no niin, vihdoin omalla koneella.... meinas tosiaan tulla
sydänkohtaus kun klikkasin tota linkkiä aamulla (kaverilla oltiin siis) ja siihen pamahti mun maha- yms kuvia etusivulle...
Pähkäilin siinä sit ittekseni että mitä hittoa ja monen monta kirosanaa perään!!!
Laitoin jo äidille ja miehelle viestillä ja käskin niitten mennä tohon linkkiin = eivät päässeet sisälle.
niin ja tämä kaveri ei ole kermeihin kuuluva

))
sit näissä pienissä tietokone-aivoissa tulin ainooseen vähänkin järkevään ratkaisuun.
nimittäin kun vaihdettiin tätä konetta laitoin loput kuvat muistitikulle ja tänään vein ja hain kuvia kaverilta. Eli olen siirtänyt omat suosikit hänen koneelle? onko mahdollista???
no, ne sieltä kyllä poistin sitten. ja omalta koneelta/profiilista mulla on suora yhteys, eli kirjautumista ei tarvitse, joten siksi hänen koneelta pääsi suoraan.
en kyllä suoraansanoen tiedä voiko noin käydä, mutta muuta selitystä en keksi...
ja tosiaan poistin sit kaikki tiedot ittestäni (melkein kaikki) eli ei kun takasin laittelemaan niitä... ja kuvatkin ehti olla huimat päivän-kaks... =((((
tyhmästä "ietokone-päästä"kärsii koko vapaa-aika

niin ja tohon ohjelma-asiaan, kaverilla on vista ja ihan netissä siis surffailin. tai siis tulin pikaseen lukemaan ketjun jutut ja klikkasin itteni linkkiin... ja loppu onkin tiedossa
Olipa kiva kuulla Mervistä!
Ei ole todellakaan pitkä aika enää h-hetkeen. Ja ihana lukea, että miehesikin alkaa lämmitä - tai varmaan oikeasti sisäistämään asian - vauvan tulolle. tai varmaan lämmennyt jo yrityksen alettua

meillä mies on ihan ok ollut mukana raskaudet, mutta itsekin on sanonut, ettei hän oikein osaa ymmärtää tai olla niin lepertelemässä masulle, kun ei itse konkreettisesti tunne potkuja tms. Kyllä aina kiireesti tulee katsomaan mahaa kun huudan sen vellovan, mutta siihen se melkein jääkin. Nimiä ja kummeja ollaan - tosin mun alotuksella - mietitty jo ennen raskautta mutta siihen se jääkin. Ei silti, ihan tyytyväinen olen

ja noihin muihin ropleemiin, niin meillä mies on kyllä tosi hyvin koulutettu siltä saralta.
Tai ei ole tossun alla (sellaista nysveröä en kattelis päivääkään). Tai en tiedä olenko kouluttanut hyvin vai onko vaan niin yksiin menevät toimet ja mielipuuhat, ettei suuresti
ärsytä mikään piirre?! Sen
sijaan moni pikkujuttu häiritsee... välillä enemmän, välillä vähemmän
mutta jossei mitään sanomista olisi, niin ei sekään enää normaalia olis!!
Mutta kuten täällä todettu muittenkin kirjoittamana, toiseen en vaihtais!!!! pusipusi vaan!!!
Safiiri kertonut töissä. Hyvä hyvä. Ja kivan vastaanoton sai uutinen! On se kumma kun tosiaan noinkin luonnollisen asian kertominen jännittää... itsekin olin ihan "paniikissa" kun kerroin töissä raskaudesta, vaikka olen hoitovapaalla ja pomo hyvä ystävä. Silti jännitti.
Tehiksellä toisen synttärikierros siis ensi viikonloppuna. Meillä mahtuu kaikki vieraat tohon samaan viikonloppuun, tosin on 4 "kattausta", eli 4 eri vierasrypästä tulee.
Mulla oli esikoisesta imetysliivit käytössä. Käytin triumphin kaarituellisia. ihan helmet mulle. Mutta imetyspaitoja en pahemmin käyttänyt. Enempi oli joku toppi + paita siinä päällä (huppari, neuletakki) ja toppi on hyvä holauttaa alas, kun imetys alkaa. Meillä tyttö oli kovin nopea syömään, eli max. 15min imetin kerralla, eli ei pahemmin ehtinyt venymäänkään normaalivaatteet
Noista juomista vielä, niin täältä ainakin saa niin pienistä kuin
isoista kaupoista noita täysin alkoholittomia sidukoita ja kaljoja.
Viineijä en ole ikinä oppinut juomaan. Ihan järkkyjä mun mielestä.... tai sit johtuu siitä, kun teininä tuli vedettyä liikaa niitä omppu-pomppu-kannejä ja sit oksennettiin--- yök!!!!!
Ei hitsi miten pitkällä Niksukin on!!!!! Ja Tuuli tosiaan yli puolenvälin.
Niin se aika vaan menee, vaikka välillä tuntuu että takapakkia on otettu ainakin omissa viikoissa. Kaipa nekin liisääntyy kun muittenkin tekee niin
Hyvä että Pikku2 haki saikkua! On se tosiaan niin, että niin tärkeää työtä ei kenelläkään maailmassa ole, joka menee oman ja vauvan terveyden ohi. Nyt vain nautit olostas ja lepäilet ja toivottavasti kakkonen on pidempään masussa kuin esikoinen.
Kurjaa kun miehesi joutui leikkaukseen, mutta parempi se selkä on tässä vaiheessa saada kuntoon, niin voi sitten täysillä osallistua uuden vaavin hoitoon ja sun tietty myös.
Meilläkin mies menee ensi viikon pe leikkaukseen. On tosin paljon pienempi kuin selkäleikkaus, mutta saikkuu tulee kuitenkin useampi viikko. Eka oli arvio, että leikkaus ois ollut lokakuun puolessa välissä ja siihen en ois suostunut, kun laskettu niin lähellä. Onneks sai aikastettua.
Piti muuten Jazzille laittaa todella isot sympatiat anopista!!!! *lähtee--- NYT*
On kyl kerrassaan omalaatuinen nainen ...
Siis miksi, oi miksi tuli saunaan ottamaan teistä kuvia???????
Ei voi käsittää. Toivottavasti ymmärtäisi, että tuolla käytöksellä ei ole hirveän positiiviista vaikustusta teidän väleihin.
Meillä on tosi hyvät/läheiset välit sukuun. Tai ainakin tähän lähimpään. Mulla kun on vielä isovanhemmat elossa ja he kaikki tosi hyvässä kunnossa (pappa vielä käytännössä töissä joka päivä enon firmalla) ja muutamat serkut ja miehen veli yms niin kaikkia nähdään tosi paljon ja hyvin tullaan toimeen. *kop, kop*
Tai no... mies tosin oli sellaisen sukulaisen hautajaisissa lauantaina jonka oli luullut kuolleen jo vuosia sitten... mutta tämä henkilö ei siis ollut mitään lähisukua..
Niin ja ihmettelin suuresti kun jazzin kuvia katsoin, että miten sulla niin tarkkaa sen painon kanssa on?! Kun olet puhunut, että on painoa ihan liikaa yms, niin eiainakaan noista kuvista sitä huomaa!!
no nyt oon tätä romaania tähän kirjoitellut melkein tunnin, joten mitenköhän monta viestiä on tullut ennen tätä.
lähetetään
kapris the säätäjä 30+4