Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Laretzki
Ja voi vittu kun se ei kuuntele lainkaan...Metallivispilän tuo, vaikka sataan kertaan oon sanonut että pitää olla muovia, kun on teflonpannu...Tekis mieli alkaa vaan itkemään kun on vähän noi hormoonit mukana..

Muoks. Miehen hengissä pysymisen onneksi kävi niin että kastikkeesta tuli parasta ikinä tekemääni ruskeaa kastiketta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lare Ei ne miehet tajua.. Aina ku mä huudan jostain mun miehelle, ni alan itkee ihan kauheesti. Ai että vähän hormoonit sekasin. Ja sit toi mies aina sanoo mulle et "Söisit jotain". :D Yleensä mä kiukuttelen vaan ku on nälkä :)
 
Voi Lare :heart: Elämä menee hormooneiden jyllätessä aika pienestä palasiksi. Täällä ollu vähän samaa vikaa,mut onneks nuo ukot kestää aika hyvin ;)

"Söisit jotain" :D ei huono.

Mua jaksaa tänään naurattaa taas kaikki kun tiedän et pääsee vähä irrottautumaan kun lähdetää äidin kanssa huomenna saksaan pariks päiväks.
 
tiuhti_ Onnea digin tuloksesta! :heart: Ihanaa että sinäkin pääset tänne puolelle! :)


Itse en ole jaksanut hirveästi koneella olla, väsyttää ja väsyttää aina vaan. Sit on kaikki hääjärjestelyt yms. menossa niin ei ole edes kerennyt tänne muutakun lukemaan. LA mulla on 25.3.2012

Epa ja Töpsykkä 10+3 (jo viikko 11 menossa), ensi viikolla np-ultra.
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Kiitos vielä kaikille onnitteluista!! On tää arki jo alkanut sujumaan täällä hyvin,mutta siitä lisää lopussa,kommentoin ensin teille :)

onnea teille,jotka olette saaneet hyviä ultrakuulumisia :)
Syysmyrsky ja lare,onnea uuteen kotiin <3

tukkoisesta olosta olitte keskustelleet ja mullakin oli alkuraskaudessa jatkuvasti nenä tukossa! Ja aina kun nenää niistit,niin verta! Sitä jatku moooonta viikkoa.. Olikohan viimenen kolmannes kun sekin sitten loppu kokonaan :) Joskus ilman syytä saatto nenästä vain alkaa valumaan verta,ja niin ei oo tapahtunu sitten lapsuuden..

"kuumeilija" sinuna en stressais tuosta työasiasta. Kerrot sitten kun itestä siltä tuntuu. Laki kun ei pakota kertomaan ennen kuin 2kk ennen äitiysloman alkua. :) Vaikka se onkin helpommin sanottu kuin tehty,niin kaikki stressi pois,hyvin se menee, ja kyllä sä pärjäät! Tsemppiä uuteen työhön!

Memelisa, ihania massukuvia,kyllä noista jo eron huomaa! :)

Muut,massukuvia?? :)

Jomi, tervetuloa kotosuomeen :) Oliko mukava reissu?

Syysmyrsky, toivottavasti saatte asiat sovittua,ettei enempää sunkaan tarviisi stressata. Kurja tilanne. Voimia asioiden selvittelyyn.

Namppis, onnea liikkeistä. Eikös vain ookki mukavia? ;)

Tiuhti ja Viida tuhannesti onnea plussasta!! Tervetuloa tänne,vaikka mä en varmaan ite enää varsinaisesti tänne kuulukaan.

(yhyy) Mutkun.. Saanhan pyöriä kanssanne täällä? Potkikaa sit pois kun kyllästytte :p

Hyppy Joko pojan kanssa kotona? Tule sit pian kertomaan synnytystarinaa :)

ON: Täällä pojan kans menee oikein mainiosti. Välillä,varsinkin öisin on sellasia epätoivon hetkiä,että "etkö sä nuku ollenkaan" vaikka todellisuudessa poika nukkuu oikein hyvin. Herää kahen tunnin välein syömään. Mutta kun ite oon tottunu nukkuun yhtäsoittoo sen 10h niin se vielä tuntuu siltä,että muka koko ajan olis hereillä. Itellä meinaa verenpaineet heittää kattoon ja se tässä hirvittääkin,että miten niiden kans,ku suvussa on niin paljon verenpainetautia,että hirvittää jos se tulee mullekin ja EN HALUA!!!

Noista Firkonin rattaista! Mä rakastan niitä!!! Ne on niin kevyet,että rappusetkin saa helposti alas ja ylös,vaikka poika onkin kyydissä!! Siis kun oon paljon yksin,niin en saa ketään nostamaankaan niitä mulle.. Kaks rappusta meidän kämpäs on,mutta raskailla rattailla sekin on hurja määrä :p Ja ne on pienet. Hienosti menee volvo v40 konttiin,vaikka se on oikeesti ahdas!

Pojan neuvola oli tänään (toinen kotikäynti) oli kasvanu viikossa taas sen reilu 300g..Kehu vain neukkutäti,että kyllä mulla on hyvä maito,kun noin hyvin kasvaa.. Ja kun se seuras,kun puin pojalle päälle,niin sano,että mulla on niin varmat otteet,että voi vain kehua ;) Eli oikein hyvä ja aurinkoinen päivä tuli,vaikka oikeesti vettä satokin ;)

Ei muuta,voikaa hyvin!! :)

Taiska ja poika 14vrk
 
joskohan nyt sit tekis sen :D meinaan oli se testi sen verran upea tänään että haluan ja jaksan uskoa nyt että kaikki on ihan okei ja masuasukki on noussut kunnolla kyytiin :heart:

juu, eli LA 13.5.2012 ja synnytyssairaala on varmaan PS, voipi olla että on kätilöopisto, mutta mennään tuolla PS:llä :)

mut kyllä mä vaan sanon että voi luoja mikä onnenkantamoinen tää pikkanen on :heart: ja LA on siis äitienpäivänä :heart: ainakin vielä!
 
Tervetuloa tälle puolelle Tiuhti-muruskainen :heart:

Kävin äsken neuvolassa ja kaikki hyvin. :) Painoa oli tullu 400g/vko mikä on ihan ok terkkarin mielestä mut mun mielestä kyllä pikkusen liikaa. Sydän jumpsutteli siellä 150-160 ja kaveri potki Doppleria minkä ehti :D Mun Hb:kin oli noussu kahden viikon rautakuurin ansiosta 113:sta 133:een, sokerirasituksen tulokset oli ollu hyvät ja verenpaineet oli ok. Kiva käynti oli kyllä. Ensi viikolla onkin sitten rakenneultra, katsotaan suostuuko Tirppa näyttämään kumpi hän on vai säilyykö jännitys :D

Namppis ja Tirppa 19+0
 
Lare Mullakin on opintolainaa reilu kymppitonni :whistle: Mutta ottaisin silti asuntolainan silmää räpäyttämättä. Ei mua pelota sillä tavalla ja järkevämpää se tosiaan on omaa maksella pois kuin vuokraa. Jospa tässä parin vuoden sisällä tilanne kohenis niin, että voisi alkaa omaa etsiä. :) Ja anteeksi, mut mua kyllä nauratti tuo sun purkaus – nimittäin oon ihan samanlainen. Hormonit ne vaan, ei meissä mitään vikaa ole :ashamed:

taiska87 Kiitoskiitos! Oli mukava reissu, joskin koti-ikävä oli aika kova välillä. Varmasti olis ollut eri tilanne, jos en olis ollut raskaana, mutta onneksi olo oli hyvä iskiaksen vihoittelua lukuun ottamatta ja jaksoin hyvin kierrellä kaupunkia ja nähtävyyksiä :) Ja hei, ei sua oo kukaan pois potkimassa, päinvastoin! Musta on kiva lukea synnyttäneiden arjesta :) Mahtavaa kuulla, että Firkonit on käytössä hyvät. Ne meille nimittäin tulee nyt ihan varmasti.

Masukuvia ei oo vielä otettu yhtään ja voi vitsi miten nyt harmittaa. Olis pitänyt ennen reissua ottaa ihan vertailun vuoksi kuva, mutta se unohtui. Onhan tää kasvanut, muttei oikein näytä vauvamasulta. Täytyy nyt kuitenkin alkaa räpsiä kuvia, vaikka parin viikon välein. Niitä on varmasti kiva sitten myöhemmin katsella.

tiuhti_ Lisäsin sut listalle :heart: Onnea vielä ihan mahdottomasti!

Namppis88 Me mennään kyllä melko lailla samoissa, mäkin kävin juuri neuvolassa ja rakenneultra on tosiaan ens viikolla (niin kuin oon tainnut mainita jo miljoona kertaa :ashamed: ).

(.) Neuvolassa oli kaikki oikein hyvin. Vauvan syke oli noin 150. Aluksi äänet kuului istukan läpi, joten eiköhän se istukka tosiaan oo tuossa etuseinämässä niin kuin oon arvellutkin. Hb oli noussut, ekassa neuvolassa se oli 140 ja nyt 143 :O Terkka kyseli, juonko tarpeeksi, kun kuivuminen voi ilmeisesti nostaa hemppaa. Kyllä mä mielestäni juon aika paljon, mutta onhan se nesteen tarve ihan eri luokkaa näin raskaana ollessa. Painon nousua oli 550 g/vko. Kauhistuin vähän aluksi, mut eipä tuo terkka ollut moksiskaan siitä. Tapasin siis ensimmäistä kertaa pysyvän terkkarini ja se oli onneksi oikein mukava nuori nainen :)

Neljä yötä ultraan on, laskin aivan itse… :whistle:

Jomi & SS 19+4
 
  • Tykkää
Reactions: taiska87
Moikka vain kaikille...

Töissä nyt niin hirmu hässäkkä menossa, joten en ehdi kirjoittelemaan ja hyvä jos syömään ehtii.. kävin pikaisesti lukemassa kirjoitukset..

Kaikille ihanaa päivän jatkoa ja huomenna sitten kirjoittelemaan lisää.. :wave:
 
Kiitos murut :kiss:

Namppis, onko oloja kumpi sieltä olis tulossa? :) ihana kuulla että kaikki oli hyvin :heart: sinähän niitä sokereita niin pelkäsit!

Jomi, joko sie meet rakenneultraan? :O hui kun aika menee nopeaan! meinaatteko sukupuolta urkkia? :)

Hötölle kans hyviä päiviä takas :wave:

jos ihan vähän oireista :ashamed: turvottaa, nipistää ja tissit on ihan älykipeet, NÄNNIT on tosi kipeet! ja siis mie oon nyt 3 iltana juossu pissalla vähän väliä, miestäki ärsytti kun ravasin illalla ainakin 6 kertaa 2h sisällä wc, ja se raukka yritti nukkua :D ja mä vielä kun pelkään pimeää, niin pari kertaa juoksin ja hyppäsin oikein sänkyyn, kerran ihan miehen jalkojen päälle :ashamed: mut en oikeesti olis uskonu että oireita tulee näin äkkiä! :O mut en valita =) TÄTÄ ON ODOTETTU!
 
Viimeksi muokattu:
Namppis Menikin näköjään ohi nuo sun sokerirasituksen tulokset, onnea hurjasti! Mulla se on edessä muistaakseni vasta joskus rv 26.

tiuhti_ Joo-o, siis sunnuntaina paukkuu jo puoliväli :O Tosi mielellään haluttais tietää sukupuoli, jos vaan pikkuinen suostuu näyttämään. Mulla oli alkuun vahva poikaolo, mutta nyt en oo yhtään varma. Tammikuisten pinoon on tällä hetkellä tulossa yli puolet enemmän poikia, joten jännä nähdä siinäkin mielessä :) Ja mulla muuten kans nännit ja rinnat ylipäänsä kipeytyi melko lailla heti plussattuani niin, etten ookaan mahallaan nukkunut enää sen jälkeen. Samoin yölliset vessakäynnit alkoi samantien. Voi miesparkaa, kun hyppäsit päälle :LOL:

Onko muuten muilla muuttunut nämä kirjoitus- ja muokkauslaatikot? Säikähin ihan aamulla, että mitä täällä on tapahtunut :D Mutta tämä näkyy nyt tallentavan automaattisesti vähän väliä, mikä on huippujuttu. Ehkä nyt vältytään siltä, että pitkät litaniat häviää taivaan tuuliin lähetä-napin painamisen jälkeen!
 
Laretzki
tiuhti Mä oon pahimpina öinä käynt sen 7-9 kertaa yössä vessassa, tuntuu että päivisin pystyy paremmin kontrolloimaan mutta öisin uni katkee tosi herkästi. Viime yönkin nukuin sohvalla kun heräsin yöllä miehen tuhinaan, enkä pystynyt enää nukahtaa. Aamulla raivoissani etin sille noista vanhoista vauvalehdistä artikkelin siitä kuinka odottavan uni on kevyttä. En meinaa nukkunut kovin hyvin tuossa sohvalla, vaikka mukava sohva onkin.

(.) Nyt on taas yksi neuvolakäynti takana ja tällä kertaa sitä oli jopa jotain kysyttävääkin. Kysyin vatsalihasten treenaamisesta, siitä kun netistä löytyy niin ristiriitaista tietoa. Neuvolatäti sanoi mulle, että niitä saa tehdä ihan sen mukaan mikä tuntuu hyvältä, vaikka ihan loppuun asti. Tietenkin loppuvaiheessa se on enemmän sitten alavatsan syvien lihasten ja lantiolihasten treenaamista kuin perus vatsarutistusten tekemistä.Tosin harmittaa vähän kun unohdin kysyä kuitenkin ne veriseulan tulokset kysyä, olisivathan ne soittaneet silloin aikanaan jos jotain olisi ollut, mutta kyllä ne luvut silti olisi ollut kiva kuulla
- Paino oli 84,1 kg, edelliseen käyntiin +0,5kg eli 113 g/viikko. Ei siis syytä ahdistua painosta :D
-Verenpaine 131/69,
-Hemoglobiini oli noussut jonkin verran ja oli 143, mikä on aika hassua, koska en rautaa ole tässä viime aikoina syöny.
-Kohdunpohjan korkeuteenkin merkattiin jo, että -2 sormea navan alapuolella. Neuvolatäti oikein yllättyi siitä kuinka korkealla kohtu oli, vastaisi kuulemma noin reilua viikkoa pidemmällä olevaa raskautta. Mutta sanoi myös, että ei todennäköisesti ole siitä kyse (kun ultrissakin Spyro vastannut viikkoja niin hyvin) vaan siitä että kohtu on jotenkin tosi edessä.
-Vauvan sykkeet oli 150, oikein tasaista vahvaa jumputusta. Kovasti sanoi kuullostavan tytön sydän ääniltä, mutta ei alkanut lupaamaan mitään :D



Mun mielestä alkaa ihan selkeesti olemaan jo vauvamasun muotoa ja pyöreyttä. Erityisesti sen huomas kun laitoin edellisen ja tän aamun kuvan vierekkäin


JA vielä täytyy hehkuttaa huutonetin ihanuutta. Sain vihdoin huutamani äitiysfarkut, ja kyllä sydäntä lämmitti kun istuivat kuin valettu ja tilaakin vielä jäi. Maksoin niistä posteineen 13 euroa, kun H&M:lläkin halvimmat sen 40 euroa...

Lare ja Spyro 14+5
 
Taidan tulla tänne kurkkimaan pikkuhiljaa, kun sain äsken Clearbluen digillä "raskaana 1-2" :) Omien laskujen mukaan viikkoja pitäisi olla kasassa tasan 5 tänään ja laskettu aika siinä 3.5., mutta katsotaan nyt, missä mennään ja mitenkä päin :D Eilen illalla tuli ihan pikkuisen punertavaa vuotoa pyyhkiessä, mikä sai tietty paniikin aikaan. Tänään ei ole ollut kuin menkkamaisia kipuja sekä vasemman nivusen juilimista. Naama helottaa koko ajan tulipunaisena ja muuten paleltaa. Ihanaa! :rolleyes:
 
Kiitos Jomi sokruonnitteluista :) Mä joudun PCO:n takia käymään kaksi kertaa eli rv12-16 ja sit vielä 24-28. Mut näytti tosissaan hyvältä nuo arvot niin ehkä mä en panikoi sitä toista kertaa niin pahasti :D Mä en siellä tammikuisten pinossa tykkää olla yhtään. Jotenkin heti alussa siellä oli jo niin tiivis porukka etten oikeen sopeutunu ja nyt en ainakaan enää änge mukaan kun puoliväli poksuu.

Tiuhti_, tyttöolo mulla on alusta asti ollu mut 6 päivän päästä se ehkä selviää :D Jännityksellä odotellaan...

Larella selkeesti massu saanu muotoa :). Mä en omasta kyllä kuvaa vielä. Ainuttakaan ei olla otettu kun omasta mielestäni näytän vaan lihonneelta. Sitä vahvisti kun näin yhden tutun tänään kaupassa ja hän totes uutisen kuultuaan että "aivan, katsoinkin että olet pyöristynyt mutta en kehdannut kysyä". :D
 
Laretzki
Mä en oo vieläkään selviillä noista oloista. Että mistä hitosta se tyttö tai poikaolo oikein tulee? :O Onko se vaan alitajuntainen toive, vai perustuuko se johonkin vai vai...Mä en meinaa yhtään tiedä mikä olo mulla olisi. Useampi sanonut ultrakuvien perusteella että vaikuttaa ihan pojalta ja kaksi pojan saanutta äitiä kommentoi samaa myös silloin kun kuulivat että mua närästänyt alusta asti. Ja terkkatäti sanoi tosiaan että kuulosti sydänäänet ihan tytön ääniltä, vaikka on niitä poikiakin joilla tytön sydän äänet...Mutta omaa ajatusta ei vielä oikein ole tullut vaan kaikki epäilyt on muiden tekemiä...
 
Kiitos kaikille onnitteluista :heart: Ei tätä oikeen vieläkään meinaa uskoa todeksi.

Lare Ihania masukuvia, kyllä alkaa jo selvästi muotoutumaan! Ja täytyypä pitää mielessä tuo huuto.netti tulevaisuuden varalle =) Eikö nuo tyttö ja poikaolot tuu juuri noista oireista? Närästyksistä ja seksin himoista jne kai ihmiset niitä päättelevät :D

Namppikselle peukkuja että rakenneultrassa näkyis kumpi siellä yksiössä asustelee =) Ja mä en kans oikeen osannu mennä tuonne huhtikuisiin enkä toukokuisiin. Lukemassa vaan käyn mut ihan tuntemattomien kanssako sitä pitäis alkaa höpöttää? Emmä haluu! Täällä on tuttuja ja turvallista ja niiiin ihania naisia :heart:

Jomille myös tsempitykset ultraan että saisitte sukupuolta selville!Mulla on myös ainakin muuttunu tää kirjotus laatikko, hyvä niin! Mut vois myös tuonne listoille päivittää. Eli ikä 26v, LA 29.4 ja synnäri K-SKS.

syysmyrskylle Isot :hug: Koiramaailma on niin julmaa, jostain syystä ihmiset on aina niin ilkeitä toisilleen kun kyse on lemmikistä. Koita jaksella ja tärkeintä on keskittyä pikkuisen hyvinvointiin =)

tiuhti ja eskapismi ihana kun tootte täällä kans :heart: Ja mukava lukee teidänkin oireista :) Täällä siis tällaisia tällähetkellä: menkkakipuja (keskiverto kovia), järkky turvotus, ilmalaivat :D, finnejä jne...

ON Tää kävi sitten eilen rouviintumassa kahdestaan miehensä kanssa. :heart: Oli tosi kaunis ja herkkä hetki, itku tuli kun henkikirjottaja luki runon ja julisti mieheksi ja vaimoksi =) Tasan vuoden päästä sitten samaisena päivänä vietetään hääjuhla jolloin vasta kerrotaan että kyseessä onkin 1v hääpäivä... Oli meille niin tunteellinen ja yksityinen hetki että haluttiin olla ihan vaan kahdestaan ilman mitään hössötyksiä. Toki kuitenkin vähän oltiin silti panostettu, mulla kampaus ja mekko päällä ja miehellä puku, ettei ihan verkkareissa sentään haluttu. Nyt on aika onnellinen ja autuas olo :heart: Eka neuvolakin olis jo 13.9...

viida ja alivuokralainen 5+5 (pitää yrittää keksiä parempi nimi sitten joskus)
 
Viimeksi muokattu:
Mäkin hipsasen tänne teidän seuraks, kiva päästä tuleen teidän tiuhti, viida ja eskapismi kanssa. Täällä on muutenkin NIIN monta tuttua, teitä onkin ollut ikävä!! Zophiekaan ei enää kauaa joudu odottelemaan! ;)

taiskalle suuren suuret onnittelut pikkuisen syntymän johdosta (jos en ole jo onnitellut ;))! :heart: Kiva lukea teidän ensimmäisistä päivistä/viikoista kotona kun ei itse osaa yhtä kuvitella minkälaista se sitten on. Mäkin oon tottunu nukkuun aika pitkiä unia, joten voin kuvitella minkälaisena shokkina se jatkuva heräily öisin tulee. Toivottavasti teijän pieni olis hyväuninen, mun kaverin poika nukku jo 3 kuukauden iässä parit 8 tunnin katkottomat unet... Onnea!! :heart: Musta olis ainakin kiva jos edelleen täällä pyörisit...

Jomi Oi, puoliväli on jo ihan lähellä!!! Tuutko sit kertoon pitikö sun alkuperäiset olot paikkansa vai ei? Tsemppiä sinne rakenneultraan! :)

Namppis Tsempit sinullekin ultraan, jännätään pitääkö tyttöolo paikkansa!!!

Luen paremmin teidän kaikkien kuulumisia ajan kanssa, tulin vaan nyt tiuhti-murun patistelemana ilmoittautumaan mukaan! Mun rivi näyttäis Jomi tältä: ikä 29 v, LA 4.5.2012, synnytyssairaala TAYS TÄTÄ ON TODELLAKIN ODOTETTU! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
huomenta ihanaiset muruset :heart:

ihanaa :heart: viida ja Gabi sekä eskapismi, tervetuloa :kiss: näin me tultiin rytinällä sitten :)

Jomi, niin se vaan oikeesti aika menee äkkiä :heart: toivotaan kovasti että pikkanen vilauttaa haaroväliään ;)

viidalle suuren suuret onnittelut rouviintumisesta :heart: ONNEA ONNEA! ihanaa :kiss: joskohan sitä ittekkin kohta pääsis sitten vihille saakka ;) meilläkin tulee olemaan pienet ja intiimit häät sitten joskus =)

Larella masu on selvästi jo pyöristynyt vauvamasuksi :heart: OIH!

Namppiksen ja Jomin masuja odotellessa ;)

siis tää uusi tekstilaatikko on ihan hullu :O pomppiiko se muillakin miten sattuu??? siis mulla se rullaantuu koko ajan takas ylös, ja siis jos jatkaa kirjottamista niin jatkaa sen kyllä alas, mutta jos klikkaa pois laatikosta niin on vaikee päästä alas takasin ku rullaantuu koko ajan takas ylös :kieh: ja jos yrittää laittaa jotain tekstiä väliin lisää niin ärsyttävää temppuaamista!

huh huh :) mun pitäs keksiä joku työnimi, mut eipä tuu oikein mitään mieleen :confused: salamatkustaja se ainakin on! :D koska kyllä tää tuli ittellekki niin yllätyksenä! olkoon se sitten hetken :)

tiuhti ja salamatkustaja :heart: 3+5 (JOPA :D)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: viida
Gabriellelle isot onnittelut tätäkin kautta vielä :) Hieno juttu!!!
Tosiaan, ei kai tässä kauaa koossa enää olla ;) parempi niin, alkaa paikat olla niin kipeänä. Kun sunnuntaisen ekan hääpäivän saisi vielä kaksin viettää :heart:

Myös viidalle(tuplaonnittelut!) ja eskapismille onnittelut :)

tiuhti, sulla kyllä oli jymy-yllätys, kun otti huomioon mitä olisi ollut tulossa :)

jomikin noin pitkällä jo, ihan hassua miten se aika rientää :)

Huoh, täällä oli tiistaina synnytystapa-arvio, mahtuu alakautta, kohdunkaulaa 2cm, sormelle auki ja pehmeä. Maanantain 1/2h kestäneet supistukset tekivät työnsä ;) Mutta sen jälkeen ei olekaan ollut mitään, ei tämä täältä hevillä lähde ulos. Ultran mukaan paino vasta 2570g, aika kirppu siis jos paikkaansa pitää, kahden vkon päästä varmuudeksi vielä kontrolli ä-polilla. Vaikka omalla käyrällään hän kasvaa, mutta kuitenkin alle ns. normikeskikäyrän. Vaan pieni olen itsekin ollut, jos äitinsä mittoihin yrittää ;)

Hyvää viikonloppua kaikille :)

Zophie+murunen 37+3
 
Huomenta :)

Tervetuloo kaikki uudet tälle puolelle :heart:

Täällä taas yks tosi huono yö takana, pari päivää sit mulle tuli häntäluun päälle sellanen kipee patti, varmaan joku rasvapatti, mut kamalan kipee se on. Ei pysty istumaan eikä makaamaan selälleen jne. Pitää mennä ens viikon alussa lääkäriin jos ei ala lähtemään itekseen pois. :/ Muuten aika samaa oli taas koko yö ku aina ennenkin, parin tunnin välein vessassa ravaamista, ja tyttö jumppaa kaiket yöt :D Anteeks tää valitus :ashamed: Lantiokin alkanu kasvaa vauhdilla, mieskin tokas mulle et mun perse on kasvanu, reilu tyyppi :D Mut on tää raskaana olo niin ihanaa vaikka tekeekin aina mieli valittaa vaan. :heart:

- Sokruli ja pikku neiti 23+4 :heart: -
 
tiuhti Kiitos paljon :heart: Onko teillä ollut millon suunnitelmissa häitä vietellä? Me just eilen vähän ynnättiin niin reilu 20 hlöä tulis sit vuoden päästä juhliin, eli aika pienellä poppoolla meilläkin vietellään :)

Gabillekin Tervetuloa :wave: Kiva että tiuhti jo houkutteli sut mukaan :)

Kiitos Zophie onnitteluista ja peukaloita ja tsempityksiä viimeisille metreille =)

Näköjään leijun vielä pilvissä kun enhän muistanu puoliakaan oire-listasta :D Mut ehkä se ei oo vaarallista... Niin ja tää aikoo kyllä yrittää varhaisultraan!! Neuvolan täti sanoi että he ei mitään lähetteitä gynepolille kirjota, oli minkälainen tausta hyvänsä. Mun mielestä aika outoa, kun mulla niitä kipujakin oli (nyt ei onneks oo pahemmi ollu) ja taustalla jo se ku. He ei kuulemma ultraa ollenkaan muutakun mahanpäältä. Ja jos odottaisin sinne 11 - 12 vkolle niin jos on ku niin sehän on siihen mennessä jo räjäyttäny mun johtimen :O Enkä ihan mielelläni niitä kipujakaan kokis uudestaan. Niinpä yritän käydä työterveydestä vinkumassa lähetettä kun ei mulla oo varaa yksityiselle maksaa yli 100e kun ei sitä kelan korvaustakaan enää taida kovin helposti saada. Mites muut alussa menijät, meinasitteko käydä varhaisultrassa? :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä