Alkumetreillä 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minisun..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä olis se hääpäivä 5.4! Luulin et olis enemmänkin hommaa ton kanssa mutta oikeestaan kaikki tulee juhlapaikan kautta niin tarttee vaan päättää asioista :D
Ihan kamalan innoissani olen tuosta hääpäivästä ja sitten siitä matkasta! Unelmien sormuksen olen vihdoin löytänyt ja eka puvun sovituskin on jo ensi viikolla. Alkaa pikkasen jännättämään!!

Niin ja katsokaa mitä löytyi you tubesta. Siinä hyvä varoittava esimerkki siitä kannattaako lapsien kanssa kiroilla :(
http://www.slide.com/r/PAgEbe_Qwz88ipJEgyjoEGWf_NpeETqN

tinttiliinillä on kyllä aika lupaavia oireita. Toivottavasti onnistaa, kovasti pidellään peukkuja.

G: Mä oon "en-niin-siistissä sisätyössä", kehitysvammaisten ohjaajana. Vakkaripaikka, joten äippälomalle olis mukava siirtyä. Ehkä eniten pelottaa, kuitenkin taloudellinen tilanne, että miten sitä pärjää lainojen ym. kanssa, mutta pitää vaan kiristää vyötä ja eihän se ole mitään verrattuna opiskeluvuosiin. =)
Yhdessä ollaan oltu miehen kanssa reilu pari vuotta ja kihloissa reilu vuosi. Häitä ei tiedossa ja hyvin menee näinkin.

huh huh..jokohan tässä itsekin uskaltautuisi jo ajattelemaan, että täti jää nyt välistä. Ei mitään merkkejä. Alkaa jo hermostuttamaan, kun tekis miel tehä testi mutta jos se on nega ni sitte kyllä V***TAA.. Taidan tänään kyllä tehä. Kun ois pippalot tiedossa, ni vois ainaki hyvällä syyllä lopettaa tupakoinin. Kukaan ei onneksi ihmettele jos en juo, kun en yleensäkää juo juuri lainkaan - enemmän kaverit ovat ihmetelleet kun olen juonut :) Hermostuttaa....

testi on nyt sitte tehty ja plussahan sieltä pläjähti ja nopiaan! Oon miljona kertaa kattonu tikun uudestaa ja varmistanu et onko se plussa vai oonko kattonu väärin. Mut plussa se on ja niin selkeä että ei voi erehtyä!!! JIPIIIIIIIII!!!! Mut varmistan vielä verikokeessa, kunhan maanantaina käyn! :):):):):)

Kiitos paljon onnitteluista! Tässä on olo ollut aika sekava ja onnellinen ,mieskin on ihan hämmenyksissä! Eilen päivällä mentiin kihloihinkin ja illalla tein sitte sen testi ja kerroin tuloksesta ni aika moinen päivä oli miehelle! Kun hänellä ei ollu mitään tietoa, että menkat on nyt myöhässä. Aika epätodellinen olo on kyllä itselläänkin ja pitää ny vain toivoa että kaikki menee hyvin! Maanantaina se onkin töissä sanottava, että työnkuva vaihtuu, jotta pääsee niistä myrkkyjen kanssa lotrailuista pois!

Onnittelut kihlauksestakin tinttiliini!:) toivotaan kaverille vielä oikein paljon tarrasukkia:)

Hui, itselläkin ens viikolla jännäilly varsinaisesti alkaa, mut vaik oireita on ollut jo pitemmän aikaa havaittavis niin nyt en aio luottaa niihin ollenkaan, kun viimeksikin menkat alko..(jota luulen kyl varhaseks km:ks..)

Mut Angelique ja Liisaleena onko oireita ilmassa? plussatuulia sinnekin päin!:)

Voi ihanaa! Voin vaan kuvitella miten onnillinen päivä teillä on ollut :D Muistan että itelle oli kyl aika tarpeeks vaan jo se kihlaus :D:D

Täällä kovasti ovista odotellaa. Tai sitten se on jo mennyt. Mitään limaoireita en oo huomannu mutta kipuja onkin sitten ollut molemmilla puolilla että tiiä sitten.... Tikkuja varmaan käytän ens viikon mutta eipähän ne mitään muuta sano ku et ovuloinko ollenkaan ku ollaan kuitenkin tällä jtp meiningillä mukana :D

Kaksinkertaisesti onnea tinttiliinille kihlauksesta ja raskaudesta!

Mulla ei ole vielä mitään oireita mihinkään suuntaan, mutta menkathan pitäiskin tulla vasta viikon päästä, jos samalla kierrolla menee kuin viimeksi. Nyt oon jotenki asennoitunu niin, että ei tärppäis vähän aikaan. Yritellään kuitenkin "siementää" silloin kun siltä tuntuu. Itse asiassa mulla on ihan hirveen kiireinen kevät tulossa (sekä opintojen että töiden puolesta), joten vois olla raskasta olla pahoinvointinen tai kovin väsynyt alkuraskauden johdosta... Vauvakuume ei kuitenkaan anna periksi laittaa yritystä/tjottailua kokonaan jäihin.

Täällä loppu jännäilyt tältä kuulta..
Aamulla puuhasteltiin ukkelin kans ja siit muutama tunti niin tuli semmosta vaaleenpunasta tuhrua..nyt sit tullu menkkamaista juilimista ja kävin vessas ja tuli semmonen klönttivuoto..eipä oo tullu koskaan menkat näin aikasin..
Näin aikasin ei kannata raskaustestiäkään tehä, mut ois saanu selvyyttä tähän hommaan..

Nyt tuntuu siltä, että homma menee jäihin vähäks aikaa ja alan suunnitteleen opiskelun jatkoa.. täytyy silti varata gynel aika jos jotain selviäis sitä kautta ja tietäs mikä on vial..

Hirmusti onnea tinttiliinille plussasta ja kihlauksesta! Aivan ihanaa!!!!
Tulihan sieltä meille tammikuullekin plussaus ;) Jatketaanhan tytöt samaa rataa vaan, niin pian on meille kaikille tuo plussa todellisuutta... :D

Pahoittelut Mimonalle tädin tulosta.
Tinttiliinille onnittelut myös kihlauksesta, tuo päivä jää mieleen varmasti loppuiäksi :)

Täällä ei minkäänlaisia oireita, joten eiköhän se täti kipitä kylään tässä kuussa. Vähän jännittää sikäli, että viime kierto oli 36 päivää, niin toivottavasti tämä ei veny niin pitkäksi vaan pysyy siinä normaalissa 28-30.
Tänään iski hirmunen flussa päälle.Tunnollisena työntekijänä sairastan nyt, kun on 2 vapaapäivä edessä...

Mimona: Ootteko te sitten jo kauan yrittänyt? Täytyy kans kyl tunnustaa et se tunne ku menkat alkaa on jotain aivan kauheeta mutta onneks se sitten taas helpottaa ku kierto tulee siihen pisteeseen et pitäs sitä ovista pogailla :D Että elä vielä menetä hermojas! Kyllä se plussa sieltä tulee!

Huomenta tyttöset! Se olis maanantai taas... Plaah!

Viikonloppu meni suht mukavasti vanhempien luona ja kummitytyön 4 -vuotis synntäreillä. Tuli sit kerrottua mun vanhemmille meidän yrityksestä, kun kertoivat kahden meijän tosi läheisten perhetuttujen raskauksista. En vaan enää voinut pitää asiaa sisälläni, kun tuntuu, et joka suunnasta kuulee raskaus uutisia. Kavereista nyt 5 on raskaana ja nyt sit vielä noi 2 perhetuttua!!! Ihan käsittämätöntä... Jotenkin tuli siinä sit lipsautettua, et niin mekin yritetään, muttei ainakaan vielä ole tärppi iskenyt. Jonka jälkeen äiti sit kerto, että olivat yrittäneet isosiskoa 3 vuotta (siis 3 vuotta!!!! Toivottavasti ei periydy mulle...) ja sit kun olivat lopettaneet yrityksen, oli tärppi tullut! (yllätys, yllätys..) Varoitteli siis kovasti minua stressaamasta ja liikaa yrittämästä... Onpa helppoo, joo! Mulla ei kyllä hermot ehkä kestäis tuota kolmea vuotta, mutta onneksi nykyään pääsee hoitioihin jo vuoden yrityksen jälkeen. Mulla tosin on kyllä tosi varma olo tästä raskautumisesta (ainakin vielä), että plussa tulee tässä parin kierron sisällä ja ettei meidän tarvitse koskaan mennä hoitoihin. Siskon lapset on kuitenkin molemmat saaneet alkunsa ekasta yrityskierroksesta. Toinen oli jopa vähän niin kun vahinko... No, vielä ainakin jaksaa uskoa ja toivoa. Se on hyvä se.
Täällä täti on kurvannut pois ja pikkuhiljaa aletaan edetä ovulaaitota kohti... eli ei kun uutta satsia kehiin, niin päästää viim. ystävänpäivänä jännäileen.

Mukavaa viikonalkua jokaiselle!

Niin... Ja pahoittelut Mimonalle tädin tulosta. (Vai tuliko se sittenkään.. ;) )

t.Amilda ja kp7

Onnea Tinttiliini kihlauksen ja plussan johdosta!!! On teillä ollut päivä :)

Mimonalle tätipahoittelu, älä lannistu!

Mäkin mietin et kehtaisko kysästä äitiltä miten kauan mua yritettiin... tiedän et arvais sitte... kiinnostais vaan, kyllähän se voi jotain osviittaa antaa. Tosin muillakin seikoilla on niin paljon merkitystä ettei se kaikkea kerro. Amilda sun porukat otti sitte ihan rennosti ton "uutisen". Ja sullahan ei oo mitään syytä tässä vaiheessa epäillä ettei se plussa tulis nopeesti, tosi säännöllinen kierto jne.. :)

ON: Mulla oli eilen melkosta juilintaa vasemmalla puolella, mutta luulen että kyseessä oli lihakset jotka raukat koittavat selvitä mun liikuntavillityksestä. Minkään laskujeni mukaan mulla ei pitäis olla ollut ovista vielä joten.. oviskipuja on turha miettiä (tosin limat loppu samoihin aikoihin...?!) Hah, ja mun piti hetkeks lakata miettimästä näitä - ja etenkin lakata kuvittelemasta kaikenlaista - ja jopa tilapäisesti ehkäistä jotta saan kroppani kuntoon ja stressin pois.. Eipä sitä kuitenkaan osaa mitään ehkäsyä alkaa käyttää kun ei siihen ole tottunu pitkään aikaan. No, kuten sanottu, ovis ei ole vielä voinut olla ja sekstailukin on ollut melko vähäistä, ihan täysin fiilis pohjalta... Kumma kun sitä ei vaan osaa olla toivomatta...

Kaikellaista :) Hyvää viikon alkua tytöt :)

Miini koopee16

Huomenta! Valtavat onnittelut tinttiliinille!!! Ihania uutisia :D

Aivan järkyttävä olo on...Tuli biletettyä la sit ihan kunnolla, niin olokin on kyllä sen mukainen...Noh, seuraukset on kärsittävä, kun ovat kerta itseaiheutettuja :)

Miulla ei edelleenkään ole ne menkat alkanu...on menossa nyt siis jo 43. päivä...

Nyt kyllä Mie vuan varaat sen gynen itselles, niin selviää, mitä ihmettä siellä sun kropassa tapahtuu vai tapahtuuko yhtään mitään? Eihä tuossa sun kierrossasi ole enää mitään järkeä... Käyt hakemaan jotkut kuukautisten alkamiseen auttavat pillerit, niin saat ne vihdoin alkamaan ja pääset oikeasti yrityksen makuun sinäkin.

Juu Miini! Mun vanhemmathan meinas pakahtua onnesta, kun kerroin, et yritetetään. Ovat siihen suuntaan jo pidempään yrittänyt vihjailla, et josko teillekin tulis niitä lapsia... Ovat niin haltioissaan ja myytyjä ollut jo siskon lapsista. Eli olivat siis tosi iloissaan, että yritetään, mut samalla loivat meihin toivoa, ettei ruvettaisi stressaamaan liikaa, vaikkei heti tärppäisikään. Heti alkoivat puhua, että sitten, kun syntyy, niin voivat ottaa lomaa töistä ja tulla auttaan ja että he sit haluavat ostaa meille vaunut, kun ovat siskollekkin ostaneet yms. pikku hössötys alko siis heti. Ja sit tuli kuule keskustelut jopa mahdollisuudesta adoptoida, jos ei tärppää.. Huh huh.. melko huvittavia nuo kyllä ovat nuo tulevat isovanhemmatkin ;) Tosi söpöä!

Hitto, kun meinaa olla taas motivaatiopulaa tähän työntekoon... Mutta ei kait tässä auta, kun palata "sorvin" ääreen :( Maanantait..!!!!

Pari kuukautta yritystä takana..eli ei kauaa..täytyy varmaan unohtaa koko operaatio ja toivoo, että joskus tärppäis..ja tärppäis sillai ettei tuntis mitään oireita niin ei myös pettyskää:)

Eilen illalla tuli niin järkyttävät kivut, että oli pakko ottaa 800mg ja sit yötä vasten 400mg..vuotoa ei tuu kuin vessassa käydessä, mut säästyypä siteitä:)

Äiti sitten osaa aina ajoittaa ja soittaa vauvauutisista silloin, kun niistä vähiten haluaisi kuulla..tekis mieli läjäyttää, että voi olla, että täältä suunnalta ei mummokuumeeseen ainakaan ole lääkettä..:D..(täällä on vain pieni menkoista ärtynyt nainen;)

Mie vuan: siis menkat ei ole vielkään alkaneet!..joko kohta testaat uusiks?

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! kai nyt joku muukin tälle kuulle plussaa?;)

Mimona: Testasin tänään tuossa aamupäivällä ja nega tuli... Ihan pakko oli varmuudeksi tehä se testi, vaikka arvasinki, että nega tulee ihan satavarmasti :( Koitin soittaa meidän ehk.neuvolaan, mut siellä ei hitto oo puhelinpäivystys kuin klo: 10-11, ni pitää soittaa huomenna sinne, jos ei niitä menkkoja huomiseen mennessä ala... Miulla on ihan paska olo :( Tänään muuten ekaa kertaa tuntuu, että on rinnat arat... Mistä lie sekin johtuu...Jospa ne menkat sieltä yrittäs tehä tuloaan... Aivan siis syvältä on nyt tää tilanne, mut katotaan, et jos huomenna soitan sinne neuvolaan ja kysyn vaikka sieltä neuvoo, että osaavatko auttaa...

Yhteistyössä