Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Sokruli, voi olla ihan antibioottia vaativa paise, muistaakseni tuollainen vaiva voi raskaana ollessa tulla. Kannattaa siis soitella lääkäriaikaa, tiedän pari joilla on ollut tosi kipeä ja ab:sta huolimatta paraneminen kestänyt hetken :/
 
Sokruli kuulostaa kyllä tosi kipeältä vaivalta : / kannattaa varmaan soittaa ihan suosiolla tänään jo lääkäriin niin ei sinun tarvii kärsiä sen patin kanssa! varmaan meinaan vaatii ab-kuuris niinku Zophie sanoi!

Zophie hui :D siis sinullahan on enää muutama viikko H-HETKEEN! :) hieno uutinen että mahtuu normaalitietä pikkanen tulemaan :heart: mua alkaa ihan jo jänskättää sun puolesta! :D

viida, kyllä mä meinasin varhaisultraan mennä, pääsen joko kunnalliselle tai sitten menen yksityiselle! neukkutäti ei osannu sanoo mitään siitä kun jo eilen soittelin, mut mulla on ens viikon perjantaina omalääkäri niin katsotaan saisko suostuteltua sen tekeen lähetteen ;) neuvolatäti meinaan oli sitä mieltä että mä oon ehkä enemmän omalääkärin ku neuvolan seurannassa nyt! toki siis käyn ihan neuvolassa kun muutkin mutta siellä sairaalassa on vaan tarkempi syyni sitte! kannattaa yrittää vaatia sitä ultraa koska sinulla kumminkin on se KU takana, vaikka nyt uskonki että kaikki on paremmin ku hyvin :heart:

koskas täällä on ihmiset käyny siinä varhaisultrassa? =)
 
Laretzki
Viidalle onnittelut :)

Josta tulikin mieleeni että auttakaa mua ihmeessä kanssasisaret, ja kertokaa mitä miehelle 1 v. hääpäivälahjaksi? Pitäisi se tässä pikkuhiljaa hankkia kun 18. päivä lähenee aivan liian uhkaavasti..

varhaisultra Me ei käyty siellä, kun se olisi mennyt kokonaan miehen maksettavaksi kun ei köyhällä opiskelija vaimolla ole varaa. Enkä kokenut jotenka tarvettakaan siihen kun alusta asti ollut ihmeen varma fiilis tästä raskaudesta.

Ja nyt mä hiljenen viikonlopuksi, tai ainakin sunnuntaihin asti. Lähdetään pankkiin kirjottaa asuntolaina ja sitten kauppakirjat. Jeee! Sitten lähdetään iltapäivällä junalla etelään mun vanhempieni luokse, isä kun täyttää 50 ensi viikolla ja ei päästä noiden asuntohommien takia varsinaisiin juhliin. Lisäksi viikonloppuna on Suomen suurimmat markkinat Hartolassa ja sinne on tarkoitus lähteä kanssa. Kahteen vuoteen en oo käynyt ja nyt halusin. Näkee mieskin sitten äidin puolen sukua, eli mun mummon siskoja ja veljiä yms..:)

Lare ja Spyro 14+6
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä näköjään myös olen yks höttöpää! ;) Viidalle suuret onnittelut, tervetuloa rouvakerhoon! :heart:

Larelle onnittelut uudesta kodista!

Kaikille iso kiitos tervetulotoivotuksista, olipas kiva tulla! :heart:

Gaby & Bebe 5+0 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Larelle onnea uuteen kotiin tosiaan :)

Ja viidalle oikein paljon onnea rouviintumisesta! Perästä tullaan ;)

Gabrielle, oletkos ihan Tampereelta, kun TAYSissa synnytät? Itse olen Tampereelta :) Olisi kiva joskus vaikka treffata?

Ommoo nappoo: Soitin heti aamusta neuvolaan, ja sain ensimmäisen käynnin tuonne 19.9. Se neuvolantäti oli aivan ihana! Lopuksi kysäisin häneltä, mitä pitäisi tehdä tuon lääkityksen suhteen, minulla kun on kaksisuuntainen mielialahäiriö :( TÄdin äänessä kuulsi huolestuneisuus, kun hän ohjasi minut soittamaan psykan polille ja pyytämään pikaista konsultaatiota lääkäriltä. Soitin sinne ihan paniikissa, mutta onneksi kummastakaan lääkkeestä (cipralex & ketipinor) ei pitäisi olla haittaa raskauden aikana. Sovittiin kuitenkin omasta toiveestani niin, että jätän ketipinorin pois (hyvästi yöunet) ja puolitan cipralexin 7,5mg:aan vuorokaudessa. Katsotaan nyt, alanko sekopäiseksi kaikkien hormonimyrskyjeni kourissa :( :D

Meikeläiset menee ainakin varhaisultraan! Olen niin neuroottinen, että pakko saada tietää heti kun mahdollista, että matkassa on oikeasti joku tyyppi, eikä mitään tuulimunaa tai tyhjää pussukkaa. Kamalan pitkä aika sinne vielä on :( Kun ei voi oikeasti nyt tietää, mitä rv eletään.

Eskapismi & Onni-Ilona rv 5+1?
 
Olipas ihanan paljon päivitettävää listalle :heart: Tervetulotoivotukset ja lämpimät onnittelut plussaamisen johdosta, eskapismi, viida ja Gabrielle! :kiss:

Osa on ilmoittanut ikänsäkin, joten aattelin nyt lätkiä ne tuohon listaan myös. Jos siis haluat oman ikäsi listalle, ilmoitathan siitä! Ja muutenkin suosittelen tarkistamaan omat tiedot etusivulta, jotta menikö ne nyt sinnepäinkään… Esim. iseeyou:n lisäsin sinne jo aiemmin tällä viikolla, mutta nyt huomasin, ettei sitä riviä ollut siellä ollenkaan. Kaksplussan mukavia ominaisuuksia nämä oikuttelut…

Lare Sullakin hemppa oli noussut ilman raudan syöntiä, mistähän tää oikein johtuu? :confused: Parempi toki näin päin. Mulla toi alun poikaolo ei johtunut mistään erityisestä. Tuli vain tosi vahva olo siitä, että poika siellä on. Nyt ei tosiaan ole mitään vastaavaa fiilistä suuntaan tai toiseen. Ja hei, meillä muuten vietetään toista hääpäivää 19.9. eli aika samoissa mennään :) Lahjojen ostossa oon tosi huono, en meinaa keksiä ikinä mitään tarpeeksi kivaa, joten en osaa valitettavasti auttaa…

eskapismi Tahdotko listalle päivämäärällä 3.5. vai laitetaanko ilman laskettua aikaa? Mä oon myös Tampereelta, joten jos Gabin kanssa treffaatte, niin haluan ehdottomasti mukaan ;) Jos muuten sulla on tosissaan epäselvyyttä viikkojen suhteen, niin eikös sinne varhaisultraan vois saada lähetteen ihan siitä syystä, että voivat siellä tarkistaa viikot? Jos ne viikot onkin aivan erit kuin mitä on aatellut, niin se voi sit vaikeuttaa seulontoja, mikäli niihin haluaa osallistua.

Namppis No niin, taas mä unohdin sen PCO:n, vaikka oot siitä maininnut monesti… Sama pää kesät, talvet :D Mä viihdyn hyvin tammikuisissa. Menin heti aluksi vaan täysillä mukaan juttuihin. Nyt on pino vähän hiljentynyt, kun tammikuisilla on oma ryhmä myös FB:n puolella. Siellä onkin tosi vilkasta keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä :)

viida Onnea paljon tuoreelle avioparille! :heart:

Gabrielle Hih, ihanaa, että säkin rohkaistuit tänne mukaan! :kiss: Tuun toki kertomaan heti ultran jälkeen kuulumiset :p Se on onneksi jo klo 9.40, niin ei tarvii koko päivää jännittää!

Zophie oli saanut kivoja kuulumisia synnytystapa-arviossa, onnea! :)

Sokruli Kuulostaa tosiaan ihan paiseelta. Mulla on ikävä kyllä kokemusta ja niinkin ”kivana” ajankohtana kuin omien häitteni aikaa :headwall: Hääpäivä meni ihan mukavasti adrenaliini- ja endorfiinihuuruissa, mutta illalla hotellille mennessä tajusin, että ei hitto miten sattuu. Sittenpä saikin maanantaiaamuna rouva lampsia lääkäriin eikä tosiaan pariin viikkoon tarvinnut nukkua selällään ollenkaan… Istumaan pystyin jotenkuten, kunhan vaan ei tarvinnut nojata mihinkään. Autossa istuminen oli ihan mahdotonta. Mä sain silloin antibioottikuurin ja Fucidin-nimistä voidetta, jota oon sittemminkin käyttänyt, kun tuo kohta välillä alkaa oikutella. Lämpimällä vedellä suihkuttelun jälkeen kuivaan sen häntäluun alueen hyvin ja laitan voidetta ja se todella auttaa. Joten suosittelen lääkäriin menoa! Ja, ÄLLÖVAROITUS, sithän se paise puhkesikin juuri, kun oltiin lähdössä koiraa viemään eläinlääkäriin :whistle: Mut ai että se kipu lakkas saman tien, se oli aivan ihanaa :LOL:

Varhaisultrassa ei mekään käyty. Olisin halunnut tosi paljon, mutta sitten aattelin, että on se kumminkin ihan hirveän kallista (tosin tämä on paikkakuntakohtaista, jossain on hyvinkin edullista) ja että kyllä mun nyt vaan täytyy sinnitellä nt-ultraan saakka. Jos kovasti tuntuu asia stressaavan ja huolettavan, niin kyllä siellä kannattaa käydä! Tokihan se ei ole tae mistään… Esimerkiksi mun hyvä ystävä tuli raskaaksi vähän mun jälkeen ja oltiin kauhean iloisia, että saadaan kasvatella yhdessä masuja. Ystävä kävi hormonipolilla alkuraskauden ultrassa, jossa näkyi hienosti sikiön syke, mutta sitten nt-ultrassa valitettavasti todettiinkin sikiön kuolleen jo muutamaa viikkoa aiemmin :( Ironista tilanteessa oli se, että hän oli tosi levollisin mielin odotuksensa kanssa, kun taas minä menin ihan paniikissa nt-ultraan ja pelkäsin hullun lailla juurikin keskeytynyttä keskenmenoa… Elämä vaan ei ole reilua :/

Näköjään tää jatkuva sadekeli vetää mielenkin ihan pohjamutiin, höh. Tänään on onneksi illalla tiedossa piristystä kaverin tupareiden muodossa. Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:

Jomi & Samu-Sirkka 19+5 :heart:
 
eskapismi ja Gabrielle ihanaa nähdä teitäkin täällä :heart: Onnea odotukseen :)

viida Onnea rouvalle! :flower: Teillä oli varmasti tosi kaunis hetki kahdestaan :heart:

Varhaisultrassa kävin tasan kaks viikkoa sitten eli 7+0 viikolla. Kiva kokemus vaikka pieni ”kikkare” (sykkeen kera) siellä vaan näkykin :p

Täällä odotellaan maantaista ekaa neuvolaa jo jännityksellä. Haluisin kovasti että kuunneltais sydänääniä, mutta ilmeisesti se riippuu neuvolasta ja siitä että millaset laitteet siellä on, että yrittävätkö edes kuunnella tässä vaiheessa. Näin olen siis päätellyt palstakeskustelujen perusteella. Kiva kuitenkin päästä kysymyslitanian kanssa sinne :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

mynttis & papu 9+0
 
Lääkärissä käyty, ja antibiootti kuuri saatu. :) Kiitos Zophie neuvoista :)

Varhaisultrassa me ei käyty ollenkaan, mutta 4d ultraan ajattelin varata aikaa ensi viikolla. :) Se se vasta on kallista lystiä, netistä kattelin hintoja ni 215e tulee maksamaan :/

Oikein hyvää viikonloppua kaikille :)
 
Jomi, laita mulle vaan se LA 3.5., tarkentukoon sitten. Sanon sitten neuvolassa, että ovulaatio on saattanut olla myöhemminkin...

Tamperelaisten tapaaminen: jee! Tosi kivaa, että meitä on monta! :) Pitäisikö jo sopia alustavasti joku päivä? Esim. 17.9?
 
täällähän on alkanu kunnon pölinä :D

Jomppeli voi mulle iäksi päivittää 21 vuotta :) toivotaan että viikonloppu ei ois näin harmaata kun nyt niin saadaan sinun mieles paremmaks =)

Sokrulille pikaisia paranemisia ikävän vaivan kanssa! :) onneksi ab-kuurit on kumminkin aika tehokkaita eli toivotaan että puree äkkiä ja saat nukutuksi kunnolla!

mynttis tsemppiä maanantaille! :) tuu kertoon sitte mitä siellä sanottiin, mä haluan meinaan tietää tarkkaan mitä ekassa neuvolassa tehdään :D vaikkakin se kuulemma on pelkkää paperisotaa, mut sie oot kyllä pidemmällä kun minä ekassa neuvolassa niin voi kunpa yrittäsivät kuunnella sydänääniä :heart:

eskapismi, mulla on sellanen kutina että sulla on ovis ollu myöhemmin ja meidän lasketut ajat on aika lähekkäin! sulla varmaan paria päivää ennen mua! :) minusta se on jo ihan hyvä syy päästä varhaiultraan kun et yhtään tiedä raskauden kestoa! :) kannattaa kokeilla sitä syynä!

typyille oikein hyvää ja (toivottavasti) aurinkoista viikonloppua :wave: itse ennen yleensä viikonloppusin oon pidättäytynyt palstasta, mutta nyt luulen etten malta olla poissa :ashamed:
 
Mulle voi iäksi päivittää 23.

Viida, onnea avioitumisesta :flower:

Tämä likka kävi äsken työhaastattelussa. 5 sairaanhoitajan virkaa auki, yhteensä 4 hakijaa... Saa nähdä miten käy :D Jos eivät palkkaa niin tiedän ainakin tasan tarkkaan mistä johtuu ja sitten nostan metelin syrjinnästä. En kyl tosissaan tiedä haluanko tuolla työskennellä kovin pitkään mutta onpahan taloudellinen turva ennen mammalomalle jääntiä sitten olemassa ja jos ihan hirveää on niin sit voi yrittää sairaslomalle päästä jo ennen mammalomaa. Kokonaistyöajaksi mulle kuitenkin tulis vaan se 2,5 kk vaikkei saikulle jäisikään.

-Namppis ja tirppa 19+1

Ja tiuhti, ei tästä pötsistä vielä mitään vauva-mahakuvaa saa :D
 
Tiuhti sulla on kyllä mahtava toi LA. Ei varmasti parempaa äitienpäivälahjaa voisi pyytääkään. Ei kyllä parempaa lahjaa voi pyytää,vaikka se sattuis nyt mille päivälle tahansa!
Paljon onnea vielä ja toivottavasti sun sairautes nyt helpottais tän raskauden aikana :)

Namppis toi 400g/viikko taitaa olla enemmän ko normaalia. Mulla tuli viikolla 38+0 1800g VIIKOSSA! Että se oli sit liikaa. Tai no neukkutätskä sano,että se on normaalia,mutta mulle se oli ihan kamala paikka.. Että kun pääset sinne loppuun asti,niin älä säikähdä,noitakin voi tulla :p (ja tiedän,se on kamalaa,mutta kestettävissä) :D

Jomi kurja,että iskias vaivaa. Mille se tuntuu? Ko mä en oo ihan varma,että kärsinkö siitä,vai oliko se sillon odotusaikana jotain muuta vaivaa :D Ja samaa muuten sulle tosta painonnoususta ko namppikselle. Että ei kannata sit säikähtää. Tokihan kaikki on erilaisia,että ei sitä välttämättä tule... Mutta on kuulemma ihan normaalia jos tulee. Ja tulehan sitten heti kertomaan ultrakuulumiset!

Larezki on ihan selvästi jo massu kasvanu! Kiva,että neuvolassa kaikki hyvin! :) Ja itellä ainakin poikaolo oli vahva sen takia,kun miehen suvussa kaikilla taitaa esikoinen olla poika! ja sit kun jostain oon kaivanu sen tiedon,että oviksen aikaan harrastettu seksi johtaa EHKÄ todennäkösesti poikaan ja ovista ennen tyttöön (eli poikasiittiöt nopeita,mutta kuolee nopeemmin ja tyttösiittiöt hitaita,mutta elää pidempään) Eli harrastettiin seksiä kyllä tasan sillon kun tikutin oviksen :p Joten siitä vahva tuntuma pojalle :)

Eskapismi onnea ihan kamalan paljon ja tervetuloa!

Onnea Viida rouviintumisesta! Mäki tahon naimisiin.. Mutta ukon kutkale ei suostu. Yhyy. Olis tää lapsen saaminenki helpompaa ilman kaiken maailman isyyden tunnustuksia.

Kiitos Gabrielle! <3 Ja onnea tuhannesti plussasta! Kyllä mä sitä teidän plussaamista innokkaasti oottelin :) (hassua,että voi myötäelää toisen ihmisen elämää,vaikka ei koskaan ole tavannut:)) Jep,meidän pieni sankari on melko hyväuninen. Joinain öinä saattaa nukkua siis enemmänkin kun vain sen 2h kerrallaan.. Mutta ootan innokkaasti,että rytmit tasaantuis ja osaisin paremmin varautua siihen esim,että millon saa alkaa ruokaa laittamaan itelle,ettei se jatkuvasti keskeydy :)

Mynttis,toivottavasti kuuntelette ja saatte äänet kuulumaan. Se on aivan ihmeellinen hetki,se eka kerta,kun ne äänet kuulee.

On: Kummallista touhua tämä isyyden tunnistus. Täytyy vain käydä allekirjottamassa lappusia sosiaalitoimistossa. Eilen sieltä soitettiin ja se nainen kyseli esitietoja "onko nyt aivan varmaa,että tämä kyseinen henkilö on isä,vai voiko asiassa olla epäselvyyttä" "milloin aloitte seurustella,milloin muutitte yhteen" ja kaikkee,toki asiaan liittyvää,mutta miks se isyys pitää todistaa,jos ei naimisissa ollessakaan tarvii? Hassua ja outoa. Mun mielestä.

Tähän on oikeesti tottuminen,että muistas syödä sillon kun lapsi nukkuu,kun eihän sitä malta ruokailla/kerkee ruokailla,kun toinen on tissillä,tai tahtoo seurustella sun kans..

Nautin kyllä ihan täysin tästä vauva-arjesta ja oon ihan huumassa.. Mietinkin,että miten muistan kaikki asiat,mitä pitää hoitaa. Ristiäiset,isyydentunnustus,neuvolakäynnit ja tämmöset!!

Lisää romaania taas toisella kertaa! ;)

Taiska ja poika 16vrk
 
taiska hui miten paljon sitä onkaan sitten kaikkea :) ja kun on vielä se oma pikkanen siellä josta ei silmiään meinaa irti saada :heart: mut mustakin on tosi hassua tuo nykyäaikanen isyydentunnistus, musta avoliitto olis ihan riittävä jo siihen :) kuulostaa kyllä niin ihanalta tuo vauva-arki :heart: eihän mulla olekkaan kun se 36 viikkoa enää sinne :D

namppis no jos nyt ei duunipaikkaa irtoa niin se on varmaa syrjintää se :D kovasti tsemppiä että saat sen paikan ittelles! lupasko ne sulle mitään tiettyä paikkaa sieltä? tai ylipäätäsä lupasko mitään? koska ottavat yhteyttä? ja eiku kuvaa nyt vaan :D sitä ootellessa ;)

tuossa taiska just puhui kuinka voi ihmiset tulla niin pirun tärkeiks, te ootte kyllä mulle ainakin kaikki ihan kamalan tärkeitä, koska ollaan kaikki samaan aikaa kuumeiltukkin aikanaan :heart:
 
Jomi, minulla on kanssa toooosi kovat iskiaskivut! Välillä pelottaa, että ei kai se vaan tarkoita jotain kohdunulkoista :( Oliko sulla niitä ennen raskautta? Minulla kun on tupannut olemaan. Ah, ihana vanhusvaiva! :D

Isyyden tunnustaminen: voi perhanan perhana, kun ei ihan ehditä naimisiin ennen syntymää ;) Meillä on nimittäin häät 21.7.12. Saadaan sitten pieni morsiusneito tai sulhaspoika sinne kiljumaan/tuhisemaan. Ja voi kyllä, olen jo ostanut morsiuspukuni! Onneksi siinä on nyöritys takana, niin saa hiukan anteeksi lisäkiloja.

Ostin äsken Ladyvita Mama -vitamiineja :heart: Tuntui ihan... oudolta!
 
eska mäkin kävin eilen ostaa foolihappolisää ja multivitan raskaustabletteja toissapäivänä :heart: oli se vaan hassua, vielä tuntui että apteekin muikki katteli siihen malliin että "jaahas...", mutta kyllä se kauniisti hymyili! ja kyllä se vaan oudolta tuntui! ja äkkiäkö sä kilot karistat jos niitä tulee ;) onhan siinä pari kuukautta aikaa!
 
Voi teitä naiset kun saatte mut ihan liikuttumaan näistä onnitteluista :heart: Kiitos!

Voi tiuhti! Ihana digin tulos :heart: Onnea, kyllä siellä nyt salamatkustaja rakentaa tiivistä kotikoloa =) Ja kiitos tsempityksestä! Kyllä mäkin uskon ja toivon että kaikki hyvin mutta se varmistus asiasta on kyllä mulle kullankallis!

Lare En tainnu muistaa vielä onnitella, eli ONNEA omasta kodista =) Paljonko sulla on budjetti lahjaan ja mitkä ideat on jo käytetty? Liput jonnekin keikalle josta molemmat tykkää? Risteily? Hotelliyö? Vai onko sellanen että osais arvostaa romanttista juttua? Jos on, niin iso valokuvakehys johon kokoat teidän historian varrelta hauskoja kuvia ja siihen vaikka kirje? Yritän keksiä vielä lisää :)

Sokrulille täältä kans pikaisia paranemisia :hug:

mynttis Täällä myös odotetaan sun ekan neuvolakäynnin kuulumisia innolla! Ja pidän peukkuja että kuuntelisivat sydänääniä! :heart: Voi kun ajattelenkin että kuulis oman katkaravun äänet niin nousee kyyneleet silmiin...

Namppis Mä peukutan myös sulle työpaikan puolesta!! Ja pidä vain oikeuksista kiinni, on aika selkee tapaus kyllä jos eivät palkkaa! Mulla ois työhaastattelu maanantaina, saas nähdä kuinka akan käy =)

taiska Voi kun en malttas ite oottaa että pääsee myös tuohon vauva-arkeen! Kuulostaa niin ihanalle ja kiva kun teillä on kaikki mennyt hyvin! On varmasti aika muistaminen kaikissa normaalissa jutuissa, mulla kun lyö nyt jo pää tyhjää niin saati sitten kun sen oman käärön saa syliin :heart: Oon muuten kuullu kavereilta jotka on myöskin käyneet isyyden tunnustamassa että on ollu aika törkeitäkin kommentteja ja asiaan kuulumattomia uteluita noissa tilanteissa :O On se aika outoa mun mielestä tentata niin kauheesti...

vitamiineista Mä oon kans jo viikon verran popsinu noita multivitan raskaus ja imetys tabletteja =) Meidän omassa apoteekissa ei ollu tota ladyvitaa.. Oliko kallista? Tää multivita oli 120kpl purkki jotain parinkympin luokkaa ja otetaan vaan yks päivässä. Siinä oli myös enemmän D- vitamiinia ja foolihappoo kun multitabsin vastaavassa niin siks otin tuon.

ihanaa viikonloppua leidit!
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut ja tervetuloa kaikille uusille tuleville mammoille :heart:

Selkä- ja iskiaskivut vaivaavat täällä sen verran, että lääkäri laitto mut työkieltoon. :( Oli kirjottanu tiistaille asti s-lomaa ja sitten ois aika sen vastaanotolle jossa ilmeisesti kirjottaa äippälomalle asti s-loman, eli marraskuulle. Toisaalta helpottunut olo, kun tietää nyt ettei ole pakko enää jaksaa tehdä ja vääntää kovien kipujen kanssa. Toisaalta harmittaa ja itkettääkin vietävästi, kun en olisi ollut vielä valmis jäämään kotiin ja "luovuttamaan".. :/

Larella kyllä huomaa jo selvästi masun kasvua ja muotokin on muuttunut. :) Oma maha alkaa olemaan jo ihan huomaamatta välillä tiellä. Varsinkin kun ovea laittaa kiinni, niin aina saan sen jotenkin samalla osumaan mahaankin. :D Ja töissä vanhusten sängyn laidat oli aina tiellä ;) Jotenkin ei yhtään osaa vielä hahmottaa tätä omaa uutta ja muuttuvaa kehoaan. Mutta oon niin varma, että tätä mahaa tulee vielä ikävä :heart:

varhaisultrassa mekään ei käyty ollenkaan. "Vähän" kyllä jännitti sitten nt-ultrassa, kun ei yhtään tiennyt onko siellä mitään elossa ja oikealla paikallaan. Nyt onneksi saa tästäkin muistutuksia hyvin usein päivän mittaan eikä tarvitse olla huolissaan pienestä :)

vitamiineista itsekin tulee popsittua multivitan raskaus- ja imetysvitamiineja silloin ku muistaa. Pitäis varmaan joku "rasti ruutuun" lista väsätä, että muistaisi joka päivä ottaa.. :LOL:

Ihanaa viikonloppua teille kaikille! :heart:

iseeyou & Onni 23+1
 

Yhteistyössä