Alkumetreillä 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minisun..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu..En nyt näköjään oikein saa tuota työvirettä täysillä päällle, vaan näytän eksyvän koko ajan tänne taas. Hyi mua!!!
Kaivelin tuossa viimesintä jännäyslistaa, johon siis lisäsin jälleen itseni ja poistin meidän plussaajan, tinttiliinin ja tädin kohdanneet (eikös minisun ja Mimona saanut tädin kylään?) Oonko nyt ihan laskuissa mukana, eli siis onko jännäyslista tällä hetkellä tälläinen?!? Korjatkaa, jos olen väärässä:

Jenninen 16-18.1
Lydia 17-19.1.
Angelique1 23.-25.1
Liisaleena 28.1
Amilda79 13.2 (Ystävänpäivänä olis kyllä aika ihana plussata ;) )

Eli siis Jenninen ja Lydia!!! Missä mennään???

Juu täti on kylässä..toivottavasti vierailu kohta päättyy;)

Koitin saada gynen aikaa, mut ei niillä ollut sellaista antaa..käskivät soittaa uudestaa muutaman päivän päästä..toivottavasti sais sit pian..alko pelottaan, että jos mulla onkin ollu kaks kohdunulkoista ja munatorvet on molemma räjähtäneet!!
toivottavasti ei:)

Amilda hyi sua hyi mua;)..mullahan piti poistua hetkeksi kuvioista mut silti täällä vilkuilen:)

On niin tylsiä hommia nyt ettei millään jaksais kiinnostua... Hyi muakin! Maanantai...

Mimona ja mie vuan, mä oon koittanut vähän irtautua tästä toiveilusta juurikin siitä syystä et mun säännöllinen 34 päivän kierto venahti kaks kertaa lähemmäs 50 päiväseks ja sitte kun menkat alko ne tuli tosi kovien kipujen kera. Viime kierto oli normaaliin päin joten uskon vakaasti siihen että omat hermot ton aiheutti. Täällä on nähnyt aika monta muutakin tapausta joissa odotukset ja toiveet on aiheuttanut sen että kierto venyy. Pari näistä on kuitenkin jo siirtynyt odotuspuolelle ihan luomusti eli ei hätää!

Ite kävin lekurilla jossain kp 44 tienoilla muttei se määrännyt mulle vielä mitään hormooneja vaan käski rauhassa (?!) odotella ensin josko luonto hoitais kuitenkin hommansa. Ajattelin mennä vielä gynelle jossain kohdassa puhumaan tästä, mutta heti rauhoituttuani ja tiedettyäni ettei raskausmahdollisuutta ole, kierto alkoi palautua normaalimpaan suuntaan. Meinaan silti kyllä keskustella asiasta heti kun saan aikaseksi mentyä sinne gynelle. Ehkä nyt kuitenkin pari kiertoa "kerään vielä dataa" ja katson miten se alkaa tässä mennä :) Mulla ei oo ainakaan mitään erityistä syytä olla huolestunut mistään vakavasta.

En kerro tätä siksi että en usko että voisitte olla raskaana vaan siksi että se tuntuu olevan melko normaalia että toiveet voivat venyttää kiertoa. Jos tuntuu että kaikki ei ole kunnossa ja muutenkin asia mietityttää niin ilman muuta kannattaa keskustella asiasta gynen kanssa! Yhden pidentyneen kierron takia ei kuitenkaan tarvi hätääntyä. Tietty jos Mimonan kivut on ihan eksponentiaalista luokkaa niin heti paikalla lekuriin mars!

Kiitos Miini:) eiköhän se tästä..odotan silti lekurin aikaa, kun mua ei oo tutkittu muutama vuos tehdyn endo tähystyksen jälkeen..onneksi mulla ei oo nuo kierrot venyneet..oikeestaan lyhentyneet:)

Jännäyslista:
Jenninen 16-18.1
Lydia 17-19.1.
Angelique1 23.-25.1
Liisaleena 28.1
mminttu 14-20.2

On se vaan niin epäreiluu teillä lyhyillä kiertolaisilla. Kerkeette kahteen kertaan jännätä ennenku mä vasta kerran :( Tosin kun kierrosta ei sitten mitään hajua niin sit laitoin tollasen reilun ajan...saa nähä sitten millon alan testaileen :D Ei viittis taas ihan kauheesti kuluttaa rahaa noihin testeihin ku sitten taas ne menkat sieltä kurvaa kuitenkin. Ekaa kertaa on sellanen fiilis et tulee sitten varmaan vähän myöhemmin se tärppi. En tiiä mistä johtuu mutta jotenkin on sellanen olo et varmaan sitten keväämmällä vasta hihkun onnesta :D Meidän porukat tais ekan osuman saada ekasta kerrasta mutta meitä muita lapsia onkin sitten aina jonkun aikaa jyystänyt et varmaan sitten joudutaan hetki jyystämäänkin :D

Tällein btw mitä kuuluu meidän plussanneille? En kehtaa vielä mennä tuonne odotuspuolelle lueskelemaan ku alkaa vaan pahempi kuume ja muuttuu vihreeks kataudesta vaan :D Et tulkaa kertoileen !! Varsinkin Miisa et miten niiden kaksosten kanssa kävi!

Jännäyslista:
Jenninen 16-18.1
Lydia 17-19.1.
Angelique1 23.-25.1
Liisaleena 28.1
Miini-81 8.-11.2.
mminttu 14-20.2

Olis tosiaan kiva kuulla kuulumisia plussanneilta, en kanssa oo viittiny mennä sinne toiselle puolelle katselemaan... Vähän sama fiilis ku mmintulla. Mäkin luulen etten hetkeen vielä pääse hehkuttamaan mutta kyllä mä ainakin vielä jaksan uskoa että seki päivä tulee vielä :) Niimpä lisäilin itseni tohon jännäyslistallekin taas vaihteeks :)

Voi nenä, ja nyt niitä töitä, oikeesti....!!!

Mä oon sen varran käynyt tuolla toisella puolella kurkkimassa, että muistaakseni Miisalla oli toisessa ultrassa vain yksi kaveri kasvamassa ja mahdollisesti oli gyne epäillyt että siis alussa on ollut kaksi, joista toinen surkastunut (?) tai jotain...

Harmi, noita teidän pitkiä kiertoja :( Toivotaan tietysti, että tasaantuvat luonnostaan, eikä tarvitsisi siihen gyneltä apua. Mutta mun mielestä on olemassa sellaisia kiertoa tukevia kuureja, millä saa omaa kiertoa tasaantuun... Ainakin yhdelle kaverille oli gyne määrännyt niitä. Söi kolme kuukautta ja 40-50 päivän kierto tasaantui n.30 päivän kiertoon...

Hei pitkästä aikaa!

Olen pitänyt aika hiljaiseloa palstailujen suhteen, välillä kyllä käynyt lukemassa kuulumisia täällä. Paljon onnea kaikille plussanneille!! Ja paljon plussatuulia ja tsemppiä kaikille muille, toivottavasti seuraatte pian perässä! :) Täällä on niin ihanan aktiivista ja positiivista kirjoittelua, hyvä henki välittyy viesteistä ja keskusteluista.

Kaikki on mennyt hyvin tähän asti - ilman pahaa oloa olen selvinnyt, väsymys on ollut suurin oire. Alkuraskauden ultrassa kävin tammikuun alussa ja yksi pienokainen siellä näkyi, sydän sykki vahvasti ja kovasti liikkui jo. :-) Laskettu aika vahvistui 7.8.07. Jotenkin vieläkin on vaikea uskoa, että oikeasti on raskaana - sitten varmaan, kun tuo maha alkaa tuosta kasvamaan, alkaa konkreettisemmin vielä tajuamaan. Ja eka lääkärikäynti on viikon päästä, siellä kuunnellaan ilmeisesti sitten sydänääniä! :)

Olen ihan innoissani, että vihdoin on lunta - toivottavasti se nyt pysyisi! Alkaa niin kyllästyttämään pimeys ja kura ja toisaalta sitten pääkallokelit, jotka tuntuu olevan se toinen vaihtoehto tuon kuran lisäksi. Jospa tää väsymys alkaisi hellittää kun toiselle kolmannekselle siirrytään, niin jaksaisi ulkoilla ja reippaillakin vähän enemmän.

Mukavaa viikkoa kaikille! :)

Tinttiliinillä on kyllä ollut ikimuistoinen päivä!

kiva kuulla vilmaaurora sinustakin ja hienoa kun kaikki on mennyt hyvin :)

Murr... täällä ei vieläkään menkkoja. nyt jo kp33 ja sama mahan juiliminen ja nännien arkuus ollut jo viikon mutta tätiä ei vain näy.
Hermoja raastavaa tää oottelu :/

testin tein taas tänään ja negaa näytti joten raskaana en ainakaan ole. Ihmetyttää jatkuva limailu. yleensä ennen menkkoja oon tosi kuiva, mut nyt joudun käyttämään pikkuhousun suojaa niin runsaan valkovuodon takia.
no jospa ne menkat jo kohta alkais.

nyt on palattava kouluhommien pariin.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Kävin joltain toiselta palstalta lukemassa näistä tosi pitkistä kierroista, niin siellä näkyi sellasia kp50, kp70, melkein kp100... Huh huh! On tommosissa sitten odottamista kerrakseen... Jollekkin oli lääkäri kuulemma sanonu, että odottelee 3 kk menkkojen alkamista ja sit lääkärille, jos eivät ole alkaneet siihen mennessä... On kuulemma aika tavallistakin, että pillereiden lopettamisen jälkeen kestää kauankin ennenkun menkat tulee... No pitää vielä yrittää sinnitellä! Nyt kyllä päätin, että tuonne kp63 saakka odotan, on kulunut silloin tasan 2 kk, että jos siihen mennessä ei oo menkkoja tullut, niin sit on saatava lääkärille aika, enkä odota enää hetkeekään...

Pahoittelut Jenniselle negasta :( Tosin nuo oireet on kyllä enemmän kuin lupaavat raskautumista ajatellen... Toivotaan siis, että ne mankat pysyvät poissa ja se plussa sieltä vielä pärähtää!!!

Jännäyslista:
Jenninen 16-18.1
Lydia 17-19.1.
Angelique1 23.-25.1
Liisaleena 28.1
Fiona77 8.2.
Miini-81 8.-11.2.
mminttu 14-20.2

Miinin kanssa jännäillään sitten samaan aikaan...
Tässä pitäis nyt ihan rauhassa jaksaa odotella. Mä luulen kyllä kans, että mitä enemmän näitä juttuja miettii ja itseään tutkailee niin kierto sen kun pitenee. Hiljaa hyvä tulee, sanovat ;-)
Mukavaa maanantaita kaikille.

Kp 26 muuttui tänään sitten tädin tulon myötä kp1:si. Jotenkin hassu olo, vaikka kokoajan olikin olo, ettei ole tärpännyt, kun ei ole mitään oireita. En vaan vielä tänään odottanut tätiä tulevaksi. Näyttää tämänkin tytön kroppa olevan aika sekaisin, kun viime kierto oli tosiaan sen 36 ja nyt 26...

Kävin vuokraamassa leffan ja ajattelin käpertyä sohvan nurkkaan viltin alle "murjottamaan", kun mieskin on iltavuorossa niin ei ole siitäkään mitään iloa. Ootteko muuten nähnyt sen Paksuna-elokuvan??? Oiskohan kattomisen arvoinen, yritin sitä etsiä, mutta ei ollut yhtään hyllyssä...
Mutta nyt ei muuta, kuin uutta yritystä kehiin ja positiivisia ajatuksia flunssan keskelle. Paremmin sanottu kuin tehty. :)

Jännäyslista:
Jenninen 16-18.1
Lydia 17-19.1.
Liisaleena 28.1
Fiona77 8.2.
Miini-81 8.-11.2.
mminttu 14-20.2
Angelique1 17.-19.2 (sillä normaalikierrolla)

Pahoittelut Angeliquelle tädin tulosta. Olipas sulla lyhyt kierto... :o
No, jos siitä nyt jotain hyviä puolia haetaan, niin parempi lyhyempi kierto silloin kun ei tärppää, niin pääsee nopeammin uutta ovista bongaileen ;)

Huomenta jos nyt niin voi tähän aikaan sanoa! Ja missäs kaikki tänään on??

Kiva kuulla VilmaAurora että kaikki hyvin :):) Tuu sit viimeistään lääkärin jälkeen kertomaan tuoreemmat kuulumiset!

Maa yrittää olla vähän valkoinen pääkaupunkiseudullakin, toivottavati tämä ilo ei lopu lyhyeen! Haukku vaukku oli aamulla vähintään yhtä iloissaan ku minä.

Jenninen pahoittelu negasta, mutta kuulostaa tosiaan siltä että ehkä pääset vähän myöhemmin testaamaan uudemman kerran! Mikähän mahtaa olla Lydian tilanne?

Angeliquelle tätipahoittelu, luulen että hermoilu voi myös lyhentää kiertoja. Kroppa on merkillinen vekotin ja tosi hassua miten psyykkiset jutut vaikuttaa vaikka mihin.

Kivaa jännittää samaan aikaan Fiona, koitetaan olla stressaamatta.... Ootko muuten laskenut koska ovis pitäis olla? Mä ajattelin jättää väliin ja koittaa unohtaa koko asian... mutta... mutta....

Huomenta! Pahoittelut tädin tuloista ja negoista... Itse lähinnä jo alkaisin toivoa tädin tuloa, kun tää kierto vaan näyttää viruvan ja viruvan (44. päivä menossa)... Aaaaarrrrrgh! Pääsispä sit ihan kunnolla yrityksen makuun ja jännäilemään ;) On tässä aamun aikana ollu aika kivoja alavatsakipuja, melkein tehny mieli kippuraan mennä, kun niin napakasti vihlonu, jospa se täti oiskin nyt tuloillaan vihdoin...

Yhteistyössä