Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Onnea Namppikselle poikalupauksesta ja
Hypylle pikkumiehestä! Teillähän meni Hyppy aika hurjastikin yli, laita kertomusta jos joskus jaksat :)

Ja muille nautinnollista odotusaikaa, älkää stressatko liikoja :heart:

Järjettömän turvonnut Zophie+murunen 38+2
 
  • Tykkää
Reactions: Gabrielle
Meille pitäisi tuon kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tulla poika.. mikäli osasin tehdä/laskea kaikki oikein :D
No, nyt sitten jännäillään, että pitääkö se paikkaansa :D

Zophie Kovasti tsemppiä sinulle... Sinulla pian odotus täyttyy ja saat käärön syliin.. :heart:
 
Laretzki
tiuhti Kyllä mäkin meinasin lähteä karjumaan sinne, mutta kun mä nukun pelkillä uniliiveillä (alkkarit muka painaa ja ahdistaa :LOL: ) enkä jaksanut vetää mitään päälle :D Olis kyllä hiukkasen tullut tulikiven katkuista tekstiä. Onneksi mulla on hyvät korvatulpat (mies hankkinut kissojen rapistelua varten) joten laitoin ne korviini ja jatkoin vain unia.

Kiinalainen kalenteri Povaa tänne poikaa, ja aika vahvastihan mulle poikaa kaikki ovat veikkailleet. Iskä on sitä mieltä, että poika tulee ja äiti myös sen jälkeen kun kuuli että kohtu on tosi edessä sen koosta päätellen. Myös kaksi poikaa saannutta ystävääni ovat sitä mieltä että poikaa odotan koska mua on alusta asti närästänyt ja heitä myös silloin kun poikiaan odottivat. Lisäksi poikaa puoltaisivat uskomuksista se, että mun tekee jatkuvasti mieli suolaista ja mahaan on alkanut kasvaa ihan hentoa untuva...Tai ainakin jossain oli että nää viimeiset olisi merkkejä pojasta...Ja tytöstä oon nähnyt unia, ja joku sanoi, että tulisi vastakkaista sukupuolta kuin mitä unessa...
 
Täytyy sanoa, että joko tämä työpäivä on vieny mehut tai sitten muuten vain en ymmärrä kunnolla tuota kiinalaista kalenteria.. pitää illlalla vissiin yrittää uudestaan katsoa miehen kanssa tuota juttua :D Kyllä noilla kiinalaisilla on ihme kotkotuksia :LOL:
 
Höttis Sikälimikäli multa ei oo menny jotain oleellista ohi niin teille lupaillaan poikaa :) eikö ikä ollut 28 ja LA maaliskuussa..

Lare Siellä ollaan kuitenki jalat ristissä ja heristetään nyrkkiä äitille ja isälle ;)

Namppis MITÄ LÄSKIÄ!!! Söpö pikku pallo :heart:

Tää lähtee nyt sieneen ja palattuaan kärsimätön alkaa tehdä tuttavuutta tänään saapuneen dopplerin kanssa ;)
 
Mukavaa, kun täällä on keskustelu taas vilkastunut! :)

tiuhti_ Kirjoitin tonne masukuvaketjuunkin jo, mutta tosiaan, ei tuosta bmi:stä kyllä pysty mitään johtopäätöksiä ihmisen koosta tekemään. Yksikin taisi sanoa lähtö-bmi:ksi 34 ja näytti minusta aivan normaalipainoiselta! Tuo sun opiskeluintolähetys tais hukkua matkalla, kun ei oo vieläkään näkynyt :LOL: Voivoi. Pakko se nyt vaan on, hammasta purren, alkaa tositoimiin. En mä jaksa mihinkään graduun enää keskittyä vauvan synnyttyä. Aikakin juoksee niin nopsaan, että ihan hirvittää :D Nämä pikkupotkut on todella jotakin aivan uskomatonta :heart: Ja hei, mulla myös hävisi oireet välillä ihan tykkänään, kunnes sitten tulivat taas kertarysäyksellä takaisin. Eikä siitä digin tuloksesta kannata mitään ajatella. Eli huoli pois, kyllä siellä masussa hyvin voidaan!

PikkuHöttiäinen Mä en edes ole käynyt töissä opiskelun ohessa moneen vuoteen, koska en vaan jaksa… Ja siitä huolimatta ei meinaa huvittaa kouluhommat enää. Onhan tässä kyllä tosiaan tullut opiskeltua yliopistossa jo viisi vuotta, että varmaan ihan siksikin alkaa olla kiinnostus vähissä. Mulla on muuten välillä kans ollut tuo navan seutu ihmeen herkkä. Siis ihan se iho siitä ympäriltä on toisinaan todella kosketusherkkä. Ensimmäisen kerran tätä oli varmaan joskus rv 14-15. Nyt alkaa kohdun yläreuna olla just navan korkeudella eli odotan innolla mitä mun pienelle navalleni tapahtuu... :D

Varhaisultrasta EI muuten välttämättä saa Kela-korvausta! Tämä tuli yllätyksenä mullekin, mutta oli yhtenä vaikuttajana meidän päätökseen silloin alussa eli ei sitten lopulta menty, kun ei ollut korvauksen saaminen ihan varmaa.

Namppis Onnea oikein kovasti hyvistä ultrakuulumisista ja poikalupauksesta! Mä muuten tunsin jännä kyllä ekat kuplinnat rv 16-17, vaikka istukka onkin etuseinässä. Niin ja onnea myös puolivälin saavuttamisesta! :heart:

syysmyrsky Koetahan nyt ottaa rennosti ja olla hermoilematta liikaa (vaikka tiedän hyvin, ettei se ole helppoa)! Kyllä se pienokainen siellä nyt varmasti tekee oloaan vaan kotoisammaksi kohtupesässä :heart: Raskaus saattaa tuohon pissan ja myös valkovuodon väriin vaikuttaa aika radikaalistikin, toivottavasti ei ole mitään tulehdusta tai muuta inhottavaa. Mä nauroin myös tuolle noutajalle :LOL: Näin sen oikein sieluni silmin omatoimilenkillä auton perässä :D

Hyppy Valtavasti onnea pikkuisen pojan syntymän johdosta! Synnytyskertomusta olis kiva lukea, jos jaksat ja ehdit jossakin välissä kirjoitella :)

Epa Tuo koeaikahomma onkin tosi vaikea juttu… Se sun kuva tuolla masukuvaketjussa oli jo sen verran selkeä, että ei sitä varmasti saa peiteltyä koeajan loppuun saakka. Mahdollisimman pitkään mä kuitenkin yrittäisin pitää raskauden salassa.

viida Onnea oksetuksesta! :D Mäkin olin aivan innoissani, kun alkoi oksettaa. Onneksi ei pahaksi äitynyt mun pahoinvointi missään vaiheessa, vaan se oli ohi muutamassa viikossa. Toivotaan, ettei sunkaan tarvitse viettää kovin paljon aikaa vessanpönttöä halaillen.

Doppler on meillä just tuo PikkuHötön linkkaama Angelsounds ja se on kyllä ihan jees. Omani huusin Huuto.netistä uutena eikä ollut kallis (en muista nyt tarkkaa hintaa, mutta alle 30 euroa). Näin jälkeenpäin aatellen se sellainen näytöllinen doppler olis ollut kätevämpi, mutta se taas oli niin kallis, etten raaskinut siihen tuhlata. Ja muistutan edelleen, että mä sain vauvan sydänäänet kuulumaan dopplerilla vasta joskus rv 14+, joten koittakaa olla stressaamatta, jos ei moneen viikkoon mitään muuta kuulu kuin oma syke ja epämääräistä suoliston ääntelyä :D Ja ne äänet kuuluu todella pitkään ihan alhaalta, niin että dopplerin anturia täytyy painaa melko kovastikin tohon häpyluun reunaan. Ne mukana tulevat kuulokkeet on melko surkeat eli vaikka jotkut nappikuulokkeet tai sitten semmoiset isot, suljetut kuulokkeet on siihen hommaan todella paljon paremmat.

Miehen suhtautuminen oli alkuun melko neutraalia, mutta kyllä se välillä aina kyseli oloista ja tuntemuksista. Nykyään se on aivan innoissaan suunnittelemassa vaunujen ja pinnasänkyjen yms. ostoa. :heart: Ja odottaa kovasti koska voisi tuntea vauvan potkut mahan päältä. Mies oli mukana ekalla neuvolakäynnillä ja myös molemmissa ultrissa ja ne on selkeästi olleet tärkeitä juttuja myös hänelle. Jatkossakin mies tulee varmasti toisinaan neuvolaan mukaan.

Jomi & SS 20+4
 
syysmyrsky No ei ne minun laskut sitten ihan väärin menneet ku sinäkin sait mulle tulokseksi pojan :D Sitäpä sitten odotellessa.. iteasiassa olen kyllä aina miettinyt, että olis kiva jos esikoinen olis poika.. jotenkin olen aina vain päässäni miettinyt enemmän poikien nimiä.. kuopus sitten vois olla tyttö :D toki eipä tuota koskaan tiedä vaikka tämä tenava jäisikin ainoaksi.. mutta who knows what will happen?!? :D

Jomi tosiaan meikäläinen on tässä tehnyt normisti töitä ja töiden ohella sitten opiskellut jo kolme ja puoli vuotta, mutta enää olis valmistuminen opparia vaille.. ja nyt kun tenava tekee tuloaan, se on pakko saada pois :D ja kuten sanoit aika tuntuu lentävän juuri nyt..

Dopplerista ajattelin kans, että voi viedä hetken ennen kuin löytää sydänäänet.. pitää vain yrittää olla kärsivällinen.. ja kiitti muuten vinkistä Jomi.. pitääpä heti etsiä jostain ne meidän kunnon kuulokkeet.. itse kans katsoin huuto.netistä tuota doppleria, mutta kun kysyin siitä mieheltä, niin tuumas vain, että ostaa uusi.. eipä se onneksi kovin kallis ollut.. ja niitä "hienompia" laitteita en edes harkinnu, ku kyllä ne oli niin suolaisen hintaisia että..

Kysyn teiltäkin hieman ideoita porukoille raskaudesta kertomiseen.. Moni varmaan ehkä muistaa, että mun vanhemmat asuu yli viiden sadan kilsan päässä ja haluttaisiin kertoa molempien vanhemmille sitten ekan ultran jälkeen kuvien kera, mutta niin, että tieto olis molemmilla puolilla yhtä aikaa.. :D ehkä teen asiasta liian vaikean, mutta en halua, että miehen perhe kuulee ensin, koska asutaan heidän kanssaan tosi lähellä ja muutenkin pääsevät paremmin osallisiksi tästä raskaudesta muutenkin.. Joten heittäkää heikkoa idealla :D
 
PikkuHötö Tuo mun doppler oli myös ihan uusi :) Joku tilailee varmaan niitä Ebayn kautta ja myy sitten Huuto.netissä vähän kalliimmalla. Mun vanhemmat asuu myös noin 500 kilometrin päässä ja anoppi noin 400 kilometrin päässä. Me tehtiin vaan niin, että soitettiin suunnilleen yhtä aikaa ja kerrottiin uutiset. Sen jälkeen kerrottiin siskoillemme. Silloin tais olla rv 5+6 eli aikaisessa oltiin, mutta haluttiin, että on sitten tukijoukot valmiina, jos joku asia sattuu menemään mönkään. Ultrakuvat ollaan skannattu ja lähetetty sähköpostin tai Facebookin kautta. Voisithan sä tehdä noin, että lähettäisit vaikka just sähköpostin kautta kuvan ja soittaisit vanhemmillesi? Sitten kävisitte samaan syssyyn miehen vanhempien luona, joko juuri ennen tai jälkeen? Tai jos sen pitää olla prikulleen samanaikaista, niin sitten mies menee kuvien kanssa vanhempiensa luokse :D
 
Jomi Suuret onnittelut poikalupauksesta ja hyvistä ultrakuulumisista!! Mäkin olen muuten ihan haltioissani oksetuksestani, jotenkin siitä tulee varmempi olo! Eilen töistä tullessa päiväunien jälkeen sitä ei ollut ja alkoi jo huolestuttaa. Mulla näköjään lepo ja vaakatasossa oleminen auttaa siihen!

Ja oikeestaan Namppikselle ihan samat sanat!! Muistakaahan laittaa meille paljon masukuvia, ihanaa katseltavaa! Mä näen kyllä suloisen vauvamahan tossa kuvassa enkä mitään läskiä! Yritin oikein tiirailla missä sitä on, mutta en löytänyt! :LOL:

Hyppy, valtavat onnittelut pojan syntymän johdosta! :heart: Toivottavasti teidän vauva-arki on lähtenyt pyörimään hyvin, olis kiva kuulla jos ehdit jossain välissä kirjotella!

taiska, teijän vauvajuttuja on ihana lukea! Saa vähän käsitystä siitä, minkälaista se sitten kotiinpääsyn jälkeen on. Toki se on kaikilla erilaista, mutta kyllä mulle jo pari oivallusta on tullu sun kirjotuksesta!

Epa Suna mä venyttäisin kertomista siihen asti kun pystyt asian salaamaan, jotta työnantaja sais mahdollisimman kauan arvioida sua "puolueettomasti" tietämättä, että jäät sitten äitiyslomalle. Oikeestihan se ei sais vaikuttaa mitenkään, mutta koeajan aikana se on helppo perustella jollain muulla, riippuu niin paljon työnantajasta. Suurin osa työnantajista osaa varmasti suhtautua oikein, mutta valitettavasti varmaan sitä toistakin linjaa löytyy (niinkun Sokruli sanoi... :(). Eihän sun työ ollut semmoista, että sen takia tarvis aiemmin kertoa? Ilmeisesti vauvamasu alkaa näkyä sen verran, että marraskuun puoliväliin asti ei voi peitellä? Mun mielestä kannattaa kertoa ennen kuin se on niin selvää, että kaikki sen huomaavat, mutta pitkittää niin kauan kun voi. Kuulostipa järkevältä, toivottavasti ymmärsit mitä haen.

Höttis Ollaan sit samassa tilanteessa! Voidaan tsempata toisiamme! Mulla on nyt aikeissa valmistua vuoden vaihteeseen mennessä. Opinnäytetyön tekemisen oon aloittanu, mitenkään pitkällä en todellakaan ole. Tän kuun loppuun mennessä pitää olla jotain tekstiä lähetettäväks ohjaajalle. Se on kyllä todella haastavaa työn ohessa, ei meinaa millään jaksaa kirjoittaa kotiin tultua. Viikonloppuna oon tota sit tehnytkin sen vähän mitä on valmiina. Mä teen sitä mun työpaikalle, joten paineet on aikataulussa valmistumiselle...

syysmyrsky Mullakin on huolia kipujen/ oireiden vaihtelevuuden takia just johtuen menneisyydestä. Yritän parhaani mukaan työntää ne taka-alalle ja ajatella positiivisesti tästä raskaudesta ja keskittyä siihen, että me saadaan toukokuussa vauva syliin! Helppoa se joka hetki ei ole, mullakin oli eilen illalla tosi voimakkaita polttokipuja, mut päätin et ne nyt kuuluu asiaan. Tsemppiä jaksamiseen!

Zophielle tsemppiä vikoille viikoille! Kohta se pieni on täällä!! :heart:

tiuhti voihan se hormoni nousta epätasaisesti, alussa oli kauhea spurtti ja nyt noudattaa noita viikkoja. Ihan varmasti parin kolmen päivän päästä saisit sen 3 +!! :)

Kuukalenterista Sen käyttö onkin tosi monimutkaista kun niiden vuodet ei ala samaan aikaa eli sen mukaan voikin olla syntyny ihan eri vuonna kun oikeesti ja iäks tuleekin eri. Mä en ehkä muutenkaan usko, että esimerkiks mun ikäset ja vuotta vanhemmat sais melkein koko vuoden ajan vaan tyttöjä, uskoisin ton paikkansa pitävyyteen just sen 50/50! :)

Anteeks kun en nyt kaikille kommentoi, tänne on tullu NIIN paljon tekstiä! :LOL: Ihanaa kun ootte aktiivisia ja on paljon luettavaa, vaikka kommentoidessa ei sit kaikkea muistakaan vaikka onkin monta ikkunaa auki ja selailee niitä edes takas!
 
Hypylle aivan valtavat onnittelut pienestä prinssistä. Komeat mitat on pienellä :heart:

Vaikea edes kuvitella tällä hetkellä et itelläkin pitäisi nyytti olla näinä päivinä kainalossa. Onneksi pahimmat olot on jo takana :)

Syysmyrskylle voimia ultran odotukseen! Jos asuisit täällä jossain lähellä ni voisin sulle lainata tuota mun doppleria kovimpaan jännäilyyn :) Muutenkin ois kiva tutustua paikallisiin ihmisiin ja ehkä saada joku ystäväksi äitiysloman ajaksi ja muutenkin. Mulla ei täällä liiemmin kavereita ole :( Jahas ja bongasinkin et olitkin tilannu itelles jo dopllerin :)

Tiuhtilla on ihanan iskevä tekonimi pienellä Pikku T. Piti kovasti hymyillä kun sen näin, kuulostaa tosi ihalta :heart: Aijotko mennä varhaisultraan käymään? Mites muuten se sun lääkitys järjesty?

Viidallakin alkaa olla viikkoja kivasti kasassa, kylläpä tää aika tuntuu menevän tosi nopeesti. Ite rupesin miettii eilen et mäki oon tosi pitkällä vaikka tuntuu et ihan alussa tässä vielä ollaan...

Hötöllekkin paljon onnea poksumisen johdosta, sullakin jo viikkoja hurjasti :heart:

Rintojen kasvua ei täällä oo vielä suuremmin havaittu. Edellisessä raskaudessa kasvovat kyllä vauhdilla, mut tässä raskaudessa ei kyllä kummosesti oo kasvanu... toivottavasti vähän kasvasivat :)

Miehen reagoinnista
. Tuo mun mies ei ekalla raskaudella noteeranu koko raskautta ennen np-ultraa siellä se vasta oikeesti tajusi et siellä on oikeesti joku pieni ihminen. Tässä raskaudessa se on nyt alkanu vähän aikasemmin innostumaan ja silittelee mun masua ja juttelee sille. Varovaisin mielin tässä kuitenkin molemmat ollaan, vaikka iloisia ja onnellisia ollaankin :)

Hötölle dopplerista. Meillä näyttäs olevan sama laite ja toimii hyvin ku junan vessa. Ostettiin ite vielä käytettynä, joten voin lämpimästi onnitella hyvästä ostoksesta. Ite oisin vielä halunnu sellasen jossa näkyy sykkeen lukema, jos sattuu et syystä tai toisesta ei pieni satu anturin alle/istukka on edessä (kuten mulla). Mies tykkää kuunnella paljon, varsinkin nyt ku sitä syystä tai toisesta vähän ahistaa. Onneks aina ku se haluaa kuunnella niin itekkin saa :) Siinä on muuten kaks kuulokepistoketta, joten voit ottaa mitkä tahansa normaalikuulokkeet ja laittaa ne siihen kiinni niin saatte yhtäaikaa kuunnella ääniä :heart: Ite rakastan katella miehen kasvoja kun se "operoi" ja ku sydän äänet löytyy niin sen kasvoille nousee oikein onnellinen hymy :) Meillä käytetään nesteenä ihan vesiliukosta liukkaria! Sillä saa kans tosi hyvin äänet kuuluviin ;) Silikonipohjasella en suosittele, se ei lähe dopplerista kovin helposti irti : /

Kiinalaiskalenterin mukaan edellinen raskaus piti olla poika, joka kovasta tyttöolostani huolimatta piti paikkaansa. Nyt meille ennustetaan pientä prinsessaa :heart: Katellaan nyt rauhassa et kumpi sieltä tupsahtaa. Sinäänsä ihan sama, kunhan pieni on terve ja syntyy kutakuinkin ajallaan :) Muistaakseni vanhan kansan sormustestikin on kertonu et meille tulee ekaks kaks tyttöä ja sit vielä poika :heart: katellaas pitääkö sekin paikkansa :)

Namppis ei sulla mitään läskiä oo, vaan ihka oikee vauvamasu ja oikein komea onkin! Voikun odotan innolla itekkin rakenneultran aikaa... vielä pitäs 5 viikkoa kärvistellä : /

Muistaakseni varhaisultran kelakorvauksen saa vain sillon jos siihen on joku lääketieteellinen syy, esim. verinen vuoto, epäsäännölliset kuukautiset (raskauden määritys), kovat kivut tms. Näin mulle kerrottiin Femadassa kun sinne soittelin viime tammikuussa...

Hötö, miten olis jos lähettäsitte jonnekkin vanhempienne kaupungissa olevaan kukkakauppaan kirjekuoren, jossa on kirje teiltä + ultrakuva. Sit kukkalähetti vois viedä kukkien kera kuva + kirjetoimituksen sovittuna päivänä perille?

Täällä kärvistellään flunssassa, jo kohta viikon ollu riesana. Otin tän päivän saikkupäiväksi ja huomenna on vapaata. Jos tässä sais vähän levättyä et ois viikonloppuna työkykyinen, en haluais olla kuitenkaan töistä poissa vaikka ne ei suuresti nappaakkaan :( Liikkeet tuntuu vähän vaihtelevasti. Toisena päivänä tuntuu tosi selkeästi ja toisena päivänä on näköjään ihan hiljasta, varmaan vaikuttaa vauvan sijainti, mut saa kyllä huolesta soikeeksi tuo ku ei niitä liikkeitä tunne... onneks aina voi kaivaa tuon doplerin kaapista. Vaikka tänään sai sekin sydämen kurkkuun ku pieni ei ollukkaan vakiopaikassaan vaan oli päättäny mennä tuonne häpyluun alle vasemman jalan juureen... Melkein jo paniikissa soittelin neuvolaan, mutta onneks kuitenkin noi sydänäänet löysin :heart: Niitä tulikin sit kuunneltua pitkä tovi :heart:

Jahas... ja taas tuli kirjoitettua romaania :D

Memelisa & Aurinkoinen Pikku-Apina 15+4 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Ootte te kyl ihania kun jaksatte mun kuvapommituksia katsella ja vielä kehuakkin :kiss:

Tänään lueskelin noita meidän matkavakuutuksen ehtoja että mitäs se sanoo raskaudesta ja oikeastaan niin kuin arvelin että mikäli tapahtuma on ennalta arvaamaton ja yllättävä niin kulut korvataan. Sunnuntaina pitäs lähtee ja vanha tuttu lentopelko alkaa nostaa päätään. Tosin tuo meidän konetyyppi on yksi turvallisimpia. Seuraava pätkä Wikipediasta kopioitu:
Boeing 767 on yksi luotettavimmista lentokonetyypeistä. 767 on ollut osallisena neljässä onnettomuudessa, joissa on tullut kuolonuhreja. Lisäksi kaksi tämän tyypin konetta tuhoutui 11.9.2001 New Yorkin terrori-iskuissa. Yksi onnettomuus aiheutui teknisestä viasta (Lauda Air 26.5.1991, 223 kuollutta), yksi lentokoneen kaappaamisesta, mikä johti polttoaineen loppumiseen (Ethiopian Airlines 23.11.1996, 125 kuollutta), yksi kone putosi maahan, kun perämies tarkoituksellisesti ohjasi koneen syöksyyn ilmeisesti itsemurhatarkoituksessa (EgyptAir 31.10.1999, 217 kuollutta). Yksi kone törmäsi laskeutuessaan nousevaan maastoon huonoissa sääoloissa (Air China 15.4.2002, 128 kuollutta).
Eli ehkä me selvitään hengissä kunhan ei ole terroristeja tai itsetuhoisia lentäjiä. :)
 
En valitettavasti jaksa kirjoitella kauheasti, iski nimittäin se kuuluisa väsymys tänään ihan puskista! Torkahdin itse nukkarissa kyykkyasennossa yrittässäni nukuttaa kahta mukulaa :ashamed:

Varasin ar-ultraan 22.9! Toivottavasti olisi jo silloin viikkoja tarpeeksi, että saisi sykkeen kuulumaan jos on kuuluakseen, nimittäin...

Kertomisesta: meidän vanhempamme tapaavat toisensa ultraa seuraavana viikonloppuna ekaa kertaa. Ajateltiin pudottaa pommi samaan syssyyn ;) Eivätpähän voi valittaa, että toiset sai kuulla ensin toisia!

Hötö, toi Memelisan ehdotus kuulostaa kyllä niin suloiselta, että komppaan! :heart:

Kiinalainen kalenteri: meille tulisi sen mukaan poika. Hih. Sen näkee sitten...

Namppis: siun massu on supersuloinen :) ihanaa, kun jaksat postailla kuvia!
 
Viimeksi muokattu:
No niin, oon taas tyylikkäästi pudonnut kärryiltä jutuista, kun olin pari päivää poissa :p Kommentoin tässä paria juttua ja jatkan huomenna...

Höttis Musta kanssa Memelisan ehdotus kertomisesta oli ihana :) Me kerrottiin ihan tarkoituksella miehen vanhemmille ensin, kun ne asuu ulkomailla (yllättäen, kun mies on ulkomaalainen :D ) eikä ne sen takia voi olla samalla tavalla mukana odotuksessa kun mun vanhemmat. Mun vanhemmille kerrottiin heti sen jälkeen kyllä. Mutta ehkä tekin voitte siis odottaa, että sun vanhemmat saa tiedon eka ja sitten vasta kertoa miehen vanhemmille, niin ei mee ainakaan vahingossa toisin päin :)

Dopplerista Eka aattelin etten hanki, mutta sitten kuitenkin huuto.netistä sellaisen huusin :p Saan sen ens torstaina ja tiedän että aivan varmasti en malta olla testaamatta heti, vaikkei niitä ääniä välttämättä vielä kuulukaan :ashamed:

Kiinalaisen kalenterin mukaan meille on tulossa tyttö :) Aiemmin olitte puhunut siitä, että haluatteko tietää sukupuolen, ja meillä oli vielä jokin aika sitten molemmilla fiiliksenä ettei haluta tietää mutta nyt mies on yhtäkkiä keksinyt että sen on ihan PAKKO saada tietää. Ja tietty mäkin saatan muuttaa mieltäni rakenneultraan mennessä :) Vielä ei ainakaan ole mitään oloja kumpaankaan suuntaan.
 
Huomenia :D

aamuvirkku täällä huutelee jo :ashamed: lääkäri on tänään niin varmana sekin kyllä jännittää vähä..

Namppis voi mikä ihana pikkumies siellä on :heart: ja ihana vauvamasupallo sulla kyllä on :) ja turvallista matkaa :D ei se kone tipu!

Hötö kiitos kun linkitit dopplerin :kiss:

syysmyrsky mä joudun varmaan säkkikankaasta alkaa väsää ittelleni liivejä :D PERHANA! ja on muuten oikeesti kipeet tissit nyt.. ja painaakin! ja voi luoja miten ihana romanttinen ilta teillä on ollut :heart: IHANA!

Memelisa mulle on erityisen ihana kuulla että siellä on kaikki hyvin ja ollaan hyvällä mielellä :heart: ja nyt nitistetään flunssa pois, mullakin on meinaan flunssa ja kamala yskä päällä :kieh: ja kiitos työnimikehuista :kiss:

Gabrielle kaikille muistit varmasti vastata, mutta omia kuulumisias et muistanu kertoa! :) miten menee? :heart:

eska me mennään samana päivänä ultraan :D ihanaa kun on joku jonka kanssa jännätä ihan samaan aikaan, Hötökin tais mennä ultraan silloin! :D jos en ihan väärin muista :ashamed:

en tiiä oonko muistanu kertoo, mutta eka neuvola on siis jo 20.9 ja ar-ultra 22.9 :) tänään meen lääkäriin ja katsotaan josko lääkäri saiskin mut julkiselle ar-ultraan! ihan vaan sen lääkityksen ja sairauden takia :) ja ihana päästä kyselee omaan sairauteen erikoistuneelta (suolistosairaus) vitamiineista ja muista jotta osaan varmasti ottaa niitä oikein, kun mulla ei kaikki imeydy kaikki normaalisti, ja lääkäri kumminki tietää tarkkaan mun tulehduskohdatkin suolessa kun katsoi pari viikkoa sit perjantaina sinne :D

mieskin on tänään yllärinä kotona :heart: se tulee mun mukaan lääkäriin! tuo mörökölli se vaan osaa mut aina yllättää! :heart: pakko vaan sanoa, että ihana mies!
 
atl
Jospa minäkin tänne sitten uskaltautuisin. Elikkä LA 15.5.2011 ja SatKS.

Sitten aloitan itsekkäästi parilla kysymyksellä..

Onko teillä ollut jo tässä vaiheessa (4+3) jotain oireita? Itsellä vähän kramppailee selkä ja jalat, samalla tavalla kuin menkkojen aikana. Lisäksi välillä on ihan hirveä tuskanhiki, ja hetken päästä sitten vilu. Lähinnä huolettaa nuo "menkkakrampit", että kai ne nyt on suht normaaleja? No, ainakin niistä stressaaminen lienee täysin normaalia :)

- atl & v 4+3
 
Huomenia vain kaikille ihanaiset naiset :heart:

Tuo kyllä oli tosi hieno idea Memelisa.. siis se kukkalähetys viestin kera.. hieno juttu.. Pitää kyllä tuota ehdottaa miehelle :heart: Kiitos kovasti muruseni:kiss:
Ja kiitos kovasti tuosta tiedosta, että dopplerissa on kaksi liitäntää kuulokkeille ja se että se toimii.. tulin heti todella iloiselle mielelle, kun kuvittelin, että saadaan sitten miehen kanssa yhdessä kuunnella niitä sydänääniä.. ja ihanasti sanoit siitä miehes "operoinnista" ja se seuraamisesta :heart: Odotan innolla, että nään isännän samoissa puuhissa :heart:

Gabrielle saat sinä varmasti enemmän kannustaa minua, kun en ole vielä edes aloittanut koko opparin tekoa. Mullakin aihe liittyy työhöni eli se jos mikä ehkä harmittaa kun tuli sellainen aihe valittua.. nyt on vain sellainen fiilis, että pitää tuosta päästä läpi sieltä mistä aita on matalin.. ei minun tapaista, mutta en vain jaksa enää opiskella :D Ajattelin yrittää kysyä palkallista vapaata tuohon opparin tekoon, mutta saas nähdä kuinka pomo siihen suhtautuu..

Namppis kovasti vain tsemppiä lentomatkaa varten.. hyvin se menee!! (sanoo immeinen joka ei ole koskaan lentänyt)

tiuhti muistit oikein.. mullakin on ultra tuolloin 22.9. ja meillä sattui tuo neuvola aikakin samalle päivälle eli 20.9. :D Mulla tuo neuvola on eka lääkärineuvola=) joten niitä odotellessa niin saadaan sitten urakalle kertoa uutisia, sinun ja eskan kanssa :D Tulee oikein tieto ryöppy..:LOL:

Yritän nyt taas jatkaa töitäni, mutta varmasti kurkkailen tänne pitkin päivää joten ihanaista päivää kaikille.. ja niille jotka jo heittäytyvät viikonlopun vietäväksi, oikein ihanaa viikonloppua!

 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Huomenta ihanaiset! :heart:

Dopplerista Voi herranjeesus enhän mä saanut edes koskea koko laitteeseen!!! :D Makasin ihan kikkeli otassa tuolla sohvalla geelit mahalla ja katsoin täydellisiä naisia ja kiukuttelin ku en saa ite kokeilla :D kinasteltiin sitten asiasta niinko pikkukakarat ja mä joudun antautumaan.. Kuuluviin ei saatu vielä mut näyttöön saatiin näkyville. Olettaen että oma sykkeeni ei ole 152 :D

Tiuhti Täällä tissit kans aivan järjettömän arat edelleenkin. Lääkäri sanoi että "juoksemaan vaan se on vaan hyvästä" :D Ai miten? Vastaantulijat katsoo vähän pitkään jos juoksee vastaan pidellen tisseistä kiinni :D

Hötö Ehdottomasti komppaan myös memelisan ehdotusta,niin soma se oli :) Meinaatko toteuttaa?

Gabrielle Mikä sun vointi on ollut? :)

Ja Memelisa kyllä ne iskut sieltä alkaa sit tuntumaan,varmaan ihan parin viikon päästä kunnolla :) Vitsit kun aika menee nopeeta ku sinä,Lare ja kuumeilija olette jo melkee puolessa välissä! Tää yrittää tulla perässä :)

atl Ai säkin oot jostain satakunnasta :) JA suuret onnittelut plussasta!! :heart: Noi sun oireet on aivan normaaleja,mulla tosiaan tuli vielä tuossa vaiheessa menkat vaikka testi näytti että raskaana 2-3 jonka tosiaan tein ku ihmettelin et mitäs pikkutuherrusta tää nyt on miksei hanat aukee..


On Jäätävää kun on tullut tuosta suolesta sellanen et sitku se hätä tulee se ei varoita yhtään ja pitäis jo olla vessassa. Niin monta läheltä piti tilannetta ollu et kyl mä vielä ennen huhtikuuta paskon housuuni :ashamed:
 
Laretzki
Minä täältä vain ihan pikaisesti huutelemaan väliin. Täytyy tästä lähteä kaupungilla käymään ja katsomaan josko se hääpäivälahja miehelle löytyisi, ja sitten sen jälkeen lähen omalle asunnolle pesemään ja pakkeloimaan maalattavia seiniä!

Lare ja Spro 15+6
 
:LOL:syysmyrsky repesin täysin kun luin tuota juttuas dopplerista.. :LOL: Ihana ku miehes on niin innoissaan asiasta.. saas nähä kuinka meillä sitten käy.. varmaan saadaan ens viikon alussa doppleri kotiin..
Tuota Memelisan ehdotusta kyllä pitää vakavasti harkita.. oli se niin hieno idea!
 
Hey
Hei Ihanaiset!!
Pakko taas tulla kurkkimaan (okei, myönnän, käyn päivittäin lukemassa teitä täällä) mutta nyt myös pakko kommentoida kun piristitte mun päivää, jaksaa lähteä töihin.
Täällä saa nauraa niin paljon! :heart:
IHANA tuo syysmyrskyn doppleri-hässäkkä! :heart: Eiköhän se pienen syke ollut vaikka itelläsi oisikin kinastellessa pulssi myös hieman yläkanttiin päässyt!:D

tiuhti että jaksat olla aamuvirkku! ei hitsi! Tsemppiä lääkäriin, ihana että mieskin lähti mukaan tueksi!:heart:

Ihanaa päivää ja mukavaa viikonloppua kaikille! :hug:
 

Yhteistyössä