Kiitos vielä kaikille onnitteluista!! On tää arki jo alkanut sujumaan täällä hyvin,mutta siitä lisää lopussa,kommentoin ensin teille
onnea teille,jotka olette saaneet hyviä ultrakuulumisia
Syysmyrsky ja
lare,onnea uuteen kotiin <3
tukkoisesta olosta olitte keskustelleet ja mullakin oli alkuraskaudessa jatkuvasti nenä tukossa! Ja aina kun nenää niistit,niin verta! Sitä jatku moooonta viikkoa.. Olikohan viimenen kolmannes kun sekin sitten loppu kokonaan
Joskus ilman syytä saatto nenästä vain alkaa valumaan verta,ja niin ei oo tapahtunu sitten lapsuuden..
"kuumeilija" sinuna en stressais tuosta työasiasta. Kerrot sitten kun itestä siltä tuntuu. Laki kun ei pakota kertomaan ennen kuin 2kk ennen äitiysloman alkua.
Vaikka se onkin helpommin sanottu kuin tehty,niin kaikki stressi pois,hyvin se menee, ja kyllä sä pärjäät! Tsemppiä uuteen työhön!
Memelisa, ihania massukuvia,kyllä noista jo eron huomaa!
Muut,massukuvia??
Jomi, tervetuloa kotosuomeen
Oliko mukava reissu?
Syysmyrsky, toivottavasti saatte asiat sovittua,ettei enempää sunkaan tarviisi stressata. Kurja tilanne. Voimia asioiden selvittelyyn.
Namppis, onnea liikkeistä. Eikös vain ookki mukavia?
Tiuhti ja
Viida tuhannesti onnea plussasta!! Tervetuloa tänne,vaikka mä en varmaan ite enää varsinaisesti tänne kuulukaan.
(yhyy) Mutkun.. Saanhan pyöriä kanssanne täällä? Potkikaa sit pois kun kyllästytte
Hyppy Joko pojan kanssa kotona? Tule sit pian kertomaan synnytystarinaa
ON: Täällä pojan kans menee oikein mainiosti. Välillä,varsinkin öisin on sellasia epätoivon hetkiä,että "etkö sä nuku ollenkaan" vaikka todellisuudessa poika nukkuu oikein hyvin. Herää kahen tunnin välein syömään. Mutta kun ite oon tottunu nukkuun yhtäsoittoo sen 10h niin se vielä tuntuu siltä,että muka koko ajan olis hereillä. Itellä meinaa verenpaineet heittää kattoon ja se tässä hirvittääkin,että miten niiden kans,ku suvussa on niin paljon verenpainetautia,että hirvittää jos se tulee mullekin ja EN HALUA!!!
Noista Firkonin rattaista! Mä rakastan niitä!!! Ne on niin kevyet,että rappusetkin saa helposti alas ja ylös,vaikka poika onkin kyydissä!! Siis kun oon paljon yksin,niin en saa ketään nostamaankaan niitä mulle.. Kaks rappusta meidän kämpäs on,mutta raskailla rattailla sekin on hurja määrä
Ja ne on pienet. Hienosti menee volvo v40 konttiin,vaikka se on oikeesti ahdas!
Pojan neuvola oli tänään (toinen kotikäynti) oli kasvanu viikossa taas sen reilu 300g..Kehu vain neukkutäti,että kyllä mulla on hyvä maito,kun noin hyvin kasvaa.. Ja kun se seuras,kun puin pojalle päälle,niin sano,että mulla on niin varmat otteet,että voi vain kehua
Eli oikein hyvä ja aurinkoinen päivä tuli,vaikka oikeesti vettä satokin
Ei muuta,voikaa hyvin!!
Taiska ja poika 14vrk