Huomenta tyttöset! Se olis maanantai taas ja piiiiiitkä työviiko edessä!
Mulla on nyt sit kolme testiä (ja kahta erimerkkistä) testiä tehtynä ja jokaiseen tuo haamuilu on tullut, ja tänä aamuna jo hieman tummempikin viiva, niin ehkä se nyt sit vaan on uskottava, et totta se on. Raskaana täällä ollaan. Jotenkin sitä ei vaan oo antanut itselleen vielä lupaa iloitaa asiasta sen enenmpää, kun ei noita oireitakaan oo oikein ainakaan vielä tunnu. Rintoja vähän aristaa, mut siinä kaikki...
Tässä on kyllä vieläkin vähän ihmeissään, et mitä tässä nyt tulee tapahtumaan... Tunnelmat on tosi ristiriitaiset. Hirveesti tekis mieli iloita ja ahmia netin täydeltä tietoa asiasta, mut toisaalta on hirvittävä pelko persuuksissa, et tässä nyt voi käydä vielä ihan kuinka vaan. Ei uskalla iloita täysillä, ettei sit vaan tipu ja korkeelta takas todellisuuteen ja maan pinnalle sieltä pilvistä sit, jos jotain käykin.
Pippalot meni ihan kivasti - join vichyä sidukkapulloista

Pari röökiä kävin vielä polttamassa (ne viimeiset sit) ja porukka ei epäillyt mitään. Aluks ajattelin, et voin huoletta sen pari sidua juoda, kun olen tosissaan niin alussa (3+5), mut jotenkin ei vaan maistunut!!! Jotenkin mieli vaan pisti vastaan, vaikka tiedän ja olen lukenut useesta eri lähteestä, ettei pitäis olla mitään hätää saati haittaa siitä vielä näin aikasin, sillä harva ihminen edes ihan niin ajoissa saa minkäänlaista tulosta vielä noin aikasin. Olen lukenut, ettei niin aikasessa raskaudessa nautitut "kielletyt ainesosat" vaikuta vielä mihinkään mitään... Ja eilen vielä join ihan normisti kahvia, mut tänään (4+0) mulla alkoi sit täysin ehdoton "alkoholiton ja tupakaton ja muki päivässä kahvia" -aika. Tsempatkaa mua siihen!
Paljastui muuten siellä lauantaisissa pippaloissa, et yksi kaveri saa syyskuussa vauvan. Siis ei oo todellista!! Sillon, kun alettiin viime loppukesästä suunnitelemaan lapsen saantia, ajateltiin et tullaan yllättään kaikki ällikällä. Kuitenkin tässä välissä ennen kun tämä plussa nyt tänne pärähti, on kaveriporukasta tullut yllättäjät jo heinäkuulle, elokuulle ja nyt syyskuulle. Me tullankin sit vasta lokakuulle ja tuskin on enää kenellekkään mikään yllätys, kun tuntuu, et kaikki on yhtäkkiä alkanut kaveriporukasta sikiään. Juurikin tämän viimeisimmän ilmoituksen jälkeen porukka oli, et nyt ei kyllä enää yllättyis, vaikka kuka ilmottaisi vauva uutisia. Arvatkaapa vain kuinka paljon olis tehnyt mieli sanoo, et täällä on jo lokakuullekin tulossa vauva! Äijä jo puhukin, et on sit ihan sairaan monet varpajaiset tulossa kaksien polttareiden ja kaksien häiden lisäks, et on tää vuosi yhtä juhlintaa. Ihan uskomatonta! No, mut onpahan mulla sit ainakin äippälomalla seuraa

Ja voidaan sit vuoroin olla toistemme apuna, jos haluu pitää vaikka vapaailtaa
Tekstiä tulis vaikka kuinka, mut nyt on oikeesti mentävä töitäkin tekeen...