varmasti lahjoiksi, ja ei muksu alkuun tarvii mitään kovin erikoista. Että vaikka isompaan muutetaankin, niin en halua että kämppä täyttyy täysin vauvan tavaroista :D
 

Yhteistyössä