Moikkelis moiks kaikille taas pitkästä aikaa :wave:
Ensinnäkin, valtaisat onnittelut
Tiuhti_:lle vielä tätäkin kautta, musta on niin ihanaa kun täällä on jo paljon tuttuja haaveilijoita plussanneina :heart: Onnittelut myös
Eskapismille! :heart: Tervetuloa mukaan myös
Gabrielle :heart:
Laren masukin on jo todella selkeä vauvamasu, varsinkin kun nuo kaksi kuvaa on vierekkäin! Hui kun tää aika tuntuu menevän kauhiaa vauhtia eteenpäin, vai mitä?
Sokerirasituksesta... mä pääsen käymään tän mun tutkimuksen kanssa siinä jopa 3-4 kertaa... Ensmäinen ois jo ensviikon perjantaina.. Ei se niin paha oo ku mitä mua peloteltiin, mut ei se kyllä mitään herkkuakaan ole
Namppis, mikäs siinä PCO:ssa on et sokerirasituksessa oot useemmin? Mulla on nimittäin pco-tyyppiset munasarjat eikä mulla oo sen takia ollu mitään puhetta moisesta...
Poika-/tyttöoloista ei oo täälläkään mitään tuntemuksia. Tulee kumpi tulee kuhan saadaan syliin asti :heart: Viimeksi mulla oli tosi vahva tyttöolo ja poikahan sieltä tupsahti, joten mehtään menee jos ruppeen arvuuttelemaan
Viidalle paljon onnitteluja Rouviintumisesta :heart: Meillä oli joskus samankaltaisia suunnitelmiä, mut tultiin siihen tulokseen et halutaan pitää ihan oikee päivä millo meiät vihitään ja meistä ei ois ehkä salaamaan moista uutista
Meillä on kans
häät ens kesänä, 7.7.2012 Pitäs niitäki ruveta miettimään tarkemmin, mutta jotenkin nyt on niin seisahtunu olo sen asian kanssa : / Heinäkuussa tilatun vihkisormuksen pitäs tulla tässä kuussa.. oikein kuumottaa et mikähän päivä ne soittaa et sen saapi tulla noutamaan :O
Mäki mielelläni kuulen
Taiskan vauva-arjen kuulumisia
Kyllähän se kiinnostaa ihan samallailla et miten se arki lähtee pienen uuden tulokkaan kanssa rullaamaan
Onnittelut vielä täältäkin uuden vauvan tulosta :heart:
Zophielle hyvää hääpäivää, toivottavasti saitte vielä kahdestaan sen viettää :heart:
Namppisenkin masu näyttää kyllä jo vauvamasulta vaikka sä kuinka muuta väität
Ei se musta ainakaan läskiltä näytä, kun noin hoikkakin vielä oot!
Syysmyrskyllä on kyllä ollu halvan oloinen matkareissu! Voiku itekki kerkeis/pääsis käymään tässä vielä ennen joula....
(.) Täällä ollaan selvitty launtaisista hautajaisista, eipä jääny suvulle epäselväks et meille on tulossa vauva ku äiteeni siellä vähän asiaa "mainosti"
Vaikka sanoin sille ettei tartte tästä asiasta numeroo tehä, mut taitaa olla sen verta innoissaan ku itekki sai vasta edellisenä päivänä tietää... samoin ku siskonikin, joten äiteen puoli suvusta tietää vallan hyvin. Isän puoleen ei oikein mitään suurempaa kosketusta oikein ole :/ Miehen puolen suvulle kerrotaan tuossa kuun vaihteessa, jollon poksutellaan jo rv 19, voinee tulla pienenä yllätyksenä
Samalla ois tarkotus kertoo myös siitä et mennään naimisiin ens kesänä
järkytetään porukkaa nyt ihan urakalla
Perjantaina oli ns. rajanylityspäivä (rv14+5), joka oli edellisen pikkusen mitat. Aika varmana oon ollu koko viikonlopun et kaikki on kunnossa, varsinkin kun tuollasta selkeää kuplintaa on tuntunu ympäri masua :heart: Tuleekohan tästä meiän muksusta musikaalinen vai uskonnollinen ku se pisti kirkossa ihan hirveet jytät päälle ku laulettiin virsiä, koko masu tuntu kuplivan. On se hassu tunne kun tuntuu et masun sisältä nousee kuplia kuin hapollisen vesipullon kuplat kun pulloa avataan. Kovasti odottelen jo niitä vähän kipakempia tuntemuksia
Kuunneltiin sit tänään poksunnan kunniaksi sydänääniä, pieni oli kovasti liikkeessä ja karkasi koko ajan doplerin alta pois mutta saatiin laskettua sykkeet ja hieman yli 150 oli syke, ja aika korkeelta masusta alko löytymään :O Pitäs varmaan tälle päivää uudet kuvatkin ottaa
Mut nyt loppuu kyllä tää romanin kirjottaminen
Memelisa & Aurinkoinen Pikku-Apina 15+0 **POKS** **POKS**
ps. uudesta teksti-ikkunasta... kannattaa oikeesta alakulmasta vetää tekstiruutua isommaksi niin ei mulla ainakaan teksti pompi... Toivottavasti auttaa teitä muitakin!