Olipas ihanan paljon päivitettävää listalle :heart: Tervetulotoivotukset ja lämpimät onnittelut plussaamisen johdosta,
eskapismi,
viida ja
Gabrielle! :kiss:
Osa on ilmoittanut ikänsäkin, joten aattelin nyt lätkiä ne tuohon listaan myös.
Jos siis haluat oman ikäsi listalle, ilmoitathan siitä! Ja muutenkin suosittelen tarkistamaan omat tiedot etusivulta, jotta menikö ne nyt sinnepäinkään
Esim. iseeyou:n lisäsin sinne jo aiemmin tällä viikolla, mutta nyt huomasin, ettei sitä riviä ollut siellä ollenkaan. Kaksplussan mukavia ominaisuuksia nämä oikuttelut
Lare Sullakin hemppa oli noussut ilman raudan syöntiä, mistähän tää oikein johtuu?
Parempi toki näin päin. Mulla toi alun poikaolo ei johtunut mistään erityisestä. Tuli vain tosi vahva olo siitä, että poika siellä on. Nyt ei tosiaan ole mitään vastaavaa fiilistä suuntaan tai toiseen. Ja hei, meillä muuten vietetään toista hääpäivää 19.9. eli aika samoissa mennään
Lahjojen ostossa oon tosi huono, en meinaa keksiä ikinä mitään tarpeeksi kivaa, joten en osaa valitettavasti auttaa
eskapismi Tahdotko listalle päivämäärällä 3.5. vai laitetaanko ilman laskettua aikaa? Mä oon myös Tampereelta, joten jos Gabin kanssa treffaatte, niin haluan ehdottomasti mukaan
Jos muuten sulla on tosissaan epäselvyyttä viikkojen suhteen, niin eikös sinne varhaisultraan vois saada lähetteen ihan siitä syystä, että voivat siellä tarkistaa viikot? Jos ne viikot onkin aivan erit kuin mitä on aatellut, niin se voi sit vaikeuttaa seulontoja, mikäli niihin haluaa osallistua.
Namppis No niin, taas mä unohdin sen PCO:n, vaikka oot siitä maininnut monesti
Sama pää kesät, talvet
Mä viihdyn hyvin tammikuisissa. Menin heti aluksi vaan täysillä mukaan juttuihin. Nyt on pino vähän hiljentynyt, kun tammikuisilla on oma ryhmä myös FB:n puolella. Siellä onkin tosi vilkasta keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä
viida Onnea paljon tuoreelle avioparille! :heart:
Gabrielle Hih, ihanaa, että säkin rohkaistuit tänne mukaan! :kiss: Tuun toki kertomaan heti ultran jälkeen kuulumiset
Se on onneksi jo klo 9.40, niin ei tarvii koko päivää jännittää!
Zophie oli saanut kivoja kuulumisia synnytystapa-arviossa, onnea!
Sokruli Kuulostaa tosiaan ihan paiseelta. Mulla on ikävä kyllä kokemusta ja niinkin kivana ajankohtana kuin omien häitteni aikaa :headwall: Hääpäivä meni ihan mukavasti adrenaliini- ja endorfiinihuuruissa, mutta illalla hotellille mennessä tajusin, että ei hitto miten sattuu. Sittenpä saikin maanantaiaamuna rouva lampsia lääkäriin eikä tosiaan pariin viikkoon tarvinnut nukkua selällään ollenkaan
Istumaan pystyin jotenkuten, kunhan vaan ei tarvinnut nojata mihinkään. Autossa istuminen oli ihan mahdotonta. Mä sain silloin antibioottikuurin ja Fucidin-nimistä voidetta, jota oon sittemminkin käyttänyt, kun tuo kohta välillä alkaa oikutella. Lämpimällä vedellä suihkuttelun jälkeen kuivaan sen häntäluun alueen hyvin ja laitan voidetta ja se todella auttaa. Joten suosittelen lääkäriin menoa! Ja, ÄLLÖVAROITUS, sithän se paise puhkesikin juuri, kun oltiin lähdössä koiraa viemään eläinlääkäriin
Mut ai että se kipu lakkas saman tien, se oli aivan ihanaa
Varhaisultrassa ei mekään käyty. Olisin halunnut tosi paljon, mutta sitten aattelin, että on se kumminkin ihan hirveän kallista (tosin tämä on paikkakuntakohtaista, jossain on hyvinkin edullista) ja että kyllä mun nyt vaan täytyy sinnitellä nt-ultraan saakka. Jos kovasti tuntuu asia stressaavan ja huolettavan, niin kyllä siellä kannattaa käydä! Tokihan se ei ole tae mistään
Esimerkiksi mun hyvä ystävä tuli raskaaksi vähän mun jälkeen ja oltiin kauhean iloisia, että saadaan kasvatella yhdessä masuja. Ystävä kävi hormonipolilla alkuraskauden ultrassa, jossa näkyi hienosti sikiön syke, mutta sitten nt-ultrassa valitettavasti todettiinkin sikiön kuolleen jo muutamaa viikkoa aiemmin
Ironista tilanteessa oli se, että hän oli tosi levollisin mielin odotuksensa kanssa, kun taas minä menin ihan paniikissa nt-ultraan ja pelkäsin hullun lailla juurikin keskeytynyttä keskenmenoa
Elämä vaan ei ole reilua :/
Näköjään tää jatkuva sadekeli vetää mielenkin ihan pohjamutiin, höh. Tänään on onneksi illalla tiedossa piristystä kaverin tupareiden muodossa. Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:
Jomi & Samu-Sirkka 19+5 :heart: